SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oohja, je gaat meteen op de man spelen. In plaats van dat je je weddenschappen nakomt.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb het over jou. Dadelijk zit je weer in een diep dal. Wil je ook niet.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
daarom heeft noa lang feyenoord ook ingeruild voor ajax zeker?
Ah, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou neem ik niet meer serieus.
geen reet van kan? hahahahahhaaquote:Op woensdag 25 september 2013 23:25 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]die halfchinese debiel die Feyenoord al twee keer op een haar na de Acedemy uitgooide omdat hij er geen reet van kan, wiens hele familie neus is?
Veel plezier ermee. Als je dat een talent wil noemen, dan weet ik in ieder geval dat ik jou en Ajax nooit meer serieus hoef te nemen.
Hahahah ja, iedereen kijkt naar het grote Ajax J0rdiii. Blijf vooral zo denkenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
blijkbaar zo mooi dat brands en cocu met een heel masterplan op de proppen kwamen om het tot in de puntjes te kopieren
hahahhaquote:Op woensdag 25 september 2013 23:25 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]die halfchinese debiel die Feyenoord al twee keer op een haar na de Academy uitgooide omdat hij er geen reet van kan, wiens hele familie neus is?
Veel plezier ermee. Als je dat een talent wil noemen, dan weet ik in ieder geval dat ik jou en Ajax nooit meer serieus hoef te nemen.
Omdat het misschien geen middenvelder is?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarh eb jij hem nog nooit zien spelen.
Deed een Sno'tje. Past ook wel in die categorie qua talent inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:25 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]die halfchinese debiel die Feyenoord al twee keer op een haar na de Academy uitgooide omdat hij er geen reet van kan, wiens hele familie neus is?
Nee, het is meer dat er veel werd betaald voor middelmaat. En ja, leuk punt, met een goed aankoopbeleid heb je daar geen last van. Aankopen betekent niet meteen dat je foutieve aankopen doet.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de voorgaande jaren is gebleken dat het hele team rond 1 speler wordt gebouwd. Dat is mijn punt.
En toch worden we waarschijnlijk gewoon kampioen, net zoals de afgelopen drie jaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahah ja, iedereen kijkt naar het grote J0rdiii. Blijf vooral zo denken
Maar een jaar met Poulsen, Schone, Duarte en Serero wordt wel echt een genot moet ik zeggen. Als je daar niet van kan genieten, dan ben je geen liefhebber.
Schöne kan nog altijd van toegevoegde waarde zijn, dat ontkende iedereen aan het begin van vorig seizoen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, zoals mijn gezeik over de verdediging en over middelmaat als schone voor het seizoen.
Wat speelt PSV?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Balletje rondtikken op het middenveld, maar zelf bijna geen kans krijgen. Mooi spelletje van Ajax
Uh, nee. Ik bescherm je alleen. Je zou me dankbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja, je gaat meteen op de man spelen. In plaats van dat je je weddenschappen nakomt.
Ja. Geen reet van kan. Hij is teruggezet uit de C1 naar de C2, ondanks zijn leeftijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
geen reet van kan? hahahahahhaa
Dat ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed een Sno'tje. Past ook wel in die categorie qua talent inderdaad.
Ach, en ook al worden we dat niet, so what? Volgend jaar dan maar.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
En toch worden we waarschijnlijk gewoon kampioen, net zoals de afgelopen drie jaar.
D. 10x beter dan Ajaxquote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schöne kan nog altijd van toegevoegde waarde zijn, dat ontkende iedereen aan het begin van vorig seizoen.
[..]
Wat speelt PSV?
A. Afbraakvoetbal
B. Fris en fruitig
C. Een bordspel?
Bij Ajax wel. De scouting rond het eerste elftal is echt dramatisch. Bord op de schoot...zou me niets verbazen als ze in Fifa scoutenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat er veel werd betaald voor middelmaat. En ja, leuk punt, met een goed aankoopbeleid heb je daar geen last van. Aankopen betekent niet meteen dat je foutieve aankopen doet.
Jij hebt last van psychoses.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik bescherm je alleen. Je zou me dankbaar moeten zijn.
Gelukkig beslist één wedstrijd het kampioenschap niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
D. 10x beter dan Ajax
Hahahahahaha
Lachen joh, was het ook met je moeder.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
D. 10x beter dan Ajax
Hahahahahaha
Beter doen ze dan in Football Manager , die zitten goed altijdquote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bij Ajax wel. De scouting rond het eerste elftal is echt dramatisch. Bord op de schoot...zou me niets verbazen als ze in Fifa scouten
Uur later staat het vast wel op Youtube ergens.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef MouzurX het volgende:
Kan ik nou gewoon niet de samenvatting terugkijken om 23:35 omdat ik geen digitaal kastje heb dus het open kanaal van fox niet binnen krijg?
Je rare gedachtes nou niet gaan botvieren op andere mensen he, raar ventje dat je bent.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt last van psychoses.
Jij bent een hele enge jongen.
Geen continue stream oid?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uur later staat het vast wel op Youtube ergens.
Haha oké.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
D. 10x beter dan Ajax
Hahahahahaha
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
En toch worden we waarschijnlijk gewoon kampioen, net zoals de afgelopen drie jaar.
tien? je krijgt er 100 van mij als ie het niet haaltquote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Ja. Geen reet van kan. Hij is teruggezet uit de C1 naar de C2, ondanks zijn leeftijd.
Je moet niet komen praten, je hebt het ventje nog nooit zien spelen. Ik durf er tien prostituees onder te verwedden dat hij nooit het niveau van Ajax 1 gaat halen..
Voor Utrecht supporters heb ik nog meer respect... PSV..grote mond achter het glas, ging ineens het deurtje open en toen rennen hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gelukkig beslist één wedstrijd het kampioenschap niet.
Ik moet wel zeggen dat jullie ernstig de vorm van Utrecht supporters beginnen aan te nemen.
Heb je wel gelijk in. Maar de meeste spelers zijn tot nu toe nog niet uit de verf gekomen, betekent niet dat je ze gelijk weg moet jagen uit amsterdam. Veel spelers hebben nauwelijks krediet. Bijvoorbeeld Duarte, is al vanaf het begin dat hij hier speelt de grond in geboordquote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat er veel werd betaald voor middelmaat. En ja, leuk punt, met een goed aankoopbeleid heb je daar geen last van. Aankopen betekent niet meteen dat je foutieve aankopen doet.
Haha Stijntje, doe toch niet zo gefrustreerd. Is niet goed voor je. Ga nog even janken over de penalty die PSV gekregen heeftquote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lachen joh, was het ook met je moeder.
Feit blijft dat jij niet eens een weddenschap op een internetforum nakomt. Dat is pas treurig. En dan ook nog alles erover ontwijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je rare gedachtes nou niet gaan botvieren op andere mensen he, raar ventje dat je bent.
Onzinquote:Op woensdag 25 september 2013 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor Utrecht supporters heb ik nog meer respect... PSV..grote mond achter het glas, ging ineens het deurtje open en toen rennen hoor![]()
Ik moet zeggen dat ik er ook niet zo zeker van ben, maar een tussenjaar kan je wel verwachten met het beleid dat we nu hebben. En de afgelopen jaren waren we in het begin van het seizoen ook niet altijd al te best.quote:
Frustie Stijn begint nu wel heel triest te worden...quote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lachen joh, was het ook met je moeder.
Mêh, besteed daar liever geen tijd meer aan. Je moet je prioriteiten stellen. Zoals jij je nu kansloos presenteert hier, moet je ook maar willen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha Stijntje, doe toch niet zo gefrustreerd. Is niet goed voor je. Ga nog even janken over de penalty die PSV gekregen heeft
E. Wedden van nietquote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
D. 10x beter dan Ajax
Hahahahahaha
Ik vond Cillessen wel goed spelen, bal een paar keer klemvast, geen onzekerheid bij een hoge bal. Heerlijk joh.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Cillessen speelde zwak, komend weekend Vermeer een kans geven?
Tijd voor een frisse wind op goal.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
Cillessen speelde zwak, komend weekend Vermeer een kans geven?
Haha, het is goed man. Zou daar nog jaren over doorgaan als ik jou wasquote:Op woensdag 25 september 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feit blijft dat jij niet eens een weddenschap op een internetforum nakomt. Dat is pas treurig. En dan ook nog alles erover ontwijken.
Zoals ik al zei, net Utrecht supporters.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kijk al die boeren nu weer praatjes hebben nadat ze zowaar een keertje van Ajax gewonnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |