WGR omdat het de schuld is van de rabobank.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef alors het volgende:
BNW omdat het allemaal een complot is.

ONZ. Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WGR omdat het de schuld is van de rabobank.

Doe maar naar FOK. Lekker rustig.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
Uit blijdschap ga ik dit topic zo weer naar een willekeurig subforum verplaatsen. Hou je vast mensen.

Ik help je er wel aan herinneren.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef Elan het volgende:
Als je uiteindelijk gewoon doorbekert hoor je hier over een week niemand meer over.

Nog 10 minuten en dan heeft Ajax met 2-1 gewonnen.quote:

Staat 2-2 hoorde ik net?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en dan heeft Ajax met 2-1 gewonnen.

3-2 bedoelde ikquote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:

Altijd maar die fucking KNJB die ervoor zorgt dat de neuzen alles winnenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar bestaan twijfels over. Het is dat de KNJB Ajax twee doelpunten cadeau deed.

quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het klonk als 'douchen'
Dat in combinatie met joden-liederen...
 Godver
 Godver

quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het klonk als 'douchen'
Dat in combinatie met joden-liederen...

Door de amateurbeker.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe de opzet van de KNVB-beker in elkaar zit, of een linkje o.i.d.
Hoe wordt bepaald welke teams in beginsel mee mogen doen? Op wiki staat alleen: "De deelnemers zijn de voetbalclubs uit het Nederlands betaald voetbal, meestal aangevuld met amateurverenigingen en ploegen uit de beloften Eredivisie.", maar hoe worden die amateurverenigingen en beloften uitgekozen?

Goed gelezen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zegt iemand met Ajacied in ze naam.

Topklasse.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe de opzet van de KNVB-beker in elkaar zit, of een linkje o.i.d.
Hoe wordt bepaald welke teams in beginsel mee mogen doen? Op wiki staat alleen: "De deelnemers zijn de voetbalclubs uit het Nederlands betaald voetbal, meestal aangevuld met amateurverenigingen en ploegen uit de beloften Eredivisie.", maar hoe worden die amateurverenigingen en beloften uitgekozen?

dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken.

De bal is rond.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken in de Champions League.

*vernederdquote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:

quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken in de Eredivisie.

Steekpenningen eventueel uit Colombia.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:

quote:

Treurig word ik ervanquote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso is dit nauwelijks Ajax te noemen.

Er staan hoogstens 3 spelers in die wmb een toekomst bij Ajax hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso is dit nauwelijks Ajax te noemen.

Sjaak Swarts zal nu voor het eerst zonder enig cynisme stellen dat hij het beter zou doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
Gaat Sjaak Swart dit nog analyseren, of zou die zich opgehangen hebben in de catacomben?

Analiseren*quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
Gaat Sjaak Swart dit nog analyseren, of zou die zich opgehangen hebben in de catacomben?

Klopt.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak Swarts zal nu voor het eerst zonder enig cynisme stellen dat hij het beter zou doen.

Oke man.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De vrolijke koster in het stadion
IS DAN MIJN WERK GEDAAN DAN KAN IK DE STRAAT OP GAAN

Tsjonge jonge jonge....quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De vrolijke koster in het stadion
IS DAN MIJN WERK GEDAAN DAN KAN IK DE STRAAT OP GAAN

Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:

Heb je de liplezers van de NOS ingehuurd?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Frank heeft het al over penalty's met Cillessen

Standaard De Vrolijke Kosterquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke man.
Jij zit ook vaak in het stadion.

Oke man.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Standaard De Vrolijke Koster
Nog ff een Tante Leentje

Sssst, in Volendam weten ze het ook nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wist niet dat er negers in Volendam zaten.

Echte Steenwijkse artiestenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Standaard De Vrolijke Koster
Nog ff een Tante Leentje

Ze stonden in de 89e minuut zelfs nog met 3-1 achterquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.
[ afbeelding ]

Milan staat momenteel ergens in de middenmoot van de Serie A.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |