Ik zie geen enkele reden om weer voor lul te gaan zitten met een te traag gestarte topic...quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
Zeg mumsel, nog 6 postjes in het Utopia-topic en dan moet er weer een nieuwe komen, of je er effe klaar voor wilt gaan zitten
Maar jij hebt altijd van die goeie TT's ........quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om weer voor lul te gaan zitten met een te traag gestarte topic...
*quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar jij hebt altijd van die goeie TT's ........
Nou dat zeg ik, briljantquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
*
Zeker, en deze zal wel iets van #6 worden denk je niet?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:21 schreef Jian het volgende:
Jongens dit topic moet vol en dicht hoor. Als ik googel op Utopia staat er op plaats 4 en 5 "Utopia gaat niet door!" Al die mensen worden verkeerd voorgelicht
Op naar de viernultrofee...quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
AJAX AJAX AJAX AJAX tegen go ahead begint, ik zeg 4-0
Dat heb je mooi voor mekaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:21 schreef Jian het volgende:
Jongens dit topic moet vol en dicht hoor. Als ik googel op Utopia staat er op plaats 4 en 5 "Utopia gaat niet door!" Al die mensen worden verkeerd voorgelicht
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]Heb ik toch niets mee te maken dat jij voetbal haat
Zal ik een beetje helpen om dit topic met onzin vol te plempen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:21 schreef Jian het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Vind jij er eigenlijk ook niets aan?
ja gisteren een Item erover gezien, god wat erg toch allemaal, ja het is voetbal met een rouwrandjequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef ZOA het volgende:
WK Qatar kost 4000 mensenlevens
Omdat het toch over voetbal ging ...
Dat Utopia is ook niks,naar ik begreep, het moet een soort Amish groepje worden .. op 1,5 ha met 2 koeien , 40 kippen en een lege loods.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Vind jij er eigenlijk ook niets aan?
Hee! daar kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat Utopia is ook niks,naar ik begreep, het moet een soort Amish groepje worden .. op 1,5 ha met 2 koeien , 40 kippen en een lege loods.
Succes dermee...
Zeg eens iets raars?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef espri het volgende:
[..]
Probeer er maar achter te komen dan
En da's alles en dâh gelęuf gij..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat Utopia is ook niks,naar ik begreep, het moet een soort Amish groepje worden .. op 1,5 ha met 2 koeien , 40 kippen en een lege loods.
Succes dermee...
Dan hoef je niet mee te doen als je niks kanquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Hee! daar kan ik ook niks aan doen
mensen die niet van voetbal houden zijn WEL vreemd, wat heet VREEMDquote:
Hoofdletter Vquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mensen die niet van voetbal houden zijn WEL vreemd, wat heet VREEMD
Voor het overige mogen ze alles zelf maken, installeren en de koeien melken..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En da's alles en dâh gelęuf gij..
zoquote:
ze heeft gelijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonu ga je te ver, ik neem het op voor Tonja, Ton kom er maar in
![]()
Als ze nix hebben kunnen ze ook nix maken, dus ze krijgen zát om te beginnen.. het ruzie maken en knokken ehh ik bedoel tv maken moeten ze idd wel zelf doen..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef ZOA het volgende:
[..]
Voor het overige mogen ze alles zelf maken, installeren en de koeien melken..
Een beetje boer heeft daar gewoon een robot voor, dus tis een armoedig zootje
Is dit al te ver????? Tssssssquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonu ga je te ver, ik neem het op voor Tonja, Ton kom er maar in
![]()
wij houden hier in de RLS van een beetje stangen, beetje rellen en een beetje ruzie zoeken, maar we zijn best lief hoor dus wees welkomquote:
Ik ben helemaal niet lief ..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij houden hier in de RLS van een beetje stangen, beetje rellen en een beetje ruzie zoeken, maar we zijn best lief hoor dus wees welkom
Dank u dank uquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij houden hier in de RLS van een beetje stangen, beetje rellen en een beetje ruzie zoeken, maar we zijn best lief hoor dus wees welkom
we hadden afgesproken geen privefotoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef tonja het volgende:
Als je op afbeeldingen Toverkut googled, krijg je dit
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hadden afgesproken geen privefotogodver en zie Wodan vliegen mijn harige gehaakte hond
In eigen doel, daar kun je trots op zijn..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
wat een oetlul eigen doelpunt
AJAX 1-0
met een watquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik ga even dat stadion dat ik vorige week vn buiten met een bus zag van binnen bekijken met weer een stads-derby RMA-ATM
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
AJAX AJAX AJAX AJAX tegen go ahead begint, ik zeg 4-0
Ik kijk Real Madrid - Athletico Madrid OK? 0-1 de stand.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met een watdoe ff normaal nederlands dat ik het ook snap
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk Real Madrid - Athletico Madrid OK? 0-1 de stand.
Iedereen weer blij.. wij iig welquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
Nou het gewone leven kan weer verder gaan 6-0 ik zeg klasse jongens
Dank poes...quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:32 schreef Poezewoes het volgende:
Vreemde avond vanavond, niks gezien van de TV.
Feli Heks en alle andere Amsterdammers!
Ik vond die ME-ers met die koekenpannen en dat groenige ertussen anders best mooiquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon waar ssssssssttt !
Gher, die farao, dat is z'n troetelnaampje, heb ik 'm ooit gegeven op een ander forum en nou heet ie gewoon zoquote:
D'r is geen lol an als ze winnen..quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
Voetbal afgelopen en die mummie is pleitte
Ah OK ... Hoi gher Chufi hierquote:Op zondag 29 september 2013 00:05 schreef Jian het volgende:
Zie je daar is ie, hij luistert hartstikke goed naar z'n naam
Ik was ff op KK, daar woedde de sluitingsdiscussie weer..quote:Op zondag 29 september 2013 00:05 schreef Jian het volgende:
Zie je daar is ie, hij luistert hartstikke goed naar z'n naam
lulquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond die ME-ers met die koekenpannen en dat groenige ertussen anders best mooi
Ik slaap soms dus een hele dag gaat het niet wordenquote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, ik zie je wel.. de hele dag niet maar nu wel..
Sluitingsdiscussie ???quote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was ff op KK, daar woedde de sluitingsdiscussie weer..
Het schijnt een soort vol-verhaal te zijn, je kent het wel, te weinig belangstelling, teveel werk enzzquote:
Ow, nou dichtgooien dan, zo werkt datquote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het schijnt een soort vol-verhaal te zijn, je kent het wel, te weinig belangstelling, teveel werk enzz
Lijkt mij ook, maar dan komen ze alsnog hierheen...quote:Op zondag 29 september 2013 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, nou dichtgooien dan, zo werkt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |