Heb de link van Buzz niet doorgelezen, maar weet wel dat je de nieuwe Red derrie moet afstellen op buitenblad ipv binnenblad. Succes met pionieren.. Alleen maar leuk om alles zelf te leren en straks trots te zijn op feit dat je alles helemaal zelf gedaan hebt..quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
I know. Bedankt, dat afstellen van de voorder. is nog een kluif lees ik zo. Mijn FM heeft al met zijn borneo vingers aan de stelschroeven gezeten. Morgen maar ff kijken..
Ja, t zou vrij eenvoudig moeten zijn: op buitenblad inderdaad, dan eerst de hoogte: streepje op zijkant kooi moet van de zijkant gelijk zijn met bovenkant tanden buitenblad.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:35 schreef the_critic het volgende:
[..]
Heb de link van Buzz niet doorgelezen, maar weet wel dat je de nieuwe Red derrie moet afstellen op buitenblad ipv binnenblad. Succes met pionieren.. Alleen maar leuk om alles zelf te leren en straks trots te zijn op feit dat je alles helemaal zelf gedaan hebt..
maar "normaal" stel je af op binnenblad... daarom gaat dit bij veel mensen mis, als zij voor eerst deze Red moeten gaan monteren..quote:Op woensdag 25 september 2013 08:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, t zou vrij eenvoudig moeten zijn: op buitenblad inderdaad, dan eerst de hoogte: streepje op zijkant kooi moet van de zijkant gelijk zijn met bovenkant tanden buitenblad.
Daarna de derri draaien tot de streep binnen in de kooi parallel loopt aan de tanden.
De rest doet ie zelf, want de yaw derailleur kantelt niet alleen opzij, maar draait ook een beetje naar binnen (de achterkant van de kooi gaat meer naar binnen dan de voorkant) als je naar het binnenblad schakelt.
Als ik vrijkaartjes zou hebben zou ik best even langswaaien denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:00 schreef the_critic het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Bikemotion trouwens? Ik heb mijn kaartjes al binnen... altijd leuk om even te lopen kwijlen bij alle moois voor het nieuwe seizoen
Het zal niet helemaal zo geformuleerd zijn zoals jij graag wil lezen.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:38 schreef Oksel het volgende:
Ik heb altijd moeite om mensen die zonder hoofdletters en punten schrijven serieus te nemen, sorry. Maar we gaan het zien.. als je ongelijk hebt, krijg ik dan een doos wijn van je? Krijg je een doos wijn van mij als je wel gelijk hebt. Want hard schreeuwen kun je wel.
En je bron, ach. Heb je ooit een politicus horen zeggen dat je aan een goede xtc pil niet dood gaat? Of een constructeur horen zeggen dat iets sterk genoeg is zonder 100% marge? Vergeet niet dat officiele instellingen of personen niet snel iets goedkeuren zonder een miljoen regels in acht te nemen. Maargoed, jij bent ws. het type dat elke ochtend een glaasje melk drinkt omdat je op tv zag dat het gezond is..
Zou inderdaad een goed plan zijn!quote:Op woensdag 25 september 2013 08:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik met je eens, en meteen dan ook een sleuteltopic voor de technische vragen.
die kuur kost je 150 euro? dat betaal je dan voor 10 dgn voedingssuplementen.. das best prijzig.. toch?!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:17 schreef Oksel het volgende:
Kano, dat was wel een grappig grapje.
En voor 150 EUR wil ik de 'gok' wel nemen..Natuurlijk is het een gok. Maar heb zelf 2 andere duursporters ontmoet & gesproken, die beiden goede resultaten hebben geboekt, en hebben behouden. Overigens gaat m'n PT er op achteruit, want we trainen dus 10 dagen niet bij hem. En dat kost hem meer dan hij verdiend op een pakketje poedertjes..
www.indekken.nl eerder.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:42 schreef cafca het volgende:
Mijn Strava is er tijdens de iOS upgrade gewoon op blijven staan, hoor.
www.slechtesmoesjes.nl
Ik vind iOS7 trouwens nog steeds hondslelijk en m'n iphone is er trager van geworden. kutzooi. Kan er nog niet aan wennen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:42 schreef cafca het volgende:
Mijn Strava is er tijdens de iOS upgrade gewoon op blijven staan, hoor.
www.slechtesmoesjes.nl
Ja? Iphone 5? Ik merk niets van trager eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind iOS7 trouwens nog steeds hondslelijk en m'n iphone is er trager van geworden. kutzooi. Kan er nog niet aan wennen.
Pics?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:56 schreef Patroon het volgende:
Alleen nog stuurlintje wikkelen en voorrem ff afstellen
Zeker geen iPhone 5? Ik zou nooit een IOS updaten naar een telefoon die 2 jaar of ouder is (dus naar een 4 of 4S).quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind iOS7 trouwens nog steeds hondslelijk en m'n iphone is er trager van geworden. kutzooi. Kan er nog niet aan wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |