Volgens mij liggen wij er net buiten... Maar idd niet getrouwdquote:Op vrijdag 27 september 2013 06:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Goedemorgen! Lief sprong een half uur geleden uit bed en stampte het huis door omdat hij zich had verslapen, net toen ik weer tegen slaap aan zat kreeg ik een paar goeie tikken tegen mijn blaas. Dus oké, oké, ik ben wel wakker!
Enfemera, ik heb jouw eerste post helemaal gemist? Maar alsnog welkom!
Limone, fijn dat je hebt genoten van de vakantie.
Burdie, ik heb me aangemeld voor yoga (wat mijn schoonfamilie overigens belachelijk en 'zweverig' vond, maar goed, die vond roken tijdens de zwangerschap dan weer prima) en ga denk ik ook zwemmen als ik straks niet meer kan hardlopen. Ook inderdaad om wat contacten op te doen, ik ben in onze vriendenkring de eerste zwangere en het lijkt me wel fijn meer aanstaande moeders te leren kennen. Voor deze yogacursus moest je je aanmelden dus ik ga uit van een vaste groep.
Wat fijn Musique! Ben blij dat alles goed is, zal denk ik ook wel fijn zijn dat je elke twee weken voor een echo mag komen, dan zit er niet zoveel tijd tussen steeds.
[..]
Op de Biblebelt?
Jullie zijn toch wel getrouwd hè?!![]()
Babbel al op 12 weken, en alles helemaal in orde
[..]
Niet a la Baywatch het zwembad door dus![]()
Jaaa Jip, gefeliciteerd!![]()
Die KS klinkt heftig, is alles nog steeds goed? Is er al zicht op wanneer je naar huis mag?
Nee precies! Maar zwemmen was echt heerlijk joh! Eerst 40 minuten echt oefeningen en daarna ruim half uur volledig ontspannen. Volgende week weer! En nu dus op zoek naar een passende bikiniquote:Op vrijdag 27 september 2013 06:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Niet a la Baywatch het zwembad door dus![]()
Ja dat is ineens hard gegaan!quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:11 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat bizar dat er nu nog maar 2 van oktober over zijn
quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Volgens mij liggen wij er net buiten... Maar idd niet getrouwd
En dit!quote:
Lijkt me ook heel fijn! Ik had een goede reden om nog niet te beginnen maar weet het eigenlijk niet meer.. Ik denk dat mijn hormonen vonden dat ik nog niet zwanger genoeg was ofzo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:22 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nee precies! Maar zwemmen was echt heerlijk joh! Eerst 40 minuten echt oefeningen en daarna ruim half uur volledig ontspannen. Volgende week weer! En nu dus op zoek naar een passende bikiniWish me luck
mehehehequote:Op vrijdag 27 september 2013 10:26 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En dit!
[..]
Zwemmen is heerlijk! Eindelijk weer eens op je buik liggen..quote:Lijkt me ook heel fijn! Ik had een goede reden om nog niet te beginnen maar weet het eigenlijk niet meer.. Ik denk dat mijn hormonen vonden dat ik nog niet zwanger genoeg was ofzo.
Niet zwanger genoeg? Da's een mooi excuusquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:26 schreef RunForrestRun het volgende:
Lijkt me ook heel fijn! Ik had een goede reden om nog niet te beginnen maar weet het eigenlijk niet meer.. Ik denk dat mijn hormonen vonden dat ik nog niet zwanger genoeg was ofzo.
Nog niet walvis genoegquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:34 schreef Musique het volgende:
[..]
Niet zwanger genoeg? Da's een mooi excuus
Ik heb de knoop doorgehakt en ben voor zwangerschapsgym gegaan. We gaan kijken of we dit nog kunnen combineren met een korte cursus/workshop hypnobirthing en ik denk dat ik zo een leuke combinatie te pakken heb.quote:Op vrijdag 27 september 2013 06:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Burdie, ik heb me aangemeld voor yoga (wat mijn schoonfamilie overigens belachelijk en 'zweverig' vond, maar goed, die vond roken tijdens de zwangerschap dan weer prima) en ga denk ik ook zwemmen als ik straks niet meer kan hardlopen. Ook inderdaad om wat contacten op te doen, ik ben in onze vriendenkring de eerste zwangere en het lijkt me wel fijn meer aanstaande moeders te leren kennen. Voor deze yogacursus moest je je aanmelden dus ik ga uit van een vaste groep.
Hier is het zwemmen vanaf 13 weken, er waren dan ook meiden met een veel bescheidener buikje dan ikquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:35 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Nog niet walvis genoeg![]()
Maar die buik groeit aardig dus ik kan nu wel beginnen.
Heerlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:23 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja dat is ineens hard gegaan!
Enne... Morning! Lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Mijn koter is leuk. Ik heb de hik en iedere keer als ik hik krijg ik een trap terug.
*Hik* TRAP *Hik* TRAP *Hik* TRAP *Hik* TRAP.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Mijn koter is leuk. Ik heb de hik en iedere keer als ik hik krijg ik een trap terug.
*Hik* TRAP *Hik* TRAP *Hik* TRAP *Hik* TRAP.
Nieuwe auto kopen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:56 schreef GotC het volgende:
Zo, op naar de Prenatal. Ik ben namelijk dom geweest: Hadden de Familyfix besteld via bol.com, gezien de prijs hetzelfde was als bij P. Maarre..we hebben geen Isofix
!
En is er ook geen isofix in te bouwen? Ik weet dat mijn auto het ook niet heeft, maar dat het wel redelijk makkelijk in te bouwen is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo, op naar de Prenatal. Ik ben namelijk dom geweest: Hadden de Familyfix besteld via bol.com, gezien de prijs hetzelfde was als bij P. Maarre..we hebben geen Isofix
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |