Grapje natuurlijk! Ze hebben ook hele leuke films voor de kidsquote:Op woensdag 25 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat series die ik ga kijken.
En haha wat leuk Johannes
Heeft Karina kinderen?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk! Ze hebben ook hele leuke films voor de kids
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:30 schreef Latert het volgende:
Ja, wat ga je hier nou voor OP bij plaatsen.
Schijnbaar niet, anders was het een milf geweest.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft Karina kinderen?
Karina heb je kinderen?
Ik allebei niet... En als ik KLB mag geloven dien ik ook niet meer te beginnen aan eigen kinderen..quote:Op woensdag 25 september 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
Nee geen kinderen. Wel neefje en nichtjes.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is Corrie als haar vorige dildo weer eens aan het rotten is.
Ik heb het nooit gewild, ik ben niet zo handig met kinderen. Volgens mij zou ik af en toe een klap geven als ze vervelend waren.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik allebei niet... En als ik KLB mag geloven dien ik ook niet meer te beginnen aan eigen kinderen..
Want: te oud of te raar![]()
NOTEquote:Op woensdag 25 september 2013 01:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is Corrie als haar vorige dildo weer eens aan het rotten is.
Ik wil ze ook nog steeds niet, maar ik baal van het idee dat de keuze er zo écht niet meer is (tenzij Italiaanse artsquote:Op woensdag 25 september 2013 01:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gewild, ik ben niet zo handig met kinderen. Volgens mij zou ik af en toe een klap geven als ze vervelend waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |