quote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hoeft er niet zo lam over te doen hoorGaat al beter met hem, stapje voor stapje
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan maar grapjes over Di Tomasso?
Nesuquote:Zijn laatste wedstrijd was tegen Ajax op 27 november, Utrecht won het duel met 1-0. De euforie van de overwinning zou echter niet lang duren. In de nacht van maandag op dinsdag overleed Di Tommaso volkomen onverwachts in zijn slaap. Di Tommaso werd 26 jaar.[2]
Mensen die dat leuk vinden dat mensen dood gaan op zo'n jonge leeftijd of levenslang verlamd rakenquote:Tijdens een reguliere training op 10 mei 2011 op Sportcomplex Zoudenbalch brak Neșu een nekwervel na een duel met teamgenoot Alje Schut. Neșu viel neer op de grond waarna Schut op hem viel en hij met een ambulance moest worden afgevoerd naar het ziekenhuis. Clubarts Simon Goedegebuure verklaarde later tegenover de regionale omroep dat de Roemeen aangaf zijn handen en voeten niet te kunnen bewegen, weinig gevoel had in de rest van zijn lichaam en een pijnlijke nek had.[6]
Op 7 juni 2011 startte Neșu in een revalidatiecentrum, waar men hem verder zal behandelen voor zijn tijdens de training opgelopen dwarslaesie. Sindsdien maakt de Roemeen daar kleine vorderingen. Zo heeft hij enig gevoel terug in zijn rechter bovenarm en zijn schouders en gaat hij bij goed weer zelfstandig in een rolstoel naar buiten.
Ik heb nog nooit over overleden spelers van clubs dit soort dingen gezegdquote:
Ik hoop serieus voor je dat je mod wordt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Door mensen als TS zou ik bijna die e-mail sturen.
Ja hoor; da's immers geen voetballer.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef kahnus het volgende:
Mogen er wel grapjes over Stephen Hawking gemaakt worden?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef fratsman het volgende:
Eens met Paul. Het moet niet gekker worden.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef fratsman het volgende:
Eens met Paul. Het moet niet gekker worden.
Haten op voetbalquote:Op maandag 29 juli 2013 23:53 schreef Nikonlover het volgende:
Mensen die hun tijd besteden aan voetball.....
Mensen die acterenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:53 schreef Nikonlover het volgende:
Mensen die hun tijd besteden aan voetball.....
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:01 schreef pussycatdoll het volgende:
Was hij moslim?
Snapje islam
HAHAHAHAHAHAHAHA !!!!EINZ!!!!EINZ!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al de slechtste grap van de dag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:01 schreef pussycatdoll het volgende:
Was hij moslim?
Snapje islam
HAHAHAHAHAHAHAHA !!!!EINZ!!!!EINZ!!!
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef Impect het volgende:
Beter hadden ze Di Tomasso op het spandoek gezet. Hadden we nog relletjes kunnen verwachten
Het is wat meid.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Rolstoel met Nesu naast de kist.
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:45 schreef Lonely-girl het volgende:
Wat interesseerd mij dat nou? Ik ken hun niet eens.
Probeer je de spellingsnazi's expres op je hals te halen?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:45 schreef Lonely-girl het volgende:
Wat interesseerd mij dat nou? Ik ken hun niet eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |