Totdat t-i-m pas om 06:49 morgen een foto plaatst.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totdat t-i-m pas om 06:49 morgen een foto plaatst.
Doe eens niet zo flauw beide.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 06:48 schreef t-i-m het volgende:
stokkie opgehaald.
krijgt vnaaf OF morgen nieuw plekkie
Sorryquote:
Dit. Wees blij dat er een aantal jonge fanatici meedoen aan dit spel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SorryIk kon het niet laten
Ik vind het juist leuk dat ie zo fanatiek is eigenlijk.
Ik heb ook zeker niks tegen zijn fanatisme, dat vind ik juist geweldig. Maar het kan best op een minder irritante en zeurderige manier.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit. Wees blij dat er een aantal jonge fanatici meedoen aan dit spel.
Dat laatste deed ik al in stilte.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:54 schreef Puala het volgende:
Kunnen we stoppen en ons gaan verheugen op de uitmuntende plek waar T-i-m de stok neer gaat leggen?
Hij hoeft natuurlijk ook niet per se naar een gemeente die nog niet geweest isquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zijn toch geen gemeentes meer over?
Er zijn er genoeg die echt hun best doen om die lijst vol te krijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:59 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Hij hoeft natuurlijk ook niet per se naar een gemeente die nog niet geweest is
Ik zou daar ook voor gaan hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die echt hun best doen om die lijst vol te krijgen
had jij hem gisteren (zondag) al opgehaald of vanmorgen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 06:48 schreef t-i-m het volgende:
stokkie opgehaald.
krijgt vnaaf OF morgen nieuw plekkie
het was, om eerlijk te zijn, zondagaaf laat....quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef zwarte_hand het volgende:
had jij hem gisteren (zondag) al opgehaald of vanmorgen?
En dan moet de rest zien uit te puzzelen, achter welk grassprietje in de berm hij ligt. Klinkt als een leuk idee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:33 schreef Meike26 het volgende:
Mooie omgeving daar![]()
Goeie plek voor Fokstok ook ! Vraag me alleen af of het niet leuker is als de sleutel wat meer verstopt mag worden ?? Mensen die geocachen lopen zich soms ook suf te zoeken naar een case. Dan mag die sleutel ook wel wat moeilijker neergelegd worden. Met cryptische aanwijzingen in dit topic ofzo ?![]()
Ah, m.a.w. als ik ooit de kans krijg om Fokstok ergens neer te leggen staat jullie wat te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:37 schreef NoBody122 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |