Je mist wel vaker iets, zoals fatsoenlijk modderen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
1-1 gemist.
Ik mis alle doelpunten vandaag.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je mist wel vaker iets, zoals fatsoenlijk modderen.
Minachting van de FOK!kersquote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat je zelf kan missen, maar leuke poging hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nee, Jelly.quote:
www.foxsports.nlquote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef roislecxe het volgende:
Behalve ctrl shft t geen andere streams die wel werken?![]()
Ja ik zeur, maar gvd zeg...
Firstrow gebruik ik vaak.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef roislecxe het volgende:
Koop dan FOX (het kanaal, niet de zender)quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef roislecxe het volgende:
Zoek anders een leven.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef roislecxe het volgende:
quote:
Mooi dat je iets met het advies van HL_Dog43 doet, kudo'squote:Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
Verder is er voor streams dit topic: VBL / Live wedstrijden via internet streams #53 Op zoek naar Sierd
Daar denkt menig PSVer anders over. Want een neutrale kijk, dat is wat je pas een echte goede mod zou maken. Nu grijp je elke kans aan om PSV af te zeiken. Maar goed, double standards noh?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat je zelf kan missen, maar leuke poging hoor.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
Verder is er voor streams dit topic: VBL / Live wedstrijden via internet streams #53 Op zoek naar Sierd
[..]
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij wilde eerst ook mod worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat je iets met het advies van HL_Dog43 doet, kudo's
Boe-hoe. Gezeik richting Ajax verwijder of verbied ik ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Daar denkt menig PSVer anders over. Want een neutrale kijk, dat is wat je pas een echte goede mod zou maken. Nu grijp je elke kans aan om PSV af te zeiken. Maar goed, double standards noh?
Telstar is gewoon een wereldploeg. Punt.
Komt nog wel. Als je dit Telstar al ietsje langer volgt, weet je dat ze over maximaal 5 jaar de Champions League gaan winnen. Of iig de finale halen.quote:
Ik vind je een prima mod.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boe-hoe. Gezeik richting Ajax verwijder of verbied ik ook niet.
Verder gehuil over m'n gemod mag in het daarvoor bestemde topic.
Telstar is even goed als Barcelona.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Telstar speelt als waardig kampioen.
Jong Ajax won simpel van Telstar.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Telstar is even goed als Barcelona.
Ludogorets zou wel winnen van Telstar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |