SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door klaprooss op 25-09-2013 14:04:49 ]♥ J & S
Wat goed dat het hartje klopt! Dat is wel eenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Angelatje, puur uit nieuwsgierigheid: waarom ben je 50% ziek gemeld? Ik huppel pas net mee in dit topic en dat heb ik gemist.
Korte update: hartje klopt. Nu 7w1d, is de eerste voorzichtige schatting. Wachten nu op het gesprek met de gyn.
Woeiiiiii wat fijn Coco, een knipperquote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Angelatje, puur uit nieuwsgierigheid: waarom ben je 50% ziek gemeld? Ik huppel pas net mee in dit topic en dat heb ik gemist.
Korte update: hartje klopt. Nu 7w1d, is de eerste voorzichtige schatting. Wachten nu op het gesprek met de gyn.
Awwquote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Woeiiiiii wat fijn Coco, een knipper
Ik heb babydingen gekocht vandaag, een broekje, truitje en een slaapzakje. Het meeste stellen we uit tot de babykamer wat meer 'af' is, maar ik kon me niet meer inhouden.
Mijn eerste afspraak bij de verloskundige was ook een intake, terwijl ik er vanuit ging echt een echo te krijgen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef angelatje het volgende:
[..]
Wat goed dat het hartje klopt! Dat is wel eenwaard. Wat is die onzekerheid erg hè? Ik kreeg de eerste echo pas met 11 w 5 d. Mocht niet eerder...maar ik wist niet dat ik zo onzeker kon zijn.
Hee Safierkepierkequote:Op woensdag 25 september 2013 19:25 schreef Saffier het volgende:
Wow Rijst! Al 14 weken, wat gaat dat hard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik ben 6 dagen teruggezet, was vorige keer eigenlijk al maar nu officieel.
Nieuwe ud 7 april 2014 kan iemand dat aanpassen? Thanks.
I know, het nieuwe sociaal plan (opgesteld door euh, moi) heeft dat er ook in, maar het oude sociaal plan werkt nog met last in first out. De nieuwe moet nog langs de bonden. Maar hee, zwanger heb je ontslagbescherming tot 6 wk na verlof, dus het komt vast goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor MvM streepjes!![]()
Flower schopjes zijn echt![]()
Butterflower wat een mooie echo!![]()
KP ik hoop voor je dat de "reorganisatie" meevalt. Dat je er als laatste bent bijgekomen hoeft niet per se iets te zeggen hoor. Bij mijn man gaat er als het nodig is (bouwsector) per leeftijdscategorie iemand uit.
Dot ik heb ook mijn 20 weken echo gepland voor over 4,5 week.En dan zitten we gewoon al op de helft. Als ik even goed nadenk over die 20 weken vind ik het echt enorm snel gaan allemaal, maar tegelijkertijd enorm langzaam door de onzekerheid. Ik wil schopjes voelen enzo.
![]()
![]()
Ik hoop dat voor mij na de 20 weken echo ook echt het grote genieten kan beginnen.
Hahaha. Zullen we een datum drieling doen? Die hebben we nog niet!quote:Op woensdag 25 september 2013 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP het wordt nu een beetje eng hoor, wij hebben gewoon ook op 28 oktober die echo.
Maar hopen dat jouw nieuwe sociale plan er snel door komt bij de bonden.
En jullie maar denken dat die Angelsounds slechte kwaliteit had, was het gewoon jullie mini.![]()
Met 39 weken kan ik wel akkoord gaanquote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha ja laten we daarvoor gaan!
Pfoei, dan moet ik het wel lang volhouden.
Zullen we dan voor de middenweg gaan 38 weken.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:24 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Met 39 weken kan ik wel akkoord gaan. Mijn broertje is geboren met 31 wk en ik met 36, ik heb mezelf beloofd dat ik dat anders ga doen
Mits zonder complicaties is dat een aardig compromisquote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Zullen we dan voor de middenweg gaan 38 weken.
Haha, ja dat! Ik vind mensen die zich laten strippen voor 40wk ook altijd wat voorbarig.. 17 maart doen dan? Dan pik je 1 dagje meequote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohhee, ik ga gewoon voor 40 ik heb een hekel aan mensen die babies die nog niet a terme zijn eruit kijken. Vandeweek op FB eentje die 36+3 was en met harde buiken in het zh lag en die zat het kindje er bijna uit te praten met al haar posts op FB.Dan denk ik: "een zwangerschap duurt niet voor niets 40 weken mevrouw." Maarja dat realiseren mensen met iets te weinig hersencellen zich niet.
Het is anders als er allerlei problemen zijn met baby of moeder, maar deze dame had tot dat moment nergens last van gehad.
Ik zou echt heel blij zijn als ik dat mag halen! Al vind ik 14-03-14 ook een mooie datum. Past mooi bij onze dochter van 10-04-10.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Haha, ja dat! Ik vind mensen die zich laten strippen voor 40wk ook altijd wat voorbarig.. 17 maart doen dan? Dan pik je 1 dagje mee
Done!quote:Op woensdag 25 september 2013 20:06 schreef Butterflower het volgende:
Oh, ik ben 6 dagen teruggezet, was vorige keer eigenlijk al maar nu officieel.
Nieuwe ud 7 april 2014 kan iemand dat aanpassen? Thanks.
Helemaal mee eens, laatst ook iemand op facebook die toch wel hoopte dat de vk haar wilde strippen op 38+nogwat.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohhee, ik ga gewoon voor 40 ik heb een hekel aan mensen die babies die nog niet a terme zijn eruit kijken. Vandeweek op FB eentje die 36+3 was en met harde buiken in het zh lag en die zat het kindje er bijna uit te praten met al haar posts op FB.Dan denk ik: "een zwangerschap duurt niet voor niets 40 weken mevrouw." Maarja dat realiseren mensen met iets te weinig hersencellen zich niet.
Het is anders als er allerlei problemen zijn met baby of moeder, maar deze dame had tot dat moment nergens last van gehad.
Ik snap sowieso niet dat je je zwangerschap zat kan zijn. gevallen als bv f_r daargelaten natuurlijk. Dat had ik na 3 maanden al zat geweest. Ongemakken horen erbij. En het duurt idd niet voor niks 40 weken.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat ben je vroeg! Hoe gaat het?quote:Op donderdag 26 september 2013 05:35 schreef Jipster het volgende:
Mogge...![]()
GotC, is het beleid niet langer dan 40 nu dan vervallen? En die schattingen, het blijft gokken... En harde buiken.. vervelend gevoel he? Ik heb er ook best veel last van.
Voor de nieuwe zwangeren en de goede echos!
Dat positieve bezig zijn durf ik dus echt nog niet. Behalve twee knuffels en twee setjes kleertjes hebben we nog niets gekocht. En beide dingen zijn door manlief gekocht.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:23 schreef Burdie het volgende:
knalstrepen voor Kursor
@Nikki: heel herkenbaar wat je schrijft over die onzekerheid en niet durven genieten... Ik denk dat je de kleintjes wel snel zult gaan voelen, ik vind dat nu echt een wereld van verschil maken. En er positief mee bezig zijn helpt hier ook, dus shoppen of spulletjes uitzoeken of bedenken, dan wijkt de onzekerheid even naar de achtergrond. Maar genieten en een roze wolk is het hier ook niet en soms voel ik me daar best een beetje schuldig over.
Bedoel je dat jullie een meisje krijgen? Moet ik iets aanpassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Beleid schmeleid,als jij niet ingeleid wil worden, dan word je niet ingeleid, hou dat ajb goed in je achterhoofd. Er kan soms erg dwingend gedaan worden over zulke dingen, maar zo'n beleid wordt altijd gemaakt op basis van de gegevens die men toen had, als die gegevens nu anders zijn dan moet er nu een ander beleid worden gemaakt. En begrijp ik nu goed dat ze Bob nu bij 38+4 inschatten op 3300/3400, dus zo'n 3600 zo'n beetje bij 40 weken, 3800 bij 41 weken of iets in die richting. Klinkt mij niet dramatisch in de oren eerlijk gezegd, maar ik weet niet wat hun overwegingen nog meer zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 06:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg! Hoe gaat het?
Nja..dat is het stomme. Het beleid moeten ze wel aanhouden dankzij die ene groeiechoEn een nieuwe maken is dan weer niet van toepassing oid. Nja..
Ja naar zijn ze hè? Had gehoopt dat door goed te ademen ze sneller weg zouden gaan, maar nee
Dat stukje heb ik gelukkig al goed in m'n oren geknooptquote:Op donderdag 26 september 2013 07:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Beleid schmeleid,als jij niet ingeleid wil worden, dan word je niet ingeleid, hou dat ajb goed in je achterhoofd. Er kan soms erg dwingend gedaan worden over zulke dingen, maar zo'n beleid wordt altijd gemaakt op basis van de gegevens die men toen had, als die gegevens nu anders zijn dan moet er nu een ander beleid worden gemaakt. En begrijp ik nu goed dat ze Bob nu bij 38+4 inschatten op 3300/3400, dus zo'n 3600 zo'n beetje bij 40 weken, 3800 bij 41 weken of iets in die richting. Klinkt mij niet dramatisch in de oren eerlijk gezegd, maar ik weet niet wat hun overwegingen nog meer zijn.
en een groei is bij 40+5 echt niet meer te bepalen, dan krijg je omtrekken met zulke enorme foutmarges... voor een bepaling van groei zijn hoofd buik en bovnebeen nodig. Bij 40+5 heb je alleen buik nog die je kunt meten en vaak gaat dat al niet helemaal.
just my two cents![]()
![]()
doe maar gewoon lekker fysiologisch bevallen zo rond die 40 weken ofzo
quote:Op donderdag 26 september 2013 07:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Coco een knipper, top!![]()
Martine, hoe was het bij de vk? Fijn dat alles goed wat, blijf maar rustig aan doen!
[..]
Wij hadden gisteren de SEO: alles is goed!![]()
Het is een heel gemiddeld kind wat in dit stadium natuurlijk heel positief is. Straks als het geboren is, is het uiteraard het mooiste, slimste, meest speciale kind ter wereld.
En ik heb géén piemel in mijn buik
Yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder he om na de rijstkorrel nu daadwerkelijk een kindje te zien!
Wel voel ik me inmiddels bijna een uitzondering dat ik niet wil weten wat het wordt...
Oh en 22w vandaag!Wat gaat het snel....
[ Bericht 4% gewijzigd door NoBoNo op 26-09-2013 08:21:33 ]
Wat is sowieso de juistheid van een echo/meting met de handen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Beleid schmeleid,als jij niet ingeleid wil worden, dan word je niet ingeleid, hou dat ajb goed in je achterhoofd. Er kan soms erg dwingend gedaan worden over zulke dingen, maar zo'n beleid wordt altijd gemaakt op basis van de gegevens die men toen had, als die gegevens nu anders zijn dan moet er nu een ander beleid worden gemaakt. En begrijp ik nu goed dat ze Bob nu bij 38+4 inschatten op 3300/3400, dus zo'n 3600 zo'n beetje bij 40 weken, 3800 bij 41 weken of iets in die richting. Klinkt mij niet dramatisch in de oren eerlijk gezegd, maar ik weet niet wat hun overwegingen nog meer zijn.
en een groei is bij 40+5 echt niet meer te bepalen, dan krijg je omtrekken met zulke enorme foutmarges... voor een bepaling van groei zijn hoofd buik en bovnebeen nodig. Bij 40+5 heb je alleen buik nog die je kunt meten en vaak gaat dat al niet helemaal.
just my two cents![]()
![]()
doe maar gewoon lekker fysiologisch bevallen zo rond die 40 weken ofzo
Wat ik van mijn vk begrepen heb is een combinatie van echo en met de hand het nauwkeurigst is. En dat het zelfs dan nog fout kan zijn. (Bij mij tijdens de bevalling met de hand geschat op kleine 7 pond, bleek kleine 9 pond te zijn.. Dus moeilijk te schatten vaak)quote:Op donderdag 26 september 2013 08:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat is sowieso de juistheid van een echo/meting met de handen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ik krijg volgende week een echo + doppler onderzoek. Maar die echo is dus eigenlijk niet erg nauwkeurig meer?
Ik hoop gewoon dat ik dat niet meer haal![]()
voor alle goede echo's en verse streepjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |