haal die Bugatti Veyron je weetquote:Op woensdag 25 september 2013 17:12 schreef Roces18 het volgende:
godverdomde stunt jumps. Zit al een half uur dezelfde te doen of ik heb een auto die tien kilometer verderop knalt of een te slome auto![]()
![]()
![]()
Ja , die gaat te hard. Ik kwam met mijn cheetah maar die is total - loss nuquote:Op woensdag 25 september 2013 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haal die Bugatti Veyron je weet
Ik ben achterlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Spellingnazi.Of ben je gewoon achterlijk?
Wie?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Soms zit er trouwens een irritante bug in die missies met dat offtoad wagentje. Als je de missie een paar keer niet haalt en kiest replay spawn jij wel terug maar het wagentje niet. De enige optie die je dan hebt is Travor te verzuipen.
shooting race is best makkelijk. Gewoon rustig aimen en juist voor die bonus gaan, dus niet sprayen maar gericht schieten voor de verdubbelaarquote:Op woensdag 25 september 2013 17:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zit vast bij de shooting range, light machine guns
gouden tip idd.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
shooting race is best makkelijk. Gewoon rustig aimen en juist voor die bonus gaan, dus niet sprayen maar gericht schieten voor de verdubbelaar
Wow thanks! Inderdaad een stuk makkelijker. Eerst haalde ik steeds geen eens brons en nu gelijk zilverquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
shooting race is best makkelijk. Gewoon rustig aimen en juist voor die bonus gaan, dus niet sprayen maar gericht schieten voor de verdubbelaar
Met iedereen dus na 3 kan je niks meer pakkenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef PicoMMP het volgende:
Kun je die letter scraps met iedereen pakken of alleen met Franklin?
Ik snap deze nietquote:Op woensdag 25 september 2013 18:01 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Met iedereen dus na 3 kan je niks meer pakken
ja met ieder een haha snap je dus niet boos worden alsjeblieftquote:
Maar er zijn er toch 50 ofzo?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:09 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ja met ieder een haha snap je dus niet boos worden alsjeblieft
Jij hebt een vliegtuig in je UI, tuurlijk kan jij dat.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je moet gewoon eerst de politie eruit rijden zodat je ze niet meer direct zien. Dan naar Boeing rijden, auto iets aan de zijkant parkeren. Beetje sturen met het vliegtuig en dan schuin over alle banen heen opstijgen.
Heb je toch geen flikker aan die golfbaanquote:Op woensdag 25 september 2013 18:38 schreef Vaas3 het volgende:
iemand hier nog tips voor stocks? had na de heist 30 miljoen heb nu de lester missions gedaan maar kom niet hoger dan 82 miljoen. kut golfbaan![]()
![]()
Sowieso alleen status. Voor enkele miljoenen heb ik een gevechtshelikopter. Kom jij aan met je golfbaan, ik maak je kapotquote:Op woensdag 25 september 2013 18:45 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Heb je toch geen flikker aan die golfbaan
puur status
Sowieso, bios en golfbaan zijn kansloos om te kopenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Sowieso alleen status. Voor enkele miljoenen heb ik een gevechtshelikopter. Kom jij aan met je golfbaan, ik maak je kapot![]()
3 Hangars, 3 Garages en die bootplek en Vespucci Helipad. En je safehouses natuurlijk, en je kan meerdere (hoeveel heb ik nog niet geprobeerd) auto's parkeren bij:quote:Op woensdag 25 september 2013 16:50 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
staat in de guide maar er staat niet waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, niet via internet want die site ligt al de hele game plat bij mij
oh ah toma toma vem vem vem vem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef Roces18 het volgende:
Ben ik die stunts aan het doen rij ik een neger aan om me af te reageren omdat het niet lukt![]()
Blijkt het franklin te zijn, krijg ik een sms -> if you put me in the hospital, the least you can do is pay for it.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon PSN versie over paar dagen online man. Geen tijd voor die onzinquote:Op woensdag 25 september 2013 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Mensen, help eens. Zou ik voor 20 euro een laser laten overkomen, weken wachten todat hij binnenkomt. Of zou ik gewoon in Nederland er één voor 50 euro kopen en dan heb ik hem morgen.
Of verpatsen op marktplaats en dan voor wat extra geld de PSN versie halen, maar die kent dan weer problemen en zo is mijn console geen klote meer waard. (Niet dat ik hem gebruik buiten GTA matoch )
PSN kost 70 euro en dat verkopen kost ook tijd. Die versie heeft last van problemen bij de oudere modellen dacht ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon PSN versie over paar dagen online man. Geen tijd voor die onzin
Heb je zelf geduld? En verder is het afwachten hoe het online zal gaan de eerste dagen/weken. Heb zo'n vermoeden dat we een hoop gaan klagen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
PSN kost 70 euro en dat verkopen kost ook tijd. Die versie heeft last van problemen bij de oudere modellen dacht ik.
Als ik laser bestel kan ik hem morgen inbouwen en kan ik de disc houden, maarja, scheelt wel 30 euro voor 10 dagen.. al kan het gekker.
Als iedereen tegelijk online gaat zal dat zeker problemen opleveren.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je zelf geduld? En verder is het afwachten hoe het online zal gaan de eerste dagen/weken. Heb zo'n vermoeden dat we een hoop gaan klagen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef Roces18 het volgende:
Ben ik die stunts aan het doen rij ik een neger aan om me af te reageren omdat het niet lukt![]()
Blijkt het franklin te zijn, krijg ik een sms -> if you put me in the hospital, the least you can do is pay for it.![]()
[ afbeelding ]
Als je switcht zijn ze vaak bezig om terug te gaan naar hun eigen huis en dan kan je ze wel tegen komen. Als er maar een bepaalde route is bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:53 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben nog nooit random een ander character tegengekomen. Gebeurt dat pas na een bepaalde missie ofzo?
Lastig, als je lekker met GTA bezig bent is het kut dat je weken moet wachten. Logisch.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je zelf geduld? En verder is het afwachten hoe het online zal gaan de eerste dagen/weken. Heb zo'n vermoeden dat we een hoop gaan klagen.
Kan wel, ik had zilver en zat 2 seconden boven goud en dat was mijn tweede poging.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:12 schreef Badeendt het volgende:
Pff, die helikopter flightschool is echt haast niet te doen. No fucking way dat iemand daar goud kan halen. Ik haal zilver en vind t al heel wat!
Heb je de Epsilon missies al gedaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:06 schreef Djeetje het volgende:
Sinds dat ik de story line uit heb gespeeld weet ik niks meer te doen
Kan je op een manier nog meer auto garage ruimte krijgen
heli is best moeilijk, ben ik met je eens. heb zelf zilver op de speedrunquote:Op woensdag 25 september 2013 20:12 schreef Badeendt het volgende:
Pff, die helikopter flightschool is echt haast niet te doen. No fucking way dat iemand daar goud kan halen. Ik haal zilver en vind t al heel wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles al.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb je de Epsilon missies al gedaan?
ik zat een 4-voud boven de brons tijdquote:Op woensdag 25 september 2013 20:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan wel, ik had zilver en zat 2 seconden boven goud en dat was mijn tweede poging.
ik heb weliswaar maar een gipswandje maar ik zal het even testen op de ps3.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:50 schreef Oksel het volgende:
Ik wil speciaal voor dit spel wel een PS3 of Xbox kopen. Moet natuurlijk ook 't spel nog hebben. PS3 of Xbox trek ik wel van Marktplaats.
Welke console gaat met de controllers het beste door een enkelsteens muur heen? Console staat in andere kamer als TV.
En voor welke console is het spel het beste beschikbaar?
Thanks.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik heb weliswaar maar een gipswandje maar ik zal het even testen op de ps3.
ps3. Qua graphics ook mooier als je puur naar GTA V kijkt.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Oksel het volgende:
Ik lees hier dat zowel PS3 als Xbox makkelijk door muur heen gaan.
http://www.avsforum.com/t(...)hrough-theatre-walls
Dus das mooi. Nu de grote vraag; PS3 of Xbox. Heb liever een Wii U als Nintendo fan, maargoed, daar is geen GTA V op. Heb al eens een Xbox gehad. Leluq ding. Liever een PS3 zegt mijn gevoel.
Ok! Thanks. Beschikbaarheid van het spel? Ligt het gewoon in alle gameshops?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ps3. Qua graphics ook mooier als je puur naar GTA V kijkt.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ok! Thanks. Beschikbaarheid van het spel? Ligt het gewoon in alle gameshops?
En online is gratis.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:57 schreef PicoMMP het volgende:
Plus je hebt een blu-ray speler erbij
jep, ik heb net vanuit de badkamer zitten spelen, leek prima te gaan (behalve dat ik niet zag waar ik heen ging.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Oksel het volgende:
Ik lees hier dat zowel PS3 als Xbox makkelijk door muur heen gaan.
http://www.avsforum.com/t(...)hrough-theatre-walls
Dus das mooi. Nu de grote vraag; PS3 of Xbox. Heb liever een Wii U als Nintendo fan, maargoed, daar is geen GTA V op. Heb al eens een Xbox gehad. Leluq ding. Liever een PS3 zegt mijn gevoel.
Tweede schermpje op de WC hangen, kun je schijtend spelenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jep, ik heb net vanuit de badkamer zitten spelen, leek prima te gaan (behalve dat ik niet zag waar ik heen ging.
PS3 is een fijn machientje, geen moment spijt van gehad.
Ik heb net een proefaboneement voor 90 dagen afgesloten voor PSN plus, maar dat is eigenlijk ook niet verkeerd. Ik heb meteen toegang tot een aantal games die ik nog niet had.quote:
of vanuit bad.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tweede schermpje op de WC hangen, kun je schijtend spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
Hoiquote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Hallon ik ben Le_Professeur en mijn ps3 laser is kapot, derhalve is gta verleden tijd voor mij.
Ps3 laser?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Hallon ik ben Le_Professeur en mijn ps3 laser is kapot, derhalve is gta verleden tijd voor mij.
Ik 40 per manquote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef rolls-reus het volgende:
Kan je die james bond achtige auto nog ergens krijgen? Heb net de laatste heist gedaan (kreeg maar 24 mil de man)
Misschien heb je duurdere crewleden genomen?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Aardig verschil dus.. Waar kan dat aan liggen?
Klopt jaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Misschien heb je duurdere crewleden genomen?
PS3 is een GTA pack van, al weet ik niet of je dan goedkoper uit bent dan wanneer je het los koopt.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ok! Thanks. Beschikbaarheid van het spel? Ligt het gewoon in alle gameshops?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand dit voertuig gevonden? Rijdt als een malle xD!
Of dit lekkerding:![]()
Ja die kan je kopen via internet op je telefoon.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef rolls-reus het volgende:
Kan je die james bond achtige auto nog ergens krijgen? Heb net de laatste heist gedaan (kreeg maar 24 mil de man)
Ja, die krijg je pas als je de verhaallijn uit hebt gespeeld als bedankje van lester oidquote:Op woensdag 25 september 2013 21:24 schreef marimbondo het volgende:
Heeft iemand dit voertuig gevonden? Rijdt als een malle xD!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:24 schreef marimbondo het volgende:
Waar heb je die gevonden? Dat karretje, niet dat geyle wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand dit voertuig gevonden? Rijdt als een malle xD!
[ afbeelding ]
Of dit lekkerding:
[ afbeelding ]Moeten zij weten
verschil tussen xbox en ps3 maakt niet zoveel uit. Ps3 heeft gewoon als voordeel gratis internet maar de ps4 weer niet als je je account wilt meenemen. En verder boeit het niet zoveel. Controllers zijn anders (dus test in de winkel even wat je fijn in de hand vindt liggen)quote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef RickoKun het volgende:
http://www.rockstargames.(...)eft-auto-online.html
op welke console zijn die plaatjes gemaakt dan? scherpe shizzle
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
verschil tussen xbox en ps3 maakt niet zoveel uit. Ps3 heeft gewoon als voordeel gratis internet maar de ps4 weer niet als je je account wilt meenemen. En verder boeit het niet zoveel. Controllers zijn anders (dus test in de winkel even wat je fijn in de hand vindt liggen)
En stottert ie nog bij hoge snelheden?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee snap ik, ikzelf heb de xbox360, maar de scherpheid valt aardig tegen t.o.v. die screenshots (en ja ik heb een full HD tv met HDMI aansluiting)
En vuile lenzen in je doppen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee snap ik, ikzelf heb de xbox360, maar de scherpheid valt aardig tegen t.o.v. die screenshots (en ja ik heb een full HD tv met HDMI aansluiting)
't zit je wel diep hequote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
bedoel je die aston martin?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef rolls-reus het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:24 schreef marimbondo het volgende:
Wat is dat dan weer? Een opgevoerde quad of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand dit voertuig gevonden? Rijdt als een malle xD!
[ afbeelding ]
Of dit lekkerding:
[ afbeelding ]Digo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |