SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Green is nu pas IFquote:Op woensdag 25 september 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toch best goed? Die chemistry style is nog wel wat waard.
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:01:48Marco van Ginkel heeft zijn voorste kruisband gescheurd. De middenvelder van Chelsea wordt waarschijnlijk snel geopereerd. reageer retweet
Telstarquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:01:48Marco van Ginkel heeft zijn voorste kruisband gescheurd. De middenvelder van Chelsea wordt waarschijnlijk snel geopereerd. reageer retweet
Je had de lapo gemaakt en na een minuut had je nog steeds geen nieuw topic geopend.quote:
'quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had geen eens door dat ik de lapo had.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je had de lapo gemaakt en na een minuut had je nog steeds geen nieuw topic geopend.
#SMLENOquote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had geen eens door dat ik de lapo had.
Zo zie ik het ook ja. Dat heft geen buitenspel op..was geen bewuste pass ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef Fuszy het volgende:
Was dat trouwens geen buitenspel van die Telstar speler, omdat hij blijkbaar (ik heb het niet gezien) in buitenspel positie stond toen de bal gespeeld werd. Dan kan je wel zeggen dat Bruma hem verlengt, maar hij grijpt in omdat de bal voor die Telstar speler was.
Wat een kut pack.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Vandaar de TT.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had geen eens door dat ik de lapo had.
Lukaku is toch wel wat waard?quote:
Lukakuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |