Doe dan een doek met rondjes!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:24 schreef Slip het volgende:
dat is wel negatief, nee miss een jurk met witte strepen, een doek.
Daar ga ik over nadenken als mijn hersencellen na het gesprek gisteren weer wat gekalmeerd zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:27 schreef Slip het volgende:
muziek is meer een verwerkende vorm van emotie, niet stabiel in een vorm
Maar als dat zo is, dan blijft mijn vraag nog steeds...in welk deel van het proces (g schema) beïnvloedt het je ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:30 schreef Gray het volgende:
Of muziek is gewoon muziek. Gedachten gewoon gedachten. Gevoel gewoon gevoel.
Waar jij het toelaat misschien?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Maar als dat zo is, dan blijft mijn vraag nog steeds...in welk deel van het proces (g schema) beïnvloedt het je ?
En als dat anders bestaat weer uit wat anders. Waar houdt het op?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef Slip het volgende:
muziek is dan wel muziek maar net als suiker suiker is bestaat het uit iets anders
Maar gaat het wel alleen om toelaten of zit het misschien al eerder in het proces (waar dan ook), omdat het onbewust doorwerkt of beïnvloedt?quote:
Helaas werkt dat niet altijd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sowieso heeft muziek bizar veel invloed op je humeur.. Met 'Mika - take it easy' overwin ikzelf bijv menig dipje.
Ik denk dat muziek ongeveer het fundament is, het vermogen te spreken komt waarschijnlijk voort uit muzikale vermogens. Muziek is emotie in de vorm van geluidsgolven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Maar als dat zo is, dan blijft mijn vraag nog steeds...in welk deel van het proces (g schema) beïnvloedt het je ?
Nou ja, kan vandaag echt niet nadenken...morgen weer een dag. Filmpje kijken ofzo...
Nope.. maar dat geldt voor allesquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Helaas werkt dat niet altijd.
Ongeacht het antwoord, doet het af aan de muziek zelf?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Maar gaat het wel alleen om toelaten of zit het misschien al eerder in het proces (waar dan ook), omdat het onbewust doorwerkt of beïnvloedt?
Ik heb Perrin hier wel es eerder gezien volgens mij..?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Senor__Chang het volgende:
Waarom hang jij hier rond Perrin?Heb je volgens mij niet eerder in het topic gezien. Wat is jouw verhaal?
Haha, ik was een beetje door de forums aan het browsen en kwam in R&P terechtquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Senor__Chang het volgende:
Waarom hang jij hier rond Perrin?Heb je volgens mij niet eerder in het topic gezien. Wat is jouw verhaal?
`quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Ongeacht het antwoord, doet het af aan de muziek zelf?
[..]
Ik heb Perrin hier wel es eerder gezien volgens mij..?
Misery loves company, dus blijf rondhangenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha, ik was een beetje door de forums aan het browsen en kwam in R&P terecht
Nu proberen dat goede gevoel vast te houden Mint!quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:17 schreef minthy het volgende:
Vanavond een etentje van m'n werk gehad en aansluitend (onverwacht) een kroegje gepakt. Ik heb er ontzettend tegenaan lopen hikken in de afgelopen dagen maar toch doorgezet.
Best vaag dat je aan de ene kant grandioos over je grenzen kan gaan en aan de andere kant best een toffe avond kan hebben. Nu wel "kats naar de kloot'n"
Ik doe m'n stinkende pleurisbestquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nu proberen dat goede gevoel vast te houden Mint!
Wel een beetje mee oppassen Minth. Je hebt er altijd collega's tussen zitten die dat minder kunnen apprecieren en je al snel een zeikerd (achter je rug om) kunnen vinden. Wat dat betreft pik ik mijn oud-collega's wel specifiek uit waar ik het wel en niet tegen vertel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe m'n stinkende pleurisbest![]()
Best vaag om gewoon eerlijk te durven/kunnen zeggen dat het regelmatig volkomen kut gaat ipv m'n standaard "joh, het gaat alle maal dikke prima!!!" terwijl dat niet altijd zo was. Ook fijn dat mensen gewoon eerlijk durven te zeggen dat ze me er niet al te best uit vonden zien, eindelijk een beetje overeenstemming tussen hoe ik me voel en hoe ik eruit zie![]()
Hoe is het met je deadline?
Ik ken m'n pappenheimers, gut feeling op sociaal gebied heb ik aardig goed ontwikkeld (daarbij vaak op m'n bek gegaan dus absoluut dat ik daarmee uitkijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wel een beetje mee oppassen Minth. Je hebt er altijd collega's tussen zitten die dat minder kunnen apprecieren en je al snel een zeikerd (achter je rug om) kunnen vinden. Wat dat betreft pik ik mijn oud-collega's wel specifiek uit waar ik het wel en niet tegen vertel.
Deadline half gehaald. Heb me volledig over de kop gewerkt vandaag, dus nu 2 uur in de ochtend en ik lig nog steeds te malen. Waarom half? Omdat ik plots van het bedrijf de data moest veranderen. Dit zorgde er dus voor dat de data descriptie, de resultaten en de conclusie direct de prullenbak in kunnen, aldus ook de professionele toevoeging op de financiele literatuur (de resultaten zijn immers anders). Ik heb daar dus best wel de pest in omdat ik me echt letterlijk over de kop heb gewerkt. Met als gevolg, ogen wide open in bed.
Gave video, die kende ik nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |