Ik weet niet hoeveel zonen Bob heeft maar Ralph zet strakke tattoo'squote:Op woensdag 11 februari 2015 22:26 schreef Mgolovic het volgende:
Het werk van de zoon van tattoo Bob ken ik niet echt (zijn vader hoort niet bepaald bij de top), maar Martin maakt behoorlijk beroerde werken in mijn ogen. Met zo'n leraren kun je, zeker in zo'n korte tijd, van de leerlingen weinig verwachten.
Godsallejezus wat een broddelwerk!quote:Op zondag 15 februari 2015 12:04 schreef Mylene het volgende:
Laura uit Utopia heeft weer een tattoo gezet. De ene naam is weggewerkt en de nieuwe staat eronder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het resultaat vinden ze heel mooi.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Joey heeft het superstrak gezet, zegt LauraB![]()
Ja! Ongelofelijk dat mensen dat 'netjes' vinden. Het is gepruts! En dat met iets dat permanent op je lijf staat! Of hebben die mensen een wel heel erg lage standaard van wat mooi is?quote:
Vooroordelen worden wel bevestigd door dit soort personen. Dom volk met inderdaad een lage standaard dat dit soort simpele tatouages neemt.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ongelofelijk dat mensen dat 'netjes' vinden. Het is gepruts! En dat met iets dat permanent op je lijf staat! Of hebben die mensen een wel heel erg lage standaard van wat mooi is?
Ik ben ook blind, wat moet ik hieraan zien?quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Kijk eens wat een pareltje ik op fb tegen kwam gister.
Die reacties ook, of ze hebben allemaal medelijden of ze zijn blind
[ afbeelding ]
FB van de kwakzalver: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005967797323
Vooral die 3e roos van links is slecht gedaan. Tekst is wel goed ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben ook blind, wat moet ik hieraan zien?
Wat een drama.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vooral die 3e roos van links is slecht gedaan. Tekst is wel goed ja.
Ik vind het een mooie tattoo. Zie niet direct wat hier mis mee is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Kijk eens wat een pareltje ik op fb tegen kwam gister.
Die reacties ook, of ze hebben allemaal medelijden of ze zijn blind
[ afbeelding ]
FB van de kwakzalver: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005967797323
nou ja dat dus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit een groot gat tussen "compleet verneukt" en "niet echt mooi", in mijn ogen
deze rozen zijn veel mooier.. alleen die druppels eronder vind ik verschrikkelijk bij deze..quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Het kan natuurlijk altijd erger, maar als ik het bijvoorbeeld vergelijk met onderstaand plaatje zou ik hem toch wel als redelijk verneukt kwalificeren:
[ afbeelding ]
Dit is toch best een strak gezette tattoo. Misschien totaal jouw smaak niet, maar misschien precies wat deze dame wilde?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Het kan natuurlijk altijd erger, maar als ik het bijvoorbeeld vergelijk met onderstaand plaatje zou ik hem toch wel als redelijk verneukt kwalificeren:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben een hele lage standaard.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:42 schreef SimtekF1 het volgende:
Jullie vinden die rozen serieus mooi?
Jeetje mina het is wel raak de laatste tijd met al die BNers he. Als je als BNer helemaal niets meer kan word je of DJ of Tattoo artiestquote:Op zondag 15 februari 2015 12:04 schreef Mylene het volgende:
Laura uit Utopia heeft weer een tattoo gezet. De ene naam is weggewerkt en de nieuwe staat eronder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar...maar... misschien zijn ze wel getekend door iemand speciaal? En daarmee heb je dan ook het enige argument te pakken dat ik kan bedenken waarom de drager ervan er toch blij mee zou kunnen zijn. Een gedrocht is het. De naam had ook beter gekund, hoewel die nog wel door de beugel kan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zou anders best huilen als ik die eerste rozen op mijn lijf zou hebben.
Nope. Slecht zou ik het niet noemen, maar talent is hier ver te zoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:42 schreef SimtekF1 het volgende:
Weggewerkt? Met zwarte tipp-ex ja...quote:Op zondag 15 februari 2015 12:04 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik vind 'm ook behoorlijk verneukt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:42 schreef SimtekF1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |