Ik had op de één of andere manier gehoopt dat hij onafhankelijk zou zijn en desondanks bij die krant werkte.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef arjan1112 het volgende:
Hij is van de telegraaf, dus steunt ie rechts
Nooit geweestquote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik had op de één of andere manier gehoopt dat hij onafhankelijk zou zijn en desondanks bij die krant werkte.
Hij verliest er juist mee, goedkoop scorenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:18 schreef Specularium het volgende: Pechtold heeft hier alleen geen reet mee gewonnen.
Komt ook door dat rare accent.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die stem is echt heel erg irritant *krijtje op het schoolbord-idee*
Ja kloptquote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Komt ook door dat rare accent.
Nogal ja..quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Monolith het volgende:
Wilders gedraagt zich als een kleuter als hij geen weerwoord heeft.
Jammer. We missen echt een grote die wel onafhankelijk is. Ook Ferry is erg gekleurd, maar dan de andere kant op. Ron Fresen misschien?quote:
Nee, nee.. Die wijzen de democratie ook niet afquote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef arjan1112 het volgende:
Gouden Dageraad wel hoor, mevrouw... en de NPD zou ik niet weten eigenlijk
Raar mens, ik vertrouw haar voor geen meter.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Antisemitisme uitroeien.
goede woordkeus
De leiders van al dat soort partijen zijn naar mijn mening gekkiesquote:
Waarom praat je over jezelf in derde persoon enkelvoud?quote:
Hij is niet pro Samsom, hij relativeert het eea.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
Nu is Hero ineens pro Samsom....En dat werkt bij de politie...
Maar ze vertegenwoordigen een groep mensen en hebben dus recht van bestaan. Ze zijn ook niet verboden vanwege hun opvattingen, dus dat discriminatie valt ook wel mee, dat is iets wat Linksch menschen nogal snel roepen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De leiders van al dat soort partijen zijn naar mijn mening gekkies
*Zucht*quote:Op woensdag 25 september 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar ze vertegenwoordigen een groep mensen en hebben dus recht van bestaan. Ze zijn ook niet verboden vanwege hun opvattingen, dus dat discriminatie valt ook wel mee, dat is iets wat Linksch menschen nogal snel roepen.
Hahaha vage show is dat... Allemaal dikke politieagenten. Veel junks die eerst agressief zijn en dan "Hey you're Seagullll...Ow man you're Seagulll...I cant believe it" roepen.quote:
Met zijn naam is best veel mis.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:37 schreef alors het volgende:
Niks mis met Melle. Alleen zijn bril mag wel af.
vogelvrijquote:Op woensdag 25 september 2013 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
dus in Afrika ben je nog echt vrij?
Zijn haar vind ik ook niet echt geweldig.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:37 schreef alors het volgende:
Niks mis met Melle. Alleen zijn bril mag wel af.
Somalië, het libertarische paradijs.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
dus in Afrika ben je nog echt vrij?
Ja en? ik ken wel een paar mensen die zo heten. Het is volgens mij Fries.quote:
En s'avonds worden er nog ritueel 3 maagden de strot afgesneden....quote:Op woensdag 25 september 2013 23:41 schreef matthijst het volgende:
Symbolisch pist hij over de handrem.
Nee, koffiefilters...quote:Op woensdag 25 september 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en? ik ken wel een paar mensen die zo heten. Het is volgens mij Fries.
Daar ga je al.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en? ik ken wel een paar mensen die zo heten. Het is volgens mij Fries.
Hoe blijf je wakker dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, ik drink geen koffie.
Je hebt gelijk ook. Ik ga pitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja, laten we het over 10 jaar Veldhuis en Kempert hebben...
Mja, dat gaat niet helemaal op voor thaise kindprostituees.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pak iets buiten de westerse wereld en het is tegenwoordig hip
Het zijn gewoon kutkoppen, dat ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
Waarom staan die koppen van Kemper en co mij altijd zo tegen?
hou toch op man, daar is het oorlog enzo... dit was in Ghanaquote:Op woensdag 25 september 2013 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Somalië, het libertarische paradijs.
pas maar op, voor je het weet ze er een AVRO presentator die een tranentrekkend (quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat gaat niet helemaal op voor thaise kindprostituees.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helpt koffie bij jou om wakker te blijven?
Mij ook. Zo vol van zichzelf.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
Waarom staan die koppen van Kemper en co mij altijd zo tegen?
Je hebt het wiel niet uitgevonden, vrees ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hou toch op man, daar is het oorlog enzo... dit was in Ghana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |