HEEUJ. Wist niet dat ze een NL retailer hadden. Thanks man!quote:Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
geen idee, bel de NL winkel eens op.
nike x asics x puma
[ afbeelding ]
Die zwarte vind ik ook wel dope. Bijzonder, maar lijkt me voor de slechte omstandigheden wel nice. Wil ze zeker een keer irl zien.quote:Op zondag 29 september 2013 22:01 schreef Bajskorv het volgende:
Weird, maar ik vind dit stiekem interessant. Lijkt me best lekker in de blubber deze winter.
[ afbeelding ]
Vragen waarom ze zulke fucking grote poten heeft? Sorry, maar chicks op US 11 zijn nooit sexy.quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef terrorsjaak het volgende:
Wat doen jullie als iemand van het andere geslacht dezelfde schoenen aan heeft?
samen een wivah maken #wdywt #wivah #womftquote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef terrorsjaak het volgende:
Hm, niet echt eigenlijk, zitten wel goed (lichtjes aan de korte kant).quote:Op zondag 29 september 2013 22:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
samen een wivah maken #wdywt #wivah #womft
IG: kars_kick
@bajs, zijn de veters van je ETQs ook te lang voor een low top?
Zelfde model enzo :pquote:Op zondag 29 september 2013 22:24 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Vragen waarom ze zulke fucking grote poten heeft? Sorry, maar chicks op US 11 zijn nooit sexy.
Geen idee, ik kom toch nooit van mijn levensdagen mensen met dezelfde sneakers als ik tegen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef terrorsjaak het volgende:
denk dat de veters voor een mid zijn, dubbele knoop dan maar.quote:Op zondag 29 september 2013 22:29 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, niet echt eigenlijk, zitten wel goed (lichtjes aan de korte kant).
Lekker exclusief zijnquote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom toch nooit van mijn levensdagen mensen met dezelfde sneakers als ik tegen.
Ik zou dit als serenade zingen:quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef terrorsjaak het volgende:
Heb er nooit over nagedacht. Denk niet dat het met zou interesseren.quote:Op zondag 29 september 2013 22:34 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Zelfde model enzo :p
Dat is zo raar. Stel je loopt op new balance en een chick heeft dezelfde
Jizz in my pantsquote:Op zondag 29 september 2013 22:05 schreef Bajskorv het volgende:
Nah, hekel aan laarsen. Update van Ronnie trouwens.
[ afbeelding ]
Wat moet je doen dan? Wegrennen ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 22:34 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Zelfde model enzo :p
Dat is zo raar. Stel je loopt op new balance en een chick heeft dezelfde
Guilty as charged. We hebben sowieso een paar paartjes die hetzelfde zijn of net een andere CW ofzo. Vind het niet heel storend.quote:Op zondag 29 september 2013 23:11 schreef xSanjay het volgende:
Gracht en z'n chick kopen gewoon dezelfde schoenen
[ afbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |