Zeer domme opmerking, natuurlijk heb je daar wel wat over te zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik zal je het anders vertellen. Als man heb ik daar geen reet over te zeggen.
Inderdaad, jij snapt hetquote:Op woensdag 25 september 2013 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar wat die kaders zijn, verschilt nogal per persoon.
of 36quote:Op woensdag 25 september 2013 19:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeer domme opmerking, natuurlijk heb je daar wel wat over te zeggen.
Baas in eigen buik is een fabeltje, want na 23 weken is de vrouw ook géén baas in eigen buik meer. Na die 23 weken bepaalt de vrouw het dus ook niet meer, tenminste het is tenminste strafbaar daarna.
Die 23 weken is een arbitrair gekozen getal, je kan er ook 22 of 20 weken van maken bijvoorbeeld. Het geeft dus al aan dat het altijd een discussiepunt is en blijft en daar mag je als man ook over meediscussiëren.
Vreemde redenering.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeer domme opmerking, natuurlijk heb je daar wel wat over te zeggen.
Baas in eigen buik is een fabeltje, want na 23 weken is de vrouw ook géén baas in eigen buik meer. Na die 23 weken bepaalt de vrouw het dus ook niet meer, tenminste het is tenminste strafbaar daarna.
Die 23 weken is een arbitrair gekozen getal, je kan er ook 22 of 20 weken van maken bijvoorbeeld. Het geeft dus al aan dat het altijd een discussiepunt is en blijft en daar mag je als man ook over meediscussiëren.
Kan ook, het gaat me niet om het getal. Het gaat erom dat het een punt van discussie blijft.quote:
Tussen de aanstaande ouders ja. Wat een of andere idioot die in het Oude Testament leeft daarvan vindt, is volkomen irrelevant.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan ook, het gaat me niet om het getal. Het gaat erom dat het een punt van discussie blijft.
quote:19:22 Schaduwpremier Thieme vraagt het kabinet om een reactie op de plannen van het schaduwkabinet.
19:21 Een coalitie van Partij voor de Dieren presenteert een schaduwkabinet, bestaande uit premier Marianne Thieme en staatssecretaris Esther Ouwehand. Thieme: ‘We zijn een geloofwaardig alternatief voor Rutte-II.’
19:03 SGP-leider Van der Staaij gaat niet in op avances van flirtende Kamervoorzitter.
Voor iemand die geen gymnasium heeft gedaan kent ze in ieder geval haar klassieken.quote:
Ze heeft ook overmatig veel flauwe woordgrapjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor iemand die geen gymnasium heeft gedaan kent ze in ieder geval haar klassieken.
quote:19.00 uur - Show van SGP-leider Kees Van der Staaij
Kees van der Staaij heeft een originele speech en krijgt de lachers op zijn hand. Hij doet een gedachtenexperiment. Als de fractievoorzitters alle Kamerleden mochten meenemen op werkbezoek, wat zouden ze dan kiezen? Van der Staaij grapt dat Samsom zou kiezen voor een bezoek aan de JSF, waarbij de producent zou zeggen dat hij zo blij is met de beloofde banengroei voor Nederland. En CDA-leider Buma, die denkt nog na over waar hij heen wil. Wilders wil nergens heen, en D66-leider Pechtold wil naar het strand van Scheveningen (waar hij voor de zomer het inmiddels beroemde gesprek had met Samsom).
Van der Staaij herhaalt zijn eerdere oproep dat de regering iets moet doen tegen overspelwebsites als Second Love. 'Er moet op zijn minst een bijsluiter komen; vreemdgaan dupeert kinderen.'
Van der Staaij oppert zelf op werkbezoek te gaan naar de Ark van Noach in Dordrecht. Er is daar een ondernemer die er zijn levenswerk van heeft gemaakt. 'Die man heeft veel obstakels moeten overwinnen. Dat is de mentaliteit die Nederland nodig heeft.'
De SGP-leider besluit met te zeggen dat Jezus 'de ark van behoud' is. 'Keer om, kijk verder, kijk omhoog, dan is het niet altijd mooi weer, maar kan de regen van Gods trouw gaan vallen.'
jawelquote:Op woensdag 25 september 2013 19:40 schreef remlof het volgende:
Hey eindigt Thieme niet meer met een opmerking over de bio-industrie?
Ik hoorde niets in de trant van "Voorts zijn wij van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie" als afsluiting anders.quote:
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op woensdag 25 september 2013 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde niets in de trant van "Voorts zijn wij van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie" als afsluiting anders.
Te horen aan het commentaar van de voorzitter hadden daar meer mensen last van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |