Zal ik een beetje helpen om dit topic met onzin vol te plempen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:21 schreef Jian het volgende:
Jongens dit topic moet vol en dicht hoor. Als ik googel op Utopia staat er op plaats 4 en 5 "Utopia gaat niet door!" Al die mensen worden verkeerd voorgelicht
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Vind jij er eigenlijk ook niets aan?
ja gisteren een Item erover gezien, god wat erg toch allemaal, ja het is voetbal met een rouwrandjequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef ZOA het volgende:
WK Qatar kost 4000 mensenlevens
Omdat het toch over voetbal ging ...
Dat Utopia is ook niks,naar ik begreep, het moet een soort Amish groepje worden .. op 1,5 ha met 2 koeien , 40 kippen en een lege loods.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Vind jij er eigenlijk ook niets aan?
Hee! daar kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat Utopia is ook niks,naar ik begreep, het moet een soort Amish groepje worden .. op 1,5 ha met 2 koeien , 40 kippen en een lege loods.
Succes dermee...
Zeg eens iets raars?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef espri het volgende:
[..]
Probeer er maar achter te komen dan
En da's alles en dâh gelêuf gij..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat Utopia is ook niks,naar ik begreep, het moet een soort Amish groepje worden .. op 1,5 ha met 2 koeien , 40 kippen en een lege loods.
Succes dermee...
Dan hoef je niet mee te doen als je niks kanquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Hee! daar kan ik ook niks aan doen
mensen die niet van voetbal houden zijn WEL vreemd, wat heet VREEMDquote:
Hoofdletter Vquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mensen die niet van voetbal houden zijn WEL vreemd, wat heet VREEMD
Voor het overige mogen ze alles zelf maken, installeren en de koeien melken..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En da's alles en dâh gelêuf gij..
zoquote:
ze heeft gelijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonu ga je te ver, ik neem het op voor Tonja, Ton kom er maar in
![]()
Als ze nix hebben kunnen ze ook nix maken, dus ze krijgen zát om te beginnen.. het ruzie maken en knokken ehh ik bedoel tv maken moeten ze idd wel zelf doen..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef ZOA het volgende:
[..]
Voor het overige mogen ze alles zelf maken, installeren en de koeien melken..
Een beetje boer heeft daar gewoon een robot voor, dus tis een armoedig zootje
Is dit al te ver????? Tssssssquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonu ga je te ver, ik neem het op voor Tonja, Ton kom er maar in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |