http://www.rtvutrecht.nl/(...)bij-galgenwaard.htmlquote:UTRECHT - Supporters van FC Den Bosch hebben een doodskist bij de ingang van stadion Galgenwaard gezet. Ook hingen ze een spandoek op met de tekst 'Dood Utrecht'. Foto's van hun actie plaatsten ze op Twitter.
Op de internetsite van de supportersclub Den Bosch FC wordt opgeroepen om in het zwart gekleed naar Utrecht te komen.
FC Utrecht speelt vanavond tegen eerstedivisieclub Den Bosch om de KNVB Beker. De doodskist is vannacht door bewakers weggehaald en later door een stadionmedewerker vernietigd.
De supporters van FC Den Bosch kwamen vorig jaar ook al in opspraak nadat ze oerwoudgeluiden hadden gemaakt tegen spits Jozy Altidore van AZ.
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
Beter hadden ze Di Tomasso op het spandoek gezet. Hadden we nog relletjes kunnen verwachten
Die komen er sowieso wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
Beter hadden ze Di Tomasso op het spandoek gezet. Hadden we nog relletjes kunnen verwachten
UTRECHT - Supporters van FC Den Bosch hebben een doodskist bij de ingang van stadion Galgenwaard gezet. Ook hingen ze een spandoek op met de tekst 'Dood Utrecht'. Foto's van hun actie plaatsten ze op Twitter.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:05 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)bij-galgenwaard.html
Ik lach me dood joh.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
Wat een mongool ben jij zeg.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
Idioot.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
Mogen geen supporters van DB meer komen.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:15 schreef Happel het volgende:
Vroeger noemde we zoiets nog ludiek. Tegenwoordig is het triest.
Maar Utrecht dood noemen. Er komt tegenwoordig geen hond meer in De Vliert.
[..]
Die komen er sowieso wel.
Gooi jezelf weg joh. Volslagen debiel dat je er bent.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:18 schreef Impect het volgende:
Thx voor de reacties :-), scheelt dat utrecht wel van die lieverdjes zijn
Haha, idd.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:15 schreef Happel het volgende:
Maar Utrecht dood noemen. Er komt tegenwoordig geen hond meer in De Vliert.
Voor het intellect hoef je ook niet in Den Bosch te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niet echt een slimme of ludieke tekst.
Weet jij of Paul in de dooskist had gepast?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:33 schreef tong80 het volgende:
De doodskist is vannacht door bewakers weggehaald en later door een stadionmedewerker vernietigd
Ze hebben de doodskist gecremeerd.
Verder natuurlijk smakeloos en triest.
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Komt tong80 ook niet uit Den Bosch? In dat geval bel ik toch even zijn begeleiders om te vragen waar hij vannacht is geweest, de oude hooligan.
Op zich heb ik de achterban van Den Bosch wel hoog zitten, vroeger kwam ik daar vaak, maar dit is een actie van het niveau basisschool. "Utrecht dood" tjaquote:Op woensdag 25 september 2013 09:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor het intellect hoef je ook niet in Den Bosch te zijn.
Ik woon ergens anders. Maar vanaf 1971 al supporter.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Komt tong80 ook niet uit Den Bosch? In dat geval bel ik toch even zijn begeleiders om te vragen waar hij vannacht is geweest, de oude hooligan.
Je woont toch bij de HEMA in Zaltbommel?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon ergens anders. Maar vanaf 1971 al supporter.
Nee, het PBC in Utrecht.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je woont toch bij de HEMA in Zaltbommel?
HEMA-Restaurantquote:Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je woont toch bij de HEMA in Zaltbommel?
Dus ze zijn allebei bij elkaar langs gegaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:07 schreef Silenus het volgende:
Utrecht blijkt vannacht ook te zijn langsgeweest in Den Bosch, volgens de Twitter van Footballculture.
[ afbeelding ]
John de Beverwijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus ze zijn allebei bij elkaar langs gegaan?
Hadden ze niet beter onderweg ergens kunnen meeten o.i.d.?
Wat een liedje, het moet een feest zijn om dat ten gehore te mogen brengen!quote:Op woensdag 25 september 2013 10:18 schreef dbn het volgende:
Hier het bericht van Football Culture wat meer uitleg geeft over het waarom van de actie van FC Den Bosch supporters (vanwege het dood, dood Utrecht dood lied)
Supporters van FC Den Bosch hebben afgelopen nacht (voorafgaand aan de KNVB-beker wedstrijd FC Utrecht-FC Den Bosch) een spandoek, doodskist en bloemen achtergelaten bij het stadion van FC Utrecht. Het lied “dood, dood Utrecht dood” wordt al tientallen jaren bij FCDB op de tribune gezongen bij wedstrijden tegen FC Utrecht.
Nee, het is voorbehouden aan kakkies om met fietsketting te slaan in een weiland.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus ze zijn allebei bij elkaar langs gegaan?
Hadden ze niet beter onderweg ergens kunnen meeten o.i.d.?
En dat alleen maar omdat ze zovaak hebben moeten rennen vroeger.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:18 schreef dbn het volgende:
Hier het bericht van Football Culture wat meer uitleg geeft over het waarom van de actie van FC Den Bosch supporters (vanwege het dood, dood Utrecht dood lied)
Supporters van FC Den Bosch hebben afgelopen nacht (voorafgaand aan de KNVB-beker wedstrijd FC Utrecht-FC Den Bosch) een spandoek, doodskist en bloemen achtergelaten bij het stadion van FC Utrecht. Het lied “dood, dood Utrecht dood” wordt al tientallen jaren bij FCDB op de tribune gezongen bij wedstrijden tegen FC Utrecht.
In je eigen vakkie achter een paar hekken kan je makkelijk brallen he met "dood Utrecht dood"quote:Op woensdag 25 september 2013 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat ze zovaak hebben moeten rennen vroeger.
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
In je eigen vakkie achter een paar hekken kan je makkelijk brallen he met "dood Utrecht dood"
Voor de gein hadden de hekken is een potje weg moeten zijn, kijken hoe hard er dan gezongen wordt
Uhuquote:Op woensdag 25 september 2013 10:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, het is voorbehouden aan kakkies om met fietsketting te slaan in een weiland.
Wat een kut nieuwsbericht, er staat toch duidelijk iets anders op dat spandoek dan hun beweren.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:05 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)bij-galgenwaard.html
zij bewerenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat een kut nieuwsbericht, er staat toch duidelijk iets anders op dat spandoek dan hun beweren.
Waarom had ik toch de hoop dat jij degene was die in die doodskist zou liggen...quote:
Beter dan een Utrechtje over Leiden.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:02 schreef pokkerdepok het volgende:
ach gossie, den bosch heeft een leidje over Utrecht. schattig.
Ik gok vanavond op: "DEN BOSCH DIE MAG EEN LIEDJE ZINGEN HI HA HOO" vanaf de BS.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:02 schreef pokkerdepok het volgende:
ach gossie, den bosch heeft een leidje over Utrecht. schattig.
Jij vindt dit ludiek?quote:
Nee, vrij hersenloos. Maar om er nou een drama van te maken. Het zijn quasi-stoere teksten met bloedende lettersquote:
Jij kunt binnenkort ook zo'n spandoek verwachten trouwens.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vrij hersenloos. Maar om er nou een drama van te maken. Het zijn quasi-stoere teksten met bloedende lettersTja.
Ah, dan zijn we het er mee eens. Zoiets gebeurt (helaas) wel vaker.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vrij hersenloos. Maar om er nou een drama van te maken. Het zijn quasi-stoere teksten met bloedende lettersTja.
Wel beetje origineel aub een leuke woordspeling ofzo. Ik wacht af.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij kunt binnenkort ook zo'n spandoek verwachten trouwens.
DOOD DOOD, GGMM IN DE SLOOTquote:Op woensdag 25 september 2013 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel beetje origineel aub een leuke woordspeling ofzo. Ik wacht af.
En dan vervolgens bij een FA gaan janken om een ban voor die userquote:Op woensdag 25 september 2013 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel beetje origineel aub een leuke woordspeling ofzo. Ik wacht af.
Neem het anders even serieus.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dan vervolgens bij een FA gaan janken om een ban voor die user
Patty Brardquote:
Dat deed Ambrosius de rukmod van Sport laatst met mij over een onschuldige foto. Gevolg een ban.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:42 schreef tong80 het volgende:
GGMM moet je koesteren. Die zal je nooit een ban aansmeren.
Ik neem moderators altijd serieus. Anders gaan ze daarom weer janken. Dus mijn goede voornemen voor kwartaal 4-2013 is ze altijd serieus nemen.quote:
Oke, braaf.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik neem moderators altijd serieus. Anders gaan ze daarom weer janken. Dus mijn goede voornemen voor kwartaal 4-2013 is ze altijd serieus nemen.
VBL is een stuk vooruitgegaan met de nieuwe mods.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat deed Ambrosius de rukmod van Sport laatst met mij over een onschuldige foto. Gevolg een ban.
Het is en blijft een moderator. Ik heb dezelfde angst met wilde dieren, het kan jaren goed gaan maar dan ineens komt hun ware aard naar boven.quote:GGMM moet je koesteren. Die zal je nooit een ban aansmeren.
Prima, doe ik, sorry.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, braaf.
Laten we nu maar weer ontopic gaan dan.
Ik vermoedde al dat dit het geval is en ik zal het dan ook door de vingers zien.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Doen we.
Sorry voor de laatste post die offtopic was in ieder geval. Die was ik aan het typen terwijl u vroeg om ontopic te gaan. Ik hoop dat dit geen consequenties heeft.
Om eerlijk te zijn heb ik aan 2 kanten een zuchtje geslaakt. Ik was erg gespannen. Dank voor uw begrip.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat dit het geval is en ik zal het dan ook door de vingers zien.Ik hoop dat je opgelucht bent.
Ik heb mijn tijgers en leeuwen ook de deur uit gedaan. Teveel negatieve berichten de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Het is en blijft een moderator. Ik heb dezelfde angst met wilde dieren, het kan jaren goed gaan maar dan ineens komt hun ware aard naar boven.
HEYA DEN BOSCH !quote:
Pas ook op met olifanten, die schijnen zich ook nog wel eens te buiten te gaan aan mensen de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijgers en leeuwen ook de deur uit gedaan. Teveel negatieve berichten de laatste tijd.
Bedankt voor de tip. Wil er net één aanschaffen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Pas ook op met olifanten, die schijnen zich ook nog wel eens te buiten te gaan aan mensen de laatste tijd.
Erg genereus van je.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat dit het geval is en ik zal het dan ook door de vingers zien.Ik hoop dat je opgelucht bent.
Het resultaat was hetzelfde...quote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was met een hamer, niet met een fietsketting.
Ach ja, boeiend. Waar twee vechten...quote:Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het resultaat was hetzelfde...
....verder ?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach ja, boeiend. Waar twee vechten...
Namens 395 goedwillende FCDB-supporters bedankt.quote:DEN BOSCH - De burgemeester van Utrecht heeft juist besloten dat FC Den Bosch-supporters woensdagavond de wedstrijd FC Utrecht-FC Den Bosch niet bij mogen wonen.
Hij heeft de beslissing genomen naar aanleiding van een actie van FC Den Bosch supporters. Zij plaatsten dinsdagnacht in stadion De Galgenwaard een doodskist met een spandoek waarop 'Utrecht dood' is geschreven. De gemeente en de politie gaan nu na hoe zij de supporters die via een combiregeling vanuit Den Bosch met openbaar vervoer naar Utrecht zouden reizen tegen kunnen houden. Later meer informatie hierover. (bron: Brabants Dagblad)
Wat is dat voor burgemeesterquote:Op woensdag 25 september 2013 15:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Namens 395 goedwillende FCDB-supporters bedankt.
Overigens is Wolfsen echt een teringmongool natuurlijk dat hij dit zo besluit, maar dat terzijde.
Wat een zielige laffe hond zeg.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Namens 395 goedwillende FCDB-supporters bedankt.
Overigens is Wolfsen echt een teringmongool natuurlijk dat hij dit zo besluit, maar dat terzijde.
PvdA hequote:Op woensdag 25 september 2013 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo'n burgemeestertje is puur met zijn eigen carrière bezig. Hij denkt als ik die gasten niet toelaat kan er niks gebeuren en valt mij niks te verwijten. Opgelost.
Zal ik over de VVDers beginnen ? Opstelten enzo.quote:
Tja PvdA kruipt in hun reet , dat is nog ergerquote:Op woensdag 25 september 2013 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik over de VVDers beginnen ? Opstelten enzo.
Weet niet wat erger is. Er haken er genoeg af bij de PVDA, dat wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja PvdA kruipt in hun reet , dat is nog erger
Ze doen hun naam in ieder geval geen eer meer aanquote:Op woensdag 25 september 2013 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is. Er haken er genoeg af bij de PVDA, dat wel.
quote:Wolfsen zei daarnaast dat het erg jammer zou zijn als de opening van het Nederlands Filmfestival ontsierd zou worden door supportersrellen
Seriously ? Weerzinwekkend?quote:Deze maatregel is genomen naar aanleiding van een weerzinwekkende actie van mensen die zeggen supporter te zijn van FC Den Bosch en de reactie die dit heeft opgeroepen bij supporters van FC Utrecht.
Als ze het maar laten, ik meot zelf voetballen naast het stadionquote:Op woensdag 25 september 2013 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
En het kan nu natuurlijk zomaar dat een stel Bosschenaren schijt hebben aan Wolfsen en alsnog komen waarna er alsnog pleuris uitbreekt.
Terwijl als ze gewoon met combi-regeling mochten komen er niks zou gebeuren.
Wolfsen zal dan achteraf zeggen dat hij al had voorzien dat het uit de hand zou lopen, zo is ie dan ook wel weer.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:10 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik gok vanavond op: "DEN BOSCH DIE MAG EEN LIEDJE ZINGEN HI HA HOO" vanaf de BS.
Totdat het weer escaleert natuurlijk.quote:
Al die politie heeft nu op de stations gestaan en op de snelwegen, nee tel uit je winstquote:Op woensdag 25 september 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Totdat het weer escaleert natuurlijk.
Snap die Wolfsen wel scheelt weer minimaal een ton politie inzet en het nodige gezeik.
Ik begrijp je punt maar anders was het waarschijnlijk én én geweest.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al die politie heeft nu op de stations gestaan en op de snelwegen, nee tel uit je winst
Hij had voor 40.000 euro klaar kunnen zijn. 395 agenten voor die 395 bossche bollen...quote:Op woensdag 25 september 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Totdat het weer escaleert natuurlijk.
Snap die Wolfsen wel scheelt weer minimaal een ton politie inzet en het nodige gezeik.
Allemaal een persoonlijke agent dat lijkt je wel watquote:Op donderdag 26 september 2013 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij had voor 40.000 euro klaar kunnen zijn. 395 agenten voor die 395 bossche bollen...
Is toch lekker, kan hij bier voor je halen enzo. Of misschien voor valet parking.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal een persoonlijke agent dat lijkt je wel wat.
nee ludiek is daadwerkelijk een beetje grappig.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef pokkerdepok het volgende:
ik vond het wel een leuke ludieke actie eigenlijk, die doodskist. beetje voorpret hoort drbij, toch? die kut wolfsen neemt het veel te serieus, en als er echt wat aan de hand is, dan is ie niet thuis. idioot.
okee t was niet grappig.... maar ze proberen het in ieer geval.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
nee ludiek is daadwerkelijk een beetje grappig.
zoals dit
http://www.nac.nl/p108l1/(...)rs-bezoeken-NAC.html
Trieste opmerking dit. Trieste actie ook, slaat nergens op. Wat een paupersupporters heeft Den Bosch.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
Zegt meer over jouw humor niveau dan de actie....quote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef pokkerdepok het volgende:
ik vond het wel een leuke ludieke actie eigenlijk, die doodskist. beetje voorpret hoort drbij, toch? die kut wolfsen neemt het veel te serieus, en als er echt wat aan de hand is, dan is ie niet thuis. idioot.
Effe lachen ja, een doodskistje, humor om te lachen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef pokkerdepok het volgende:
Hier kan ik inderdaad wel om lachen.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
nee ludiek is daadwerkelijk een beetje grappig.
zoals dit
http://www.nac.nl/p108l1/(...)rs-bezoeken-NAC.html
Beetje respectloos. Vind je niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |