je komt in ieder geval niet om van de honger.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:06 schreef IrCute het volgende:
voedzaam zeg, zelfs mijn hond eet nog beter.
Geen vlees en nauwelijk eiwitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:08 schreef huilen het volgende:
[..]
je komt in ieder geval niet om van de honger.
En heuj, er gaan tomaten en paprika op de pizza savonds.
Valt nergens in terug te lezen, ergo een kuttopic.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:06 schreef huilen het volgende:
[..]
dat studenten veel te duur eten.
voor 30 euro kan je een maand eten en drinken
maar je bent na een maandje wel een goeie pizzabakkerquote:Op woensdag 25 september 2013 07:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geen vlees en nauwelijk eiwitten.
hoezo.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:09 schreef RTB het volgende:
[..]
Valt nergens in terug te lezen, ergo een kuttopic.
En je idee is ook nog eens kut
Kut kwadraat dus.
tegenwoordig zijn die veel duurderquote:Op woensdag 25 september 2013 07:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afbakbroodjes van euroshopper zijn 19 ct heur.
het is dan wel niet de aziatische keuken, maar italianen kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 25 september 2013 07:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
Briljant plan, veel slimmer dan mijn brood met pindakaas plan
moet echt niet gekker worden met jou hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 07:16 schreef huilen het volgende:
[..]
het is dan wel niet de aziatische keuken, maar italianen kunnen er ook wat van
ik moet iedere keer lachen als ik zoiets tegen jou aan het typen benquote:Op woensdag 25 september 2013 07:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
moet echt niet gekker worden met jou hoor
Jeetje! Blij dat ik al afgestudeerd ben.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:13 schreef huilen het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn die veel duurder
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)script.modules.build
Ik denk elke keer: ah. maar natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:20 schreef huilen het volgende:
[..]
ik moet iedere keer lachen als ik zoiets tegen jou aan het typen ben
ikz ie trouwens dat je een vrouw bentquote:Op woensdag 25 september 2013 07:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik denk elke keer: ah. maar natuurlijk.
Je weet hoe we t doenquote:Op woensdag 25 september 2013 07:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gewoon meer geld lenen, yolo
Ja, betekent dat dat je nu geen opmerkingen meer gaat maken over Aziatische kutjes?quote:Op woensdag 25 september 2013 07:22 schreef huilen het volgende:
[..]
ikz ie trouwens dat je een vrouw bent
Dat zeg ik niet. Maar als je tussen de 20-30 bent kan je mogelijk potentieel relatiemateriaal zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, betekent dat dat je nu geen opmerkingen meer gaat maken over Aziatische kutjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |