Ja daar gaan je gains he.quote:
toen was hij 1.80m, door de groeihormonen is hij groter geworden.quote:Op zondag 29 september 2013 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lou is gewoon 1.94m. Wat een beest moet dat zijn geweest in zijn prime.
Volgens mij heb jij zojuist een kluis gekraakt. "Hi, Billy Mays here with the MANLET KILLER!" We worden rijk!quote:Op zondag 29 september 2013 03:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toen was hij 1.80m, door de groeihormonen is hij groter geworden.
Je bedoelde de stream. Zeg gewoon stream dan is het gelijk duidelijk.quote:
Ik heb oog in oog gestaan met Lou en keek op hem neer (lang geleden) hij draagt ook schoenen met flinke hakkenquote:Op zondag 29 september 2013 03:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zojuist een kluis gekraakt. "Hi, Billy Mays here with the MANLET KILLER!" We worden rijk!
Oja, ik kan mij discussie tussen jou en een andere user hier nog herinneren. Ging nergens over.quote:Op zondag 29 september 2013 04:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb oog in oog gestaan met Lou en keek op hem neer (lang geleden) hij draagt ook schoenen met flinke hakken
hij is niet altijd 1.94 geweest en stats kloppen vaker niet.quote:Op zondag 29 september 2013 04:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, ik kan mij discussie tussen jou en een andere user hier nog herinneren. Ging nergens over.Jij was kleiner dan 1.94m en hij zou dat dus ook moeten zijn (geweest), terwijl het volgens de stats niet zo is. Mooi was dat.
Hahaha. Hij kan toch niet ineens groeien? Of zou hij net zoals die FOK!-user en beenvergroting gehad hebben?quote:Op zondag 29 september 2013 04:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is niet altijd 1.94 geweest en stats kloppen vaker niet.
No idea.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 04:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Hij kan toch niet ineens groeien? Of zou hij net zoals die FOK!-user en beenvergroting gehad hebben?
quote:Hormones that affect bone growth and development include those secreted by the pituitary gland, thyroid gland, parathyroid glands, and the ovaries and testes (Figure 6). The pituitary gland, for instance, secretes growth hormone (GH), also called somatotropin, which stimulates activity in the epiphyseal plates. This hormone is the main regulator of height. Somatotropin plays many roles in the body: it stimulates bone and muscle growth, maintains the normal rate of protein synthesis in all body cells, and speeds the release of fats as an energy source for growth. Other hormones play a part in maintaining the strength and health of the bone matrix by functioning to control the level of blood calcium.
Interessant. Zou ik de bron eens mogen, kan ik er morgen naar kijken. Heeft enkel Lou dit hormoon gebruikt trouwens, anders zouden andere gebruikers ook een groei hebben moeten doorstaan. Wat is jouw lengte?quote:
Wat een brutale vraag.quote:
http://www.nsbri.org/humanphysspace/focus6/ep_development.htmlquote:Op zondag 29 september 2013 04:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Interessant. Zou ik de bron eens mogen, kan ik er morgen naar kijken. Heeft enkel Lou dit hormoon gebruikt trouwens, anders zouden andere gebruikers ook een groei hebben moeten doorstaan. Wat is jouw lengte?
Thanks man!quote:Op zondag 29 september 2013 04:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.nsbri.org/humanphysspace/focus6/ep_development.html
brutale gasten hier, he
nee, dat is er nu niet opquote:Op zondag 29 september 2013 04:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks man!
Ben je naast de Olympia ook nog MMA aan het kijken?
Jij ook aan het kijken. Jij hebt wel mazzel dat het bij jou een redelijk tijdstip is.quote:Op zondag 29 september 2013 04:33 schreef star_gazer het volgende:
Fuck, die Lionel Beyeke ziet er wel goed uit zeg. Echt een buffel.
ongeveer 1x in de 2 a 3 wekenquote:Op zondag 29 september 2013 04:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Normaal toch wel op zaterdags?
Heb ik gelijk of heb gelijk?quote:Op zondag 29 september 2013 04:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Interessant. Zou ik de bron eens mogen, kan ik er morgen naar kijken. Heeft enkel Lou dit hormoon gebruikt trouwens, anders zouden andere gebruikers ook een groei hebben moeten doorstaan. Wat is jouw lengte?
[..]
Wat een brutale vraag.
Beter onthoud je dit.quote:Op zondag 29 september 2013 04:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gezien jij je beter voelt als het antwoord ja zou zijn, ja.
Klopt ja. Iets met een grapefruit ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 04:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben benieuwd naar Kai zijn routine. Hij staat bekend om zijn uiterst artistieke routines.
Met zorgvuldigheid en complexe artistieke technieken uitgehold.quote:Op zondag 29 september 2013 04:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Klopt ja. Iets met een grapefruit ofzo.
Ongelooflijk wat cell-tech kan doenquote:Op zondag 29 september 2013 04:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pas drie jaar aan het trainen. Ongelooflijk.
No doubt.quote:Op zondag 29 september 2013 04:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat cell-tech kan doen
Zal wel aan dat spul zitten van B&F shop.quote:Op zondag 29 september 2013 04:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat cell-tech kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |