Maar ze zaten zo lekkerquote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nieuwe kopen
Nieuwe kopen is altijd goed
hebben ze niet gewoon precies die nog eens?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze zaten zo lekker
En ik had ze nog maar net.
En ik heb tegenwoordig chronisch geldtekort
Ze waren binnen no time naar de kloten, waarom zou je die dan nog eens willen halen?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben ze niet gewoon precies die nog eens?
nou ik heb ook weinig schoenen die sneeuw met daarin van die smeltspullie overlevenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze waren binnen no time naar de kloten, waarom zou je die dan nog eens willen halen?
Crisis he?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zieke huisdieren kosten een boel geld, operatie van Naina kostte me ook 600 euro. Au.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zieke huisdieren
Dure shit kopen
Wel! Dat moet!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga wel naar EuroDisney dus eigenlijk moet ik niet zeiken
Is ze nu ook beter?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zieke huisdieren kosten een boel geld, operatie van Naina kostte me ook 600 euro. Au.
Check.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker zijn ze he?
Niet allemaal trouwens.
Ze is weer helemaal de oude.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ze nu ook beter?
Die van mij is een beetje opgegeven![]()
Ze is weer schuw en je ziet haar nooit?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is weer helemaal de oude.voor je.
Ze is een stuk rustiger dan in het begin.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is weer schuw en je ziet haar nooit?
En dank je
Volgens mij heb jij dat al zo lang als ik je op fok heb zien postenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Toen was ik aan het sparen. Nu nietquote:Op woensdag 25 september 2013 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat al zo lang als ik je op fok heb zien posten
Lenen = terugbetalenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kreeg van de week een brief dat ik vanaf Januari mijn studieschuld moet gaan terugbetalen.
Maar ik sta nog ingeschreven
anyway daar gaat mijn spaargeld.
ik moet ook gaan terugbetalen in januariquote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kreeg van de week een brief dat ik vanaf Januari mijn studieschuld moet gaan terugbetalen.
Maar ik sta nog ingeschreven
anyway daar gaat mijn spaargeld.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef missbehavin het volgende:
Stomme bekeuring! Voor 'niet zoveel mogeljk rechts rijden'. Nee, want ik wilde linksaf even verderop
Ja en ze begon ook nog dat ik aan het handsfree bellen was, maar ik was gewoon aan het meezingen met Toriquote:Op woensdag 25 september 2013 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]Aangehouden?
Daar ben ik ook altijd bang voor, dan is het druk en ga ik wat eerder vast naar links anders kom ik er later niet meer normaal tussen
oh bij mij zijn de 10 jaar gewoon opquote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet presteren, in mijn geval.
Handsfree bellen mag toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze begon ook nog dat ik aan het handsfree bellen was, maar ik was gewoon aan het meezingen met Tori
Ook dat! "ja en je was volgens mij ook nog aan het bellen, handsfree, maar toch.."quote:
quote:
Ik los het het liefst zo snel mogelijk af, scheelt alleen maar rente.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet ook gaan terugbetalen in januari
maar ik moet het nog even bij laten stellen want ik heb toch geen inkomen
Ja dat is het gekke, bij mij zijn de 10 jaar nog niet om en ik sta nog ingeschreven. Dus theoretisch zou ik nog ergens volgend jaar mijn diploma kunnen halen en dan moet het kwijtgescholden worden. Waarom moet ik dan nu al terugbetalenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh bij mij zijn de 10 jaar gewoon op
maar toen ik leende had ik niet het idee dat ik na 10 jaar nog nergens zou zijn met mijn leven
euh...?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef L-E het volgende:
Jezus miss, dat is een half paar schoenen!
Kut kolere.quote:
Vrouwen.. De tomtom zei zeker: 'links aanhouden'quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef missbehavin het volgende:
Stomme bekeuring! Voor 'niet zoveel mogeljk rechts rijden'. Nee, want ik wilde linksaf even verderop
Belachelijk veel ja. En termijnen kan pas vanaf ¤225 las ikquote:
Wat voor schoenen koop jij?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef L-E het volgende:
Een student-agent die deze boete nog moest uitschrijven om een vak af te sluiten?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Er reed niet eens wat achter me ook, ben echt pissed
Eh, 3 paar schoenen bedoel je.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef L-E het volgende:
Word je een keer serieus genomen, is het weer niet goedquote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef L-E het volgende:
Ja, ga allemaal even serieus in op de schoenenopmerking
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen.. De tomtom zei zeker: 'links aanhouden'
Ja, en als je dan langer wacht met vast naar links gaan, kun je er niet tussenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee, ik rij daar altijd links, omdat ik een paar honderd meter verderop linksaf moet. Crap, reed ik eens netjes 50...
Ja kan wel, maar volgens mij lukt dat nooitquote:
bezwaar makenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Er reed niet eens wat achter me ook, ben echt pissed
Mjah ik kan het proberen natuurlijk...quote:
Onzin.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en als je dan langer wacht met vast naar links gaan, kun je er niet tussen
Dat klopt toch ook. Blijkbaar waren er geen voorsorteerstroken.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik dus uitleggen dat ik dat deed omdat ik linksaf wilde, kreeg ik een preek dat 'als je autorijdt, je toch altijd zoveel mogelijks rechts moet rijden'
Dan nog vind ik het onzin en pietluttigquote:Op woensdag 25 september 2013 12:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook. Blijkbaar waren er geen voorsorteerstroken.
Mee eens. Gemierenneuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het onzin en pietluttig
Welkom in Nederland.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het onzin en pietluttig
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar volgens mij lukt dat nooit
dik kans dat dit het geval was, dus gewoon proberen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een student-agent die deze boete nog moest uitschrijven om een vak af te sluiten?
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik had al een slecht gevoel toen die tientonner met een gezicht als een oorwurm de auto uit kwam kruipen
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze begon ook nog dat ik aan het handsfree bellen was, maar ik was gewoon aan het meezingen met Tori
Ze was jaloers op je figuur!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik had al een slecht gevoel toen die tientonner met een gezicht als een oorwurm de auto uit kwam kruipen
'Strange little girl where are you going?'... Achter de politie aan naar de bushalte blijkbaarquote:
Dat zag ze toch niet vanuitde auto!quote:
weet je wat ik gister op heb?quote:
Friet van Henk gok ik!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je wat ik gister op heb?
Vrijdag was ik thuis, was zaterdagavond bij 013.quote:Was jij trouwens vrijdag de hele avond bij dinges? suf dan dat ik je niet gezien heb
quote:
ow nou ja toen was ik er ookquote:Vrijdag was ik thuis, was zaterdagavond bij 013.
Ze dacht:"Bij mij zakt die auto altijd door z'n assen als ik er in zit, dus dat zal wel weer zo'n sprietje zijn, BON!!!".quote:Op woensdag 25 september 2013 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zag ze toch niet vanuitde auto!
Mjamquote:Op woensdag 25 september 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
ow nou ja toen was ik er ook
Ik ben zodra ik thuis was wel meteen flink gaan lunchen van de stress, the bitch got me twicequote:Op woensdag 25 september 2013 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze dacht:"Bij mij zakt die auto altijd door z'n assen als ik er in zit, dus dat zal wel weer zo'n sprietje zijn, BON!!!".
Gewoon je lange blonde haren misbruiken. Hoe vaak ik vriendin geen misbruik heb zien maken daarvan. 'Oeps, sorry meneer!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je propt hem ertussen, maar handig is het niet.
Ja, aan de andere kant word ik regelmatig afgesneden door golfjes en Audi's, moeten ze niet gaan huilen dat ik er ook weleens tussen wil.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gewoon je lange blonde haren misbruiken. Hoe vaak ik vriendin geen misbruik heb zien maken daarvan. 'Oeps, sorry meneer!![]()
'
ik gok van welquote:Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mjam![]()
Ik heb best veel rondgelopen en lopen zoeken naar allerlei mensen zelfs maar jou ook niet gespot. We hebben het wel over hetzelfde 013 toch?
En je tetten laten zien! En filmen en naar ons sturen!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gewoon je lange blonde haren misbruiken. Hoe vaak ik vriendin geen misbruik heb zien maken daarvan. 'Oeps, sorry meneer!![]()
'
Helaas werkt dat dus niet op chagrijnige agentes met overgewichtquote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
'
ik ben dan wel geen agente maar wel vaak chagrijnig en ik heb overgewicht en op mij zou het prima werkenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas werkt dat dus niet op chagrijnige agentes met overgewicht
Vanaf 22:30 ofzo onafgebroken of in de grote of in de kleine zaal geweest. Grotendeel grote, meestal ergens op de onderste traptreden.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok van wel
Bij welke bands was je?
Ik ben wel op en neer geweest naar andere dingen en zo hoor
Had jij me dan aangehouden!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen agente maar wel vaak chagrijnig en ik heb overgewicht en op mij zou het prima werken
Werken op Rhu!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen agente maar wel vaak chagrijnig en ik heb overgewicht en op mij zou het prima werken
nou volgend jaar dan maar in de herkansingquote:Op woensdag 25 september 2013 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vanaf 22:30 ofzo onafgebroken of in de grote of in de kleine zaal geweest. Grotendeel grote, meestal ergens op de onderste traptreden.
Vond het erg jottum iig.
Nee, bij chagrijnige verzuurde conductrices ook nietquote:Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas werkt dat dus niet op chagrijnige agentes met overgewicht
She's a rebel!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week trouwens m'n auto ergens geparkeerd waar dat helemaal niet mocht, kwam ik pas anderhalf uur later achter toen ik terugkwam
Gelukkig geen boete
Ik wilde eerst ergens fileparkeren, kon niet anders, zat er al iemand achter me te duwen dus kon ik niet meer in de achteruit, ook niet na seinen dat ik hem in dat vak wilde zetten. Godsamme zit er dan niet zo dicht op, hut. Zijstraat in om rondje te rijden voor tweede poging. Hé, daar staat een rij auto's, ik pas daar ook nog tussen.quote:
nou we kunnen wel even roleplayenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had jij me dan aangehouden!
'Oh mevrouw agent, wat doet u nu?'quote:Op woensdag 25 september 2013 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou we kunnen wel even roleplayen
Ik zie ook wel een toepassing voor die handboeienquote:Op woensdag 25 september 2013 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Oh mevrouw agent, wat doet u nu?'
Nou missb, wat doe je vrijdag?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als jullie nu eventjes zeggen waar en wanneer komen ik en Dickies wel filmen!
Zul je net dat wurmhoofd van Missb erachter hebben, krijg je artikel 5 voor gevaarlijk invoegen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
'
Gewoon blijven staan in zo'n geval. Op een gegeven moment komen ze echt wel tot de conclusie dat ze er zelf ook niet sneller door zijn door zo eigenwijs te doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ergens fileparkeren, kon niet anders, zat er al iemand achter me te duwen dus kon ik niet meer in de achteruit, ook niet na seinen dat ik hem in dat vak wilde zetten. Godsamme zit er dan niet zo dicht op, hut.
Damn right!quote:Op woensdag 25 september 2013 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als jullie nu eventjes zeggen waar en wanneer komen ik en Dickies wel filmen!
Yep gewoon in z'n achteruit zetten, knipperlichtje aan en wachten..quote:Op woensdag 25 september 2013 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon blijven staan in zo'n geval. Op een gegeven moment komen ze echt wel tot de conclusie dat ze er zelf ook niet sneller door zijn door zo eigenwijs te doen.
Ja dat deed ik, maar er zat al een hele sleep achter dus die persoon achter mij kon ook niet naar achter. En ik had m'n richting al uit voor ik remde, dus hij zat gewoon veel te dicht achter me. Waarschijnlijk omdat ik al zachter reed omdat ik er moest parkeren. Maar kom even uit m'n kofferbak zegquote:Op woensdag 25 september 2013 13:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep gewoon in z'n achteruit zetten, knipperlichtje aan en wachten..
Dan moet die het zelfde maar doen, en die daarachter ook. Ze kunnen altijd wel een metertje indikken dus als 2 auto's een stukje naar achteren gaan kun je er waarschijnlijk al in draaien.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat deed ik, maar er zat al een hele sleep achter dus die persoon achter mij kon ook niet naar achter. En ik had m'n richting al uit voor ik remde, dus hij zat gewoon veel te dicht achter me. Waarschijnlijk omdat ik al zachter reed omdat ik er moest parkeren. Maar kom even uit m'n kofferbak zeg
Je weet dat je ook extra af kunt lossen he?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog maar 7 maanden en dan is het klaar
No shit Sherlock. Maximaal profiteren van 'gratis' geld (ja ik weet van de rente af).quote:Op woensdag 25 september 2013 14:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet dat je ook extra af kunt lossen he?
Some folks are born, silver spoon in hand.quote:
oh dat heb ik ook ooit gedaanquote:Op woensdag 25 september 2013 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon zsm al mijn spaargeld overmaken, alleen weet ik niet watvoor indruk dat maakt t.o.v. het feit dat ik nog steeds ingeschreven sta als student...
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Maximaal profiteren van 'gratis' geld (ja ik weet van de rente af).
1 | 01-01-2013 31-12-2017 0,6 % |
Absoluut niet. Ik kom niet uit een rijk gezin. Gewoon een rijtjeshuis in een dorpje hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:41 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Some folks are born, silver spoon in hand.
Ik ookquote:Op woensdag 25 september 2013 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik even wat beter mijn best gedaan had, had ik ook geen studieschuld gehad.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik even wat beter mijn best gedaan had, had ik ook geen studieschuld gehad.
Precies, dus het staat echt los van "de zilveren lepel".quote:
Van stress val je wel gemakkelijk af.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het wel afgemaakt, vraag me niet hoe. Wat een crisis.
Zo werkt dat niet, die geldt alleen als je nu begint met aflossen. Je moet kijken naar het jaar dat je bent begonnen met aflossen, en dan naar welke periode we nu zijn. Ik betaal nu bijv. 3.3%quote:Op woensdag 25 september 2013 14:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
hmm voor de rente hoef je het niet te laten inderdaad.
Hell Fucking Yeahquote:Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Zit iedereen 3fm te luisteren nu
Dat was ook mijn idee. Maarja.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb studiefinanciering gehad, maar nooit extra bijgeleend. Plus altijd een bijbaan gehad naast m'n studie. En ik heb alles in (minder dan) de tijd gehaald die er voor stond, dus er was geen schuld.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:38 schreef Seikcid het volgende:
3 studies volgen en nooit afstuderen was ook geen succes.
en te kijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Zit iedereen 3fm te luisteren nu
Lag er aan op welke baan ik reed. Baan 1 en 6 (de buitenste) niet zo goedquote:Op woensdag 25 september 2013 18:55 schreef KomtTijd... het volgende:
en, kon je 'm een beetje straigt op de baan houden?
Och, er is vast ook iemand die als hobby heeft dat allemaal weer netjes recht te zetten.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lag er aan op welke baan ik reed. Baan 1 en 6 (de buitenste) niet zo goedVloog steeds uit de bocht.
En natuurlijk had ik een hilarische foto-finish, waarbij ik nog een extra peut gas gaf en daardoor dwars door de finish vloog, over de vangrails, door de miniatuurboompjes, onderweg 3 minitatuurmannetjes omver knalde en op z'n kop naast de miniatuur-ambulance in t kunstgras belande!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHquote:Op donderdag 26 september 2013 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Die dikkerd rechts
Met z'n T-Rex handjes.
Nerdyquote:Op donderdag 26 september 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk bij dat soort figuren altijd aan Dennis Nedry
Niet zo zeer om zijn dikte. Voornamelijk om zijn korte pootjes en houding.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH
Lachen om dikke mensen.
De houding die die derde van links ook heeft maar die minder grappig is omdat ie niet zo VET is?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zo zeer om zijn dikte. Voornamelijk om zijn korte pootjes en houding.
Ah ah aaaaah, You didn't say the magic word! Ah ah aaaah!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nerdy
You didn't say the magic word!
Die heeft zijn armen vele lager.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De houding die die derde van links ook heeft maar die minder grappig is omdat ie niet zo VET is?
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
Dikke mensen zijn er om uit te lachen.
Het is mijn doel in het leven om anderen op te vrolijkenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
Jij bent niet dik, mutsquote:Op donderdag 26 september 2013 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is mijn doel in het leven om anderen op te vrolijken
Het is al een paar uur rustigquote:
Wat voor mades zijn het? Komen er torren of vliegen uit?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is al een paar uur rustig
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
Hoe de fuck moet ik dat weten?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor mades zijn het? Komen er torren of vliegen uit?
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?
Waardeloos hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten?
quote:
Ik hoop ZO dat alles nu weg is he...quote:Op donderdag 26 september 2013 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, dat van die mades dat merk je vanzelf over een paar dagen.
Jij weet ook niet veel he?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten?
Ik had van de zomer met die caviakooien, kon ze om de drie, vier dagen helemaal uitsoppen omdat er allemaal mades in zaten en er heel veel vliegen warenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat alles nu weg is he...
quote:
Alles!quote:
Och, zij is er ook weerquote:Op donderdag 26 september 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
Bleeeeehhh *ril* Zo enorm vies. Regelmatig meegemaakt toen ik nog "op de boerderie" werktequote:Op donderdag 26 september 2013 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Zien ze er zo uit?
[ afbeelding ]
Die zijn van vliegen?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Zien ze er zo uit?
[ afbeelding ]
Kon je er niet een hamster bij in zetten dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van de zomer met die caviakooien, kon ze om de drie, vier dagen helemaal uitsoppen omdat er allemaal mades in zaten en er heel veel vliegen waren
Die waren toen al doodquote:Op donderdag 26 september 2013 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je er niet een hamster bij in zetten dan?
Whiskyquote:Op donderdag 26 september 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Oke... na alle "deel & win" losers ga ik voortaan ook maar de "Noem een XXX met de letter X, ik denk niet dat je 't kan!" delers blocken. My god, the stupidity
Name a drink without the letter E! I bet you can't!
Uuuuhm, milk? Vodka? Coca Cola? 7Up? Bourbon? Bloody mary? Martini? Bacardi? Tonic? ............... Do I need to go on?
Ja, Fok ook. What's stopping you?quote:
Onweerquote:Op donderdag 26 september 2013 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee ben nog in cr. Maar er trekt even een onweertje over
Niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, Fok ook. What's stopping you?
Neequote:Op donderdag 26 september 2013 16:52 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar.
Al begonnen aan GTA? Zitten een paar hints in naar facebook.
Slechte timingquote:Op donderdag 26 september 2013 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeEn ik ga er ook niet aan beginnen.
Eerst The Last of us en daarna komt Beyond: Two souls uit.
Andere smaakquote:
Nee slechte timing. Ik wil ze ook allemaal spelen en ook cod nog en een ps4quote:
Mosselen vs. asperges?quote:
Beide vies. Sorryquote:
Tijd maak je maar!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee slechte timing. Ik wil ze ook allemaal spelen en ook cod nog en een ps4
Maar geen tijd!
Jaquote:Op donderdag 26 september 2013 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Zien ze er zo uit?
[ afbeelding ]
Bijna premierequote:
Die hebben zich in donkere, warme en vochtige hoekjes verstopt en komen over een dag uit. Succesquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja
Maar ik geloof dat alles weg is nu
Ik heb zelfs gehoord dat als ze eenmaal een paar dagen verwaarloosd zijn, dat ze dan gaan muteren en teenknabbelende monsters worden. Echt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben zich in donkere, warme en vochtige hoekjes verstopt en komen over een dag uit. Succes
Ze kruipen gewoon tussen de muren en dan hoor je dag en nacht zacht gebrom en knaaggeluidjesquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gehoord dat als ze eenmaal een paar dagen verwaarloosd zijn, dat ze dan gaan muteren en teenknabbelende monsters worden. Echt.
Gezellig, de koelkast openen zondag en dat er dan een zwerm vliegen uit komtquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben zich in donkere, warme en vochtige hoekjes verstopt en komen over een dag uit. Succes
Nooit meer alleen!quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kruipen gewoon tussen de muren en dan hoor je dag en nacht zacht gebrom en knaaggeluidjes
Zoonlief's vis-maden die ontsnapt waren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
gatver, ik wil niet weten waar dit over gaat
Ik had alles in z'n bed gekieperd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief's vis-maden die ontsnapt waren.
Tieten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
gatver, ik wil niet weten waar dit over gaat
Ik ben er zo veel mogelijk van weg gebleven, hij heeft ze ook zelf allemaal moeten verwijderen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had alles in z'n bed gekieperd.
Eeeeeen terecht! *ril*quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er zo veel mogelijk van weg gebleven, hij heeft ze ook zelf allemaal moeten verwijderen.
Omdat het tuig van de richel is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom is het onmogelijk afspraken te maken met bouwvakkers?
Die zijn sowieso niet te ver(s)maden.quote:
Ik zit hier gister avond te wachten op de bouwvakker die ingehuurd is door de VVE (en al 3 maanden klaar had moeten zijn)quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Omdat het tuig van de richel is.
Willen ze niet ophouden naar je te fluiten?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom is het onmogelijk afspraken te maken met bouwvakkers?
wehequote:Op vrijdag 27 september 2013 11:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die zijn sowieso niet te ver(s)maden.
Ang3l wordt gecougaredquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Waarom val ik altijd zo in de smaak bij vrouwen tussen de 40 en 60? Die vrouwkes van t koor lopen helemaal met me wegIk val op de verkeerde doelgroep!
Was je nog naakt?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zit hier gister avond te wachten op de bouwvakker die ingehuurd is door de VVE (en al 3 maanden klaar had moeten zijn)
komt hij niet
en wie staat er nu net aan mijn deur terwijl ik er helemaal geen tijd voor heb?
Oh, dus ik ben te vroeg voor je gevallen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Waarom val ik altijd zo in de smaak bij vrouwen tussen de 40 en 60? Die vrouwkes van t koor lopen helemaal met me wegIk val op de verkeerde doelgroep!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Missb, CL als je nog niks te doen hebt vanavond
UVT / Gezocht: Gezellige dames die willen chillen
Met je mond?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ik hang vanavond aan een paal
En niet door een paar gebruinde stoere zeebonken.quote:
halfquote:
Neeheee. Vriendinnetje heeft een workshop pole fitness gewonnenquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neeheee. Vriendinnetje heeft een workshop pole fitness gewonnen
Ik hopelijk ook.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ik hang vanavond aan een paal
Hebben jullie al een geschikte paal? Ik wil eventueel de mijne wel ter beschikking stellen. Is uiteraard meer dan lang genoeg maar niet volledig waterpas.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neeheee. Vriendinnetje heeft een workshop pole fitness gewonnen
Nou.. ik weet hoe sportief ik ben.. nietquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hebben jullie al een geschikte paal? Ik wil eventueel de mijne wel ter beschikking stellen. Is uiteraard meer dan lang genoeg maar niet volledig waterpas.
Is ie scheef ja?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hebben jullie al een geschikte paal? Ik wil eventueel de mijne wel ter beschikking stellen. Is uiteraard meer dan lang genoeg maar niet volledig waterpas.
Ik zou beide helikopters niet willen missenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou.. ik weet hoe sportief ik ben.. nietIk moet het nog zien.
Zij doet het al langer en zei 'Joh, komt goed, ik weet zeker dat je na vanavond de helicopter kan!'
Ja, de trauma helicopter zeker
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De zwaartekracht trekt er zwaar aan. Maar ik klaag niet.quote:
Helicopteren!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou.. ik weet hoe sportief ik ben.. nietIk moet het nog zien.
Zij doet het al langer en zei 'Joh, komt goed, ik weet zeker dat je na vanavond de helicopter kan!'
Ja, de trauma helicopter zeker
Ah je kent het?quote:
Van rukken word je niet blind, blijkt.quote:
Ik had al een vliegbrevet voordat ik mijn rijbewijs had.quote:
Ik heb m'n wings sinds gisteren. Daarna gelijk een vliegtuig gestolen en in m'n hangar gezet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had al een vliegbrevet voordat ik mijn rijbewijs had.
Ik had ze volgens mij wel in het zelfde jaar, maar had mijn rijbewijs eerder.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had al een vliegbrevet voordat ik mijn rijbewijs had.
Ik zeg pics or it's small, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De zwaartekracht trekt er zwaar aan. Maar ik klaag niet.
GTA V?quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb m'n wings sinds gisteren. Daarna gelijk een vliegtuig gestolen en in m'n hangar gezet.
* Seikcid schroeft eerst de resolutie van zijn camera een stuk naar beneden....quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg pics or it's small, dat zeg ik.
Yep. Al zijn een aantal bugs erg storend.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
GTA V?
Geruchten dat ie in november voor PC komt. *hoopt*
Tot die tijd ga ik IV maar eens uitspelen, afgelopen vijf jaar niet gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
GTA V?
Geruchten dat ie in november voor PC komt. *hoopt*
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot die tijd ga ik IV maar eens uitspelen, afgelopen vijf jaar niet gedaan.
Dat lijkt mij ook 3x kut. En was het maar gewoon kut! Dan konden we het nog likken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:50 schreef Q. het volgende:
Van de week een X-Box controller gekocht voor mn pc, sommige games zijn nu ineens wel speelbaar. Bv Assasins Creed, dat was met toetsenbord en muis compleet onspeelbaar.
Ik vond SA een stuk leuker en gevarieerder eigenlijk. Alleen begint die nu wel aardig outdated te worden qua graphics.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]Je was vijf jaar lang met bier op aan het rijden door Liberty City?
Ja, zo'n idee had ik al. Daarom wil ik hem zo graag spelen. Vond in SA vooral de wereld buiten de stad erg tof. Dat geeft je zo'n werelds gevoel en niet zo'n beperkt stadsgevoel zoals in III, VC en IV.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:12 schreef Seikcid het volgende:
GTA V heeft weer die SA vibe. De random events zijn over het algemeen ook erg tof.
Map van V al gezien? De 'county' is vele malen groter dan de 'stad'. Het duurt ook echt enkele minuten om via de snelweg de stad te verlaten en richting de bergen te rijden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee had ik al. Daarom wil ik hem zo graag spelen. Vond in SA vooral de wereld buiten de stad erg tof. Dat geeft je zo'n werelds gevoel en niet zo'n beperkt stadsgevoel zoals in III, VC en IV.
Ja, ken de map inmiddels al uit mn hoofd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Map van V al gezien? De 'county' is vele malen groter dan de 'stad'. Het duurt ook echt enkele minuten om via de snelweg de stad te verlaten en richting de bergen te rijden.
Ik baal ook serieus dat ik een baan heb.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ken de map inmiddels al uit mn hoofd.Erg gaaf, ben echt heel benieuwd. Kan niet wachten. Maar goed dat de PS3 versie hier uitverkocht is anders had ik nog even een PS3 er voor gekocht.
Ik ben dan ook meer bezig de toerist uit te hangen dan daadwerkelijk het spel te spelenquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Map van V al gezien? De 'county' is vele malen groter dan de 'stad'. Het duurt ook echt enkele minuten om via de snelweg de stad te verlaten en richting de bergen te rijden.
Paaldansen en helikopters, eigenlijk gaat het soort van over Missb dus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:30 schreef CherryLips het volgende:
http://teamcoco.com/video/conan-highlight-clueless-gamer-gta5
Alleen heet ze in de game Sapphire.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Paaldansen en helikopters, eigenlijk gaat het soort van over Missb dus.
dat zou wel een geniale porno-artiestennaam zijn voor in een game!quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen heet ze in de game Sapphire.
d'ohquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat zou wel een geniale porno-artiestennaam zijn voor in een game!
triootje?quote:
Een zwarte dag voor Fok!quote:Op maandag 30 september 2013 08:23 schreef Q. het volgende:
Ik kan niet meer op FOK! op mn werk. Kan de topiclijst nog wel zien naar de topics zelf zijn 'geblokkeerd obv reputatie'.
Tijd om een andere baan te zoeken. De hele dag op je iPhone Fokken is ook niet hendig.
Dat Fok! niet goed is voor Q's reputatie bij z'n baasquote:Op maandag 30 september 2013 08:48 schreef rhubarbje het volgende:
Wat bedoelen ze met 'geblokeerd obv reputatie'?
ah ja, daar kan ik wel in komenquote:Op maandag 30 september 2013 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat Fok! niet goed is voor Q's reputatie bij z'n baas
wifi dongle, telefoon als hotspot!quote:Op maandag 30 september 2013 08:23 schreef Q. het volgende:
Ik kan niet meer op FOK! op mn werk. Kan de topiclijst nog wel zien naar de topics zelf zijn 'geblokkeerd obv reputatie'.
Tijd om een andere baan te zoeken. De hele dag op je iPhone Fokken is ook niet hendig.
Te veel tieten.quote:Op maandag 30 september 2013 08:48 schreef rhubarbje het volgende:
Wat bedoelen ze met 'geblokeerd obv reputatie'?
Ja, dat zou al genoeg zijn denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Vraag aan danny of hij een alias kan maken voor /topic/
Zullen ze ook wel geblokkeerd hebben als ze zo zeikerig zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 10:38 schreef HeatWave het volgende:
En een simpele proxy als hidemyass werkt ook niet?
Waarschijnlijk wel, maar er zijn bedrijven waar het alsnog werktquote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zullen ze ook wel geblokkeerd hebben als ze zo zeikerig zijn.
Schande, bel Amnesty International, Fok! is een basis mensenrecht!quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar er zijn bedrijven waar het alsnog werkt.
Proxyinstellingen zijn afgeschermd. Groot bedrijf he?quote:Op maandag 30 september 2013 10:38 schreef HeatWave het volgende:
En een simpele proxy als hidemyass werkt ook niet?
Ja ok, maar via de website hidemyass.com zelf?quote:Op maandag 30 september 2013 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Proxyinstellingen zijn afgeschermd. Groot bedrijf he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |