quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee, grapjes zijn na 300x niet leuk meer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor
Ja jij met je tostigrappenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, grapjes zijn na 300x niet leuk meer.
Laatst maakte ik 'm toevallig, daarvoor is het een eeuwigheid geleden. Kun je niet over jouw grappen zeggen.quote:
Mijn grappen zijn altijd andersquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst maakte ik 'm toevallig, daarvoor is het een eeuwigheid geleden. Kun je niet over jouw grappen zeggen.
Echt wel... een grote orgiequote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stiekem houden wel wel van elkaar hoor
Nietes. Altijd gevat en gericht op een post, vaak met referenties naar oudere posts om ze extra hilarisch te makenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Val dood in slaap.
[..]
Gebaseerd op hetzelfde.
Er zit nog maar 1 panda in de kastquote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef muhahaha het volgende:
Jaja altijd andere worden echter komt het op hetzelfde neer -> een volle kast panda's
Arme panda, zo eenzaam.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit nog maar 1 panda in de kast
Ik snap het wel, ik zie er gewoon geen grap meer inquote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nietes. Altijd gevat en gericht op een post, vaak met referenties naar oudere posts om ze extra hilarisch te maken
Jij snapt ze gewoon niet
Dat is jouw gebrek niet de mijnequote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik zie er gewoon geen grap meer in
Welke nieuwe?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie was de laatste dan? Nieuwe of die ouwe?
Je vindt die minions anders wel leukquote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das geen gebrek hoor, zoals ik al zei: 300x dezelfde grap vind ik niet leuk.
Ik hou het allemaal niet meer bij man, jij gaat zo rap allemaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke nieuwe?![]()
Uhm nee de oude denk ik
?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je vindt die minions anders wel leuk
Minions zijn ook leukquote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je vindt die minions anders wel leuk
Da's niet man, ik sta praktisch stilquote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet meer bij man, jij gaat zo rap allemaal.
Doodsverwensing TR gemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Val dood in slaap.
[..]
Gebaseerd op hetzelfde.
Heul niet hoe vaak heb je haar likjepomp gegeven dan? Ik dacht een paar keer.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet man, ik sta praktisch stil
Ik kan het op 2 vingers tellenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heul niet hoe vaak heb je haar likjepomp gegeven dan? Ik dacht een paar keer.
Panda's zijn tofquote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Nee ik durf niet meerenge panda's
Die minions zijn de hele film lang 1 en dezelfde infantiele kutgrapquote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen?
300x dezelfde grap is niet hetzelfde als een film
Staat dat hier ergens? Nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je houdt wel van een anale vernedering her en der?
Ja hier ookquote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Nee ik durf niet meerenge panda's
Opflikkeren met die panda's.quote:
Leugens!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die minions zijn de hele film lang 1 en dezelfde infantiele kutgrap
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die minions zijn de hele film lang 1 en dezelfde infantiele kutgrap
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hier ook
[..]
Opflikkeren met die panda's.
Je kickt op die staart zeker?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dan liever een marsipulami of hoe je dat ook schrijft
Dat gele beest met die flexibele staart?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dan liever een marsipulami of hoe je dat ook schrijft
Siquote:Op woensdag 25 september 2013 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gele beest met die flexibele staart?
Vin, don't feed the trollquote:Op woensdag 25 september 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dm's in topic posten, ban. PR gemaakt.
OOOO wat doet u nu.....quote:Op woensdag 25 september 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de auto staan.
En pluche roze handboeien
Jawelquote:
Poppetje gezien, kastje dichtquote:
Je weet maar nooit wanneer het van pas komt hequote:Op woensdag 25 september 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de auto staan.
En pluche roze handboeien
PR serieus ja?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dm's in topic posten, ban. PR gemaakt.
Vaker refreshen.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Raene het volgende:
Wtf is going oooooon people!?
Ik kan niks.meer.volgen stomme mobiel.
Die geven ze weg bij vrijgezellenfeestjes. Ik haal ze op hier in het dorp bij de partyshop.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel
P
[..]
Poppetje gezien, kastje dicht
[..]
Je weet maar nooit wanneer het van pas komt he
Jaja, zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die geven ze weg bij vrijgezellenfeestjes. Ik haal ze op hier in het dorp bij de partyshop.
Omdat het kan en geen ideequote:Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom wel?
Wie is Elan eigenlijk?
[..]
lol
Ik poste geen dm ik vatte alleen samen wat jij stuurde. Helaas.quote:
Ik ben Viro's neef dus doe rustig aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom wel?
Wie is Elan eigenlijk?
[..]
lol
Eigenlijk niet zo spannend... we hebben het over de bekende panda's, vin loopt te zieken op Elan of elan vinnie en af en toe een faxie opmerking en Royco en ik hebben het over handboeien en wel/niet iets mogenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Raene het volgende:
Wtf is going oooooon people!?
Ik kan niks.meer.volgen stomme mobiel.
Dat valt onder hetzelfde, kneusquote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik poste geen dm ik vatte alleen samen wat jij stuurde. Helaas.
Maar die doodsbedreiging zal men wel binnenkrijgen.
Ik zie nergens een doodsbedreiging, waarom kom je zo tof doen?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik poste geen dm ik vatte alleen samen wat jij stuurde. Helaas.
Maar die doodsbedreiging zal men wel binnenkrijgen.
Ja dat wil ik eigenlijk wel wetenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ze bij de action hier keken toen ik 25 maskers op kwam halen
Of anders?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben Viro's neef dus doe rustig aan.
Nee dat valt niet onder hetzelfde. Ik citeer/kopieer geen teksten ik vat alleen samen wat je zei.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt onder hetzelfde, kneus
En fijn voor je, het is geen doodsbedreiging, want 'dood' staat doorgestreept en 'in slaap' staat er achter
Doe rustig aan of anders wat?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
Heel raar.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat wil ik eigenlijk wel weten
Ik heb je geen toestemming gegeven, dus is wel hetzelfde.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat valt niet onder hetzelfde. Ik citeer/kopieer geen teksten ik vat alleen samen wat je zei.
Een doodsbedreiging = een doodsbedreiging met of zonder streepje er door.
Gheghequote:Op woensdag 25 september 2013 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel raar.
En om mijn grap dat mijn standaard zorro masker ging vervelen hoefde ze ook niet te lachen.
Dus je ontkent niet dat je een dm met die strekking gestuurd hebt?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb je geen toestemming gegeven, dus is wel hetzelfde.
En /care
Pak jij even wat te drinken voor ons?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
Ow ik blijf nog even... kijken hoe dit zich ontwikkelt
quote:
Die toen mee was naar SR?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Rietje erbij?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pak jij even wat te drinken voor ons?
Ja dan juich je niet meer ...quote:Op woensdag 25 september 2013 00:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Die toen mee was naar SR?
En hoezo rustig? Ik ben volgens mij alleen maar nieuwsgierig
popcorn gastquote:Op woensdag 25 september 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
Ow ik blijf nog even... kijken hoe dit zich ontwikkelt
Ah komop toe nouquote:Op woensdag 25 september 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
Ik ga niet rellen mag niet van Yvonne kwam gewoon even klieren omdat ik me verveel.
Nee, waarom zou ik iets ontkennen waar ik niks over gestuurd hebquote:Op woensdag 25 september 2013 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je ontkent niet dat je een dm met die strekking gestuurd hebt?
Pussy.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
Ik ga niet rellen mag niet van Yvonne kwam gewoon even klieren omdat ik me verveel.
Elan plagen, likjepomp vragen vermoed ikquote:Op woensdag 25 september 2013 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag het aan je collega die gaat nogal prat op rellen.
Dus nu ontken je dat er überhaupt een dm is?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik iets ontkennen waar ik niks over gestuurd heb
[..]
Pussy.
Oei, da's strafbaar op Fokquote:Op woensdag 25 september 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus nu ontken je dat er überhaupt een dm is?
Dus je lokt mods hier heen voor onzin.
Tis wel een verkapte schuinmarcheerder ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Elan plagen, likjepomp vragen vermoed ik
Ik lok je moeder naar het steegje achter je huis om haar daar te verkrachten.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus nu ontken je dat er überhaupt een dm is?
Dus je lokt mods hier heen voor onzin.
Dit.quote:
Mijn moeder is dood jaquote:Op woensdag 25 september 2013 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lok je moeder naar het steegje achter je huis om haar daar te verkrachten.
Mag ik ervoor bedanken als het meteen zo gaat?quote:
Why?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Elan plagen, likjepomp vragen vermoed ik
Oud nieuws.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een naar ventje ben jij eigenlijk.
Ik zou maar iets aan je houding doen als je de verkeerde tegenkomt krijg je een klap voor je kop.quote:
Truste faxquote:
Truste Engelquote:
Prima, voor m'n kop voel ik toch niks van.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zou maar iets aan je houding doen als je de verkeerde tegenkomt krijg je een klap voor je kop.
Scherp.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima, voor m'n kop voel ik toch niks van.
Ik ben de woordvoerder van VBL.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik zei VBL, geen kapiteintje.
Komt vast omdat je een enorm bord voor je kop hebt.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima, voor m'n kop voel ik toch niks van.
Koop een taart en ga het vieren.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben de woordvoerder van VBL.
Origineel. Heb je meer van dat soort uitsmijters in je repertoire zitten?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop een taart en ga het vieren.
Nee, daar ligt je zusje in stukjes gehakt op, om opgegeten te worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt vast omdat je een enorm bord voor je kop hebt.
Het niveau hier.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daar ligt je zusje in stukjes gehakt op, om opgegeten te worden.
Succes.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
We gaan deze chat mergen met VBL dan is er tenminste wat actie.
Wellicht.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Origineel. Heb je meer van dat soort uitsmijters in je repertoire zitten?
Mijn zusje date niet met lelijke jongetjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daar ligt je zusje in stukjes gehakt op, om opgegeten te worden.
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
Je fobo komt de credibility van je stoere teksten niet echt ten goede als ik eerlijk mag zijn.
Wie zegt dat ik je zusje aan het daten was?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn zusje date niet met lelijke jongetjes.
Wat fijn voor je.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
Je fobo komt de credibility van je stoere teksten niet echt ten goede als ik eerlijk mag zijn.
Oh je wilde haar letterlijk opeten.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je zusje aan het daten was?
[..]
Wat fijn voor je.
Ga je het bij die basisschool retoriek van je weerbaarheids cursus voor kinderen houden of kun je ook nog wat zinnigs produceren?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je zusje aan het daten was?
[..]
Wat fijn voor je.
Dat komt door de illuminatie.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie meer VBL topic in je pohi dan BNW
Vinnie komt hier al jaren, Elan doet anders ook behoorlijk bijdehand.. Waarom moet jij er dan nog eens achteraan komen, kan Elan het niet alleen met Vinnie af? Heeft hij iemand nodig die zijn handje vasthoudt?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar die rare Vinnie die gelijk een grote muil opzet.
Klopt, ik neuk alleen geen hoertjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh je wilde haar letterlijk opeten.
God ik dacht in de TT te lezen dat dit een sexchat was.
Wat heeft het voor nut om iets zinnigs op FOK! te zeggen?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je het bij die basisschool retoriek van je weerbaarheids cursus voor kinderen houden of kun je ook nog wat zinnigs produceren?
Wat wil je hiermee insinueren? Dat ik van homosensuele aard ben?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Vinnie komt hier al jaren, Elan doet anders ook behoorlijk bijdehand.. Waarom moet jij er dan nog eens achteraan komen, kan Elan het niet alleen met Vinnie af? Heeft hij iemand nodig die zijn handje vasthoudt?
Alleen niet in Bnw.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom maakt iedereen altijd zo'n issue van het feit dat mensen in VBL posten?Klassejustitie dit dat.
VBL'ers en KLB'ers zijn vieze relnichten. Daarom.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom maakt iedereen altijd zo'n issue van het feit dat mensen in VBL posten?Klassejustitie dit dat.
Eerst je ballen maar indalen dan zien we wel verder met die hoeren.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, ik neuk alleen geen hoertjes.
Mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen lijkt mij. En mensen die gaan haten moet je geeneens aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
Een voor allen allen voor één zo rollen wijquote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Vinnie komt hier al jaren, Elan doet anders ook behoorlijk bijdehand.. Waarom moet jij er dan nog eens achteraan komen, kan Elan het niet alleen met Vinnie af? Heeft hij iemand nodig die zijn handje vasthoudt?
Ik mag hopen dat die 84.000 posts niet louter van hetzelfde niveau zijn als je hier etaleert?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, ik neuk alleen geen hoertjes.
[..]
Wat heeft het voor nut om iets zinnigs op FOK! te zeggen?
Want?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
VBL'ers en KLB'ers zijn vieze relnichten. Daarom.
Niks mis met een beetje homosensuele gevoelens.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee insinueren? Dat ik van homosensuele aard ben?
Da's allang gebeurd.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst je ballen maar indalen dan zien we wel verder met die hoeren.
Ik mag jou.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen lijkt mij. En mensen die gaan haten moet je geeneens aandacht aan besteden.
#delevenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen lijkt mij. En mensen die gaan haten moet je geeneens aandacht aan besteden.
Daar zou ik niks over kunnen zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje homosensuele gevoelens.
Tuurlijk wel, het is immers FOK!, geen wetenschapsforum.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die 84.000 posts niet louter van hetzelfde niveau zijn als je hier etaleert?
Omdat.quote:
Doeiquote:Op woensdag 25 september 2013 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben hier weg voor ik weer een ban krijg omdat ik in VBL post. Gr gr
quote:
Eigenlijk alles, games / werk / sex / schoolquote:
Ah een beetje hetzelfde dan elke sc dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Eigenlijk alles, games / werk / sex / school
Je weet dat ik gelijk heb.quote:
Ja idd :p nothing out of the ordinaryquote:Op woensdag 25 september 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah een beetje hetzelfde dan elke sc dus.
Voetbal?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Eigenlijk alles, games / werk / sex / school
Er zitten hier volgens mij twee die echt van voetbal houden.. Ik geef er niks omquote:Op woensdag 25 september 2013 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Voetbal?
Of is dat uit den boze hier.
Welterustenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef Vinniiee het volgende:
Slapen, over 4,5 uur gaat de wekker. Trusten
Trustequote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef Vinniiee het volgende:
Slapen, over 4,5 uur gaat de wekker. Trusten
Mooi.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Er zitten hier volgens mij twee die echt van voetbal houden.. Ik geef er niks om..
Het gaat hier vrijwel nooit over voetbal
Waarom zou je daar vrijwillig aan mee doen? Wat is de toegevoegde waarde van geen porno mogen kijken?quote:Op woensdag 25 september 2013 03:47 schreef RAARHEID het volgende:
Doe mee aan die porn-off door 21 dagen geen porno te kijken. Nu al 2 dagen niet en het is doodsaaiWat de fuck moet ik met al mijn tijd doen?
Dat zal LoLa niet met je eens zijn, die roept juist vaak dat het wel over voetbal gaatquote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Er zitten hier volgens mij twee die echt van voetbal houden.. Ik geef er niks om..
Na afgelopen week hou ik me ook wel even koestquote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Van de natuur genietenquote:Op woensdag 25 september 2013 03:47 schreef RAARHEID het volgende:
Doe mee aan die porn-off door 21 dagen geen porno te kijken. Nu al 2 dagen niet en het is doodsaaiWat de fuck moet ik met al mijn tijd doen?
Ik wil er niet meer aan denkenquote:Op woensdag 25 september 2013 08:23 schreef rival het volgende:
[..]
Na afgelopen week hou ik me ook wel even koest
Ajax heeft van psv verloren geloof ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:34 schreef muhahaha het volgende:
Goeiemoggel. Gaat het niet zo goed in voetballand?
En van Barca.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ajax heeft van psv verloren geloof ik.
Het gaat steeds beterquote:Op woensdag 25 september 2013 08:34 schreef muhahaha het volgende:
Goeiemoggel. Gaat het niet zo goed in voetballand?
Geen Vermeer. Scheelt al.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:57 schreef rival het volgende:
Maar vanavond krijgen we het altijd sterke Volendam op bezoek en beginnen we met een andere voorhoede... moet goedkomen
Ik vond de eerste helft tegen Barca zelfs nog verrassend goed. De tweede helft ging precies zoals ik verwacht hadquote:Op woensdag 25 september 2013 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die hier van balen of dit niet zo hadden verwacht
wees realistisch.
Haal je maar niks in je hoofd, we gaan nog steeds naar de ArenA in meiquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal je maar niks in je hoofd, we gaan nog steeds naar de ArenA in mei
quote:
geen idee?quote:
oow zou maar zo kunnenquote:
Haha, een beetjequote:Op woensdag 25 september 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij komt nu ze in Turkije zit zeker ook wel ff tot rust?
Ghehehequote:
Gta 5 main story klaarquote:Op woensdag 25 september 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Het is je van harte gegund hoor
das snel ik ben nu net mijn 2de heist aan het voorbereidenquote:
Lastig hequote:Op woensdag 25 september 2013 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
niet kunnen spelen
Visite
Sociaal leven
Nouja ik kan natuurlijk gewoon niet open doen. Maar er stond een blonde dame voor de deur... Ik ben zwakquote:
Groot gelijkquote:Op woensdag 25 september 2013 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nouja ik kan natuurlijk gewoon niet open doen. Maar er stond een blonde dame voor de deur... Ik ben zwak
Die had je ook op vakantie moeten sturen, amateur.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nouja ik kan natuurlijk gewoon niet open doen. Maar er stond een blonde dame voor de deur... Ik ben zwak
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die had je ook op vakantie moeten sturen, amateur.
Mosterd na de maaltijd noemen ze dit volgens mij.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die had je ook op vakantie moeten sturen, amateur.
Roy doet wel stoer maar terwijl zij met haar kont in Turkije zit is hij op zijn vrije dag druk bezig voor haar bedrijf.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd noemen ze dit volgens mij.
Als je dit soort waardevolle informatie hebt, dan moet je dat eerder delen
Waarom naai jij hem altijd dmv priveinfo hier te delen?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy doet wel stoer maar terwijl zij met haar kont in Turkije zit is hij op zijn vrije dag druk bezig voor haar bedrijf.
Hoe bedoel je onder de plak![]()
Kusje Roy
Dat dan weer welquote:Op woensdag 25 september 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy doet wel stoer maar terwijl zij met haar kont in Turkije zit is hij op zijn vrije dag druk bezig voor haar bedrijf.
Hoe bedoel je onder de plak![]()
Kusje Roy
Staat openbaar op zn FB!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom naai jij hem altijd dmv priveinfo hier te delen?
Siert je welquote:
Opstart is lastig, moet meer naamsbekendheid krijgen.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat openbaar op zn FB!
[..]
Siert je wel![]()
Gaat ook wel goed met dat bedrijf of niet?
Goed bezig!!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opstart is lastig, moet meer naamsbekendheid krijgen.
Veel dingen vanuit de organisatie gaan te traag en amateuristisch in mijn ogen.
Dus die pakken we (ik) zelf maar aan.
Ga er gewoon voor zorgen dat ze 4 groepen vol gaat krijgen en workshops in eigen beheer gaat doen.
Zonder al die tussenpersonen.
Ja 2 oktober begint de eerste groep paaldansenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig!!
1 oktober gaat ze echt open?
Tof man!!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 2 oktober begint de eerste groep paaldansen
Den Bosch is niet zo ver, zit ook een vestiging. Mooi nieuw pandquote:Op woensdag 25 september 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tof man!!
Jammer dat het zo ver weg is anders had ik graag burleske willen doen bij haar. Maar ik kom vast wel een keer een lesje meedoen, gewoon omdat het kan
Is ook niet te doen voor mijquote:Op woensdag 25 september 2013 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Den Bosch is niet zo ver, zit ook een vestiging. Mooi nieuw pand
Met of zonder zweep?quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Giertje het volgende:
blaaargh ik heb geen zin meer om te werken
ik heb mijn werk voor grotendeels al afquote:Op woensdag 25 september 2013 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook nietik denk dat ik lekker niks ga doen vandaag
Ik heb vrij.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Giertje het volgende:
das wel lekkerquote:
Wees blij dat je een baan hebt hoor je vaak tegenwoordigquote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Giertje het volgende:
ben ook wel blij hoor dat zonder meerquote:Op woensdag 25 september 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat je een baan hebt hoor je vaak tegenwoordig
Daar heb je verlofuren voorquote:Op woensdag 25 september 2013 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben ook wel blij hoor dat zonder meer
maar toch beetje vrij zo nu en dan zou lekker zijn
ik mis uitslapen
school/stagequote:Op woensdag 25 september 2013 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb mijn werk voor grotendeels al af
zit nu een beetje mijn tijd uit
wat doe jij dan? school of werk?
mja die heb ik al opquote:
oke wat voor opleiding volg je?quote:
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 25 september 2013 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga zo denk ik lekker een uitgebreide tosti maken
lekkerquote:Op woensdag 25 september 2013 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga zo denk ik lekker een uitgebreide tosti maken
Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brood met kaas of boterhamworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |