abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 september 2013 @ 21:27:16 #51
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131567154
Pfuh. Net bij de vk geweest, Bob doet het nog steeds top en niet ingedaald.
Weer gewicht laten schatten, ze kwamen uit op 3300/3400 gram, dus groeiecho van 2 weken geleden (3500 gram) is niet echt realistisch.
Dus bij 40+5 waarschijnlijk naast ctg ook groeiecho bij gyn om groei te controleren. Als dat goed is, geen inleiding persé nodig *O* Maar word er wel ongeduldig van, had echt verwacht dat hij eerder kwam.

Fijn, zag mooie echo van BF en goede MvM test van Kursor *O*
pi_131567281
Ohhee, ik ga gewoon voor 40 ik heb een hekel aan mensen die babies die nog niet a terme zijn eruit kijken. Vandeweek op FB eentje die 36+3 was en met harde buiken in het zh lag en die zat het kindje er bijna uit te praten met al haar posts op FB. :X Dan denk ik: "een zwangerschap duurt niet voor niets 40 weken mevrouw." Maarja dat realiseren mensen met iets te weinig hersencellen zich niet.
Het is anders als er allerlei problemen zijn met baby of moeder, maar deze dame had tot dat moment nergens last van gehad.
pi_131567433
Dat is balen Kim. Die spanningen wil je nu helemaal niet hebben. Wanneer komt er meer duidelijkheid over?

Kursor *O* voor de 2de streep die je heb geplast bij de mvm
Ik ben minder gaan werken ivm harde buiken. Het zijn maar 2 uurtjes per dag minder, maar het scheelt enorm. Ben nu rond 13.30 thuis en kan dan een poosje gaan liggen.

*O* voor de goede combinatietest van butter en wat een mooie echo O+ Morgen lekker shoppen!! :D

O+ babyschopjes voor flower. Zo bijzonder is dat he.

Nikki ik hoop dat je de kleintjes snel gaat voelen. En op naar de 20 weken echo. Nog maar 4.5 week!

Hier is het dromen begonnen }:| Ik droomde vannacht dat ik hellp had en dat de baby gehaald moest worden. 1 van de cardiologen van mijn afdeling had dienst en was mijn behandeld arts en toen werd ik huilend wakker. Stomme dromen }:|

Gotc ook weer goed gekeurd *O* Bob houdt het nog even spannend. Heb je ondertussen al wat meer harde buiken of blijft het nog bij af en toe?
  woensdag 25 september 2013 @ 21:32:40 #54
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131567445
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohhee, ik ga gewoon voor 40 ik heb een hekel aan mensen die babies die nog niet a terme zijn eruit kijken. Vandeweek op FB eentje die 36+3 was en met harde buiken in het zh lag en die zat het kindje er bijna uit te praten met al haar posts op FB. :X Dan denk ik: "een zwangerschap duurt niet voor niets 40 weken mevrouw." Maarja dat realiseren mensen met iets te weinig hersencellen zich niet.
Het is anders als er allerlei problemen zijn met baby of moeder, maar deze dame had tot dat moment nergens last van gehad.
Haha, ja dat! Ik vind mensen die zich laten strippen voor 40wk ook altijd wat voorbarig.. 17 maart doen dan? Dan pik je 1 dagje mee :P
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131567672
Martine wat fijn dat jullie zijn goed gekeurd! Nu lekker met de beentjes hoog, die strijkwas ligt er morgen ook nog wel.
Lijkt me best raar als je de bevalling gaat bespreken bij de vk. Dat wil dan gewoon zeggen dat je al heeeel ver bent en bijna je kleintje in je armen hebt O+
pi_131567746
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Haha, ja dat! Ik vind mensen die zich laten strippen voor 40wk ook altijd wat voorbarig.. 17 maart doen dan? Dan pik je 1 dagje mee :P
Ik zou echt heel blij zijn als ik dat mag halen! Al vind ik 14-03-14 ook een mooie datum. Past mooi bij onze dochter van 10-04-10. :)
  woensdag 25 september 2013 @ 21:38:57 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131567816
Ikke, harde buiken blijven komen en gaan :) Vk zei dat het gewoon wat oefenweeën zijn, helpt bij verweking enzo. Dat zou positief zijn, want ze willen wel vanaf 40 weken beginnen met strippen indien mogelijk.
Nja, ik stel me maar in op nog 3,5 weken vegeteren op bed :7
pi_131571837
Ow dat is spannend gotc. Hopelijk doen de harde buiken nu genoeg voorwerk.
En die 3,5 week zijn zo voorbij, voor je t weet heb je bob in je armen ♡
pi_131572874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 20:06 schreef Butterflower het volgende:
Oh, ik ben 6 dagen teruggezet, was vorige keer eigenlijk al maar nu officieel.
Nieuwe ud 7 april 2014 kan iemand dat aanpassen? Thanks.

Done!
Rest lees ik morgen eens even goed door, nu lekker naar bed.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  donderdag 26 september 2013 @ 00:18:23 #60
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131575816
quote:
Helemaal mee eens, laatst ook iemand op facebook die toch wel hoopte dat de vk haar wilde strippen op 38+nogwat.
Die kwam helemaal sneu weer thuis dat het niet was gelukt ;( :').

[ Bericht 9% gewijzigd door Burdie op 26-09-2013 00:24:52 ]
KuikenGuppy
  donderdag 26 september 2013 @ 00:23:29 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131575903
*O* knalstrepen voor Kursor *O*

@Nikki: heel herkenbaar wat je schrijft over die onzekerheid en niet durven genieten... Ik denk dat je de kleintjes wel snel zult gaan voelen, ik vind dat nu echt een wereld van verschil maken. En er positief mee bezig zijn helpt hier ook, dus shoppen of spulletjes uitzoeken of bedenken, dan wijkt de onzekerheid even naar de achtergrond. Maar genieten en een roze wolk is het hier ook niet en soms voel ik me daar best een beetje schuldig over :@.
KuikenGuppy
pi_131576973
quote:
Ik snap sowieso niet dat je je zwangerschap zat kan zijn. gevallen als bv f_r daargelaten natuurlijk. Dat had ik na 3 maanden al zat geweest. Ongemakken horen erbij. En het duurt idd niet voor niks 40 weken.
pi_131576978
Mogge... :W

GotC, is het beleid niet langer dan 40 nu dan vervallen? En die schattingen, het blijft gokken... En harde buiken.. vervelend gevoel he? Ik heb er ook best veel last van.

*O* Voor de nieuwe zwangeren en de goede echos! *O*
pi_131576984
Vanmiddag de eerste echo! Spannend :o
  donderdag 26 september 2013 @ 06:40:30 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131577025
Harde buiken hoeven niks te doen he Gotc ;). Maar hopelijk wel is wel zo fijn. Schattingen zeggen niet zoveel helaas..

Ik ben mijn zwangerschap niet zat. Maar die voorwee ellende echt wel :'). Maar we gaan gewoon door.
  donderdag 26 september 2013 @ 06:40:37 #66
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131577026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 05:35 schreef Jipster het volgende:
Mogge... :W

GotC, is het beleid niet langer dan 40 nu dan vervallen? En die schattingen, het blijft gokken... En harde buiken.. vervelend gevoel he? Ik heb er ook best veel last van.

*O* Voor de nieuwe zwangeren en de goede echos! *O*
Wat ben je vroeg! Hoe gaat het?

Nja..dat is het stomme. Het beleid moeten ze wel aanhouden dankzij die ene groeiecho 8)7 En een nieuwe maken is dan weer niet van toepassing oid. Nja..

Ja naar zijn ze hè? Had gehoopt dat door goed te ademen ze sneller weg zouden gaan, maar nee :D
pi_131577075
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 00:23 schreef Burdie het volgende:
*O* knalstrepen voor Kursor *O*

@Nikki: heel herkenbaar wat je schrijft over die onzekerheid en niet durven genieten... Ik denk dat je de kleintjes wel snel zult gaan voelen, ik vind dat nu echt een wereld van verschil maken. En er positief mee bezig zijn helpt hier ook, dus shoppen of spulletjes uitzoeken of bedenken, dan wijkt de onzekerheid even naar de achtergrond. Maar genieten en een roze wolk is het hier ook niet en soms voel ik me daar best een beetje schuldig over :@.
Dat positieve bezig zijn durf ik dus echt nog niet. Behalve twee knuffels en twee setjes kleertjes hebben we nog niets gekocht. En beide dingen zijn door manlief gekocht. O+
We gaan zaterdag wel even naar prenatal ivm mamma mazzeldagen. Gewoon even snuffelen en we willen even tweelingwagens testen, die ga ik overigens wel op MP kopen. We krijgen de wagen van schoonpapa, maar aangezien we vorige keer een spiksplinternieuwe bugaboo hebben gekregen van hem durf ik nu echt geen nieuwe meer te kopen, ik wil niet zoveel geld aannemen.
Maar aan de andere kant, ik heb sinds de echo van afgelopen maandag de angelsounds nog niet gebruikt. Nu begint de behoefte weer te komen, dus vanavond of morgenochtend moet ik echt weer even luisteren. :@

Bubs en Gotc, voorweeen lijken me ook niet leuk ik kan me goed voorstellen dat je die zat wordt. :

Trebo succes bij de echo vanmiddag!
pi_131577158
Coco een knipper, top! *O*

Martine, hoe was het bij de vk? Fijn dat alles goed wat, blijf maar rustig aan doen!

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:06 schreef Oksel het volgende:
Meisje.. :)
Bedoel je dat jullie een meisje krijgen? Moet ik iets aanpassen?
Of reageer je op iemand anders? (Ik ben net wakker, sorry :@ )

Bah Kim, dat is altijd vervelend. Maar nu kun je denk ik niet veel meer doen dan gewoon afwachten.. Goed voor de hormonen :X

Ik zag een aantal goede echo's voorbij komen en een goede MvM-afspraak, dus een heleboel jompels *O*

En een dikke :* voor alle dames die nog niet durven genieten. Lijkt me al moeilijk genoeg dat je een keer een slechte ervaring hebt gehad (miskraam of lang traject), en dan werkt het ook nog zo erg door in een volgende zwangerschap. Hoop dat jullie allemaal snel de zekerheid krijgen die jullie nodig hebben.

Wij hadden gisteren de SEO: alles is goed! *O*
Het is een heel gemiddeld kind wat in dit stadium natuurlijk heel positief is. Straks als het geboren is, is het uiteraard het mooiste, slimste, meest speciale kind ter wereld.
En ik heb géén piemel in mijn buik :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  donderdag 26 september 2013 @ 07:39:39 #69
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131577243
Mooie echo van je meisje RFR O+ En een goede SEO *O*!

Nikki+Burdie :* Hier kwam het positieve+kopen van spulletjes pas ruim na 20 weken. Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het moet zijn na een lang traject en/of eerdere miskramen :*. Doe vooral wat goed voelt en wat voor je werkt. Dan komt de rust en het positieve (ik noem expres geen roze wolk, want ik ken veel mensen die zich daarop focussen waarbij de roze wolk nooit écht komt) hopelijk vanzelf.
pi_131577315
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 06:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat ben je vroeg! Hoe gaat het?

Nja..dat is het stomme. Het beleid moeten ze wel aanhouden dankzij die ene groeiecho 8)7 En een nieuwe maken is dan weer niet van toepassing oid. Nja..

Ja naar zijn ze hè? Had gehoopt dat door goed te ademen ze sneller weg zouden gaan, maar nee :D
Beleid schmeleid,als jij niet ingeleid wil worden, dan word je niet ingeleid, hou dat ajb goed in je achterhoofd. Er kan soms erg dwingend gedaan worden over zulke dingen, maar zo'n beleid wordt altijd gemaakt op basis van de gegevens die men toen had, als die gegevens nu anders zijn dan moet er nu een ander beleid worden gemaakt. En begrijp ik nu goed dat ze Bob nu bij 38+4 inschatten op 3300/3400, dus zo'n 3600 zo'n beetje bij 40 weken, 3800 bij 41 weken of iets in die richting. Klinkt mij niet dramatisch in de oren eerlijk gezegd, maar ik weet niet wat hun overwegingen nog meer zijn.
en een groei is bij 40+5 echt niet meer te bepalen, dan krijg je omtrekken met zulke enorme foutmarges... voor een bepaling van groei zijn hoofd buik en bovnebeen nodig. Bij 40+5 heb je alleen buik nog die je kunt meten en vaak gaat dat al niet helemaal.

just my two cents :) :*
doe maar gewoon lekker fysiologisch bevallen zo rond die 40 weken ofzo :Y)
:)
  donderdag 26 september 2013 @ 08:02:43 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131577368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 07:54 schreef mignonne het volgende:

[..]

Beleid schmeleid,als jij niet ingeleid wil worden, dan word je niet ingeleid, hou dat ajb goed in je achterhoofd. Er kan soms erg dwingend gedaan worden over zulke dingen, maar zo'n beleid wordt altijd gemaakt op basis van de gegevens die men toen had, als die gegevens nu anders zijn dan moet er nu een ander beleid worden gemaakt. En begrijp ik nu goed dat ze Bob nu bij 38+4 inschatten op 3300/3400, dus zo'n 3600 zo'n beetje bij 40 weken, 3800 bij 41 weken of iets in die richting. Klinkt mij niet dramatisch in de oren eerlijk gezegd, maar ik weet niet wat hun overwegingen nog meer zijn.
en een groei is bij 40+5 echt niet meer te bepalen, dan krijg je omtrekken met zulke enorme foutmarges... voor een bepaling van groei zijn hoofd buik en bovnebeen nodig. Bij 40+5 heb je alleen buik nog die je kunt meten en vaak gaat dat al niet helemaal.

just my two cents :) :*
doe maar gewoon lekker fysiologisch bevallen zo rond die 40 weken ofzo :Y)
Dat stukje heb ik gelukkig al goed in m'n oren geknoopt :D Mijn enige 'regel' is zolang Bob en ik het goed doen en naar ons zin hebben, er eigenlijk geen reden tot medische bla.
De vk's hebben gisteren ook duidelijk gemaakt dat inleiden niet perse meer hoeft, maar wel met een afhankelijkheid wat de gyn ervan vindt (oftewel: normaliter bij 41 wk inleiden, nu bij de standaard ctg voor inleiding bij 40+5 tevens de mogelijkheid tot echo door tweedelijns).
Ik snap dan eigenlijk gewoon niet waarom er nog een echo kan worden aangeboden :? Verwarrend gedoe!

Wb schattingen:
36+3 groeiecho: Ruim 3500 gram
37+3 geschat door 2 vk's op de hand: Beiden 3400.
38+3 geschat door 2 vk's (waarvan 1 dezelfde als vorige week) op de hand: Beiden 3300.
8)7

Maar ik ga nog steeds voor 40 weken, of max 40+5. Hoef ik mooi die hele gyn niet te zien :Y).
pi_131577466
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 07:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Coco een knipper, top! *O*

Martine, hoe was het bij de vk? Fijn dat alles goed wat, blijf maar rustig aan doen!

[..]

Wij hadden gisteren de SEO: alles is goed! *O*
Het is een heel gemiddeld kind wat in dit stadium natuurlijk heel positief is. Straks als het geboren is, is het uiteraard het mooiste, slimste, meest speciale kind ter wereld.
En ik heb géén piemel in mijn buik :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah! *O* Bijzonder he om na de rijstkorrel nu daadwerkelijk een kindje te zien!

Wel voel ik me inmiddels bijna een uitzondering dat ik niet wil weten wat het wordt... }:|

Oh en 22w vandaag! *O* Wat gaat het snel....

[ Bericht 4% gewijzigd door NoBoNo op 26-09-2013 08:21:33 ]
pi_131577595
Mogge :W Ook al zo'n mooie echo voor RFR! En een meisje O+

En KP en Nikki, ik doe graag met jullie mee hoor, maar bij ons in de familie bleef iedereen langer zitten, dus ik krijg denk ik een april kind :P

Ik had vannacht weer zo'n heerlijke droom. Eerst was ik m'n kind kwijt, bleek het gewoon de hele nacht alleen te zijn geweest terwijl wij ergens anders waren en toen ging ik kolven en dat was een hele dikke pasta met klontjes, alsof het over de datum was :') Maar kind werd er wel blij van, want hij ging schaterlachen naderhand.
pi_131577634
Ik dacht bij Julian ook dat ie langer zou blijven zitten, omdat ik, mijn broertje en zusje ook tot minstens de 40 weken zijn blijven zitten. Maar Julian kwam echt al bij 37 weken.
En vanaf 37 weken is ook prima, dan is de baby in principe toch 'af'.
  donderdag 26 september 2013 @ 08:35:21 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131577638
Nobono, wij weten het geslacht ook pas bij de geboorte ;).
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')