Een oproltoetsenbord, handig joh!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar wat heb jij dan liggen? en waarom typt het voor geen meter?
Die heb ik wel in het blauw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oproltoetsenbord, handig joh!
Alleen niet in blauw zoals deze:
[ afbeelding ]
Jah, da's een kutding, dat zie je zoquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oproltoetsenbord, handig joh!
Alleen niet in blauw zoals deze:
[ afbeelding ]
Vanwege kruimels aangeschaft, ik heb ook vaak het Fann probleem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die heb ik wel in het blauw.![]()
En typt inderdaad voor geen meter. Doe mij maar een gewoon toetsenbord.
Ik heb hem in het zwart, als ik een blauwe afbeelding toendertijd had had ik hem ook nooit gekocht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, da's een kutding, dat zie je zo
Niet doen, download de Swiftkey app en je hebt een prima toetsenbord op je scherm...quote:
Ik zocht een toetsenbord dat ik makkelijk kon meenemen met mijn laptop. Alleen typte mijn laptop beter dan dat toetsenbord. Dus gebruik ik dat toetsenbord niet meer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanwege kruimels aangeschaft, ik heb ook vaak het Fann probleem.
Maar liever de kruimels dan dat rare oprolding
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen, download de Swiftkey app en je hebt een prima toetsenbord op je scherm...
Zonde van het bierquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zocht een toetsenbord dat ik makkelijk kon meenemen met mijn laptop. Alleen typte mijn laptop beter dan dat toetsenbord. Dus gebruik ik dat toetsenbord niet meer.
En heb geen last van kruimels. Heb wel eens bier over mijn toetsenbord gegooid. Is ook geen aanrader.
En van het toetsenbord. Sindsdien bleven de toetsen plakken. Heb ik maar een ander toetsenbord gepakt.quote:
Als je dat nou eens op je eigen apparaat zou doen hebben we er geen last vanquote:
Waarom is dat toetsnbordje niks dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen, download de Swiftkey app en je hebt een prima toetsenbord op je scherm...
Oké gezellig avond nog dan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat nou eens op je eigen apparaat zou doen hebben we er geen last van
He je zo'n toetsenbordje of juist niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Ikvindhetmaarkuttikkenopzontablet,heelvaakreageertdespatieniet
Nee, ik heb geen los toetsenbord, misschien is dat wel een optie. Ik ga eens ff kijken hoe duur die dingen zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
He je zo'n toetsenbordje of juist niet?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen los toetsenbord, misschien is dat wel een optie. Ik ga eens ff kijken hoe duur die dingen zijn.
Ik zie er hier al 1 voor ¤ 28,75.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ah een medeslachtoffer
kost zo rond de 8 tientjes, kan ook goedkoper zijn, misschien wel
6 ik mot nog effe googelen dus
Dat is je manke Fann. Je kan niet discussiëren . Het is altijd ja doei..ik ga de was op hangen. Wees dan een ventquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké gezellig avond nog dan!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie er hier al 1 voor ¤ 28,75.
http://www.ipad-toetsenbord.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |