Ik heb mijn chick eindelijk op Free's, veel verder kom ik niet. Wel aardige combinatie van onze Gyakusou's.quote:Op maandag 30 september 2013 11:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Guilty as charged. We hebben sowieso een paar paartjes die hetzelfde zijn of net een andere CW ofzo. Vind het niet heel storend.
doe maar niet. Op HTM Flyknits...maybe.quote:Op maandag 30 september 2013 12:19 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, nu denk ik opeens na over mijn chick en sneakers; Denk je dat ik mag trouwen op sneakers?
[ afbeelding ]
Hehe, was ook niet serieus bedoeld. Hou van sneakers, maar kan ook net zoveel genieten van een goed pak met een net paar C&Js. Denk dat ik voor mijn eerste bespoke ga voor de gelegenheid...quote:Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
doe maar niet. Op HTM Flyknits...maybe.
Ik vind ze geinig, spec'd zool is altijd wel goed.quote:Op maandag 30 september 2013 15:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Pick up. ACG is goed voor de winter.
[ link | afbeelding ]
Die hebben wel wat.quote:Op maandag 30 september 2013 15:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Pick up. ACG is goed voor de winter.
[ link | afbeelding ]
Tokyo Nike Kichijoji, als er toevallig een release is: rustig en goedkoop daar:quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik loop dus op flyknits en heb geen id hoe free's lopen.
*Wat te bezoeken in Seoel en Tokyo qua sneakerstores ?
Eens. Zwart is ook maar zwart...quote:Op maandag 30 september 2013 19:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het fucked up aspect mis ik even, al zijn de zwarte wel doper
in Seoul zou ik Kasina (4 stores + outlet) bezoeken en in Tokyo, PX Megastore en k-skit.quote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tokyo Nike Kichijoji, als er toevallig een release is: rustig en goedkoop daar:
http://nikekichijoji.jp/blog/
Chicks houden nou eenmaal van...quote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Bajskorv het volgende:
Waarom krijgen chicks soms van die harde dingen van Nike? En waarom heb ik GVD een US 11, zodat ik die gegarandeerd nooit pas?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |