Maar ze zaten zo lekkerquote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nieuwe kopen
Nieuwe kopen is altijd goed
hebben ze niet gewoon precies die nog eens?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze zaten zo lekker
En ik had ze nog maar net.
En ik heb tegenwoordig chronisch geldtekort
Ze waren binnen no time naar de kloten, waarom zou je die dan nog eens willen halen?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben ze niet gewoon precies die nog eens?
nou ik heb ook weinig schoenen die sneeuw met daarin van die smeltspullie overlevenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze waren binnen no time naar de kloten, waarom zou je die dan nog eens willen halen?
Crisis he?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zieke huisdieren kosten een boel geld, operatie van Naina kostte me ook 600 euro. Au.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zieke huisdieren
Dure shit kopen
Wel! Dat moet!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga wel naar EuroDisney dus eigenlijk moet ik niet zeiken
Is ze nu ook beter?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zieke huisdieren kosten een boel geld, operatie van Naina kostte me ook 600 euro. Au.
Check.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker zijn ze he?
Niet allemaal trouwens.
Ze is weer helemaal de oude.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ze nu ook beter?
Die van mij is een beetje opgegeven![]()
Ze is weer schuw en je ziet haar nooit?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is weer helemaal de oude.voor je.
Ze is een stuk rustiger dan in het begin.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is weer schuw en je ziet haar nooit?
En dank je
Volgens mij heb jij dat al zo lang als ik je op fok heb zien postenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Toen was ik aan het sparen. Nu nietquote:Op woensdag 25 september 2013 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat al zo lang als ik je op fok heb zien posten
Lenen = terugbetalenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kreeg van de week een brief dat ik vanaf Januari mijn studieschuld moet gaan terugbetalen.
Maar ik sta nog ingeschreven
anyway daar gaat mijn spaargeld.
ik moet ook gaan terugbetalen in januariquote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kreeg van de week een brief dat ik vanaf Januari mijn studieschuld moet gaan terugbetalen.
Maar ik sta nog ingeschreven
anyway daar gaat mijn spaargeld.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef missbehavin het volgende:
Stomme bekeuring! Voor 'niet zoveel mogeljk rechts rijden'. Nee, want ik wilde linksaf even verderop
Ja en ze begon ook nog dat ik aan het handsfree bellen was, maar ik was gewoon aan het meezingen met Toriquote:Op woensdag 25 september 2013 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]Aangehouden?
Daar ben ik ook altijd bang voor, dan is het druk en ga ik wat eerder vast naar links anders kom ik er later niet meer normaal tussen
oh bij mij zijn de 10 jaar gewoon opquote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet presteren, in mijn geval.
Handsfree bellen mag toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze begon ook nog dat ik aan het handsfree bellen was, maar ik was gewoon aan het meezingen met Tori
Ook dat! "ja en je was volgens mij ook nog aan het bellen, handsfree, maar toch.."quote:
quote:
Ik los het het liefst zo snel mogelijk af, scheelt alleen maar rente.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet ook gaan terugbetalen in januari
maar ik moet het nog even bij laten stellen want ik heb toch geen inkomen
Ja dat is het gekke, bij mij zijn de 10 jaar nog niet om en ik sta nog ingeschreven. Dus theoretisch zou ik nog ergens volgend jaar mijn diploma kunnen halen en dan moet het kwijtgescholden worden. Waarom moet ik dan nu al terugbetalenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh bij mij zijn de 10 jaar gewoon op
maar toen ik leende had ik niet het idee dat ik na 10 jaar nog nergens zou zijn met mijn leven
euh...?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef L-E het volgende:
Jezus miss, dat is een half paar schoenen!
Kut kolere.quote:
Vrouwen.. De tomtom zei zeker: 'links aanhouden'quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef missbehavin het volgende:
Stomme bekeuring! Voor 'niet zoveel mogeljk rechts rijden'. Nee, want ik wilde linksaf even verderop
Belachelijk veel ja. En termijnen kan pas vanaf ¤225 las ikquote:
Wat voor schoenen koop jij?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef L-E het volgende:
Een student-agent die deze boete nog moest uitschrijven om een vak af te sluiten?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Er reed niet eens wat achter me ook, ben echt pissed
Eh, 3 paar schoenen bedoel je.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef L-E het volgende:
Word je een keer serieus genomen, is het weer niet goedquote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef L-E het volgende:
Ja, ga allemaal even serieus in op de schoenenopmerking
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen.. De tomtom zei zeker: 'links aanhouden'
Ja, en als je dan langer wacht met vast naar links gaan, kun je er niet tussenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee, ik rij daar altijd links, omdat ik een paar honderd meter verderop linksaf moet. Crap, reed ik eens netjes 50...
Ja kan wel, maar volgens mij lukt dat nooitquote:
bezwaar makenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Er reed niet eens wat achter me ook, ben echt pissed
Mjah ik kan het proberen natuurlijk...quote:
Onzin.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en als je dan langer wacht met vast naar links gaan, kun je er niet tussen
Dat klopt toch ook. Blijkbaar waren er geen voorsorteerstroken.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik dus uitleggen dat ik dat deed omdat ik linksaf wilde, kreeg ik een preek dat 'als je autorijdt, je toch altijd zoveel mogelijks rechts moet rijden'
Dan nog vind ik het onzin en pietluttigquote:Op woensdag 25 september 2013 12:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook. Blijkbaar waren er geen voorsorteerstroken.
Mee eens. Gemierenneuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het onzin en pietluttig
Welkom in Nederland.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het onzin en pietluttig
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar volgens mij lukt dat nooit
dik kans dat dit het geval was, dus gewoon proberen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een student-agent die deze boete nog moest uitschrijven om een vak af te sluiten?
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik had al een slecht gevoel toen die tientonner met een gezicht als een oorwurm de auto uit kwam kruipen
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze begon ook nog dat ik aan het handsfree bellen was, maar ik was gewoon aan het meezingen met Tori
Ze was jaloers op je figuur!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik had al een slecht gevoel toen die tientonner met een gezicht als een oorwurm de auto uit kwam kruipen
'Strange little girl where are you going?'... Achter de politie aan naar de bushalte blijkbaarquote:
Dat zag ze toch niet vanuitde auto!quote:
weet je wat ik gister op heb?quote:
Friet van Henk gok ik!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je wat ik gister op heb?
Vrijdag was ik thuis, was zaterdagavond bij 013.quote:Was jij trouwens vrijdag de hele avond bij dinges? suf dan dat ik je niet gezien heb
quote:
ow nou ja toen was ik er ookquote:Vrijdag was ik thuis, was zaterdagavond bij 013.
Ze dacht:"Bij mij zakt die auto altijd door z'n assen als ik er in zit, dus dat zal wel weer zo'n sprietje zijn, BON!!!".quote:Op woensdag 25 september 2013 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zag ze toch niet vanuitde auto!
Mjamquote:Op woensdag 25 september 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
ow nou ja toen was ik er ook
Ik ben zodra ik thuis was wel meteen flink gaan lunchen van de stress, the bitch got me twicequote:Op woensdag 25 september 2013 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze dacht:"Bij mij zakt die auto altijd door z'n assen als ik er in zit, dus dat zal wel weer zo'n sprietje zijn, BON!!!".
Gewoon je lange blonde haren misbruiken. Hoe vaak ik vriendin geen misbruik heb zien maken daarvan. 'Oeps, sorry meneer!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je propt hem ertussen, maar handig is het niet.
Ja, aan de andere kant word ik regelmatig afgesneden door golfjes en Audi's, moeten ze niet gaan huilen dat ik er ook weleens tussen wil.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gewoon je lange blonde haren misbruiken. Hoe vaak ik vriendin geen misbruik heb zien maken daarvan. 'Oeps, sorry meneer!![]()
'
ik gok van welquote:Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mjam![]()
Ik heb best veel rondgelopen en lopen zoeken naar allerlei mensen zelfs maar jou ook niet gespot. We hebben het wel over hetzelfde 013 toch?
En je tetten laten zien! En filmen en naar ons sturen!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gewoon je lange blonde haren misbruiken. Hoe vaak ik vriendin geen misbruik heb zien maken daarvan. 'Oeps, sorry meneer!![]()
'
Helaas werkt dat dus niet op chagrijnige agentes met overgewichtquote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
'
ik ben dan wel geen agente maar wel vaak chagrijnig en ik heb overgewicht en op mij zou het prima werkenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas werkt dat dus niet op chagrijnige agentes met overgewicht
Vanaf 22:30 ofzo onafgebroken of in de grote of in de kleine zaal geweest. Grotendeel grote, meestal ergens op de onderste traptreden.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok van wel
Bij welke bands was je?
Ik ben wel op en neer geweest naar andere dingen en zo hoor
Had jij me dan aangehouden!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen agente maar wel vaak chagrijnig en ik heb overgewicht en op mij zou het prima werken
Werken op Rhu!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen agente maar wel vaak chagrijnig en ik heb overgewicht en op mij zou het prima werken
nou volgend jaar dan maar in de herkansingquote:Op woensdag 25 september 2013 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vanaf 22:30 ofzo onafgebroken of in de grote of in de kleine zaal geweest. Grotendeel grote, meestal ergens op de onderste traptreden.
Vond het erg jottum iig.
Nee, bij chagrijnige verzuurde conductrices ook nietquote:Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas werkt dat dus niet op chagrijnige agentes met overgewicht
She's a rebel!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week trouwens m'n auto ergens geparkeerd waar dat helemaal niet mocht, kwam ik pas anderhalf uur later achter toen ik terugkwam
Gelukkig geen boete
Ik wilde eerst ergens fileparkeren, kon niet anders, zat er al iemand achter me te duwen dus kon ik niet meer in de achteruit, ook niet na seinen dat ik hem in dat vak wilde zetten. Godsamme zit er dan niet zo dicht op, hut. Zijstraat in om rondje te rijden voor tweede poging. Hé, daar staat een rij auto's, ik pas daar ook nog tussen.quote:
nou we kunnen wel even roleplayenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had jij me dan aangehouden!
'Oh mevrouw agent, wat doet u nu?'quote:Op woensdag 25 september 2013 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou we kunnen wel even roleplayen
Ik zie ook wel een toepassing voor die handboeienquote:Op woensdag 25 september 2013 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Oh mevrouw agent, wat doet u nu?'
Nou missb, wat doe je vrijdag?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als jullie nu eventjes zeggen waar en wanneer komen ik en Dickies wel filmen!
Zul je net dat wurmhoofd van Missb erachter hebben, krijg je artikel 5 voor gevaarlijk invoegen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |