Goede vraag.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:36 schreef Morendo het volgende:
Waar haalt Slob al dat geld vandaan? Meer geld naar ontwikkelingssamenwerking, meer geld naar gezinnen en kinderen, meer geld naar defensie... Meer geld naar tienermoederopvangstehuizen..
Nou he? Heeft Van Miltenburg maar weer mooi voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:38 schreef Janneke141 het volgende:
De minister van ennogiets. Goed systeem.
ik heb zelf 2 MBO opleidingen afgerond en zelf anderhalf jaar geleden 1 afgerond ( die veel te makkelijk was ) vandaar dat ik ook het vergelijking kan makenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso n=1, dus invalide. Daarbij krijg ik uit dit relaas het idee dat jij nog nooit op een mbo bent geweest, of iig de laatste paar jaar niet. Ik ben derhalve erg benieuwd waar jouw beeldvorming over de capaciteiten en werkethiek van deze groep mensen vandaan komt.
Ikzelf ken een hoop mensen op het hbo en wo die zonder smartphone of internet nog dommer zijn dan de dagelijkse bruine depositie die ik dagelijks doe aan het riool. Dit fenomeen heeft naar mijn idee weinig te maken met het niveau en meer met de tijdsgeest.
Tevens is enige werkethiek deze mensen volledig vreemd.
Wat zou die dan toevoegen?quote:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ne-beschouwingen-af/quote:Terugkijken: omgangsregels worden er niet duidelijker op
De omgangsregels in de Tweede Kamer zijn er vandaag niet duidelijker op geworden, zei Pechtold tijdens het debat, nadat hij werd gecorrigeerd door Kamervoorzitter Van Miltenburg. Hij mocht minister Blok niet bij zijn eigen naam aanspreken. Pechtold zei er het volgende over:
Die was leuk in debattenquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 18:39 schreef superworm het volgende:
De Speld
17:43 Het woord is aan D66. Eerder kraakte de fractievoordichter van D66 het kabinet in een fractiesonnet.
17:35 De SP-achterban gaat later deze week naar de meridiaan van Greenwich om te protesteren tegen de nullijn.
17:20 Volgens Buma heeft de VN bewijzen dat het kabinet nivelleert. VVD-fractievoorzitter Zijlstra kaatst de bal terug en wijst op Russisch rapport waarin staat dat juist de oppositie verantwoordelijk is voor nivellering.
quote:14:26 Den Haag telt af: nog vier uur en dan begint de inbreng van Arie Slob. Tienduizenden mensen zullen zijn toespraak live volgen via grote schermen op pleinen en in cafés. Burgemeester Van Aartsen roept treinreizigers op om niet meer naar Den Haag te komen: “De binnenstad is nu echt vol.”
Geen idee.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:44 schreef superworm het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ne-beschouwingen-af/
Is dit nou nieuw ingevoerd beleid, of handhaaft ze regels die veronachtzaamd werden onder Weisglas/Verbeet?
Ze zag er leuk uit ja, dat geef ik toequote:
quote:
Ze was ook grappig en scherp hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze zag er leuk uit ja, dat geef ik toe
Inhoudelijk geen fluit, maar ze was in debat tien keer beter dan deze wortelknager.quote:
Vind ik nietquote:Op woensdag 25 september 2013 18:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Inhoudelijk geen fluit, maar ze was in debat tien keer beter dan deze wortelknager.
Hij heeft gewoon geen uitstraling.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:47 schreef Morendo het volgende:
Van Ojik heeft zo'n typische veganistenkop.
Ja, die is uit de politiekquote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef superworm het volgende:
Ik mis koffiedame Ineke van Gent. KLOPT DAT?!
Nee het was geen vraag, maar een citaat.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die is uit de politiek
De uitstraling van een bos biologisch dynamische peentjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen uitstraling.
Owhquote:Op woensdag 25 september 2013 18:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee het was geen vraag, maar een citaat.
Ik lag hier jaren geleden plat om. Wellicht wat puberaal, deeltje 1 begint Ineke (koffiedame):quote:
Dank!quote:Op woensdag 25 september 2013 18:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik lag hier jaren geleden plat om. Wellicht wat puberaal, deeltje 1 begint Ineke (koffiedame):
Het is GroenLinks, wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:53 schreef Shreyas het volgende:
Het halve betoog van Van Ojik is gebaseerd op een handje vol idealistische dwazen?
Lees het programma eerst toch maar evenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om volgende keer op Van der Staaij te stemmen, wat een baas!![]()
Het ging vooral om de samenwerking met Lega Nord, Front National en het Vlaams Belang.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef El_Matador het volgende:
Niks van de beelden gezien, maar ik zag dat Pechtold alweer vol op zijn muil ging door oninhoudelijk, ongenuanceerd te blaten over wat kaalkopjes die op een demo waren, waar Wilders uiteraard geen verantwoordelijkheid voor draagt.
Tot zover de "liberaal" Pechtold van de "inhoudelijke, genuanceerde" D66.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |