Ik kom regelmatig in Denemarkenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:09 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dan hadden we misschien zelfs nooit van AnsaldoBreda gehoord.
neuh, dan was er nog genoeg te emmeren geweest, alleen ging het ietsje minder snelquote:
Dan zou ik te laat thuisgekomen zijn door een gestrande IC-max in de dive-under bij Weesp.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, dan was er nog genoeg te emmeren geweest, alleen ging het ietsje minder snel
Wás perfect of is het nog steeds perfect als het eenmaal geïmplementeerd is?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het IC Max-idee was perfect. Was het ministerie rond 1999 minder gretig geweest dan hadden we een goed en degelijk plan uitgevoerd gezien.
dat zul je nooit wetenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:15 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dan zou ik te laat thuisgekomen zijn door een gestrande IC-max in de dive-under bij Weesp.
in ieder geval was, omdat je op een aantal assen al snel tegen de grenzen van de capaciteit aangelopen zou zijn en je hierdoor er ander materieel op zou moeten laten rijden, etc.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:18 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Wás perfect of is het nog steeds perfect als het eenmaal geïmplementeerd is?
Gretig? Ze hebben het van de baan geschoven omdat het té optimistisch was..quote:Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het IC Max-idee was perfect. Was het ministerie rond 1999 minder gretig geweest dan hadden we een goed en degelijk plan uitgevoerd gezien.
Als het niet met een uur lukt, kost het toch al maximaal GTbVquote:Op woensdag 25 september 2013 18:47 schreef Ireyon het volgende:
Wat een fucking schande dit. Hoe moeilijk kan het zijn om één defecte kankertrein weg te slepen, waarom moet dat 3 uur duren?
het was een realistisch planquote:Op woensdag 25 september 2013 18:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Gretig? Ze hebben het van de baan geschoven omdat het té optimistisch was..
Ik bedoelde met 'té optimistisch' in de ogen van de minister.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het was een realistisch plan
Ja vorig jaar en begin dit jaar heel veel bij de bovenbouwvernieuwing van Den Haag naar Gouda.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:18 schreef James1988 het volgende:
Zeg, die boog van Schiedam naar Gouda, wordt die ooit wel eens gebruikt?
laatst een keer niet. Toen werd Den Haag vanuit Utrecht bediend door de IC/stopper die naar Leiden gaat en toen doorreed naar 's Gravenhage CSquote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef greavy het volgende:
Die wordt regelmatig gebruikt idd. En als Rotterdam - Gouda eruit ligt, gaat de IC Rotterdam - Gouda - Utrecht (rijdt dan niet van- en naar Amersfoort enz) via de Binckhorstboog bij Den Haag.
Ja, alsof tie ineens hard gaat enzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vind dat een leuk ritje, via die boog.
Je vergeet de [/opavertelt] tagquote:Op woensdag 25 september 2013 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hem weleens bereden met de Moskou - Hoek Express
Sterkte aan moeders en jou!quote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef greavy het volgende:
Hmmm, m'n moeder is weer onderweg naar huis vanuit Leeuwarden, en is ergens tussen Zwolle en Amersfoort, aanrijding met een persoon![]()
Althans, dat is wat nu medegedeeld is in de trein.
Edit: En nu de mededeling dat uitgezocht wordt wat ze hebben aangereden.
Edit2: Is toch een persoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop