SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
zwemles, sportvereniging, muziekschool etc... Nee, echt goedkoper wordt het helaas nietquote:Op woensdag 25 september 2013 13:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog erger? Kan ik me na de kinderopvangkosten bijna niet voorstellen. Kind naar school scheelt (ja haha, als nr 2 er niet was, maar ok) bakken met geld. Die gaan toch niet allemaal op aan iets anders straks
Jagen we ze toch weer wegquote:
Van de pijnstilling die ik daarvoor heb moeten nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheheheh,op je ellende.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeejte, hij mag gewoon nu al van stal!! Ik doe vast de voorzet:"NOU IK VIND DAT JE BEST ANDERS KAN REAGEREN!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheheheh,op je ellende.
Mja, ik heb hem al 3x in my face gehad. Maar goed, ik moet het altijd eerst even zelf ondervinden alvorens ik het op een andere manier ga doenMorgen medisch fitness, geen idee of ik ga sporten, maar iig wel een plan maken hebben we besloten om dit te voorkomen in de toekomst. En ws krijg ik een klap toe
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ehh, ja. Nou, ik ga maar even een stapje terug doen. Sowieso van 5x naar 4 en NIET! op de rustdagen toch heen gaanquote:Op woensdag 25 september 2013 17:58 schreef Zeester het volgende:
Wat naar Qwea! Hopelijk weet je nu de volgende x iets eerder de signalen van 'te veel' te herkennen!
Je mag best zeiken van mij hoor, want het had net zo goed prima kunnen aflopen. Hopelijk moet het gewoon net als spierpijn ff een paar dagen rust hebben en kun je van 't weekend weer gewoon normale dingen doen!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehh, ja. Nou, ik ga maar even een stapje terug doen. Sowieso van 5x naar 4 en NIET! op de rustdagen toch heen gaan
Maar ja, eigenwijs varken he, dan krijg je ditEigenlijk mag ik ook niet zeiken, eigen schuld
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeejte, hij mag gewoon nu al van stal!! Ik doe vast de voorzet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheheheh,op je ellende.
![]()
Ik snap je frustratie, ik heb hetzelfde. Ik zwem in 46 (zeker na een dag dragen, want grote maten spijkerbroeken hebben vaak beetje stretch en dat gaat na een dag dragen lubberen) maar 44 zit oncharmant strak. Het is gewoon een kwestie van doorzetten!quote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Mokkels het volgende:
Vanmiddag werd ik toch wel even verdrietig met kleren kopen... Ik weet niet wat het is hoor maar toen ik nog 10 kilo zwaarder was had ik nooit moeite met broeken/kleren kopen en nu pas ik nergens in of het is te groot. Ik hang dus nu tussen een 44 en 42. Niks paste gewoon. Dus ik heb 2 broeken meegenomen die nu nog niet passen (knoop wil net niet dicht, zit net wat strak om m'n benen) en voor de rest loop ik maar in m'n oude kloffie en jurkjes.
Dus mijn dip was zonet eventjes dat ik het allemaal net zo goed aan kon eten. Was er echt helemaal klaar mee. Maar gelukkig zie ik ook in dat dat het niet oplost en dat ik als ik gewoon weer 70 kilo ben mooie broeken pas.
En zonet eventjes gesolliciteerd.Al is het maar voor een paar uurtjes, altijd beter dan niks. + Ik kan er altijd ander werk mee combineren omdat het een vroeg opstaan word. Als ik natuurlijk word aangenomen.
Mais-rijstsalade klinkt interessant, wat zit daar allemaal in?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Lijssie:
O: 2 knackebrod met pindakaas
T: banaan, rijstwafel
L: zuurdesembrood met vegapate, wat cherrytomaatjes.
T: appel, 15 g notenmix
D: mais-rijstalade en een vegaburger.
T: stukje pure chocolade.
http://www.devegetarier.n(...)tomaten-feta-en-munt ; en dan zoals word aangegeven heb ik er pandan-rijst doorheen gedaan. Lag ook nog een paprika en een wortel in de koelkast dus die zijn er ook in beland. Soort van groente-kliekjesdagquote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef Zeester het volgende:
[..]
Mais-rijstsalade klinkt interessant, wat zit daar allemaal in?
Klinkt echt onwijs lekker, ga ik een x maken! Heb je mais uit blik gebruikt of verse mais?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
n beland. Soort van groente-kliekjesdag
Verse maisquote:Op woensdag 25 september 2013 22:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Klinkt echt onwijs lekker, ga ik een x maken! Heb je mais uit blik gebruikt of verse mais?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |