wij houden hier in de RLS van een beetje stangen, beetje rellen en een beetje ruzie zoeken, maar we zijn best lief hoor dus wees welkomquote:
Ik ben helemaal niet lief ..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij houden hier in de RLS van een beetje stangen, beetje rellen en een beetje ruzie zoeken, maar we zijn best lief hoor dus wees welkom
Dank u dank uquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij houden hier in de RLS van een beetje stangen, beetje rellen en een beetje ruzie zoeken, maar we zijn best lief hoor dus wees welkom
we hadden afgesproken geen privefotoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef tonja het volgende:
Als je op afbeeldingen Toverkut googled, krijg je dit
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hadden afgesproken geen privefotogodver en zie Wodan vliegen mijn harige gehaakte hond
In eigen doel, daar kun je trots op zijn..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
wat een oetlul eigen doelpunt
AJAX 1-0
met een watquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik ga even dat stadion dat ik vorige week vn buiten met een bus zag van binnen bekijken met weer een stads-derby RMA-ATM
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
AJAX AJAX AJAX AJAX tegen go ahead begint, ik zeg 4-0
Ik kijk Real Madrid - Athletico Madrid OK? 0-1 de stand.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met een watdoe ff normaal nederlands dat ik het ook snap
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk Real Madrid - Athletico Madrid OK? 0-1 de stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |