quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Mijn koter is leuk. Ik heb de hik en iedere keer als ik hik krijg ik een trap terug.
*Hik* TRAP *Hik* TRAP *Hik* TRAP *Hik* TRAP.
Isofix zit toch aan je chassis vast? Dat heb je toch of dat heb je niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:03 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
En is er ook geen isofix in te bouwen? Ik weet dat mijn auto het ook niet heeft, maar dat het wel redelijk makkelijk in te bouwen is.
Kan je mooi de familyfix houden voor in jouw nieuwe autoquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]!
Nieuwe auto lijkt me ook wel watMaar deze hebben we al 10 jaar, nieuw gekocht toentertijd
En we gaan een 2e auto erbij kopen voor mij
Bij sommige auto's zoals de mijne kan het met een paar aanpassingen aan het chasis vast gemaakt worden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Isofix zit toch aan je chassis vast? Dat heb je toch of dat heb je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk is dat hè, ik ga het nu ook steeds vaker meemaken. Eerst durfden mensen nog niet zo goed, vooral niet als ze me de laatste keer op mijn oude (hoge) gewicht hadden gezien. Nu is het echt een bolletjequote:Op vrijdag 27 september 2013 10:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier is het zwemmen vanaf 13 weken, er waren dan ook meiden met een veel bescheidener buikje dan ik.
Overigens zei iemand gisteren tegen mij: "jij komt vast ook voor het zwangerschapszwemmen, dat is overduidelijk".![]()
Erkenning
![]()
![]()
.
Ik ga daar wel m'n best voor doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:20 schreef Limone het volgende:
Nou GotC, als je maandag niet bevalt ben je in september de last oktober mum standing!![]()
![]()
Spannend Rossdale. Jouw vrouw heeft best een pittige zwangerschap gehad, toch?
Ja behoorlijk, gelukkig niets ernstigs want zowel zij als de kleine zijn volledig gezond maar het is zeker geen fijne zwangerschap geweest tot nu toe. Hopelijk kan ze maandag op de natuurlijke manier bevallen en wordt het niet alsnog een spoedkeizersnee. Maar we zullen zien! Heb in ieder geval goede hoop dat het met beide helemaal goed gaat komenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:20 schreef Limone het volgende:
Spannend Rossdale. Jouw vrouw heeft best een pittige zwangerschap gehad, toch?
Dankjequote:Op vrijdag 27 september 2013 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Rossdale veel suc6 volgende week
Alles is wel geregeld, maar qua gevoel blijft het onwennig. Ondanks dat ik me er al maanden lang op voor kan bereiden is het nog steeds raar om straks papa te zijn. Op dit moment heb ik niet echt een binding met die kleine ofzo, het enige wat ik zie is dat mijn vriendin er behoorlijk onder leidt. Ach als hij er straks is dan ben ik ongetwijfeld helemaal omgeslagen en trotsquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:25 schreef RunForrestRun het volgende:
Spannend Rossdale! Ben je er een beetje klaar voor, voor je gevoel?
Dankje! Hoop het ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:29 schreef Mabawa. het volgende:
Wat spannend Rossdale. Hopelijk verloopt het allemaal een beetje soepel.
Mmmmm....heeft het kruidvat dat vaker? Zo nee, dan moet ik mijn vrouw ook nog meer even heen sturen denk ik...quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo, Easybase 2 in the pocket! En via Kruidvat voordeelpas 3 pakken Newborn luiers met 50% korting
Krijg elke week op vrijdag een mailtje met een aanbieding vd Kruidvatquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:42 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Mmmmm....heeft het kruidvat dat vaker? Zo nee, dan moet ik mijn vrouw ook nog meer even heen sturen denk ik...
Ja heb m ook! Mooie aanbieding. Alleen jammer dat het alleen maar maatje 1 en 2 is. Daar heb ik namelijk al een aantal pakken van liggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Krijg elke week op vrijdag een mailtje met een aanbieding vd KruidvatHoef je alleen een voordeelpas voor te hebben en de aanbiedingen op 'baby en kind' te zetten. Eens in de..2 of 3 maanden komen luiers langs
Ah dat is idd wat minder danquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja heb m ook! Mooie aanbieding. Alleen jammer dat het alleen maar maatje 1 en 2 is. Daar heb ik namelijk al een aantal pakken van liggen.
Heuj, die heb ik ook net gehaald! Zag hem vanmorgen voorbij komen in de mail. Ik heb trouwens geen idee hoe veel maatjes 1 je moet hebben voor een kind van gemiddeld gewicht. Iemand?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga daar wel m'n best voor doen
Rossdale & mevrouw Rossdale, succes a.s. maandag! Spannend!
Zo, Easybase 2 in the pocket! En via Kruidvat voordeelpas 3 pakken Newborn luiers met 50% korting
Ik weet niet hoeveel pakken je al hebt, maar mijn vetklep van 9 pond (en nu 10 en een beetje) draagt na een maand nog maatje 1 en er gaan behoorlijk wat luiers doorheenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja heb m ook! Mooie aanbieding. Alleen jammer dat het alleen maar maatje 1 en 2 is. Daar heb ik namelijk al een aantal pakken van liggen.
Was jij na mij bevallen? Ja toch? Ik heb blijkbaar een slanke damequote:Op vrijdag 27 september 2013 13:29 schreef Spewey het volgende:
Ik ben met het 4de pak maat 1 bezig en hierna over naar maat 2, dat had nu ook wel gepast
Dat is zó fijn om te doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:33 schreef ProjSkippy het volgende:
Zo, en nu ga ik alle babykleertjes netjes opvouwen en in de kast leggen. Om ze er dan binnenkort weer allemaal uit te halen voor (extra) babywasjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |