je komt in ieder geval niet om van de honger.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:06 schreef IrCute het volgende:
voedzaam zeg, zelfs mijn hond eet nog beter.
Geen vlees en nauwelijk eiwitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:08 schreef huilen het volgende:
[..]
je komt in ieder geval niet om van de honger.
En heuj, er gaan tomaten en paprika op de pizza savonds.
Valt nergens in terug te lezen, ergo een kuttopic.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:06 schreef huilen het volgende:
[..]
dat studenten veel te duur eten.
voor 30 euro kan je een maand eten en drinken
maar je bent na een maandje wel een goeie pizzabakkerquote:Op woensdag 25 september 2013 07:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geen vlees en nauwelijk eiwitten.
hoezo.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:09 schreef RTB het volgende:
[..]
Valt nergens in terug te lezen, ergo een kuttopic.
En je idee is ook nog eens kut
Kut kwadraat dus.
tegenwoordig zijn die veel duurderquote:Op woensdag 25 september 2013 07:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afbakbroodjes van euroshopper zijn 19 ct heur.
het is dan wel niet de aziatische keuken, maar italianen kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 25 september 2013 07:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
Briljant plan, veel slimmer dan mijn brood met pindakaas plan
moet echt niet gekker worden met jou hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 07:16 schreef huilen het volgende:
[..]
het is dan wel niet de aziatische keuken, maar italianen kunnen er ook wat van
ik moet iedere keer lachen als ik zoiets tegen jou aan het typen benquote:Op woensdag 25 september 2013 07:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
moet echt niet gekker worden met jou hoor
Jeetje! Blij dat ik al afgestudeerd ben.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:13 schreef huilen het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn die veel duurder
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)script.modules.build
Ik denk elke keer: ah. maar natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:20 schreef huilen het volgende:
[..]
ik moet iedere keer lachen als ik zoiets tegen jou aan het typen ben
ikz ie trouwens dat je een vrouw bentquote:Op woensdag 25 september 2013 07:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik denk elke keer: ah. maar natuurlijk.
Je weet hoe we t doenquote:Op woensdag 25 september 2013 07:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gewoon meer geld lenen, yolo
Ja, betekent dat dat je nu geen opmerkingen meer gaat maken over Aziatische kutjes?quote:Op woensdag 25 september 2013 07:22 schreef huilen het volgende:
[..]
ikz ie trouwens dat je een vrouw bent
Dat zeg ik niet. Maar als je tussen de 20-30 bent kan je mogelijk potentieel relatiemateriaal zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, betekent dat dat je nu geen opmerkingen meer gaat maken over Aziatische kutjes?
Die 30 mijlpaal ligt al een tijdje achter me helaasquote:Op woensdag 25 september 2013 07:26 schreef huilen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als je tussen de 20-30 bent kan je mogelijk potentieel relatiemateriaal zijn.
is toch mooi.
wordt je sochtends wakker
Ik: " wil je een aziatisch ontbijtje schat"
True.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die 30 mijlpaal ligt al een tijdje achter me helaas
Dan doe ik het maar met je topics op de vroege ochtend, dat is ook een soort Aziatisch ontbijt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 07:54 schreef Levolution het volgende:
Ja goed dieet man, lekker skinnyfat door je studententijd gaan.
Sorry, ik was op weg naar mijn werk en kon je dus niet eerder feliciteren met deze fenomenale prestaite.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:29 schreef huilen het volgende:
[..]
True.
Ik zat vannacht trouwens nog naar aziatische kutjes te kijken op chaturbate
gadverdamme man, chinese poesjes ruiken nogal apart.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:29 schreef huilen het volgende:
[..]
True.
met curry Gquote:Op woensdag 25 september 2013 08:06 schreef Haque het volgende:
Bedankt voor dit goede advies
Je kan beter elke dag tostis eten
ik heb wel eens een chinees poesje geconsumeerd hoor. niets geks aanquote:Op woensdag 25 september 2013 08:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
gadverdamme man, chinese poesjes ruiken nogal apart.
maar dat weet je vast niet aangezien je alleen maar digitaal poenanie hebt gezien
als je niet passen, hoop auwa enzo normaal vindt, dan is daar niks vreemds aanquote:Op woensdag 25 september 2013 08:10 schreef huilen het volgende:
[..]
ik heb wel eens een chinees poesje geconsumeerd hoor. niets geks aan
je vergeet het bier en de sigarettenquote:Op woensdag 25 september 2013 08:12 schreef MichaelScott het volgende:
Kan veel goedkoper man.![]()
4 pakken euroshopper rijst: 1,36
2 pakken rijstwafels: 0,38
1 liter euroshopper ketchup:1,32
Zo heb je langer dan een week te eten voor ¤3,96
Wie bied minder?
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:12 schreef MichaelScott het volgende:
Kan veel goedkoper man.![]()
4 pakken euroshopper rijst: 1,36
2 pakken rijstwafels: 0,38
1 liter euroshopper ketchup:1,32
Zo heb je langer dan een week te eten voor ¤3,06
Wie bied minder?
als je de rijstwafels weglaat, ben je al weer 38 cent goedkoper uitquote:Op woensdag 25 september 2013 08:13 schreef huilen het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of er goedkopere alternatieven komen
Wordt ja?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:26 schreef niels0 het volgende:
Doe'es niet TS. Ik wordt al misselijk van de gedachte.
Toegegeven, 30 Euro per/maand is niet veel.
Goed zoquote:Op woensdag 25 september 2013 08:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Erhm, nee.Ik zal beter opletten m'vrouw.
TS eet veel piemels per week denk ik om dat te compenseren.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:44 schreef Toiletbril het volgende:
Je hebt nu een tekort van 0.7-1.0 kg vlees per week.
Ik zou de vloeiingen maar opsparen want gezien je voedingsschema kun je de eitwitten goed gebruiken.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:29 schreef huilen het volgende:
[..]
True.
Slim, zo blijft hij onder de 30 euro en krijgt hij ook nog eens kaas binnen,quote:Op woensdag 25 september 2013 08:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS eet veel piemels per week denk ik om dat te compenseren.
spoel je daar de smaak van het sperma mee weg?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:47 schreef huilen het volgende:
ik heb net pizza gemaakt
Nouja, ik keek even of pizzadeeg goedkoper kon.
het kan.
Zelfrijzend bakmeel en water. Kneden, en je hebt deeg.
heb er kaas en paprika op gedaan en een beetje olijfolie.
Kan best om kwart voor 9 sochtends
Nee ik heb vannacht alleen naar kutjes gekekenquote:Op woensdag 25 september 2013 08:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
spoel je daar de smaak van het sperma mee weg?
Je kan ook gewoon voor 2,50 wat gehakt halen en daar maaien in kweken. voedzamer denk ikquote:Op woensdag 25 september 2013 08:49 schreef Plamboom het volgende:
Ik heb een goeie oplossing voor het vlees tekort:
Zet een paar muizenvallen, die kosten weinig en zijn herbruikbaar.
Muizen zijn vast heel voedzaam en de botjes kun je gewoon weer uitkotsten als een uil.
Lekker, van die asian shemale jongetjesquote:Op woensdag 25 september 2013 08:49 schreef huilen het volgende:
[..]
Nee ik heb vannacht alleen naar kutjes gekeken
Oh gewoon gehakt toevoegen aan de pizza's. 1 kg per week kost max 3 euro. Dan ben je alsnog zeer goedkoop klaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:49 schreef huilen het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor 2,50 wat gehakt halen en daar maaien in kweken. voedzamer denk ik
nee het waren aziaten op chaturbate die voor tokens uit de kleren gingen.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lekker, van die asian shemale jongetjes
gaaaaaaaaaaaayquote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef huilen het volgende:
[..]
nee het waren aziaten op chaturbate die voor tokens uit de kleren gingen.
wel afzetterij.
had een zo'n gozer 10 euro betaalt voor de tieten, laten ze het 5 seconden zien. Dan betaalt ie weer 10 euro, doen ze hetzelfdeVoor de vagina moest je 50 euro aan tokens in een keer neerleggen ofzo. wist hij veel
je kan ze in thee dopenquote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef Plamboom het volgende:
In de middag heeft ie van die droge koekjes
ja ! Maar als een baas bleef ik gewoon in die kamer zitten en liet ik lekker de andere betalen. kreeg ik de kut voor noppes te zienquote:
Dan moet je weer thee kopen...quote:Op woensdag 25 september 2013 08:53 schreef huilen het volgende:
[..]
je kan ze in thee dopendat is best lekker
ik zou ook huilen als dat mijn leven was.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:53 schreef huilen het volgende:
[..]
ja ! Maar als een baas bleef ik gewoon in die kamer zitten en liet ik lekker de andere betalen. kreeg ik de kut voor noppes te zien
dat heb je meestal nog wel :p Anders kost dat ook maar 30 cent voor 30 zakjesquote:Op woensdag 25 september 2013 08:54 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Dan moet je weer thee kopen...
Of ga jij langs alle supermarkten en die gratis thee stelen?
Gadverdammequote:Op woensdag 25 september 2013 09:07 schreef huilen het volgende:
[..]
dat heb je meestal nog wel :p Anders kost dat ook maar 30 cent voor 30 zakjes
ontopic:
mijn ontbijtjepizza met knoflook en sambal
[ afbeelding ]
wat is daar mis meequote:Op woensdag 25 september 2013 09:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
![]()
Gewoon elke dag brood en pindakaas
Als ontbijt is dat gewoon ranzig.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:20 schreef huilen het volgende:
[..]
wat is daar mis mee
gewoon pizzadeeg met paprika en kaas.
quote:Op woensdag 25 september 2013 07:09 schreef huilen het volgende:
[..]
hoezo.
je kan in de kroeg gewoon tegen de chicks zeggen dat je elke dag italiaans eet
de sambal viel wat zwaar jaquote:Op woensdag 25 september 2013 09:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ontbijt is dat gewoon ranzig.
Waarom zou je dat zeggen danquote:Op woensdag 25 september 2013 07:09 schreef huilen het volgende:
[..]
hoezo.
je kan in de kroeg gewoon tegen de chicks zeggen dat je elke dag italiaans eet
Ligt eraan hoe je eruit ziet qua lichaam etc.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:47 schreef huilen het volgende:
[..]
Omdat je niet gaat zeggen dat je iedere ochtend pizza's van 27 cent in mekaar flanst
Een student met een Canon EOS 40D, kan toch niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:07 schreef huilen het volgende:
[..]
dat heb je meestal nog wel :p Anders kost dat ook maar 30 cent voor 30 zakjes
ontopic:
mijn ontbijtjepizza met knoflook en sambal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS eet veel piemels per week denk ik om dat te compenseren.
Genomen zonder flits op 2013:09:25 09:11:29.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:20 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Een student met een Canon EOS 40D, kan toch niet.
Heel erg sterk dit... Dat kan niet gezond zijn... Bovendien, wat is er belangrijker voor je lichaam?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |