SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Green is nu pas IFquote:Op woensdag 25 september 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toch best goed? Die chemistry style is nog wel wat waard.
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:01:48Marco van Ginkel heeft zijn voorste kruisband gescheurd. De middenvelder van Chelsea wordt waarschijnlijk snel geopereerd. reageer retweet
Telstarquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:01:48Marco van Ginkel heeft zijn voorste kruisband gescheurd. De middenvelder van Chelsea wordt waarschijnlijk snel geopereerd. reageer retweet
Je had de lapo gemaakt en na een minuut had je nog steeds geen nieuw topic geopend.quote:
'quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had geen eens door dat ik de lapo had.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je had de lapo gemaakt en na een minuut had je nog steeds geen nieuw topic geopend.
#SMLENOquote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had geen eens door dat ik de lapo had.
Zo zie ik het ook ja. Dat heft geen buitenspel op..was geen bewuste pass ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef Fuszy het volgende:
Was dat trouwens geen buitenspel van die Telstar speler, omdat hij blijkbaar (ik heb het niet gezien) in buitenspel positie stond toen de bal gespeeld werd. Dan kan je wel zeggen dat Bruma hem verlengt, maar hij grijpt in omdat de bal voor die Telstar speler was.
Wat een kut pack.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Vandaar de TT.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had geen eens door dat ik de lapo had.
Lukaku is toch wel wat waard?quote:
Lukakuquote:
Jawel maar heb 2 pakjes geopend vandaag, 1 kompany en 1 met lukakuquote:
quote:
De betere spelers zitten nu in packs, na de release is het pure stront.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel maar heb 2 pakjes geopend vandaag, 1 kompany en 1 met lukaku
Waarom? Mensen hier vinden het leuker wanneer je je winst verneukt.quote:
?quote:
Met die smiley wilde ik mijn waardering uitspreken over je pack...al dacht ik dat Sakho veel meer waard wasquote:
Ik haat mensen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom? Mensen hier vinden het leuker wanneer je je winst verneukt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die smiley wilde ik mijn waardering uitspreken over je pack...al dacht ik dat Sakho veel meer waard was
Morgen komen de noobs, dan wordt het koopjes scoren.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie spelers echt om de minuut goedkoper worden.. en het wordt ook steeds drukker.
Matig, ik had gisteren wel de IFquote:
Mini-dipquote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie spelers echt om de minuut goedkoper worden.. en het wordt ook steeds drukker.
Dat wordt weer twitteren en topics openen op het EA forumquote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
heb Alaba !!! maar hij is NIF , wtf is ea nou weer aan het doen
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
In je club houden dan. Wist niet eens dat die een IF hadquote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon een normale woensdag voor maverquote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
ik zie ook helemaal niet op de console staan dat er een nieuwe totw is. althans die van deze weekquote:
Zo jammer dat spelers bij een IF geen skill upgrade kunnen krijgen. Een IF is een moment opname dus als die speler veel skills deed in een match..quote:
Het kan wel technisch gezien (Mirallas in fut12) maar EA doet er gewoon niet aanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo jammer dat spelers bij een IF geen skill upgrade kunnen krijgen. Een IF is een moment opname dus als die speler veel skills deed in een match..
klopt, maar ze twitteren dit:quote:Op woensdag 25 september 2013 19:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zie ook helemaal niet op de console staan dat er een nieuwe totw is. althans die van deze week
en zeggen op de forum 6PM..twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 25-09-2013 om 16:10:10Players from the new #FUT14 Team of the Week will be available from 6pm UK time today. http://t.co/A3BCr7PH94 #FIFA14 http://t.co/QqvJBhAD52 reageer retweet
Dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
IF's horen gewoon in packs te zitten joh. Iwan had net ook een NIF Sigurdsson (vorige week IF)
ik hou me alaba in me club, wordt heus wel weer geregeld zoals vorig jaar met mijn NIF Thiago Silva. Hopelijk doen ze het nu wel een stuk sneller en hoef ik niet een week te wachten op mijn IF versiequote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
klopt, maar ze twitteren dit:en zeggen op de forum 6PM..twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 25-09-2013 om 16:10:10Players from the new #FUT14 Team of the Week will be available from 6pm UK time today. http://t.co/A3BCr7PH94 #FIFA14 http://t.co/QqvJBhAD52 reageer retweet
Ik gok op een prijsstijging dit weekend, maar het blijft afwachten.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Piazon nu verkopen voor 10k? Of wachten op een eventuele stijging in het weekend. Lastig
Geen coins maar heb me team met ballo verkochtquote:
Daar was ik naar opzoek net.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet ik toch nog wel wat op kunnen verdienen
Arias speelt wel een stuk beter dan de vorige keren (mag ook wel tegen Telstar)quote:Op woensdag 25 september 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
lol Arias trapte die bal al over de achterlijn joh..domme actie van die keeper wel
Om hier een penalty voor te geven. Ik snap het wel maar aan de andere kant was die sowieso achter gegaanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
lol Arias trapte die bal al over de achterlijn joh..domme actie van die keeper wel
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar was ik naar opzoek net.
Ik krijg er ook geen stijfje van.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
pff, ik kan echt slecht tegen die beelden van Van Ginkel zeg..damn
Hij kost nu weer 4K. Ik twijfel of ik nu ga wachten of ga cashenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:36 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, mijn Jara's zijn opeens allemaal opgekocht door iemand. Pricefix coming up?
Is toch al vanaf 7 uur? of ben ik nou abuisquote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef Michaelvanb het volgende:
Beter wacht je tot 8u met pakjes
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:37 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
HESKEYYY![]()
░░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂
I███████████████████].
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤...
Pack counter moet ik even aanpassenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je eerste pakje of klopt je Pack Counter niet?
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:33:26Team's on the TOTW issue, don't worry, will get sorted. Will update when I have more info for you reageer retweet
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:40 schreef Djeetje het volgende:
Zie nu pas hoe goed deze man is![]()
http://www.futhead.com/14/players/12325/aymen-abdennour/
Lijkt me niet, spelers die nu IF zouden moeten zijn hebben een lagere cardweight dan wanneer ze IF zijn, en als je die uit een pack krijgt worden ze later alsnog omgewisseld voor de IF versiequote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef Michaelvanb het volgende:
Beter wacht je tot 8u met pakjes
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
non stop errors in de webapp momenteel hierquote:
Dit. EA heeft het weer voor elkaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
non stop errors in de webapp momenteel hier
krijg te zien van there has been an error .......... refresh your browser ofzoietsquote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit. EA heeft het weer voor elkaar.
Lezenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
meer mensen die nu last hebben dat ze er niet meer inkomen ?
Ja, Trapz en ikquote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
RWquote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Opstelling Ajax: Cillessen; Ligeon, Van der Hoorn, Moisander, Blind; Serero, De Jong, Duarte; Schöne, Hoesen, Andersen.
Schöne LW?
RW en anders denk ik dat Duarte eerder LW staat en Schöne op 10.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Opstelling Ajax: Cillessen; Ligeon, Van der Hoorn, Moisander, Blind; Serero, De Jong, Duarte; Schöne, Hoesen, Andersen.
Schöne LW?
Is dat Chinese webapp taal of Engels?quote:
5-1 e.d. v/d Hoorn.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt 5-0 door 2x Serero, 1x Hoesen, 1x Andersen en 1x De Jong. gr gr
Nergens last van...quote:Op woensdag 25 september 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer gewoon zoeken. Dan moet ik maar weer bronze packs openen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 september 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer gewoon zoeken. Dan moet ik maar weer bronze packs openen.
Dit...heb nog wel een paar dealtjes lopenquote:
ja jippietwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:56:11TOTW IFs are now available in packs. Those who received NIFs will receive IFs later this week. Apologies for the inconvenience. #FUT reageer retweet
Scheelt je echt zoveel coins bij zo'n Alaba normaliter..quote:Op woensdag 25 september 2013 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
ja jippietwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:56:11TOTW IFs are now available in packs. Those who received NIFs will receive IFs later this week. Apologies for the inconvenience. #FUT reageer retweet
De helft in waardequote:Op woensdag 25 september 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scheelt je echt zoveel coins bij zo'n Alaba normaliter..
Ja klopt welquote:Op woensdag 25 september 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scheelt je echt zoveel coins bij zo'n Alaba normaliter..
Vorig jaar Thiago Silva nu een Alabaquote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik moet gewoon weer wachten op mijn IF Alaba, begint lekker EA
Toen kreeg hij er een NIF Silva bij..dat scheelde welquote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vorig jaar Thiago Silva nu een Alaba
de NIF mocht ik houden en ik kreeg de SIF erbijquote:Op woensdag 25 september 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen kreeg hij er een NIF Silva bij..dat scheelde wel
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen kreeg hij er een NIF Silva bij..dat scheelde wel
Ja altijd goed, maar jammer dat het altijd maar een minuut is ofzo. Veel te kortquote:
Yup, daar moeten we het maar mee doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja altijd goed, maar jammer dat het altijd maar een minuut is ofzo. Veel te kort
Ik zit al echt heel de avond in de 59e minuut bij de Brasilvers en niet 1 deal gevondenquote:
Ik snap niet hoe jij het voor elkaar krijgt om alles te missen. Ik zit 20 minuten op de 59e minuut (alle silvers) en haal deze er simpel uit.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zit al echt heel de avond in 59e minuut bij de Brasilvers en niet 1 deal gevonden![]()
Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt maar dit stinkt.
quote:The Launch of Grand Theft Auto Online:
From launch, up to 16 players can enter the world together to partake in everything from:
Open-World Crime and Chaos: Go on your own or round up your friends to explore the open world together – catch a movie, go mountain biking, hit the shooting range and much more. Want to test the law? Knock over a convenience store, take down a gang or rob an armored truck for easy cash and Reputation.
Jobs: Los Santos and Blaine County are ripe with opportunity for the ambitious and criminal minded. Take on Missions and an array of other Jobs as a lone wolf, team up with your Crew or join fellow mercenaries and degenerates to pull off a wide range of robberies and illicit activities together.
Races: Everything from classic street competition and off-road tracks to boat racing on the open ocean, or take to the skies in aerial events. Jump into the madness of a GTA Race, or try out a brand new race type, Rally, where driver and co-pilot work together to navigate treacherous courses at high speeds.
Sports: Join your friends / any random stranger for a game of tennis, a round of golf or go base jumping and more, all for cash and Reputation.
Customization: Create your character using the Character Creator – then earn some cash and spend it getting dressed for success. You can also collect and customize cars for your garage and personalize your full weapons cache.
Reputation and Cash Flow: Reputation is earned from all your online exploits in everything you do in GTA Online – and will help you rank up, providing access to new features, weapons and criminal contacts. Spend cash you’ve gained on cars, clothes, guns, properties and much more. You can either quickly accumulate cash through profitable activities like knocking over armored cars, winning street races, doing stick-ups or a host of other cash-making endeavors – or if you’re the completely instant gratification type, you can choose to buy denominations of GTA$. You will have the option to purchase GTA$ through the in-game Store. The game and its economy have been designed and balanced for the vast majority of players who will not buy extra cash. There is no in-game paywall and nothing that should disrupt the balance of the game. You don’t have to spend real money to attain the cars, guns, clothes, flash and style of a high-roller in Los Santos, but can if you wish to get them a little quicker. The economy is balanced differently from the single player economy, and cash earned in one cannot be taken over to the other. Most players will earn cash much faster Online than in Story Mode.
Growing Pains: There will be the typical growing pains for an online game, including but not limited to crashes, glitches, crazy bugs, gameplay modes and mechanics that need re-balancing and other surprises! Even in GTAV Story Mode, some of you may have seen a few odd and even amusing little glitches out there last week. This sort of thing is inevitable in a massive open-world game and there’ll surely be lots more unexpected oddities like this in the Online world next week – rest assured we’ll be monitoring and actively doing all we can to smooth such things out as they happen, but we need your help to find them, as well as your feedback to help fine tune all of the game's systems so everything is perfectly balanced.
Currently Planned GTA Online Content Updates:
Here is a quick overview of a few initial things we’re working on for the first few weeks of Grand Theft Auto Online, alongside an aggressive period of tuning and finessing the game. We will give you dates for all of this content as soon as we have them – bear in mind that the order of things may well change, and we will probably add some extra stuff as well!
The Content Creator: The Content Creator will launch with tools to tailor and publish your own Deathmatches & Races.
The Beach Bum Pack: Featuring 4 new amazing beach fun vehicles, over 300 new items of incredible down tempo leisure wear and 2 new but not remotely relaxing weapons.
Capture the Flag: GTA Online’s take on the classic CTF mode including the ability to make your own using The Content Creator.
Heists: This update will introduce full-on cooperative Heist missions that will require careful planning, teamwork and sharp execution – along with the Heist Planning Board for your apartment.
Just to be clear, all of these updates will be free. We’ll have more info on this and much more additional content as our plans develop through the launch period, and as we get feedback from you. Please stay tuned for further info and updates. And remember – we need your help to make this experience all it can be.
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
wie van jullie zitten er wel in de webapp of op de console ?
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Eisfeld, Gnabry en Bendtner spelen thorb![]()
Of je leest gewoon wat iedereen hier post.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
Echt huilenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je leest gewoon wat iedereen hier post.
Maakt niet uit.joh wij pikken die dealtjes wel op.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom er nog steeds niet op. steeds de melding van, oops something went wrong
Waarschijnlijk hebben ze eindelijk door dat je ze hebt lopen hacken waardoor je steeds dure IF's krijgt.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom er nog steeds niet op. steeds de melding van, oops something went wrong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterfquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sterf![]()
Ik stop echt net met kijken in de Eredivisie
Je komt er vanzelf wel een keer weer op.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef Maver24 het volgende:
wie kunnen hier dan ook niet inloggen op de webapp, misschien kan ik dat beter vragen
nopequote:
kan niks zoeken, maar wel bij transfer targetsquote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef Maver24 het volgende:
wie kunnen hier dan ook niet inloggen op de webapp, misschien kan ik dat beter vragen
Open bid nu doen. Ik vlieg er wel om de zoveel tijd weer uit hahaquote:Op woensdag 25 september 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was dat BIN of open bid? Ik zie dat hij wel behoorlijk is gestegen
Gebruik je de webapp in het Nederlands of Engels?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef Maver24 het volgende:
Wie wil die kneus nou hebben?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:30 schreef _NZT_ het volgende:
hoppa nummer 2![]()
[ afbeelding ]
ook nog eens een marksman
Ex-Ajacied.quote:
Bij zo'n keten kan je dat vergeten denk ik..Die zijn altijd wel van de regeltjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:35 schreef wonton het volgende:
Ik wou naar morgen naar de Gamemania gaan voor Fifa maar de actie liep tot vandaag. Denken jullie dat ik het nog kan proberen?
Printscreen maken. Uitprinten.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:36 schreef quer het volgende:
weet iemand of ik dit kan uitprinten op een of andere manier?
http://epub00.publitas.co(...)ngen/#/spreadview/6/
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat voor wijzigende factor is dat?
Is die actie alleen voor de ultimate edition? Ik wil morgen naar de Game Mania om FIFA te halen maar dan niet de ultimate edition. Hopelijk hebben ze hem dan wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:35 schreef wonton het volgende:
Ik wou naar morgen naar de Gamemania gaan voor Fifa maar de actie liep tot vandaag. Denken jullie dat ik het nog kan proberen?
Geen idee. Maar mijn FIFA is verzondenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:35 schreef wonton het volgende:
Nog geen mail gehad hierquote:Op woensdag 25 september 2013 20:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee. Maar mijn FIFA is verzonden
Heb nu niks meer op transfer targets staan, kan nu dus ook niks meer kopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent aan het profiteren van mensen die niet op de web app kunnen.
Aha okquote:Op woensdag 25 september 2013 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon zoeken neem ik aan?
[..]
Game-card.net ..
49quote:Op woensdag 25 september 2013 20:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aha okHoeveel heb je er voor betaald?
Aardig, ik 57 ofzo, voor de ultimate editionquote:
Ik kan het zeker wel vergeten als ik nog geen email heb?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aardig, ik 57 ofzo, voor de ultimate edition
nou ik ben nu thuis dus zal eens kijkenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Eisfeld, Gnabry en Bendtner spelen thorb![]()
jep, bij iedereen zo'n beetje volgens mijquote:
Lekker voor jequote:Op woensdag 25 september 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb nog geen GTA zul je zien dat ik FIFA ook niet op tijd krijgde tering dat stuur ik hem terug
Ik heb geen idee van wat hun procedure isquote:Op woensdag 25 september 2013 20:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kan het zeker wel vergeten als ik nog geen email heb?
Die van mij lag gister klaar voor verzending dus hoop dat hij er morgen dan wel is... ben om half 2 thuisquote:
Als je ze überhaupt nog krijgtquote:Op woensdag 25 september 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb nog geen GTA zul je zien dat ik FIFA ook niet op tijd krijgde tering dat stuur ik hem terug
Dan moet ik pas beginnenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van mij lag gister klaar voor verzending dus hoop dat hij er morgen dan wel is... ben om half 2 thuis
like i carequote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben morgen om 1 uur thuis
Helaas moet ik weer in de avond trainen
9,3 op budgetgaming..quote:Op woensdag 25 september 2013 20:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je ze überhaupt nog krijgt. Ben je niet kei hard opgelicht?
Ik ga nog proberen mijn rijles van morgenmiddag te cancellen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
Zeg dat FIFA14 binnen is, dat begrijpen ze wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga nog proberen mijn rijles van morgenmiddag te cancellen.
Yorcom Computers heeft een 9.9 en daar moet je 75 euro neerleggen voor FIFA14 Ultimate Editionquote:
Altijd dat gejank van jou over trainingen..waarom voetbal je überhaupt nog?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
Mijn trainer zijn zoon (neef van wieisboos) bleef op GTA release ook thuis dus misschien begrijpt hij het welquote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeg dat FIFA14 binnen is, dat begrijpen ze wel.
Omdat wedstrijden wel leuk zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd dat gejank van jou over trainingen..waarom voetbal je überhaupt nog?
waarom leeft hij überhaupt nogquote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd dat gejank van jou over trainingen..waarom voetbal je überhaupt nog?
Dit gaat echt te ver...quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat wedstrijden wel leuk zijn
jezus van half zeven tot kwart voor negenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou ik ben nu thuis dus zal eens kijken
KUT NS
lekker goedkoop scoren dit weer kut ventquote:
Maar om wedstrijden voor je hele team zo leuk mogelijk te maken, is het ook de bedoeling dat je op een plezierige manier traint.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat wedstrijden wel leuk zijn
Openbaar vervoerquote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezus van half zeven tot kwart voor negen
nieuwe TT gevonden.quote:
Ja kon half acht zijn maar er was een tokkie die niet wilde betalen dus trein stond 40 minuten met deuren dicht op station voordat politie er wasquote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezus van half zeven tot kwart voor negen
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij doelt Thorb op de evolutie van de mensheid en dan is het best een normale vraag hoor.
Ik maak het dan ook leukquote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar om wedstrijden voor je hele team zo leuk mogelijk te maken, is het ook de bedoeling dat je op een plezierige manier traint.
ja daarom moest ik net ook een uur wachten, nja 58 minuten eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Openbaar vervoerMijn bus vertrekt op dezelfde tijd als mijn trein aankomt waardoor ik bijna altijd moet wachten op de bus.
![]()
Ik zeg wat iedereen denkt. Dan krijg je haters mja die maken me famous.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij doelt Thorb op de evolutie van de mensheid en dan is het best een normale vraag hoor.
Dat sowieso. En het hoort er gewoon bij. En als je ook maar enig plezier haalt ui tde sport zelf dan moet de training toch ook gewoon leuk zijn..niet iets waar je iedere week tegenop ziet of smoesjes voor moet bedenken om het maar te kunnen skippen. Dan zou ik er lekker mee kappen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar om wedstrijden voor je hele team zo leuk mogelijk te maken, is het ook de bedoeling dat je op een plezierige manier traint.
Ik vind trainen echt niet verschrikkelijk hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso. En het hoort er gewoon bij. En als je ook maar enig plezier haalt ui tde sport zelf dan moet de training toch ook gewoon leuk zijn..niet iets waar je iedere week tegenop ziet of smoesjes voor moet bedenken om het maar te kunnen skippen. Dan zou ik er lekker mee kappen.
Dan is het goed.quote:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op woensdag 11-09-2013 om 13:51:19Wat heeft een vrouw nodig om er top uit te zien? reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
wees blij dat je enkelbanden hebtquote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Wees blij dat je kan trainen, zit nu al half jaar te sukkelen met afgescheurde enkelbanden
Vorig jaar heb ik 2x mijn pees bij mijn heup gescheurdquote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Wees blij dat je kan trainen, zit nu al half jaar te sukkelen met afgescheurde enkelbanden
Je bent van de Duitsers overgesprongen naar de Russen?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
Kombarov wordt discard value.
Hebb0nnn!!!!111!!!!!11!!!1!!
Ah, misschien ligt het er dan aan dat je iedere kronkel die je in je hoofd hebt meteen hier post.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind trainen echt niet verschrikkelijk hoor![]()
Soms heb ik wel gewoon even dat moment dat ik er geen zin in heb en waarschijnlijk wat vaker dan anderen.
kan je dan nog wel slapen?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zeg wat iedereen denkt. Dan krijg je haters mja die maken me famous.
Dat krijg je ervan als je zoveel PACE in je lichaam hebt. hi ha hoquote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 2x mijn pees bij mijn heup gescheurd
True. Kindjes in Afrika hebben niet eens enkelbanden.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
wees blij dat je enkelbanden hebt
*pacequote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 2x mijn pees bij mijn heup gescheurd
Zijn allebei tof. Russen zijn in FIFA alleen wat betaalbaarder. Zeker lekker voor een begin-team.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent van de Duitsers overgesprongen naar de Russen?
ja. wallnoobquote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Michaelvanb het volgende:
heeft iemand Nani al geprobeerd of zijn er betere RM/RW's in bpl ?
quote:
Ben Arfa, Jesus Navas. Ja, er zijn betere...quote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Michaelvanb het volgende:
Ligt eraan wat je eisen zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Michaelvanb het volgende:
jesus is goedquote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Michaelvanb het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |