SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Green is nu pas IFquote:Op woensdag 25 september 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toch best goed? Die chemistry style is nog wel wat waard.
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:01:48Marco van Ginkel heeft zijn voorste kruisband gescheurd. De middenvelder van Chelsea wordt waarschijnlijk snel geopereerd. reageer retweet
Telstarquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:01:48Marco van Ginkel heeft zijn voorste kruisband gescheurd. De middenvelder van Chelsea wordt waarschijnlijk snel geopereerd. reageer retweet
Je had de lapo gemaakt en na een minuut had je nog steeds geen nieuw topic geopend.quote:
'quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had geen eens door dat ik de lapo had.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je had de lapo gemaakt en na een minuut had je nog steeds geen nieuw topic geopend.
#SMLENOquote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had geen eens door dat ik de lapo had.
Zo zie ik het ook ja. Dat heft geen buitenspel op..was geen bewuste pass ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef Fuszy het volgende:
Was dat trouwens geen buitenspel van die Telstar speler, omdat hij blijkbaar (ik heb het niet gezien) in buitenspel positie stond toen de bal gespeeld werd. Dan kan je wel zeggen dat Bruma hem verlengt, maar hij grijpt in omdat de bal voor die Telstar speler was.
Wat een kut pack.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Vandaar de TT.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had geen eens door dat ik de lapo had.
Lukaku is toch wel wat waard?quote:
Lukakuquote:
Jawel maar heb 2 pakjes geopend vandaag, 1 kompany en 1 met lukakuquote:
quote:
De betere spelers zitten nu in packs, na de release is het pure stront.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel maar heb 2 pakjes geopend vandaag, 1 kompany en 1 met lukaku
Waarom? Mensen hier vinden het leuker wanneer je je winst verneukt.quote:
?quote:
Met die smiley wilde ik mijn waardering uitspreken over je pack...al dacht ik dat Sakho veel meer waard wasquote:
Ik haat mensen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom? Mensen hier vinden het leuker wanneer je je winst verneukt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die smiley wilde ik mijn waardering uitspreken over je pack...al dacht ik dat Sakho veel meer waard was
Morgen komen de noobs, dan wordt het koopjes scoren.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie spelers echt om de minuut goedkoper worden.. en het wordt ook steeds drukker.
Matig, ik had gisteren wel de IFquote:
Mini-dipquote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie spelers echt om de minuut goedkoper worden.. en het wordt ook steeds drukker.
Dat wordt weer twitteren en topics openen op het EA forumquote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
heb Alaba !!! maar hij is NIF , wtf is ea nou weer aan het doen
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
In je club houden dan. Wist niet eens dat die een IF hadquote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon een normale woensdag voor maverquote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
ik zie ook helemaal niet op de console staan dat er een nieuwe totw is. althans die van deze weekquote:
Zo jammer dat spelers bij een IF geen skill upgrade kunnen krijgen. Een IF is een moment opname dus als die speler veel skills deed in een match..quote:
Het kan wel technisch gezien (Mirallas in fut12) maar EA doet er gewoon niet aanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo jammer dat spelers bij een IF geen skill upgrade kunnen krijgen. Een IF is een moment opname dus als die speler veel skills deed in een match..
klopt, maar ze twitteren dit:quote:Op woensdag 25 september 2013 19:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zie ook helemaal niet op de console staan dat er een nieuwe totw is. althans die van deze week
en zeggen op de forum 6PM..twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 25-09-2013 om 16:10:10Players from the new #FUT14 Team of the Week will be available from 6pm UK time today. http://t.co/A3BCr7PH94 #FIFA14 http://t.co/QqvJBhAD52 reageer retweet
Dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
IF's horen gewoon in packs te zitten joh. Iwan had net ook een NIF Sigurdsson (vorige week IF)
ik hou me alaba in me club, wordt heus wel weer geregeld zoals vorig jaar met mijn NIF Thiago Silva. Hopelijk doen ze het nu wel een stuk sneller en hoef ik niet een week te wachten op mijn IF versiequote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
klopt, maar ze twitteren dit:en zeggen op de forum 6PM..twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 25-09-2013 om 16:10:10Players from the new #FUT14 Team of the Week will be available from 6pm UK time today. http://t.co/A3BCr7PH94 #FIFA14 http://t.co/QqvJBhAD52 reageer retweet
Ik gok op een prijsstijging dit weekend, maar het blijft afwachten.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Piazon nu verkopen voor 10k? Of wachten op een eventuele stijging in het weekend. Lastig
Geen coins maar heb me team met ballo verkochtquote:
Daar was ik naar opzoek net.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:32 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet ik toch nog wel wat op kunnen verdienen
Arias speelt wel een stuk beter dan de vorige keren (mag ook wel tegen Telstar)quote:Op woensdag 25 september 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
lol Arias trapte die bal al over de achterlijn joh..domme actie van die keeper wel
Om hier een penalty voor te geven. Ik snap het wel maar aan de andere kant was die sowieso achter gegaanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
lol Arias trapte die bal al over de achterlijn joh..domme actie van die keeper wel
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar was ik naar opzoek net.
Ik krijg er ook geen stijfje van.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
pff, ik kan echt slecht tegen die beelden van Van Ginkel zeg..damn
Hij kost nu weer 4K. Ik twijfel of ik nu ga wachten of ga cashenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:36 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, mijn Jara's zijn opeens allemaal opgekocht door iemand. Pricefix coming up?
Is toch al vanaf 7 uur? of ben ik nou abuisquote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef Michaelvanb het volgende:
Beter wacht je tot 8u met pakjes
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:37 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
HESKEYYY![]()
░░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂
I███████████████████].
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤...
Pack counter moet ik even aanpassenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je eerste pakje of klopt je Pack Counter niet?
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:33:26Team's on the TOTW issue, don't worry, will get sorted. Will update when I have more info for you reageer retweet
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:40 schreef Djeetje het volgende:
Zie nu pas hoe goed deze man is![]()
http://www.futhead.com/14/players/12325/aymen-abdennour/
Lijkt me niet, spelers die nu IF zouden moeten zijn hebben een lagere cardweight dan wanneer ze IF zijn, en als je die uit een pack krijgt worden ze later alsnog omgewisseld voor de IF versiequote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef Michaelvanb het volgende:
Beter wacht je tot 8u met pakjes
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
non stop errors in de webapp momenteel hierquote:
Dit. EA heeft het weer voor elkaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
non stop errors in de webapp momenteel hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |