wow zei hij dat serieus? Veel erger kan een godwin toch niet worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Morendo het volgende:
Ja ja, er vindt een ware financiële Holocaust plaats op 50+'ers. Goede beeldspraak. Krol.
Volgens mij heeft ze een persoonlijke hekel aan Pechtold, de rest werd niet zo aangepakt.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom mag iedereen behalve Perchtold "minister Blok" gebruiken?
Dat kan dus écht niet als Kamervoorzitterquote:Op woensdag 25 september 2013 19:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een persoonlijke hekel aan Pechtold, de rest werd niet zo aangepakt.
Vaker al dit soort partijdigheid opgemerkt maar was het alweer vergeten. En klopt, dat kan écht niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan dus écht niet als Kamervoorzitter
Ze zit momenteel alleen maar op te letten of de kindertjes wel netjes bij de les blijven. Wat er voor de klas gebeurt ontgaat haar een beetje denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan dus écht niet als Kamervoorzitter
Kan me niet schelen. Als je Pechtold corrigeert doe je dat bij anderen ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ze zit momenteel alleen maar op te letten of de kindertjes wel netjes bij de les blijven. Wat er voor de klas gebeurt ontgaat haar een beetje denk ik.
Kortom, Van Miltenburg doet het bedroevend.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Als je Pechtold corrigeert doe je dat bij anderen ook.
Nog even afgezien van het feit dat Wilders' taalgebruik niet door de voorzitter werd gecorrigeerd. Wel door Slob, maar die kon toen ook een veeg uit de pan krijgen zonder dat Wilders tot de orde werd geroepen.
Precies.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kortom, Van Miltenburg doet het bedroevend.
En aan Buma. Die botsten ook weer en beetje.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een persoonlijke hekel aan Pechtold, de rest werd niet zo aangepakt.
Dat wisten we al. En veel verbetering zit er ook niet in.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kortom, Van Miltenburg doet het bedroevend.
http://www.elsevier.nl/Po(...)ing-te-ver-1242858W/ Hierdoor waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
En aan Buma. Die botsten ook weer en beetje.
quote:Volgens Buma probeerde Van Miltenburg het debat in een bepaalde richting te sturen. Ze zou de regeringspartijen de hand boven het hoofd houden. Een aangeslagen Van Miltenburg bood haar excuses aan en besloot het debat voor 5 minuten te schorsen.
Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 25 september 2013 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Als je Pechtold corrigeert doe je dat bij anderen ook.
Nog even afgezien van het feit dat Wilders' taalgebruik niet door de voorzitter werd gecorrigeerd. Wel door Slob, maar die kon toen ook een veeg uit de pan krijgen zonder dat Wilders tot de orde werd geroepen.
Dat boeit niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapjeMaar Pechtold kan wel een stootje hebben.
Ze is kortweg vooringenomen én holds personal grudges. Beide zaken maken d'r echt totaal ongeschikt.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat boeit niet.
De Kamervoorzitter dient haar werk te doen.
Echt een bitchmove.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom mag iedereen behalve Pechtold "minister Blok" gebruiken?
Goddank niet. Zal wel herhaling zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:18 schreef arjan1112 het volgende:
Is Halbe nou weer aan het woord ? 2de termijn ofzo?
Jep, orde v/d dag is de dagelijkse samenvatting van parlementaire nieuwtjes en debatten. Wordt herhaald als er verder niks uit te zenden is.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef arjan1112 het volgende:
orde van de dag ? is het debat afgelopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |