Van mij mag jequote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou een prima afstudeeronderwerp zijn...
Dat doet mijn vrouw ook altijdquote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Paar dagen geleden liet Wiebel een boer. M. lachen natuurlijk. Vervolgens liet ik expres een boer en toen werd M. bozig: 'mama, nee, nee, nee!'![]()
![]()
Maar jij vindt boerende vrouwen leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doet mijn vrouw ook altijd. Als ik het doe is het niet goed, als zij het doet is het grappig
.
Om op mijn kop te krijgen als ik boer?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij vindt boerende vrouwen leuk.
Dan vraag je er om...
Ja, nooit leuker proberen te zijn dan je vrouw...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Om op mijn kop te krijgen als ik boer?
Thx, maar ik ben eigenlijk een tamelijk zondagskindje hoor! Heb weinig 'ergs' meegemaakt, dus niet te vergelijken met Soempie. Mijn ziekenhuistraject, dat vond ik wel heel erg, maar heeft natuurlijk heel erg goed uitgepaktquote:Hoewel ik je niet eens zo goed ken, is dat inderdaad wel iets om trots op te zijn. Zelfde geldt voor LB...
Ik vergelijk je ook niet met Soempie, maar het resultaat van je volharding is wel iets op trots op te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Madmaster;
[..]
Thx, maar ik ben eigenlijk een tamelijk zondagskindje hoor! Heb weinig 'ergs' meegemaakt, dus niet te vergelijken met Soempie. Mijn ziekenhuistraject, dat vond ik wel heel erg, maar heeft natuurlijk heel erg goed uitgepakt
En waarom mag je niet trots zijn op je eigen prestaties?
Het is geen wedstrijdje "wie heeft de ergste ervaring". Ieder mens heeft eigen ervaringen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Madmaster;
[..]
Thx, maar ik ben eigenlijk een tamelijk zondagskindje hoor! Heb weinig 'ergs' meegemaakt, dus niet te vergelijken met Soempie. Mijn ziekenhuistraject, dat vond ik wel heel erg, maar heeft natuurlijk heel erg goed uitgepakt
En waarom mag je niet trots zijn op je eigen prestaties?
quote:
Godverdomme, niet doe-hoen!quote:
Wees maar trots op jezelf. Hij wordt morgen opgenomen. Klop jezelf maar op de borst.quote:
Als je elke keutel die dwars zit op internet moet posten moet je er ook rekening mee houden dat mensen daar wel eens wat op te zeggen hebben waar jij niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Hij wordt morgen opgenomen. Klop jezelf maar op de borst.
Ik wist niet dat hij ging posten, heb hem ook eerder gewaarschuwd het niet te doen. Dus nee, het is niet in samenspraak met hem geweest en daarom postte ik ook dat hij ermee moest kappen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
Lotusss, het is gewoon niet zo handig om steeds onderling met ER hier te posten. Als jullie dingen tegen elkaar willen zeggen doe dit dan irl, niemand zit hier te wachten op onderlinge sneren. Dit komt de sfeer ook niet ten goede.
Nee dank u, rellen genoeg hier de voorbije uren/dag. Heb me maar ff afzijdig gehoudenquote:Op donderdag 26 september 2013 03:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoezo heb je zin in een relletje?
Ja, Ik ga zo maar eens lunchen.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, Ik ga zo maar eens lunchen.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 26 september 2013 03:51 schreef Cobra4 het volgende:
Dit keer maar een salade en jalapeno pepers met roomkaas.
Ontbijt was een pizza.
Dat kun je wel stellen ja.quote:
het gaat niet alleen om deze keer, ik geef aan waar het pijnpunt ligt.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ging posten, heb hem ook eerder gewaarschuwd het niet te doen. Dus nee, het is niet in samenspraak met hem geweest en daarom postte ik ook dat hij ermee moest kappen.
Heb hem dat ook in real life verteld, maar aangezien ik alles dien te verantwoorden heb ik dit ook als dusdanig gepost.
een andere vrouw die van tool houdtquote:Op donderdag 26 september 2013 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Muziekje om bij wakker te worden![]()
Wij zijn zeldzaam?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
een andere vrouw die van tool houdt
Hey jij!!quote:
Dat je het hier nog kan navertellen toont wel aan hoe boeiend je het vond...quote:Op donderdag 26 september 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Vanochtend in de bus kunnen aanhoren dat iemand een abortus heeft gehad, dat haar buurvrouw lesbisch is en een oogje heeft op iemand die nog in de kast zit én een vriend heeft én haar ouders niet durft te vertellen dat ze op vrouwen valt. Oh, en het zijn niet haar echte ouders. Daarna vertelde meisje-abortus dat ze een paard gekocht had voor haar zusje. En toen ging het ineens over dat mensen een betere wereld voor hun kinderen moeten achterlaten.
Busdames +1quote:Het waren ook duidelijk geen gamers, want 'je kunt GTA V toch wel 2 weken later ophalen, dan heb je 'm ook'. En 'mijn vriend heeft een nieuwe vriendin, genaamd GTA V'. Ook heeft ze een PS3, maar wil die niet aan haar vriend uitlenen terwijl die van hem net stuk is gegaan.
Is weer eens wat anders...quote:Het was een interessante busreis
Ik ken weinig Tool fans laat staan vrouwen. Dus ja, wat mij betreft welquote:
Ik vind het heerlijk om in het OV gesprekken mee te luisteren. Hoe dramatischer hoe beter!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Vanochtend in de bus kunnen aanhoren dat iemand een abortus heeft gehad, dat haar buurvrouw lesbisch is en een oogje heeft op iemand die nog in de kast zit én een vriend heeft én haar ouders niet durft te vertellen dat ze op vrouwen valt. Oh, en het zijn niet haar echte ouders. Daarna vertelde meisje-abortus dat ze een paard gekocht had voor haar zusje. En toen ging het ineens over dat mensen een betere wereld voor hun kinderen moeten achterlaten.
Het waren ook duidelijk geen gamers, want 'je kunt GTA V toch wel 2 weken later ophalen, dan heb je 'm ook'. En 'mijn vriend heeft een nieuwe vriendin, genaamd GTA V'. Ook heeft ze een PS3, maar wil die niet aan haar vriend uitlenen terwijl die van hem net stuk is gegaan.
Het was een interessante busreis
Ik moest m'n best doen om soms niet hardop in de lach te schietenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je het hier nog kan navertellen toont wel aan hoe boeiend je het vond...
Jij ook alquote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het heerlijk om in het OV gesprekken mee te luisteren. Hoe dramatischer hoe beter!Mijn favoriet is toch wel als mensen ruzie hebben aan de telefoon met hun partner, kan daar echt van genieten!
![]()
Helemaal mee eens! Soms heb ik wel medelijden als ik een meisje hoor die zo overduidelijk met een eikel date, ik wil haar dan bijna troostenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moest m'n best doen om soms niet hardop in de lach te schieten
[..]
Jij ook alhet is puur entertainment. Wil je niet dat iedereen mee kan genieten, moet je dat soort dingen niet in het openbaar bespreken
Mijn ex luisterde het vaak dus ik moest wel meeluisterenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken weinig Tool fans laat staan vrouwen. Dus ja, wat mij betreft wel
OV gesprekken zijn soms echt fantastisch, gesprekken in de supermarkt ook meestal wel.quote:[..]
Ik vind het heerlijk om in het OV gesprekken mee te luisteren. Hoe dramatischer hoe beter!Mijn favoriet is toch wel als mensen ruzie hebben aan de telefoon met hun partner, kan daar echt van genieten!
![]()
Toeval!!quote:Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef MaJo het volgende:
Huppelmuts, was de keuze van het Tool nummer toeval of verwijst het naar ER? Het lijkt een beetje een sneer te zijn namelijk
Laten we het houden op een lullig toeval. Overigens is je reactie daarna wel weer een sneerquote:Op donderdag 26 september 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toeval!!
Ik ben de ochtend begonnen met Tool, Biohazard en Sabaton. Tool was de eerste die ik had opgezet. En Tool![]()
Voor de zielige sneren moet je toch echt bij ER zijn. Ik sta daar boven.
Zo zou je het kunnen zien ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we het houden op een lullig toeval. Overigens is je reactie daarna wel weer een sneer
Maar goed, ik wil me er verder ook niet meer mee bemoeien, dit is iets tussen jullie drie.
bedat.quote:
ja, en ja volgens mij is dat west friesquote:Op donderdag 26 september 2013 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedat = bijna?
Is dat West-Fries of zo?
Is het zo erg?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:39 schreef Etcetera het volgende:
MM, laat me niet zo schrikken met je nieuwe UI
Goedemorgenquote:
Na jaren dezelfde/varianten op dezelfde te hebben gezien dacht ik eerst dat je een nieuwe poster wasquote:Op donderdag 26 september 2013 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het zo erg?
Vanmorgen even zitten pielen met Photoshop vanwege iets anders en toen dit handjematig in elkaar gezet...
Het is nog steeds rood/wit/zwart...quote:Op donderdag 26 september 2013 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Na jaren dezelfde/varianten op dezelfde te hebben gezien dacht ik eerst dat je een nieuwe poster wasik kijk eerder naar de UI dan naar de naam
Hmm daar heb je gelijk in. Die was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nog steeds rood/wit/zwart...
Heb ook wel andere UI's gehad: bolhoed met licht, Max Headroom e.d.
Die heb ik ook maar heel kort gebruikt.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:56 schreef Soempie het volgende:
Die oogbol kan ik me niet herinneren.
In Chrome stuitert ie ook niet met topsnelheid hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 13:55 schreef MadMaster het volgende:
'Probleem' in IE is wel dat die bal wat traag stuitert.
Geloof dat dat in andere browsers beter gaat...
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:53 schreef MadMaster het volgende:
En toen stond Fok ineens op de internet blacklist hier en is het forum geblocked...![]()
Adios...
Auquote:Op donderdag 26 september 2013 15:02 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor, reparatie van de auto kost ruim 700 euro![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
Autsjquote:Op donderdag 26 september 2013 15:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
Ik zat ooit op de grond in een overvolle trein die ergens halverwege DB - Utrecht stilstond terwijl anderhalve meter verderop een meisje telefonisch gedumpt werd door haar vriendje.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken weinig Tool fans laat staan vrouwen. Dus ja, wat mij betreft wel
[..]
![]()
Je kan van een pax kast ook heel makkelijk een stukje afzagen en ze dan lager gebruiken. Maar dat moet je natuurlijk maar net willenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Minder geld maar ik baal wel. Ik heb de verkeerde kledingkasten besteld bij Ikea, 2,36 hoog i.p.v. 2m. (ondanks dubbelcheck)Geen ramp maar dat past niet in onze auto en we hebben geen trekhaak, dus ik mag het weer op laten halen en dat kost vast (net als het bezorgen) weer 45 euro.
Dat ga ik navragen inderdaad. (Ben nu eerst met een kop thee en postpauzes aan het puinruimen, we krijgen logees zonder vooraankondiging, en ik had een bankhangdag gepland.)quote:Op donderdag 26 september 2013 15:35 schreef Soempie het volgende:
Dat is ook echt wel zonde en balen, natuurlijk. Ben je 90 euro verder en heb je eigenlijk nog niks.Kunnen ze die keer ophalen combineren met het brengen van het juiste formaat kast?
Dat lijkt me geen veilig planquote:Op donderdag 26 september 2013 15:38 schreef ß het volgende:
Kan je niet zelf rijden met de achterklep een stukje open? Ik weet niet hoe ver het rijden is.
Hmm, scheelt wel een hoop gedoe, en dan kan hij op 2,2m ...quote:Op donderdag 26 september 2013 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan van een pax kast ook heel makkelijk een stukje afzagen en ze dan lager gebruiken. Maar dat moet je natuurlijk maar net willen
Ze zeiden dat ze een "mooie prijs" zouden maken maar ik vind hier weinig moois aan. Ik ga vanavond vragen hoe het precies in elkaar zit als ik de auto ophaal en er zeker wat van zeggen als ze alles doorberekend hebbenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar berekenen ze nu echt alle kosten door? Dat vind ik nou niet bepaald klantvriendelijk.
jezus wat flauw of echt intens slechte timing.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Muziekje om bij wakker te worden![]()
Hij heeft hem weggehaald.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zie geen nieuwe UI van MM?
ahh okay, ik dacht dat ik gek werdquote:
Dat was je toch al?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahh okay, ik dacht dat ik gek werd
vroem.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben niet gek.
Ik ben een vliegtuig.
Ben je aan het herkauwen geslagen?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goedemorgen
Weten jullie nog dat ik het laatst over het lekkerste broodje carpaccio had? Ja? Die ik heb ik nu weer op![]()
sorry, ik zit net andijviestamppot naar binnen te werkenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat rustig hier![]()
zal ik maar weer eens een vraagje stellen?
Ik heb DVD-kasten van ruim twee meter hoog weten te vervoeren met een Fiat Cinquecentoquote:Op donderdag 26 september 2013 15:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Minder geld maar ik baal wel. Ik heb de verkeerde kledingkasten besteld bij Ikea, 2,36 hoog i.p.v. 2m. (ondanks dubbelcheck)Geen ramp maar dat past niet in onze auto en we hebben geen trekhaak, dus ik mag het weer op laten halen en dat kost vast (net als het bezorgen) weer 45 euro.
na die carbagerun was er toch ook iets ondefinieeerbaars van geworden?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
AllSecur blijkt trouwens niet helemaal secuur te zijn wanneer het gaat om Amerikaanse Fords. Gisteren is mijn Carbagerunner opgehaald, dus heb ik de verzekering daar beëindigd. Nu heb ik een bevestigingsmail gekregen dat de verzekering voor mijn Ford Undefined is gestopt. En ik maar denken dat het een Thunderbird was...
Het was nog steeds een Thunderbird, wel met een paar deuken maar toch. En ik heb keurig het kentekenbewijs laten aanpassen aan de nieuwe kleuren, dus dat was ook bekendquote:Op donderdag 26 september 2013 18:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
na die carbagerun was er toch ook iets ondefinieeerbaars van geworden?
over die kleuren he...ik heb een witte auto, staat ook zo op kenteken. Maar er zit een reclamewrap omheen in compleet andere kleuren. Mag dat eigenlijk wel vroeg ik me laatst af?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was nog steeds een Thunderbird, wel met een paar deuken maar toch. En ik heb keurig het kentekenbewijs laten aanpassen aan de nieuwe kleuren, dus dat was ook bekend
duidelijkquote:Op donderdag 26 september 2013 18:18 schreef ß het volgende:
Omdat carwrapping geen permanente kleurwijziging is, is het wettelijk niet verplicht om je kenteken aan te passen. Niet alle politie agenten weten dit echter dus als je langere tijd met de auto blijft rijden kan je daar beter melding van maken bij de RDW (bedrijfs auto’s hoeven niets te doen).
bron: http://www.wrapexperts.nl/html/wrapping.html
RDW zelf zegt er wat anders over:quote:Op donderdag 26 september 2013 18:18 schreef ß het volgende:
Omdat carwrapping geen permanente kleurwijziging is, is het wettelijk niet verplicht om je kenteken aan te passen. Niet alle politie agenten weten dit echter dus als je langere tijd met de auto blijft rijden kan je daar beter melding van maken bij de RDW (bedrijfs auto’s hoeven niets te doen).
bron: http://www.wrapexperts.nl/html/wrapping.html
Bronquote:Als u de kleur van uw voertuig wilt wijzigen, dan kan het zijn dat de RDW het kentekenbewijs van uw voertuig moet aanpassen. Als de kleur op het Voertuigbewijs (Deel IA van het kentekenbewijs) staat vermeld, dan moet u het laten wijzigen. Ook als het voertuig tijdelijk een andere kleur krijgt (carwrappen). De gegevens van het Voertuigbewijs en de gegevens van het voertuig moeten volgens de wet namelijk overeenkomen. In dit artikel leest u wanneer u een kleurwijziging aan de RDW moet doorgeven en wat u dan moet doen.
Kleurwijziging doorgeven aan RDW
Of u de kleurwijziging aan de RDW moet doorgeven hangt af van het soort voertuig. Alleen voor personenauto's en voor kampeerwagens tot en met 3500 kg hoeft u de kleurwijziging door te geven aan de RDW. Voor bedrijfsauto's, motoren, brommers en trikes/quads hoeft dit niet.
Ja ik zag het net, en heb het gewijzigd.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
RDW zelf zegt er wat anders over:
wit is alleen nog te zien als je de deuren of achterklep opentquote:Op donderdag 26 september 2013 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RDW zelf zegt er wat anders over:
[..]
Bron
Als wit nog steeds overduidelijk de hoofdkleur is van de auto kan het zijn dat je niets hoeft te doen
Je hebt ook onder de motorkap gewrapt?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wit is alleen nog te zien als je de deuren of achterklep opent
die is zwart van de oliequote:Op donderdag 26 september 2013 18:23 schreef ß het volgende:
[..]
Je hebt ook onder de motorkap gewrapt?
Dan kan het verstandig zijn eens een briefje naar Veendam te sturenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wit is alleen nog te zien als je de deuren of achterklep opent
ik zal er een naar wagenparkbeheer sturenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan kan het verstandig zijn eens een briefje naar Veendam te sturen. Op die plaatsen was de Bird ook nog groen, maar die auto was niet bepaald groen te noemen
wat heb je gedaan voor dat bedrag?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Yes, bekeuring binnen van ruim 100 euro.
Blij dat ik wat aan de crisis mag bijdragen...
Te hard gereden op de Oostvaardersdijk bij Lelystad...quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat heb je gedaan voor dat bedrag?
die nodigt ook wel uit ja...quote:Op donderdag 26 september 2013 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te hard gereden op de Oostvaardersdijk bij Lelystad...
Dat doe je toch al?quote:Op donderdag 26 september 2013 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat rustig hier![]()
zal ik maar weer eens een vraagje stellen?
Ouchquote:Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef MadMaster het volgende:
Yes, bekeuring binnen van ruim 100 euro.
Blij dat ik wat aan de crisis mag bijdragen...
Er is hier nog wat leftover van de lunch; salades, vis, maïsbrood..quote:
De auto was van haar schoonmoeder, die em al wel langere tijd hadquote:Op donderdag 26 september 2013 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Lees net over MaJo d'r reparatiekosten.
Zit er geen garantie meer op die auto, zo lang hebben jullie 'm toch nog niet?
Dan die maar aansprakelijk stellen...quote:Op donderdag 26 september 2013 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De auto was van haar schoonmoeder, die em al wel langere tijd had
Vertel eens wat leuks...quote:Op donderdag 26 september 2013 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb echt geen hol te doen vandaag
#vrijgezellehomoproblemsquote:Op donderdag 26 september 2013 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb echt geen hol te doen vandaag
Ik zal voortaan eerst vragen met welke muziek ik wakker mag worden!quote:Op donderdag 26 september 2013 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jezus wat flauw of echt intens slechte timing.
nee niet weggaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Precies wat we nodig hadden, nog meer geruzie. Ik hou het voorlopig even voor gezien
je snapt heel goed waarom, en als niet, dan moet je daar maar eens heel goed over nadenken. Ik snap gewoon niet waarom je hier al wekenlang niet post (nadat je etc haar vakantievieren bekritiseerde), terug komt als Lotusss even haar verhaal kwijt wilt, hier weer post alsof je dat al jaren doet en lief en leuk met iedereen en wat dan ook terwijl Lotusss zicht buitengesloten voelt en weet ik het allemaal. Zo ga je toch niet met je vrienden om? We hebben wellicht ook een mening over de manier waarop Lotusss en ER het aanpakken, maar ik vind het jammer dat je daar misbruik van lijkt te maken.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal voortaan eerst vragen met welke muziek ik wakker mag worden!![]()
Zomaar een vraagje, vond je ER zijn muziekjes ook zo flauw of dat toch niet?
Mijn lange verhaal had je mogen laten staan, daarom bij deze het verzoek om die post gewoon terug te plaatsen.quote:
Verzoek is hierbij afgewezen. Verder verwijs ik je naar het Feedbacktopic hier in MEN als je erover door wil gaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn lange verhaal had je mogen laten staan, daarom bij deze het verzoek om die post gewoon terug te plaatsen.
een ereader is toch alleen om boeken op te zetten en te kunnen lezen? Geen tablet achtig iets toch?quote:
mij?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb slaap, en bezoek.
Heb ik nog iets gemist?
Op sommige wel, zit een soort basic android op met een zwartwit browser en wifi.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een ereader is toch alleen om boeken op te zetten en te kunnen lezen? Geen tablet achtig iets toch?
sommigen hebben ook internet geloof ikquote:Op donderdag 26 september 2013 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een ereader is toch alleen om boeken op te zetten en te kunnen lezen? Geen tablet achtig iets toch?
Nu je het zegt ...quote:
De FOK!reader!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sommigen hebben ook internet geloof ik
sorry, ik stond op de tennisbaanquote:
Fijn! Fijnquote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Circus Elleboog is gered! Stond op het punt van faillissement, maar de stad, het stadsdeel, en de woningbouw vereniging hebben --met stevige voorwaarde, en terecht -- mijn circusje gered
De gozer die ik in Galesburg heb leren kennen en interessante uurtjes mee gedeeld heb vrijdag avond blijkt een beetje loco -- stage 5 clinger, zoals we dat hier noemen
Z. is vooralsnog in een coma, maar mag binnenkort van de respirator af omdat hij genoeg zelf ademt en beweegt zijn oogbollen achter zijn oogleden, dus lijkt te dromen? Iig hersenactiviteit.
Otters hebben een speciaal zakje op hun lichaam waarin ze graag een favoriete steen o.i.d bewaren.
Heb ik ook, ideaal voor vakantiequote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef Bart het volgende:
E-reader gekocht vanavond. Vet relaxt ding
.
topidee!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Goed veel plezier hier dan he, jongens en meisjes. Heb niet zo'n zin om voor the heck of it de sfeer hier te verzieken.
Zit wel internet op jaquote:
Nou ja, kan dus wel, maar het is wel zwart-wit en heel traag, maar het kan wel.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, dus ik zal je niet bepaald missenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Goed veel plezier hier dan he, jongens en meisjes. Heb niet zo'n zin om voor the heck of it de sfeer hier te verzieken.
Ik heb de Gloquote:
Lama!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Otter vind ik ook gewoon een tof woord. Net als ringstaartmaki.
Klopt, jammer dat je me nooit zult leren kennen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, dus ik zal je niet bepaald missen
Ja zeker ideaal voor vakantie! Lekker veel boeken mee zonder dat je loopt te sjouwen. Afgelopen vakantie veel op een iPad gelezen, was ook wel oke, maar zwaar en batterij is snel leeg dan. Dus toch maar een eReader gekocht nuquote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik ook, ideaal voor vakantie
Maar toch overweeg ik ook om weer 'echte' boeken te gaan lezen.
bunzingquote:
Ja die had ik ook in mijn handen, de Aura HD was echter 3 tientjes duurder voor een groter en scherper scherm dus toch die maar genomenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, dus ik zal je niet bepaald missen
[..]
Ik heb de Glo
Mijn backlight staat eigenlijk altijd aan. Ik vind het ook overdag net wat fijner lezenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja zeker ideaal voor vakantie! Lekker veel boeken mee zonder dat je loopt te sjouwen. Afgelopen vakantie veel op een iPad gelezen, was ook wel oke, maar zwaar en batterij is snel leeg dan. Dus toch maar een eReader gekocht nu.
Deze heeft trouwens backlight, dus je kan ook in het donker lezen, echt geweldig, wist niet eens dat ze dat hadden.
Lees jij zo snel?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb gister weer twee echte boeken gehad, dus ik kan ook weer lekker lezen dit weekend
Hoe lang gaat ie dan mee als ie vol is?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn backlight staat eigenlijk altijd aan. Ik vind het ook overdag net wat fijner lezen
en met een ereader heb je ook minder last van de zon op je scherm zeker? Want dat vind ik met de iPad buitenshuis nogal lastig, met een beetje zon zie ik niks meer op t scherm.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja zeker ideaal voor vakantie! Lekker veel boeken mee zonder dat je loopt te sjouwen. Afgelopen vakantie veel op een iPad gelezen, was ook wel oke, maar zwaar en batterij is snel leeg dan. Dus toch maar een eReader gekocht nu.
Deze heeft trouwens backlight, dus je kan ook in het donker lezen, echt geweldig, wist niet eens dat ze dat hadden.
ik ga morgen beginnen aan de eerstequote:
Hmmm, ik lees eigenlijk vrij weinig. Als ik veel lees, dan iedere avond 10 minuten. Maar ik heb hem net voor mijn vakantie in april gekocht en toen heb ik wel veel gelezen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ie dan mee als ie vol is?
Dat is het voordeel van die e-readers, dat is geen tft-scherm maar een e-ink-scherm, wat een hoog contrast heeft, waardoor het ook in de volle zon goed te lezen isquote:Op donderdag 26 september 2013 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en met een ereader heb je ook minder last van de zon op je scherm zeker? Want dat vind ik met de iPad buitenshuis nogal lastig, met een beetje zon zie ik niks meer op t scherm.
Ik doe echt minimaal een maand met een boekquote:Op donderdag 26 september 2013 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ga morgen beginnen aan de eerste
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van die e-readers, dat is geen tft-scherm maar een e-ink-scherm, wat een hoog contrast heeft, waardoor het ook in de volle zon goed te lezen is.
ik had het diner van Herman koch in een week uit geloof ik. Als ik eenmaal begin en ik vind het een leuk boek, dan heb ik het zo uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik doe echt minimaal een maand met een boek. Van 700 pagina's, dat dan weer wel
.
Jij koopt boeken? Of is je boete bij de bieb gewoon heel hoogquote:Op donderdag 26 september 2013 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had het diner van Herman koch in een week uit geloof ik. Als ik eenmaal begin en ik vind het een leuk boek, dan heb ik het zo uit.
Maar ik heb nu nog een boek liggen waar ik niet door een hoofdstuk heenkom, dat ligt alweer maanden in de hoek
ik koop zo af en toe wel eens een boek ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij koopt boeken? Of is je boete bij de bieb gewoon heel hoog.
Staat altijd wel mooi, een goedgevulde boekenkast.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik koop zo af en toe wel eens een boek ja.
het begin is er iig. Nu nog een kast. En een huis waar die kast in past. Een kast van een huis zeg maar...quote:Op donderdag 26 september 2013 22:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat altijd wel mooi, een goedgevulde boekenkast.
voor elk boek een ereader kopenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef Bart het volgende:
Kast met eReaders is dan toch weer minder.
Dan zou ik eerder allemaal usb-sticks kopen met op elke stick een boek, netjes op een rijtje in de kast leggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
voor elk boek een ereader kopen
Dat heb ik met mijn dvd's. Lades vol, ik kijk ze nooit meer. Beeldkwaliteit valt zo tegen nu HD de standaard is, en ik heb ook niet meer zo de behoefte om films meer dan 1x te zien, wat ik vroeger nog wel deed...quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Voorheen was ik wel happy met mijn CD-verzameling, tegenwoordig zijn het voornamelijk ruimtevreters nu alles gedigitaliseerd is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Niet vreemd dat de Free Record Shop failliet is gegaan...quote:Op donderdag 26 september 2013 22:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn dvd's. Lades vol, ik kijk ze nooit meer. Beeldkwaliteit valt zo tegen nu HD de standaard is, en ik heb ook niet meer zo de behoefte om films meer dan 1x te zien, wat ik vroeger nog wel deed...
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:18 schreef Bart het volgende:
Maar goed, bedtijd voor mij. Wel lief tegen elkaar blijven doen als ik weg ben, anders kom ik met de schop langs.ga maar lekker (s)pitten jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:18 schreef Bart het volgende:
Maar goed, bedtijd voor mij. Wel lief tegen elkaar blijven doen als ik weg ben, anders kom ik met de schop langs.wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik hou van zulke weetjes.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Otters hebben een speciaal zakje op hun lichaam waarin ze graag een favoriete steen o.i.d bewaren.
Van die weetjes die je nooit gebruikt en alleen goed van pas komen bij Triviant ofzoquote:
Leest prettiger (je ogen worden minder moe, en je kunt buiten lezen), batterij gaat heel lang mee.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is zo'n e-reader nou echt zoveel anders dan een tablet?
En dan bedoel ik met name alleen het boekenlees gedeelte he, want dat een tablet meer/andere functies heeft weet ik wel
Duidelijk!quote:Op donderdag 26 september 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leest prettiger (je ogen worden minder moe, en je kunt buiten lezen), batterij gaat heel lang mee.
Nadeel ten opzichte van tablets is dat je er niet mee in het donker kunt lezen (althans niet bij de echte welke werken volgens het E-inkprincipe).
Die van ons heeft daarom een ingebouwd leeslampje.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leest prettiger (je ogen worden minder moe, en je kunt buiten lezen), batterij gaat heel lang mee.
Nadeel ten opzichte van tablets is dat je er niet mee in het donker kunt lezen (althans niet bij de echte welke werken volgens het E-inkprincipe).
Oh dat is wel heel fijn ja!!quote:Op donderdag 26 september 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
Het technische weet ik er niet van. Het is gewoon dat zwarte op een wit vel, precies zoals dat ook bij echte boeken is. Dus zonder dat het licht uitzendt, het is statisch. Een E-reader verbruikt dan ook alleen energie wanneer je bladert.
Altijd handigquote:Op donderdag 26 september 2013 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van ons heeft daarom een ingebouwd leeslampje.
Of...de AKQ.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van die weetjes die je nooit gebruikt en alleen goed van pas komen bij Triviant ofzo
Klopt. Bij een normaal scherm (laptop, smartphone, tablet, tv) verbruikt elke pixel continu energie. Bij e-ink kost alleen het veranderen van een pixel van wit naar zwart of omgekeerd energie. Zie voor meer info http://en.wikipedia.org/wiki/E_Inkquote:Op donderdag 26 september 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
Het technische weet ik er niet van. Het is gewoon dat zwarte op een wit vel, precies zoals dat ook bij echte boeken is. Dus zonder dat het licht uitzendt, het is statisch. Een E-reader verbruikt dan ook alleen energie wanneer je bladert.
Die vind ik niet leuk. Ongetwijfeld dat er veel zijn die stiekem toch google gebruikenquote:
Duidelijk verhaal, dank u!quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Klopt. Bij een normaal scherm (laptop, smartphone, tablet, tv) verbruikt elke pixel continu energie. Bij e-ink kost alleen het veranderen van een pixel van wit naar zwart of omgekeerd energie. Zie voor meer info http://en.wikipedia.org/wiki/E_Ink
Die ik nu heb gekocht heeft dus E-ink mét backlightquote:Op donderdag 26 september 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
(althans niet bij de echte welke werken volgens het E-inkprincipe).
Valt reuze meequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik niet leuk. Ongetwijfeld dat er veel zijn die stiekem toch google gebruiken
Ik weet dat dit vast als mosterd na de maaltijd komt, maar ik zeg het toch: doe alsjeblieft eens normaal. Ik ben zat van het gedonder hier, van al die steken onder én boven water. Post normaal mee zoals iedereen dat doet - incusief Lotusss en ER - of blijf gewoon weg. Want ik heb geen zin om mensen te missen die hier al veel langer posten en die zich hier niet meer prettig voelen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal voortaan eerst vragen met welke muziek ik wakker mag worden!![]()
Zomaar een vraagje, vond je ER zijn muziekjes ook zo flauw of dat toch niet?
Tim, blijf vooral hier alsjeblieftquote:Op donderdag 26 september 2013 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Precies wat we nodig hadden, nog meer geruzie. Ik hou het voorlopig even voor gezien
Niks verklappen he?quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren NCIS en NCIS LA gekeken. 2 Heerlijke seizoenspremieres, met goede humor, leuke actie en interessante ontwikkelingen
Ik had al moeite om dat niet te doenquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:47 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen allen
Vandaag is de dag dat ik mijn haar ga afknippen![]()
ik denk 20 cm erafquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had al moeite om dat niet te doendit was de meest neutrale post die ik kon bedenken
[..]![]()
Spannend! Hoe kort gaat het?
Met 5cm meer kun je het donerenquote:
Echt? Dat ga ik overwegen dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met 5cm meer kun je het doneren![]()
Ik ben heel blij met mijn korte haar, ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallenkrijgen we ook voor- en nafoto's?
Volgens mij ondersteunen niet alle kappers het, zou je even moeten nakijken: http://www.haarwensen.nl/haar-doneren/kapsalonsquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had al moeite om dat niet te doendit was de meest neutrale post die ik kon bedenken
Oh, ze doen het niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteunen niet alle kappers het, zou je even moeten nakijken: http://www.haarwensen.nl/haar-doneren/kapsalons
Ik blijf het een mooi initiatief vinden
Klopt. Ik zat al te denken dat het wel veel is. Ik ben heel erg gehecht aan mijn haar, dit is een grote stapquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:05 schreef Etcetera het volgende:
Oh jammer. Maar hoef je ook niet na te denken over 5 cm meer of minder eraf
Zeg je nuquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:14 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik me voorstellentoen ik in 2010 voor de 2de keer een stuk korter ging, was het wel even slikken
tegelijkertijd was ik er echt wel klaar mee en dacht 'zet die schaar er maar in'
en deze zomer is het nog wat korter gegaan
en nu moet het niet meer korter, want dan vind ik het niet meer leuk
![]()
Tried it. Never again.quote:
quote:(My customer is a young high-school kid wearing a Pink Floyd t-shirt, hemp necklace, torn jeans, and sandals. He usually comes to my checkout line because I don’t give him a hard time when he buys a ton of munchies with very red eyes. This time he looks surprisingly sober.)
Me: “Evening, pal, how’s it going?”
Customer: “Ugh, not so great.”
(He proceeds to put 16 cans of bug spray on the counter.)
Me: “Yikes, got a bug problem?”
Customer: “No, but my mom thinks we do. She doesn’t realize she accidentally ate one of my, uh, you know, special cookies, and I have to play along so she doesn’t figure out it’s not real.”
(Years later, I returned to the area to find him wearing a suit and tie as store manager!)
Inderdaad, totaal overbodig ook. Daar hebben we mods voorquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet dat dit vast als mosterd na de maaltijd komt,
Klopt. In het AMC zit een kapster die er alleen maar pruiken voor kinderen van maakt geloof ik. Daar heeft mijn zoon toen zijn haar aan gedoneerd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteunen niet alle kappers het, zou je even moeten nakijken: http://www.haarwensen.nl/haar-doneren/kapsalons
Ik blijf het een mooi initiatief vinden
Ik heb geen mod nodig om jou te vertellen dat o.a. door jouw postgedrag de sfeer hier aardig verziekt is de laatste tijd. Dat kan ik zelf welquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen allen!
Hmm best gewaagd dat korte haar, ik denk niet dat ik dat ooit zal doen.
[..]
Inderdaad, totaal overbodig ook. Daar hebben we mods voor
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:49 schreef B.ertha het volgende:
On a different note: Ik heb weer een bezichtiging! Midden in Nijmegen
Als het wat wordt, nodig ik al mijn SC vriendjes uit voor een meet![]()
Misschien dat die belofte mijn geluk een handje helpt![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen mod nodig om jou te vertellen dat o.a. door jouw postgedrag de sfeer hier aardig verziekt is de laatste tijd. Dat kan ik zelf wel
spannendquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:49 schreef B.ertha het volgende:
On a different note: Ik heb weer een bezichtiging! Midden in Nijmegen
Als het wat wordt, nodig ik al mijn SC vriendjes uit voor een meet![]()
Misschien dat die belofte mijn geluk een handje helpt![]()
Wowquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:51 schreef B.ertha het volgende:
En bij de woningcorporatie in Nijmegen mag je op max 2 woningen tegelijk reageren. Dus ik heb uitgezocht op welke woningen ik wanneer mag reageren en ik heb ze op volgorde gebookmarkt. En bij meer dan 2 per dag alvast de meest kansrijke geselecteerd. Dus ga ik iedere dag kijken of de reactie van gisteren iets is geworden en op de deadline van die dag reageren
Het is een heel systeem
Het valt wel mee hoor, meestal is er per dag maar 1 die verloopt en je kunt max een week vooruit kijken dus ik moet dit trucje iedere week herhalen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
spannend
[..]
Wow![]()
![]()
dat zou ik echt niet kunnen
wie zijn dat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavondalleen heb ik geen Channel 4, dus dat wordt even de overige bronnen doorzoeken zaterdag
nog nooit gezien/van gehoordquote:
WTFquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:51 schreef B.ertha het volgende:
En bij de woningcorporatie in Nijmegen mag je op max 2 woningen tegelijk reageren. Dus ik heb uitgezocht op welke woningen ik wanneer mag reageren en ik heb ze op volgorde gebookmarkt. En bij meer dan 2 per dag alvast de meest kansrijke geselecteerd. Dus ga ik iedere dag kijken of de reactie van gisteren iets is geworden en op de deadline van die dag reageren
Het is een heel systeem
ik vind eigenlijk dat ik ze best goed combineerquote:
een soort yin en yang?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat ik ze best goed combineer
Jaquote:
^^quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Als je een beetje een nerd in je hebt zitten en je kunt britse humor waarderen: vooral kijken
onzin.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:46 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
in mijn FB-timeline waren een paar foto's opgedoken van een stel (ik heb op school gezeten met het meisje) met als kop: 'First 'engagement' photo shoot'.
Gevolg: allemaal felicitaties.
Vandaag: bericht dat er nog geen sprake was van een verloving, dat het de term 'engagement-style' een term uit de fotografie is.
Zet dat dan metéén bij die foto's, domme doos![]()
Ah, ik val af...quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Als je een beetje een nerd in je hebt zitten en je kunt britse humor waarderen: vooral kijken
Als wintermuts zijn ze best te doen...quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat ik ze best goed combineer
Hij doet het niet meer...quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:06 schreef B.ertha het volgende:
Bwahaha, dit ben ik met Halle Berry's pixie (en nep makeup):
[ afbeelding ]
Je eerdere vraag is al beantwoord...?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:36 schreef Soempie het volgende:
Cappuccino, slagroom, caramel en malteser crunch.![]()
Nouja, ik las het na en toen leek het net spam.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je eerdere vraag is al beantwoord...?
hopen dat je een beetje tot rust kunt komen dan. Een weekend niks doen en niks moeten kan zo lekker zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:33 schreef MaJo het volgende:
Besloten om al mijn afspraken van dit weekend af te zeggen en helemaal niets te doen. Lijkt me wel verstandig want ik voel me echt nog niet fit. Gisteren seizoen 1 van homeland afgekeken dus ik ga dit weekend verder met seizoen 2
Hij hoefde nooit veel te modderen in de AKQ SC en dat hoort ook zo. Bart komt wel gewoon slap ouwe hoeren danquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef Soempie het volgende:
Niet te vroeg juichen.![]()
Het wordt zo wel een saaie boel voor Bart..
ja ik zal maar niet klagen over die teringhond van de burenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij hoefde nooit veel te modderen in de AKQ SC en dat hoort ook zo. Bart komt wel gewoon slap ouwe hoeren dan
Hee Yuriquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik mis wel veel hier zeg, lees over opnames, comas, rellen en er moest zelfs gemod worden
Doe dat maar ergens anders ja. In de ABO slowchat of zoquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
ja ik zal maar niet klagen over die teringhond van de buren
Daar negeert iedereen mequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe dat maar ergens anders ja. In de ABO slowchat of zo
van PS immerquote:
Otje heeft deze sinds vandaagquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga vandaag denk ik fijn een nieuw paar Uggs kopen. Haters gonna hate(En Chicago winters zijn echt héél koud:')
ah ik kan wel een relletje starten?quote:
quote:
ik wil aandacht, geen werkquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah ik kan wel een relletje starten?
hi Bart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |