Van mij mag jequote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou een prima afstudeeronderwerp zijn...
Dat doet mijn vrouw ook altijdquote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Paar dagen geleden liet Wiebel een boer. M. lachen natuurlijk. Vervolgens liet ik expres een boer en toen werd M. bozig: 'mama, nee, nee, nee!'![]()
![]()
Maar jij vindt boerende vrouwen leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doet mijn vrouw ook altijd. Als ik het doe is het niet goed, als zij het doet is het grappig
.
Om op mijn kop te krijgen als ik boer?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij vindt boerende vrouwen leuk.
Dan vraag je er om...
Ja, nooit leuker proberen te zijn dan je vrouw...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Om op mijn kop te krijgen als ik boer?
Thx, maar ik ben eigenlijk een tamelijk zondagskindje hoor! Heb weinig 'ergs' meegemaakt, dus niet te vergelijken met Soempie. Mijn ziekenhuistraject, dat vond ik wel heel erg, maar heeft natuurlijk heel erg goed uitgepaktquote:Hoewel ik je niet eens zo goed ken, is dat inderdaad wel iets om trots op te zijn. Zelfde geldt voor LB...
Ik vergelijk je ook niet met Soempie, maar het resultaat van je volharding is wel iets op trots op te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Madmaster;
[..]
Thx, maar ik ben eigenlijk een tamelijk zondagskindje hoor! Heb weinig 'ergs' meegemaakt, dus niet te vergelijken met Soempie. Mijn ziekenhuistraject, dat vond ik wel heel erg, maar heeft natuurlijk heel erg goed uitgepakt
En waarom mag je niet trots zijn op je eigen prestaties?
Het is geen wedstrijdje "wie heeft de ergste ervaring". Ieder mens heeft eigen ervaringen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Madmaster;
[..]
Thx, maar ik ben eigenlijk een tamelijk zondagskindje hoor! Heb weinig 'ergs' meegemaakt, dus niet te vergelijken met Soempie. Mijn ziekenhuistraject, dat vond ik wel heel erg, maar heeft natuurlijk heel erg goed uitgepakt
En waarom mag je niet trots zijn op je eigen prestaties?
quote:
Godverdomme, niet doe-hoen!quote:
Wees maar trots op jezelf. Hij wordt morgen opgenomen. Klop jezelf maar op de borst.quote:
Als je elke keutel die dwars zit op internet moet posten moet je er ook rekening mee houden dat mensen daar wel eens wat op te zeggen hebben waar jij niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Hij wordt morgen opgenomen. Klop jezelf maar op de borst.
Ik wist niet dat hij ging posten, heb hem ook eerder gewaarschuwd het niet te doen. Dus nee, het is niet in samenspraak met hem geweest en daarom postte ik ook dat hij ermee moest kappen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
Lotusss, het is gewoon niet zo handig om steeds onderling met ER hier te posten. Als jullie dingen tegen elkaar willen zeggen doe dit dan irl, niemand zit hier te wachten op onderlinge sneren. Dit komt de sfeer ook niet ten goede.
Nee dank u, rellen genoeg hier de voorbije uren/dag. Heb me maar ff afzijdig gehoudenquote:Op donderdag 26 september 2013 03:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoezo heb je zin in een relletje?
Ja, Ik ga zo maar eens lunchen.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, Ik ga zo maar eens lunchen.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 26 september 2013 03:51 schreef Cobra4 het volgende:
Dit keer maar een salade en jalapeno pepers met roomkaas.
Ontbijt was een pizza.
Dat kun je wel stellen ja.quote:
het gaat niet alleen om deze keer, ik geef aan waar het pijnpunt ligt.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ging posten, heb hem ook eerder gewaarschuwd het niet te doen. Dus nee, het is niet in samenspraak met hem geweest en daarom postte ik ook dat hij ermee moest kappen.
Heb hem dat ook in real life verteld, maar aangezien ik alles dien te verantwoorden heb ik dit ook als dusdanig gepost.
een andere vrouw die van tool houdtquote:Op donderdag 26 september 2013 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Muziekje om bij wakker te worden![]()
Wij zijn zeldzaam?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
een andere vrouw die van tool houdt
Hey jij!!quote:
Dat je het hier nog kan navertellen toont wel aan hoe boeiend je het vond...quote:Op donderdag 26 september 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Vanochtend in de bus kunnen aanhoren dat iemand een abortus heeft gehad, dat haar buurvrouw lesbisch is en een oogje heeft op iemand die nog in de kast zit én een vriend heeft én haar ouders niet durft te vertellen dat ze op vrouwen valt. Oh, en het zijn niet haar echte ouders. Daarna vertelde meisje-abortus dat ze een paard gekocht had voor haar zusje. En toen ging het ineens over dat mensen een betere wereld voor hun kinderen moeten achterlaten.
Busdames +1quote:Het waren ook duidelijk geen gamers, want 'je kunt GTA V toch wel 2 weken later ophalen, dan heb je 'm ook'. En 'mijn vriend heeft een nieuwe vriendin, genaamd GTA V'. Ook heeft ze een PS3, maar wil die niet aan haar vriend uitlenen terwijl die van hem net stuk is gegaan.
Is weer eens wat anders...quote:Het was een interessante busreis
Ik ken weinig Tool fans laat staan vrouwen. Dus ja, wat mij betreft welquote:
Ik vind het heerlijk om in het OV gesprekken mee te luisteren. Hoe dramatischer hoe beter!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Vanochtend in de bus kunnen aanhoren dat iemand een abortus heeft gehad, dat haar buurvrouw lesbisch is en een oogje heeft op iemand die nog in de kast zit én een vriend heeft én haar ouders niet durft te vertellen dat ze op vrouwen valt. Oh, en het zijn niet haar echte ouders. Daarna vertelde meisje-abortus dat ze een paard gekocht had voor haar zusje. En toen ging het ineens over dat mensen een betere wereld voor hun kinderen moeten achterlaten.
Het waren ook duidelijk geen gamers, want 'je kunt GTA V toch wel 2 weken later ophalen, dan heb je 'm ook'. En 'mijn vriend heeft een nieuwe vriendin, genaamd GTA V'. Ook heeft ze een PS3, maar wil die niet aan haar vriend uitlenen terwijl die van hem net stuk is gegaan.
Het was een interessante busreis
Ik moest m'n best doen om soms niet hardop in de lach te schietenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je het hier nog kan navertellen toont wel aan hoe boeiend je het vond...
Jij ook alquote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het heerlijk om in het OV gesprekken mee te luisteren. Hoe dramatischer hoe beter!Mijn favoriet is toch wel als mensen ruzie hebben aan de telefoon met hun partner, kan daar echt van genieten!
![]()
Helemaal mee eens! Soms heb ik wel medelijden als ik een meisje hoor die zo overduidelijk met een eikel date, ik wil haar dan bijna troostenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moest m'n best doen om soms niet hardop in de lach te schieten
[..]
Jij ook alhet is puur entertainment. Wil je niet dat iedereen mee kan genieten, moet je dat soort dingen niet in het openbaar bespreken
Mijn ex luisterde het vaak dus ik moest wel meeluisterenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken weinig Tool fans laat staan vrouwen. Dus ja, wat mij betreft wel
OV gesprekken zijn soms echt fantastisch, gesprekken in de supermarkt ook meestal wel.quote:[..]
Ik vind het heerlijk om in het OV gesprekken mee te luisteren. Hoe dramatischer hoe beter!Mijn favoriet is toch wel als mensen ruzie hebben aan de telefoon met hun partner, kan daar echt van genieten!
![]()
Toeval!!quote:Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef MaJo het volgende:
Huppelmuts, was de keuze van het Tool nummer toeval of verwijst het naar ER? Het lijkt een beetje een sneer te zijn namelijk
Laten we het houden op een lullig toeval. Overigens is je reactie daarna wel weer een sneerquote:Op donderdag 26 september 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toeval!!
Ik ben de ochtend begonnen met Tool, Biohazard en Sabaton. Tool was de eerste die ik had opgezet. En Tool![]()
Voor de zielige sneren moet je toch echt bij ER zijn. Ik sta daar boven.
Zo zou je het kunnen zien ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we het houden op een lullig toeval. Overigens is je reactie daarna wel weer een sneer
Maar goed, ik wil me er verder ook niet meer mee bemoeien, dit is iets tussen jullie drie.
bedat.quote:
ja, en ja volgens mij is dat west friesquote:Op donderdag 26 september 2013 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedat = bijna?
Is dat West-Fries of zo?
Is het zo erg?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:39 schreef Etcetera het volgende:
MM, laat me niet zo schrikken met je nieuwe UI
Goedemorgenquote:
Na jaren dezelfde/varianten op dezelfde te hebben gezien dacht ik eerst dat je een nieuwe poster wasquote:Op donderdag 26 september 2013 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het zo erg?
Vanmorgen even zitten pielen met Photoshop vanwege iets anders en toen dit handjematig in elkaar gezet...
Het is nog steeds rood/wit/zwart...quote:Op donderdag 26 september 2013 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Na jaren dezelfde/varianten op dezelfde te hebben gezien dacht ik eerst dat je een nieuwe poster wasik kijk eerder naar de UI dan naar de naam
Hmm daar heb je gelijk in. Die was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nog steeds rood/wit/zwart...
Heb ook wel andere UI's gehad: bolhoed met licht, Max Headroom e.d.
Die heb ik ook maar heel kort gebruikt.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:56 schreef Soempie het volgende:
Die oogbol kan ik me niet herinneren.
In Chrome stuitert ie ook niet met topsnelheid hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 13:55 schreef MadMaster het volgende:
'Probleem' in IE is wel dat die bal wat traag stuitert.
Geloof dat dat in andere browsers beter gaat...
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:53 schreef MadMaster het volgende:
En toen stond Fok ineens op de internet blacklist hier en is het forum geblocked...![]()
Adios...
Auquote:Op donderdag 26 september 2013 15:02 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor, reparatie van de auto kost ruim 700 euro![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
Autsjquote:Op donderdag 26 september 2013 15:02 schreef MaJo het volgende:
![]()
Ik zat ooit op de grond in een overvolle trein die ergens halverwege DB - Utrecht stilstond terwijl anderhalve meter verderop een meisje telefonisch gedumpt werd door haar vriendje.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken weinig Tool fans laat staan vrouwen. Dus ja, wat mij betreft wel
[..]
![]()
Je kan van een pax kast ook heel makkelijk een stukje afzagen en ze dan lager gebruiken. Maar dat moet je natuurlijk maar net willenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Minder geld maar ik baal wel. Ik heb de verkeerde kledingkasten besteld bij Ikea, 2,36 hoog i.p.v. 2m. (ondanks dubbelcheck)Geen ramp maar dat past niet in onze auto en we hebben geen trekhaak, dus ik mag het weer op laten halen en dat kost vast (net als het bezorgen) weer 45 euro.
Dat ga ik navragen inderdaad. (Ben nu eerst met een kop thee en postpauzes aan het puinruimen, we krijgen logees zonder vooraankondiging, en ik had een bankhangdag gepland.)quote:Op donderdag 26 september 2013 15:35 schreef Soempie het volgende:
Dat is ook echt wel zonde en balen, natuurlijk. Ben je 90 euro verder en heb je eigenlijk nog niks.Kunnen ze die keer ophalen combineren met het brengen van het juiste formaat kast?
Dat lijkt me geen veilig planquote:Op donderdag 26 september 2013 15:38 schreef ß het volgende:
Kan je niet zelf rijden met de achterklep een stukje open? Ik weet niet hoe ver het rijden is.
Hmm, scheelt wel een hoop gedoe, en dan kan hij op 2,2m ...quote:Op donderdag 26 september 2013 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan van een pax kast ook heel makkelijk een stukje afzagen en ze dan lager gebruiken. Maar dat moet je natuurlijk maar net willen
Ze zeiden dat ze een "mooie prijs" zouden maken maar ik vind hier weinig moois aan. Ik ga vanavond vragen hoe het precies in elkaar zit als ik de auto ophaal en er zeker wat van zeggen als ze alles doorberekend hebbenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar berekenen ze nu echt alle kosten door? Dat vind ik nou niet bepaald klantvriendelijk.
jezus wat flauw of echt intens slechte timing.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Muziekje om bij wakker te worden![]()
Hij heeft hem weggehaald.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zie geen nieuwe UI van MM?
ahh okay, ik dacht dat ik gek werdquote:
Dat was je toch al?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ahh okay, ik dacht dat ik gek werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |