Hahaha blijerd!quote:Op donderdag 26 september 2013 18:39 schreef Limone het volgende:
Jaaaaaaaa! Spannendsupergekallestegelijk! Hoe is het met je derde-trimester-dip? Heeft de 31 weken wisseldag geholpen?
Is het echt 'down-under' klaprooss?!quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef klaprooss het volgende:
Jipster! Gefeliciteerd, nu idd even bijkomen!!
vraagje aan iedereen, ik heb nu sinds 2-3 dagen goede steken in m'n baarmoedermond lijkt wel. Heel vervelend, is dit normaal? Of moet ik me zorgen maken
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 september 2013 20:27 schreef Jipster het volgende:
Egopost: Vanmorgen om 9.53u is ons meisje geboren met geplande ks. 3800 gram, dus ook hier geen geschatte 9 ponder van een suikerbabywel aan het glucose infuus, maar bij mij op kamer
![]()
Met mijzelf ging het na de geplande ks niet zo goed, tijdens ks normaal bloedverlies maar erna nog bijna 1.5l. Fluxus heet het geloof ik? Heb 3 infusen zware troep gehad voor bm samen te laten trekken en lijkt nu eindelijk te helpen. Nu staat het uit en hopen we dat het zo blijft. Ik geloof wel dat mijn lijf er een fikse klap van heeft gekregen.
Maar al met al blij en gezonde dochter![]()
![]()
![]()
Ja voel het duidelijk in m'n vagina zeg maar. Ben nu 17 weken. Zal er vast wel bijhoren danquote:Op donderdag 26 september 2013 20:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Is het echt 'down-under' klaprooss?!
En hoever ben je nu? Het kan zijn dat je boel lekker wordt opgerekt..
Ik had ze al heel vroeg en nog wel eens. Ik ben natuurlijk wel minder ver, maar ik vind die steken daar minder angstaanjagend dan die in m'n buikquote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ja voel het duidelijk in m'n vagina zeg maar. Ben nu 17 weken. Zal er vast wel bijhoren dan
Volgens mijn VK zijn dat je banden of je bekken, ik heb het ook. Even in de gaten houden en evt. bespreken bij de volgende checkup.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ja voel het duidelijk in m'n vagina zeg maar. Ben nu 17 weken. Zal er vast wel bijhoren dan
Ohja, die moeheid.Dat kan ook zo'n effect op het geestelijke hebben.. ik kom natuurlijk net van een vakantie waarin ik 's middags nog anderhalf uur sliep en om 23:00u weer naar bed ging. Ik voel me energiek, maar dat is natuurlijk over een paar dagen wel weer voorbijquote:Op donderdag 26 september 2013 20:27 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hahaha blijerd!
Hmm hier gaat t wel. Moeheid blijft maar moet gewoon mn tempo aanpassen en zoveel mogelijk genieten!
Jipster!! Een zusje voor jullie Jquote:Op donderdag 26 september 2013 20:27 schreef Jipster het volgende:
Egopost: Vanmorgen om 9.53u is ons meisje geboren met geplande ks. 3800 gram, dus ook hier geen geschatte 9 ponder van een suikerbabywel aan het glucose infuus, maar bij mij op kamer
![]()
Met mijzelf ging het na de geplande ks niet zo goed, tijdens ks normaal bloedverlies maar erna nog bijna 1.5l. Fluxus heet het geloof ik? Heb 3 infusen zware troep gehad voor bm samen te laten trekken en lijkt nu eindelijk te helpen. Nu staat het uit en hopen we dat het zo blijft. Ik geloof wel dat mijn lijf er een fikse klap van heeft gekregen.
![]()
![]()
Op de Biblebelt?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:55 schreef Dot. het volgende:
Ik woon in een best wel gereformeerd dorp, dus ik ben ook een beetje bang voor vrouwen met een rok over hun yogabroekMaar als het echt dramatisch niks is komt er vast wel nuttige info langs lijkt me zo.
Niet a la Baywatch het zwembad door dusquote:Op donderdag 26 september 2013 16:46 schreef Mabawa. het volgende:
Hier geen zwangerschapscursus oid, wel ga ik zometeen lekker walvissen! Alleen een beetje stom, ik heb er niet over nagedacht maar mn bikinitopje is een beetje aan de kleine kantEn het is niet dat ik er even snel eentje tevoorschijn tover in cup HHuge.
Nou dan maar strak topje erover en niet huppelen. Heb wel echt zin in het zwemmen. Plus dat ikk er meestal lekker door slaap.
Van harte gefeliciteerd met je grietje!quote:Op donderdag 26 september 2013 20:27 schreef Jipster het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |