quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee, grapjes zijn na 300x niet leuk meer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor
Ja jij met je tostigrappenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, grapjes zijn na 300x niet leuk meer.
Laatst maakte ik 'm toevallig, daarvoor is het een eeuwigheid geleden. Kun je niet over jouw grappen zeggen.quote:
Mijn grappen zijn altijd andersquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst maakte ik 'm toevallig, daarvoor is het een eeuwigheid geleden. Kun je niet over jouw grappen zeggen.
Echt wel... een grote orgiequote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stiekem houden wel wel van elkaar hoor
Nietes. Altijd gevat en gericht op een post, vaak met referenties naar oudere posts om ze extra hilarisch te makenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Val dood in slaap.
[..]
Gebaseerd op hetzelfde.
Er zit nog maar 1 panda in de kastquote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef muhahaha het volgende:
Jaja altijd andere worden echter komt het op hetzelfde neer -> een volle kast panda's
Arme panda, zo eenzaam.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit nog maar 1 panda in de kast
Ik snap het wel, ik zie er gewoon geen grap meer inquote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nietes. Altijd gevat en gericht op een post, vaak met referenties naar oudere posts om ze extra hilarisch te maken
Jij snapt ze gewoon niet
Dat is jouw gebrek niet de mijnequote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik zie er gewoon geen grap meer in
Welke nieuwe?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie was de laatste dan? Nieuwe of die ouwe?
Je vindt die minions anders wel leukquote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das geen gebrek hoor, zoals ik al zei: 300x dezelfde grap vind ik niet leuk.
Ik hou het allemaal niet meer bij man, jij gaat zo rap allemaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke nieuwe?![]()
Uhm nee de oude denk ik
?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je vindt die minions anders wel leuk
Minions zijn ook leukquote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je vindt die minions anders wel leuk
Da's niet man, ik sta praktisch stilquote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet meer bij man, jij gaat zo rap allemaal.
Doodsverwensing TR gemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Val dood in slaap.
[..]
Gebaseerd op hetzelfde.
Heul niet hoe vaak heb je haar likjepomp gegeven dan? Ik dacht een paar keer.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet man, ik sta praktisch stil
Ik kan het op 2 vingers tellenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heul niet hoe vaak heb je haar likjepomp gegeven dan? Ik dacht een paar keer.
Panda's zijn tofquote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Nee ik durf niet meerenge panda's
Die minions zijn de hele film lang 1 en dezelfde infantiele kutgrapquote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen?
300x dezelfde grap is niet hetzelfde als een film
Staat dat hier ergens? Nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je houdt wel van een anale vernedering her en der?
Ja hier ookquote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Nee ik durf niet meerenge panda's
Opflikkeren met die panda's.quote:
Leugens!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die minions zijn de hele film lang 1 en dezelfde infantiele kutgrap
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die minions zijn de hele film lang 1 en dezelfde infantiele kutgrap
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hier ook
[..]
Opflikkeren met die panda's.
Je kickt op die staart zeker?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dan liever een marsipulami of hoe je dat ook schrijft
Dat gele beest met die flexibele staart?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dan liever een marsipulami of hoe je dat ook schrijft
Siquote:Op woensdag 25 september 2013 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gele beest met die flexibele staart?
Vin, don't feed the trollquote:Op woensdag 25 september 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dm's in topic posten, ban. PR gemaakt.
OOOO wat doet u nu.....quote:Op woensdag 25 september 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de auto staan.
En pluche roze handboeien
Jawelquote:
Poppetje gezien, kastje dichtquote:
Je weet maar nooit wanneer het van pas komt hequote:Op woensdag 25 september 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de auto staan.
En pluche roze handboeien
PR serieus ja?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dm's in topic posten, ban. PR gemaakt.
Vaker refreshen.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Raene het volgende:
Wtf is going oooooon people!?
Ik kan niks.meer.volgen stomme mobiel.
Die geven ze weg bij vrijgezellenfeestjes. Ik haal ze op hier in het dorp bij de partyshop.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel
P
[..]
Poppetje gezien, kastje dicht
[..]
Je weet maar nooit wanneer het van pas komt he
Jaja, zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die geven ze weg bij vrijgezellenfeestjes. Ik haal ze op hier in het dorp bij de partyshop.
Omdat het kan en geen ideequote:Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom wel?
Wie is Elan eigenlijk?
[..]
lol
Ik poste geen dm ik vatte alleen samen wat jij stuurde. Helaas.quote:
Ik ben Viro's neef dus doe rustig aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom wel?
Wie is Elan eigenlijk?
[..]
lol
Eigenlijk niet zo spannend... we hebben het over de bekende panda's, vin loopt te zieken op Elan of elan vinnie en af en toe een faxie opmerking en Royco en ik hebben het over handboeien en wel/niet iets mogenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef Raene het volgende:
Wtf is going oooooon people!?
Ik kan niks.meer.volgen stomme mobiel.
Dat valt onder hetzelfde, kneusquote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik poste geen dm ik vatte alleen samen wat jij stuurde. Helaas.
Maar die doodsbedreiging zal men wel binnenkrijgen.
Ik zie nergens een doodsbedreiging, waarom kom je zo tof doen?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik poste geen dm ik vatte alleen samen wat jij stuurde. Helaas.
Maar die doodsbedreiging zal men wel binnenkrijgen.
Ja dat wil ik eigenlijk wel wetenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ze bij de action hier keken toen ik 25 maskers op kwam halen
Of anders?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben Viro's neef dus doe rustig aan.
Nee dat valt niet onder hetzelfde. Ik citeer/kopieer geen teksten ik vat alleen samen wat je zei.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt onder hetzelfde, kneus
En fijn voor je, het is geen doodsbedreiging, want 'dood' staat doorgestreept en 'in slaap' staat er achter
Doe rustig aan of anders wat?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
Ik ben Viro's neef dus doe rustig aan.
Heel raar.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat wil ik eigenlijk wel weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |