quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Die tandartsen zijn ook niet te vertrouwen natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja! Het zijn hier allemaal pervs! Zeg iets over een tandarts en een porstok en iedereen denkt door en zo
Stemming is prima hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
OP aangepast.
Maar hoe is de stemming hier?
Ik ben fucking pumped![]()
Ben van 8 tot 8 ontzettend moe geweest. Daarna ineens energie voor 10.
Wat nou boef?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, dat dacht ik al. Boef dat je bent.
Boefquote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, dat dacht ik al. Boef dat je bent.
Mwaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wel?
[..]
Beetje rustig, of ligt het aan mij?
Jammer, ik heb actie nodig.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat nou boef?
Maar het is een beetje rustig momenteel ja
Dat hoeft niet stiekem.quote:
+quote:
Ga rondjes rennenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik heb actie nodig.
quote:
Of fera makenquote:
Koekjesquote:
Logisch is het ook supervrouwquote:Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zou bi worden voor het meisje in de OP.
Hoi Myrquote:Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef Myraela het volgende:
Balen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Redelijk. Ben mijn baantje kwijt, dus moet me weer druk gaan maken over de centjes.
Enge ogen met dat plamuur d'r opquote:Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef Myraela het volgende:
Zei ik dat?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Zo'n mooi meisje en jij zou d'r niet doen?
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was al aan het solliciteren voordat ik mijn baan kwijt was. Wist al dat het niet helemaal goed zat. Nu hopen dat ik niet te lang werkloos hoef te zitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Al weer aan het solliciteren? Ik moet van de week ook weer gaan solliciteren.
Nee, maar zo komt het over aangezien je normaal op elk vrouwelijk wezen duiktquote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Ik zou toch nog een dooie rat doen?
+1quote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze ook.
Kan er uren naar kijken.
Wat voor banen zoek je?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het solliciteren voordat ik mijn baan kwijt was. Wist al dat het niet helemaal goed zat. Nu hopen dat ik niet te lang werkloos hoef te zitten.
Pics van je pener.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care ik zou mijn kei harde pener in der stoppen.
Sowieso, blauwe ogen zijnquote:
Wel klotequote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik was al aan het solliciteren voordat ik mijn baan kwijt was. Wist al dat het niet helemaal goed zat. Nu hopen dat ik niet te lang werkloos hoef te zitten.
Nou ik vind dat ze lelijke wimpers heeft. De klonten hangen eraanquote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar zo komt het over aangezien je normaal op elk vrouwelijk wezen duikt
Ja, vooral van die fellequote:Op woensdag 25 september 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor banen zoek je?
[..]
Pics van je pener.
[..]
Sowieso, blauwe ogen zijn
Heb jij een keiharde pener?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care ik zou mijn kei harde pener in der stoppen.
Bij voorkeur weer leerling kok, anders moet ik ook met de opleiding stoppen. En anders zou ik ook niet weten wat ik zou willen doen. Nouja, grafische vormgeving, marketing of social media. Maar daar vragen ze diploma's voor.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel kloteZe zijn failliet gegaan ofzo?
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Raene het volgende:
[..]
In aanvulling op kifs bericht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik heb actie nodig.
[..]
Dat hoeft niet stiekem.
[..]
+
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Is één van de best lopende zaken van Rotterdam. Daar staat gewoon een rij om te kunnen eten, terwijl ze 450 zitplaatsen hebben.
Ik was gewoon niet snel genoeg.
Ik vind het wel meevallen. Heb erger gezien.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze lelijke wimpers heeft. De klonten hangen eraan![]()
Jaja cosplay enzo, dus het hoort zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |