Vrouwen niet in de politiek juich ik alleen maar toequote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Lees het programma eerst toch maar even
Een blok tegen de EU vormen met op andere vlakken andersdenkenden is volgens Pechtold uit den boze. Logisch, hij geilt op de EU als een zieke hond op zijn laatste kluif.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Het ging vooral om de samenwerking met Lega Nord, Front National en het Vlaams Belang.
Wilders gaf geen antwoord op de vraag, maar bedankt dat jij zijn woordvoerder wilt zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een blok tegen de EU vormen met op andere vlakken andersdenkenden is volgens Pechtold uit den boze. Logisch, hij geilt op de EU als een zieke hond op zijn laatste kluif.
Radicale problemen, radicaal veranderen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wilders gaf geen antwoord op de vraag, maar bedankt dat jij zijn woordvoerder wilt zijn.
Jaja, het doel heiligt de middelen. Dat vond Hitler ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Radicale problemen, radicaal veranderen.
Samenwerking op 1 vlak sluit onenigheid over andere standpunten niet uit.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jaja, het doel heiligt de middelen. Dat vond Hitler ook.
Want jij bent ongeacht de situatie voor abortus?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Thomas B. het volgende:
AhDaar is ie weer. Soms kan je met hem lachen, maar nu voel ik de woede weer borrelen.
Sja, ze zijn al wel sinds de jaren '20 de enige partij die zich écht aan de standpunten vasthoudt. Tijdens Rutte-I wisten ze met twee kutzeteltjes enorm veel invloed te hebben als minofmeer-gedoogpartij. Vond dat best knap (al was ik het er totaal mee oneens natuurlijk).quote:Op woensdag 25 september 2013 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, nou is hij weer irritant moralistisch..
Ik zal je het anders vertellen. Als man heb ik daar geen reet over te zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want jij bent ongeacht de situatie voor abortus?
Mag de moeder van dat kind binnen bepaalde kaders niet gewoon zelf over beslissen?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want jij bent ongeacht de situatie voor abortus?
Maar wat die kaders zijn, verschilt nogal per persoon.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mag de moeder van dat kind binnen bepaalde kaders niet gewoon zelf over beslissen?
De enige shariapartij die Nederland "rijk" is. Eng knap zelfs. Dat die achterlijke idioten het landsbeleid medebepalen is erg genoeg.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Sja, ze zijn al wel sinds de jaren '20 de enige partij die zich écht aan de standpunten vasthoudt. Tijdens Rutte-I wisten ze met twee kutzeteltjes enorm veel invloed te hebben als minofmeer-gedoogpartij. Vond dat best knap (al was ik het er totaal mee oneens natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |