haal die Bugatti Veyron je weetquote:Op woensdag 25 september 2013 17:12 schreef Roces18 het volgende:
godverdomde stunt jumps. Zit al een half uur dezelfde te doen of ik heb een auto die tien kilometer verderop knalt of een te slome auto![]()
![]()
![]()
Ja , die gaat te hard. Ik kwam met mijn cheetah maar die is total - loss nuquote:Op woensdag 25 september 2013 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haal die Bugatti Veyron je weet
Ik ben achterlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Spellingnazi.Of ben je gewoon achterlijk?
Wie?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Soms zit er trouwens een irritante bug in die missies met dat offtoad wagentje. Als je de missie een paar keer niet haalt en kiest replay spawn jij wel terug maar het wagentje niet. De enige optie die je dan hebt is Travor te verzuipen.
shooting race is best makkelijk. Gewoon rustig aimen en juist voor die bonus gaan, dus niet sprayen maar gericht schieten voor de verdubbelaarquote:Op woensdag 25 september 2013 17:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zit vast bij de shooting range, light machine guns
gouden tip idd.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
shooting race is best makkelijk. Gewoon rustig aimen en juist voor die bonus gaan, dus niet sprayen maar gericht schieten voor de verdubbelaar
Wow thanks! Inderdaad een stuk makkelijker. Eerst haalde ik steeds geen eens brons en nu gelijk zilverquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
shooting race is best makkelijk. Gewoon rustig aimen en juist voor die bonus gaan, dus niet sprayen maar gericht schieten voor de verdubbelaar
Met iedereen dus na 3 kan je niks meer pakkenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef PicoMMP het volgende:
Kun je die letter scraps met iedereen pakken of alleen met Franklin?
Ik snap deze nietquote:Op woensdag 25 september 2013 18:01 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Met iedereen dus na 3 kan je niks meer pakken
ja met ieder een haha snap je dus niet boos worden alsjeblieftquote:
Maar er zijn er toch 50 ofzo?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:09 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ja met ieder een haha snap je dus niet boos worden alsjeblieft
Jij hebt een vliegtuig in je UI, tuurlijk kan jij dat.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je moet gewoon eerst de politie eruit rijden zodat je ze niet meer direct zien. Dan naar Boeing rijden, auto iets aan de zijkant parkeren. Beetje sturen met het vliegtuig en dan schuin over alle banen heen opstijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |