quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Die tandartsen zijn ook niet te vertrouwen natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja! Het zijn hier allemaal pervs! Zeg iets over een tandarts en een porstok en iedereen denkt door en zo
Stemming is prima hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
OP aangepast.
Maar hoe is de stemming hier?
Ik ben fucking pumped![]()
Ben van 8 tot 8 ontzettend moe geweest. Daarna ineens energie voor 10.
Wat nou boef?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, dat dacht ik al. Boef dat je bent.
Boefquote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, dat dacht ik al. Boef dat je bent.
Mwaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wel?
[..]
Beetje rustig, of ligt het aan mij?
Jammer, ik heb actie nodig.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat nou boef?
Maar het is een beetje rustig momenteel ja
Dat hoeft niet stiekem.quote:
+quote:
Ga rondjes rennenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik heb actie nodig.
quote:
Of fera makenquote:
Koekjesquote:
Logisch is het ook supervrouwquote:Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zou bi worden voor het meisje in de OP.
Hoi Myrquote:Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef Myraela het volgende:
Balen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Redelijk. Ben mijn baantje kwijt, dus moet me weer druk gaan maken over de centjes.
Enge ogen met dat plamuur d'r opquote:Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef Myraela het volgende:
Zei ik dat?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Zo'n mooi meisje en jij zou d'r niet doen?
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was al aan het solliciteren voordat ik mijn baan kwijt was. Wist al dat het niet helemaal goed zat. Nu hopen dat ik niet te lang werkloos hoef te zitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Al weer aan het solliciteren? Ik moet van de week ook weer gaan solliciteren.
Nee, maar zo komt het over aangezien je normaal op elk vrouwelijk wezen duiktquote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Ik zou toch nog een dooie rat doen?
+1quote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze ook.
Kan er uren naar kijken.
Wat voor banen zoek je?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het solliciteren voordat ik mijn baan kwijt was. Wist al dat het niet helemaal goed zat. Nu hopen dat ik niet te lang werkloos hoef te zitten.
Pics van je pener.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care ik zou mijn kei harde pener in der stoppen.
Sowieso, blauwe ogen zijnquote:
Wel klotequote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het solliciteren voordat ik mijn baan kwijt was. Wist al dat het niet helemaal goed zat. Nu hopen dat ik niet te lang werkloos hoef te zitten.
Nou ik vind dat ze lelijke wimpers heeft. De klonten hangen eraanquote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar zo komt het over aangezien je normaal op elk vrouwelijk wezen duikt
Ja, vooral van die fellequote:Op woensdag 25 september 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor banen zoek je?
[..]
Pics van je pener.
[..]
Sowieso, blauwe ogen zijn
Heb jij een keiharde pener?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care ik zou mijn kei harde pener in der stoppen.
Bij voorkeur weer leerling kok, anders moet ik ook met de opleiding stoppen. En anders zou ik ook niet weten wat ik zou willen doen. Nouja, grafische vormgeving, marketing of social media. Maar daar vragen ze diploma's voor.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel kloteZe zijn failliet gegaan ofzo?
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Raene het volgende:
[..]
In aanvulling op kifs bericht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik heb actie nodig.
[..]
Dat hoeft niet stiekem.
[..]
+
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Is één van de best lopende zaken van Rotterdam. Daar staat gewoon een rij om te kunnen eten, terwijl ze 450 zitplaatsen hebben.
Ik was gewoon niet snel genoeg.
Ik vind het wel meevallen. Heb erger gezien.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze lelijke wimpers heeft. De klonten hangen eraan![]()
Jaja cosplay enzo, dus het hoort zo
Ja dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 25 september 2013 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Sinds wanneer noemen we Vince weer Kiff? Dat deed alleen Buurmeisje toch?
Sinds wanneer zijn we er mee gestopt?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Sinds wanneer noemen we Vince weer Kiff? Dat deed alleen Buurmeisje toch?
Zo lang dat ik het me niet meer kan herinneren.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn we er mee gestopt?
Nou dan doe ik het wel niet meerquote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang dat ik het me niet meer kan herinneren.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het wel niet meer.
Hoe mag ik jou noemen?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het wel niet meer.
Zijn lenzen geloof ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, vooral van die felle
Stiekem denk ik alleen dat dit van die kleurlenzen/fotoshop zijn/is
Hoe is de werkgelegenheid daarin?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij voorkeur weer leerling kok, anders moet ik ook met de opleiding stoppen. En anders zou ik ook niet weten wat ik zou willen doen. Nouja, grafische vormgeving, marketing of social media. Maar daar vragen ze diploma's voor.
Het is een engel. Stfu.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Faxie het volgende:
Ik vind d'r maar evil kijken eigenlijk... die bijt 'm er zo af als je even niet oplet
Supergirl, duh.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Faxie het volgende:
Ik vind d'r maar evil kijken eigenlijk... die bijt 'm er zo af als je even niet oplet
Haterquote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Faxie het volgende:
Zoals je wilquote:
Ze heeft wel een beetje spinnenpootjesquote:Op woensdag 25 september 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Heb erger gezien.
Haiquote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje spinnenpootjes.
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Mensen die geen koffie drinkenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeie voor op de zaak, aangezien ik meestal water drink op de zaak ipv koffie omdat bah![]()
[ afbeelding ]
Ja toch?quote:
Ik doe administratie.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mirne, open gewoon je eigen toko!
Begin 1 december, dan kan ik de eerste 3 maanden bezorgingen voor je doen..
Ja een beetje wel, ik zei ook dat ik erger had gezienquote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zienquote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Faxie het volgende:
Volgens mij heeft ze ook nog eens puntige knieen
Bah 2/10 zou niet raken
Oeh ik hoor m'n oven piepen![]()
![]()
Wacht, wat? Nieuw vlees?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Kom haten danquote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Faxie het volgende:
Volgens mij heeft ze ook nog eens puntige knieen
Bah 2/10 zou niet raken
Oeh ik hoor m'n oven piepen![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 25 september 2013 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik drink wel koffie, maar die op de zaak is bah
Vin ik vind je sexyquote:Op woensdag 25 september 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja een beetje wel, ik zei ook dat ik erger had gezien
[..]
Hoe kan je dat nou zien
Ik zei hetHomo
Niks bijzonders, beetje dolfijntjes en zeeleeuwen en walrussen gekeken en roggen geaaid..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee, wat heb je gedaan vandaag?
Naar 't Dolfinarium geweest?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks bijzonders, beetje dolfijntjes en zeeleeuwen en walrussen gekeken en roggen geaaid..
Pluiskonijntje?quote:
O jee, wat een vraag. Moet ik nu echt uitleggen hoe verliefdheid werkt?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch?
Feertje, ik vroeg me net af waarom ik iemand niet leuk vind.
Ze is spontaan, gezellig, niet te vrouwelijk, goede lengte, mooi haar. Heb wel een beetje het idee dat ze me wel ziet zitten. Alleen vind ik haar niet leuk, en ik weet niet waar het aan ligt.
Hoe werkt zo iets?
[..]
Ik doe administratie.
Ik wil mijn eigen catering uiteindelijk wel gaan doen ja. Maar niet zo snel hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mirne, open gewoon je eigen toko!
Begin 1 december, dan kan ik de eerste 3 maanden bezorgingen voor je doen..
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd als jij opduikt heb ik meteen het idee dat ik weer wat misdaan heb![]()
Als leerling kok bedoel je?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is de werkgelegenheid daarin?
Oh, ik dacht ik heb iets gevonden om mijn 3 maanden te overbruggen.. Jammer dit..quote:Op woensdag 25 september 2013 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen catering uiteindelijk wel gaan doen ja. Maar niet zo snel hoor.
Geen van beidenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:01 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
.
Slecht geweten of heb ik je ooit zodanig gestraft dat je bang bent voor mij?
Myr heeelp, m'n cake is nog niet droog van binnen, maar ik heb 'm netjes 60 minuten in een voorverwarmde oven gedaan op 140 graden, precies zoals op de verpakking stondquote:Op woensdag 25 september 2013 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen catering uiteindelijk wel gaan doen ja. Maar niet zo snel hoor.
140 gradenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Myr heeelp, m'n cake is nog niet droog van binnen, maar ik heb 'm netjes 60 minuten in een voorverwarmde oven gedaan op 140 graden, precies zoals op de verpakking stond![]()
Wat moet ik doen? Snik
Hoe is de buitenkant?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Myr heeelp, m'n cake is nog niet droog van binnen, maar ik heb 'm netjes 60 minuten in een voorverwarmde oven gedaan op 140 graden, precies zoals op de verpakking stond![]()
Wat moet ik doen? Snik
Pluisignijntje? http://forum.fok.nl/user/history/174565 ?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Pluiskonijntje?
[..]
O jee, wat een vraag. Moet ik nu echt uitleggen hoe verliefdheid werkt?Weet je, iemand kan nog zo leuk zijn, slim zijn en knap zijn, maar ze moet je raken. Diep raken, emotioneel gezien.
Ze moet 'iets' hebben wat je overhaalt. Gewoon leuk zijn is niet genoeg.
Verder weet ik het ook niet, het is geen exacte wetenschap.
Ja.quote:
Lager? Ow ik heb 'm 5 minuten op 160 gezet nuquote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe is de buitenkant?
Ik zou hem nog wat langer in de oven laten staan, als de buitenkant niet te donker is op dezelfde temperatuur. Anders de oven iets lager zetten.
Lastig, zijn genoeg leerbedrijven, maar die plekken zijn nu vol. Want het schooljaar is al begonnen natuurlijk. En daarbij ben ik oud, terwijl ik op hetzelfde punt als andere begin ben ik wel 3 keer zo duur.quote:
Heteluchtoven 140 graden stond op de verpakking...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
140 graden
Dat lijkt me te laag
Het raakt je als een vrachtwagen die op de verkeerde weghelft rijdt. Het kan best wel zeer doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pluisignijntje? http://forum.fok.nl/user/history/174565 ?
Mja, jij weet meer over leuk vinden en emoties enzo. Ik weet daar weinig over.
[..]
Ja.
160 is normaal voor een cake hoor, is prima. Alleen als die al donker was moet je hem niet nog hoog af gaan bakken. En pakjes gaan bij mij altijd fout.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lager? Ow ik heb 'm 5 minuten op 160 gezet nu![]()
Oei oei oei even checken dan
Have funquote:Op woensdag 25 september 2013 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow! Ik ben gewoon eng!
Mijn film begint weer, je kunt weer rusitg ademhalen![]()
!
Ow nouja hopelijk komt het wel goed dan. Misschien moet het gewoon afkoelen enzo...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
160 is normaal voor een cake hoor, is prima. Alleen als die al donker was moet je hem niet nog hoog af gaan bakken. En pakjes gaan bij mij altijd fout.
Ik zet die van mij meestal hoger... maar ja ik heb dan ook een apart gevalquote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heteluchtoven 140 graden stond op de verpakking...
Ja weet ik veel hoe warm dat allemaal moet zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zet die van mij meestal hoger... maar ja ik heb dan ook een apart geval
als het goed is staat er op de verpakking ook iets als... prik even in je cake met een prikker en kijk of er shit aan blijft hangenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? Snik
140 is juist goedquote:Op woensdag 25 september 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
140 graden
Dat lijkt me te laag
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lastig, zijn genoeg leerbedrijven, maar die plekken zijn nu vol. Want het schooljaar is al begonnen natuurlijk. En daarbij ben ik oud, terwijl ik op hetzelfde punt als andere begin ben ik wel 3 keer zo duur.
Ja, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het raakt je als een vrachtwagen die op de verkeerde weghelft rijdt. Het kan best wel zeer doen.
is dus verschillend per oven (ook per soort)quote:Op woensdag 25 september 2013 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe warm dat allemaal moet zijn
Anders in aluminium inpakken en nog even laten staan.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja hopelijk komt het wel goed dan. Misschien moet het gewoon afkoelen enzo...
Nouja er blijft niet echt iets aan hangen, maar hij is wel nat van binnen (hihaho)quote:Op woensdag 25 september 2013 22:09 schreef Raene het volgende:
[..]
als het goed is staat er op de verpakking ook iets als... prik even in je cake met een prikker en kijk of er shit aan blijft hangen.
De korst ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders in aluminium inpakken en nog even laten staan.
twi is nog hard aan het werk hier, iets met servers die het vandaag niet deden. één kat slaapt en die grote komt nooit meer binnen alleen bij het slapen. Ik ben eenzaam.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe is alles met twi en de katten?
Dit. Pakjes werken is niet voor mijquote:Op woensdag 25 september 2013 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
160 is normaal voor een cake hoor, is prima. Alleen als die al donker was moet je hem niet nog hoog af gaan bakken. En pakjes gaan bij mij altijd fout.
Dan weet je het toch? Als dat meisje jou het speciale gevoel niet geeft, dan is zij niet het juiste meisje voor jou.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe is alles met twi en de katten?
[..]
Ja, dat weet ik wel.
Arme Myrquote:Op woensdag 25 september 2013 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
twi is nog hard aan het werk hier, iets met servers die het vandaag niet deden. één kat slaapt en die grote komt nooit meer binnen alleen bij het slapen. Ik ben eenzaam.
Mja.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet je het toch? Als dat meisje jou het speciale gevoel niet geeft, dan is zij niet het juiste meisje voor jou.Probeer haar alsjeblieft niet aan het lijntje te houden.
Komt wel goed.quote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed.
* Fera knuffelt Kaneel
?quote:
/smoothquote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel, die krijgt een knuffel van Fera.
Waar je niet zeker van weet of je er verliefd op bentquote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het.
[..]
?
[..]
/smooth
Tssk, iedereen krijgt knuffels van mij. Zulcks een slet ben ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel, die krijgt een knuffel van Fera.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Tssk, iedereen krijgt knuffels van mij. Zulcks een slet ben ik.
Ik wil ookquote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen knuffels.quote:
* Fera knuffelt Faxquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen knuffels.
[..]
* Fera knuffelt Fax
Check mijn fb maar.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar je niet zeker van weet of je er verliefd op bent
Jeetje. Mag dat wel van D. ?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Bloosquote:Op woensdag 25 september 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen knuffels.
[..]
* Fera knuffelt Fax
Knuffels? Why not?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje. Mag dat wel van D. ?
Pluiskonijntje.quote:
Wat is dat nou voor een kutvergelijkingquote:Op woensdag 25 september 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij maakt dat wel degelijk uit.
Je doet toch ook geen 2,5L olie in je auto als 2L de max is?
Te veel olie sloopt je blok, te veel boter sloopt je cake.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een kutvergelijking
D'r loopt niks over ofzo hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te veel olie sloopt je blok, te veel boter sloopt je cake.
Ja 't is al duidelijk meneer de keukenprinsquote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teveel boter, binnenkant nat. cake zakt in.. tada..
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja 't is al duidelijk meneer de keukenprins![]()
Ik ga niet meer uitdelen
Ja heb een vermoeden..quote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef Fera het volgende:
Fax, al ontdekt welke chick van Kaneel is?
Ik vind d'r een beetje afwijken van je normale type.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind d'r een beetje afwijken van je normale type.
Ze lijkt zo ... normaal. Jij hield toch van nerdy en apart?quote:
Ja sorry, ik heb dezelfde vragenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze lijkt zo ... normaal. Jij hield toch van nerdy en apart?
Trustequote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga Huppel en GvsE achterna en duik in bed
Slaap zacht.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die heb ik niet eens gezien?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mja, mja.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze lijkt zo ... normaal. Jij hield toch van nerdy en apart?
Just remember, never settle for less.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, mja.
Ze is wel redelijk normaal, ja. Maar staat wel overal open voor.
Ik weet het.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Just remember, never settle for less.
Niet verdrietig zijn.quote:
Awww. Melk of puur?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al wat chocola vergeten.
Yummy.quote:
Heyquote:
Ik verveel me zo godsgruwelijk dat ik de hele sims 2 aan het downloaden ben voor op mijn gruwelijk oude laptopquote:
Mijn wekker gaat vroeg af.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik verveel me zo godsgruwelijk dat ik de hele sims 2 aan het downloaden ben voor op mijn gruwelijk oude laptop.
Bah, werkloos zijn is echt kutquote:
Ik heb weer een nieuwe job (bij PostNL) dus ik kan na maandag gelijk dinsdag weer aan de slag!quote:Op donderdag 26 september 2013 00:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Bah, werkloos zijn is echt kut!
Geen dag/nacht ritme hebben ook...
Dat is snelquote:Op donderdag 26 september 2013 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb weer een nieuwe job (bij PostNL) dus ik kan na maandag gelijk dinsdag weer aan de slag!
Ze waren blij dat ik belde. Had er al twee keer eerder gewerkt en ze komen er nu nog mensen tekortquote:
Lekker joh, ik ga ook maar eens bij postNL solliciterenquote:Op donderdag 26 september 2013 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze waren blij dat ik belde. Had er al twee keer eerder gewerkt en ze komen er nu nog mensen tekort
Altijd proberenquote:Op donderdag 26 september 2013 00:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Lekker joh, ik ga ook maar eens bij postNL solliciteren..
Nou slaap lekker iigquote:
Was het gezellig?quote:
sweeetquote:Op donderdag 26 september 2013 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
Oh yeah, binnenkort naar Noorwegen
morguhquote:
Mooie rit daarheen, echt bijzonder mooiquote:Op donderdag 26 september 2013 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja helaas wel voor werk, maarja
je zal toch wel iets tijd hebben om wat te zien neem ik aan?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja helaas wel voor werk, maarja
kan gebeurenquote:
Ja ik zei al tegen mn collega dat ik de motor wel meeneemquote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Mooie rit daarheen, echt bijzonder mooi
Maar helaas, aangezien het voor werk is zal je gaan vliegen
's Morgens heen en 's avonds terug denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
je zal toch wel iets tijd hebben om wat te zien neem ik aan?
ow das wel jammer schijnt een zeer mooi land te zijnquote:Op donderdag 26 september 2013 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
's Morgens heen en 's avonds terug denk ik.
[yodamodus aan] patience you must have [yodamodus uit]quote:Op donderdag 26 september 2013 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bohh, wachten duurt lang als je honger hebt..
Jesus die buikquote:Op donderdag 26 september 2013 11:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
U heeft geen schulden meer en de lotto gewonnen? ( vanwege deze duidelijke uitbarsting van vreugde?)![]()
Toen mooie vrouwen,echte mooi waren zonder nep borsten en andere omgebouwde zooi.
[ afbeelding ]
Staat niet zo netjes, maar inderdaad mijn collega's denken er gelukkig ook zo over. De baas weet van niks verder dus geen probleemquote:
Als handbagagequote:Op donderdag 26 september 2013 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik zei al tegen mn collega dat ik de motor wel meeneem
Maar zal wel vliegen worden ja.
Is echt heel mooi!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ow das wel jammer schijnt een zeer mooi land te zijn
weet ik veel heb die films nog nooit gezienquote:Op donderdag 26 september 2013 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Neppert
Yoda zou zeggen:"Have patience, you must."
dat is wel cool lijkt mij ook wel heel mooiquote:Op donderdag 26 september 2013 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Is echt heel mooi!
Ben op vakantie naar Zweden geweest met daarin een rit naar Noorwegen.. Ik kan die omgeving echt waarderen!
Die buikquote:Op donderdag 26 september 2013 11:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
U heeft geen schulden meer en de lotto gewonnen? ( vanwege deze duidelijke uitbarsting van vreugde?)![]()
Toen mooie vrouwen,echte mooi waren zonder nep borsten en andere omgebouwde zooi.
[ afbeelding ]
Ik wilde reageren met "vrouwen hosselen zeker?quote:
En duur was het ook niet echt. We waren met 5 man in een huis gaan zitten via novasol.... Mooi huis in de bergen!quote:Op donderdag 26 september 2013 11:39 schreef Giertje het volgende:
dat is wel cool lijkt mij ook wel heel mooi
Star Wars nog nooit gezien?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik veel heb die films nog nooit gezien
[..]
dat is wel cool lijkt mij ook wel heel mooi
quote:Op donderdag 26 september 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Star Wars nog nooit gezien?
ik zit tot over mijn oren in de studieschuld, ik gok niet, er zijn geen schone deernes in mijn leven, maar de zon schijnt welquote:Op donderdag 26 september 2013 11:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nopequote:Op donderdag 26 september 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mensen heb je er af en toe tussen zitten hequote:Op donderdag 26 september 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je trots op zijn, zonde van de tijd zeg. Die tijd kan je beter gebruiken om verf op te zien drogen oidquote:Op donderdag 26 september 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lucky bastard.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik in februari weer
Tsja, niet iedereen die hard werkt kan ook leuke dingen doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Niks lucky aan, ik werk hard om leuke dingen te kunnen doen
Wat is het dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
Naast mijn normale sollicitaties, ook op wat vrijwilligerswerk gereageerd. En dat lijkt me nog het leukste werk ook.
Cool.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een soort kookclub begeleiden in een begeleid woonhuis.
Ik heb nu even pauze. Gisteren al willen beginnen, maar ik was doodmoe. 21 uur wakker geweest.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks weer werken. Geen zin in
Klinkt leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een soort kookclub begeleiden in een begeleid woonhuis.
Dat is lang. Een deadline gehad?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nu even pauze. Gisteren al willen beginnen, maar ik was doodmoe. 21 uur wakker geweest.
Nee. Slecht geslapen, moeder weggebracht naar het vliegveld, toen na het sporten een opgeblazen buik (ik leek wel zwangerquote:Op donderdag 26 september 2013 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
[..]
Dat is lang. Een deadline gehad?
Ja, ik hoop dat ik word aangenomen.quote:
Inderdaad. Nuttig bezig zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ik word aangenomen.Lijkt me echt enorm tof. En dan heb ik een avondje in de week in ieder geval iets te doen, geen geld, maar wel een goed gevoel.
Asiel lijkt me ook wel erg tof ja. Soms willen ze wel je reiskosten betalen, je zou eens een beetje rond moeten kijken. Als het niet echt achterlijk ver (en dus duur) is.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Nuttig bezig zijn.Ik wil ook wel vrijwilligerswerk doen, maar ik moet dan met de bus (iets dichterbij is het niet) en dat kost weer geld. Een asiel of dierenambulance zou wel tof zijn.
Ben dan wel een tientje per dag kwijt, Nijmegen is het meest dichtbij. Liefst wil ik dan ook vaker komen dan één dag.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Asiel lijkt me ook wel erg tof ja. Soms willen ze wel je reiskosten betalen, je zou eens een beetje rond moeten kijken. Als het niet echt achterlijk ver (en dus duur) is.
Gosh, ik zou echt niet zo afgelegen kunnen wonen.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben dan wel een tientje per dag kwijt, Nijmegen is het meest dichtbij. Liefst wil ik dan ook vaker komen dan één dag.
Het is ook niet echt een keuze. Als ik straks op mezelf ga wonen, ga ik naar Nijmegen zelf waarschijnlijk. Dan kan ik gewoon overal met de fiets komen.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gosh, ik zou echt niet zo afgelegen kunnen wonen.Ik reageer nu wel op dingen voor 1 dag, zodat ik er ook mee door kan gaan als ik weer normaal werk heb.
Ik zag wel vacatures waarin ze kleine vergoedingen geven, reiskosten, kerstpakket, dat soort dingetjes. Maar dat zal bij een asiel waarschijnlijk niet zijn, die hebben meestal niet erg veel moeite met vrijwilligers vinden.
Dankzij het posten van vieze plaatjes zeker.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huh wat, ik heb 1 note gekregen.
Geen idee. Ik zie net dat ik een note heb. Nooit bericht gehad ofzo. Vraag me af wat ik heb gedaan. Maar weiger te betalen.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dankzij het posten van vieze plaatjes zeker.
Dat kan zo zijn. Maar voor mij voelt het niet als lucky maar als beloning voor wat ik doe/heb gedaan!quote:Op donderdag 26 september 2013 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen die hard werkt kan ook leuke dingen doen.
Oh kaneel is weer bezig geweest hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie net dat ik een note heb. Nooit bericht gehad ofzo. Vraag me af wat ik heb gedaan. Maar weiger te betalen.
Tof. Wanneer mag je?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:29 schreef Myraela het volgende:
Oh cool, supersnelle reactie. Ik mag op gesprek voor die vrijwilligers vacature.
Kennelijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Oh kaneel is weer bezig geweest hoor
srry zal je niet meer hijgbellen.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:30 schreef Raene het volgende:
Mensen die zonder aanleiding hijgen of zwaar ademen gatver!!
Maandag. Ben benieuwd. Hopelijk vinden ze me niet te jong om zelfstandig een groep te begeleiden.quote:
Gewoon volwassen overkomen. Zeggen dat je samenwoont enzo. Komt goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag. Ben benieuwd. Hopelijk vinden ze me niet te jong om zelfstandig een groep te begeleiden.
Ik doe weinig positiefs.quote:
Wutquote:Op donderdag 26 september 2013 16:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of een roddel tussen modjes.
Zal trouwens wel van Silk zijn.
Weet ik het, enkel dat het mogelijk zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut
Waarom zou die iets zeggen over mij?
Dat lijkt me nietquote:Op donderdag 26 september 2013 16:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of een roddel tussen modjes.
Zal trouwens wel van Silk zijn.
Mogelijk, dat is waar.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik het, enkel dat het mogelijk zou kunnen zijn.
Succes alvastquote:Op donderdag 26 september 2013 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag. Ben benieuwd. Hopelijk vinden ze me niet te jong om zelfstandig een groep te begeleiden.
Zou goed kunnen ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mogelijk, dat is waar.
Misschien toen ik eens een link met blote tieten ofzo postte. Zou kunnen dat dat het is.
Misschien moet ik nu maar notes gaan verzamelen. Dan loont het om ze in te zien.quote:
quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
Wat een hypocriet kookprogramma
"ik loop de keuken binnen en ruik meteen de heerlijke geur van de curry"
"erg slecht dat jullie curry uit een potje gebruiken."
Als je het lekker vind ruiken, moet je niet ineens gaan klagen. nog voordat je het op hebt.
Het is een beetje alsof je zegt dat je geen kruiden uit een potje mag gebruiken. Goede curry is gewoon fucking veel werk en onwijs veel ingrediënten.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Curry uit een potje is gewoon keilekker. Hij moet niet zeuren.
Ik heb het nooit zelf gemaakt. Is het het waard?quote:Op donderdag 26 september 2013 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je zegt dat je geen kruiden uit een potje mag gebruiken. Goede curry is gewoon fucking veel werk en onwijs veel ingrediënten.
Is die grappig? Of probeer je me slechts nieuwsgierig te maken?quote:
Hij is niet echt negatief.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zelf gemaakt. Is het het waard?
[..]
Is die grappig? Of probeer je me slechts nieuwsgierig te maken?
als ik mod was, was het eerste dat ik ging doen iedereens notes lezenquote:
Dat doet volgens mij elke mod dan ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik mod was, was het eerste dat ik ging doen iedereens notes lezen
Hehe, veelbelovend.quote:
kan ik niet een dagje mod wordenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat doet volgens mij elke mod dan ook.
Jup.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, veelbelovend.
Als mod kun je de inhoud zien, door wie het is gegeven en in welk topic?
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan ik niet een dagje mod worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |