quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef Iemand91 het volgende:
Weer een tip; in China zijn ze soms iets goedkoper te halen; maar toch is dit erg [ afbeelding ]
scherp geprijsd (bijvoorbeeld goedkoper dan de bekende repeater van BIC.)
De Maxxter ACT-WNP-RP-002-W van ¤18.95 vanaf morgen voor ¤12.95 bij de Action.
Misschien nog wel iets voor hier...
De Aliexpress.com app voor op je telefoon/tablet is best wel verslavend, voel me haast net een vrouw in een winkelstraat
laatst een repeater van aliexpress gekocht voor 7 dollarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(wel tijdens de sale, normale prijs 12 dollar ofzo)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ja, met een aanbieding kan het ook. Maar daarom zei ik ook:quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef RobertNL het volgende:
laatst een repeater van aliexpress gekocht voor 7 dollar(wel tijdens de sale, normale prijs 12 dollar ofzo)
...in China zijn ze soms iets goedkoper te halen...
Zoek even Shiznut's posts over powerbanks op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef relativity het volgende:
Iemand een link voor een 20.000 of 30.000 mah power bank? Voor een leuke prijs uiteraard. Op ebay is het een doolhof lol.
Eentje waarop je ook kan zien hoeveel 'juice' hij nog heeft is wel een pre
EDIT:
[ afbeelding ]
Op BIC is hij out of stockDat kan toch ook nooit echt 20.000 mah zijn?
Zoiets is ook wel leuk, maar wel duur:
[ afbeelding ]
Is alleen de omhuizing
lijkt me op eerste gezicht sterk... al is het formaat lastig in te schatten. 2000mAh batterijen zijn vrij dun, dus echt onmogelijk ook weer niet.quote:Op BIC is hij out of stockDat kan toch ook nooit echt 20.000 mah zijn?
Bedanktquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:56 schreef Iemand91 het volgende:
Zoek even Shiznut's posts over powerbanks op.![]()
20.000 hè, niet 2.000mAh.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:07 schreef RDMKR het volgende:
[..]
lijkt me op eerste gezicht sterk... al is het formaat lastig in te schatten. 2000mAh batterijen zijn vrij dun, dus echt onmogelijk ook weer niet.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach so. Dat kan ik geweest zijn.
[..]
Yoobao is een Chinees merk en die powerbanks zie je overal terug:
› http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=yoobao
› http://chinaprices.us?q=yoobao&from=16.70
› http://s.taobao.com/searc(...)id=staobaoz_20130217
› http://www.ebay.com/sch/i(...)yoobao&LH_PrefLoc=2#
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die YB602, YB627, YB637 en YB647 lijken me persoonlijk wel wat. Misschien zelf maar eens eentje halen.
Of deze: http://detail.tmall.com/item.htm?id=18611027818Dat is niet alleen een portable charger, maar zorgt ook dat je in hotels waar alleen een LAN-verbinding beschikbaar is, een wireless netwerk kunt opzetten.
Da's eigenlijk verdomd handig. Aan de andere kant voor dat geld heb je ook een 20.000mAh accu: http://detail.tmall.com/item.htm?id=15962557433 .
Leadmake zag er ook wel ok uit bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, joh, ik kan helemaal geen Mandarijntjes. Maar wie weet komt dat nog...
Maar Leadmake jonguh, jwt, China's nummer uno, vely goo quality my fliend.
Zoiets leek me ook wel grappig: http://detail.tmall.com/item.htm?id=15734093154 , toont percentage!
Werken perfect die dingen, heb er hier ook een aantal die ik altijd gebruikquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:25 schreef Deezertje het volgende:
Toch maar de verleiding weerstaan om een toothpaste dispenser te kopen... is minder dan 4 euro maar toch.. gebruik ik denk ik maar 1x...
Nu voor 55 eurocent op BiC van die leuke lipjes gekocht die je naar voren moet schuiven op je tube en dan perst ie het laatste beetje er ook uit
[ afbeelding ]
Ben zelf nog altijd zeer te spreken over mijn TPOS lader van DX (100 voor 50 dollar deals).quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef relativity het volgende:
Iemand een link voor een 20.000 of 30.000 mah power bank? Voor een leuke prijs uiteraard. Op ebay is het een doolhof lol.
Eentje waarop je ook kan zien hoeveel 'juice' hij nog heeft is wel een pre
EDIT:
[ afbeelding ]
Op BIC is hij out of stockDat kan toch ook nooit echt 20.000 mah zijn?
Zoiets is ook wel leuk, maar wel duur:
[ afbeelding ]
Is alleen de omhuizing
Dat snap ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, met een aanbieding kan het ook. Maar daarom zei ik ook:
[..]![]()
Gewoon een tip; ongeveer gelijk geprijsd met Chinese alternatieven of zelfs goedkoper en lokaal op te halen. Dacht dat her wel mensen waren die in waren voor een aanbieding
Ik vond $60 nog al veel voor een power bankquote:Op zondag 29 september 2013 02:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben zelf nog altijd zeer te spreken over mijn TOPS lader van DX (100 voor 50 dollar deals).
2x mijn Pebble; 2x mijn MW1 (vanaf 0 tot 100 geladen); 3 keer mijn telefoon met een interne batterij van 2000mA opgeladen van +- 30 -> 100%.
Lader is nu net versprongen van vol naar 2 v/d 3 streepjes. (Wel +-4.000mAh gebruikt dus).
[..]
Dat snap ik. Overigens wel opletten wat voor functies ze hebben naast de repeat functie. Zo heb ik er hier 1 thuis hangen die geen hotel functie heeft (dus alleen WIFI --> UTP en geen UTP --> WIFI).
Zestig dollar is een prima prijs voor een powerbank met zo veel capaciteit.quote:Op zondag 29 september 2013 09:35 schreef relativity het volgende:
Oke bedankt voor de informatie. Jullie raden dus aan om die power bank die ik had gezien niet te kopen? Incl. ultrafire batterijen?
[..]
Ik vond $60 nog al veel voor een power bank
Haha ok, point taken!quote:Op zondag 29 september 2013 09:44 schreef tokko1 het volgende:
Heb ik iets meer vertrouwen in dan misschien 5 dollar goedkopere crap zonder enige vorm van keuring, misschien alleen z'n Chinese Export markje
Weer een tip; in China zijn ze soms iets goedkoper te halen; maar toch is dit erg [ afbeelding ]
scherp geprijsd (bijvoorbeeld goedkoper dan de bekende repeater van BIC.)
De Maxxter ACT-WNP-RP-002-W van ¤18.95 vanaf morgen voor ¤12.95 bij de Action.
Misschien nog wel iets voor hier...
De Aliexpress.com app voor op je telefoon/tablet is best wel verslavend, voel me haast net een vrouw in een winkelstraat
Leuke aanbieding, zeker voor NL begrippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tijdje terug waren die dingen bij aldi's / lidl's ook wel te koop voor een 25 euro ofzo..
ik zou er bijna 1 halen, ook al heb ik er geen nodig xD
Zeker niet icm die ultrafire batterijen die je daar linkt, die capaciteit kan nooit voor die prijs. Die batterijen van ebay zijn iets van 2000mAh ipv de 4.000 die er op staat en grote kans dat ze ook niet protected zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 09:35 schreef relativity het volgende:
Oke bedankt voor de informatie. Jullie raden dus aan om die power bank die ik had gezien niet te kopen? Incl. ultrafire batterijen?
Is het ook; zou die dan nu ook niet aanraden voor die prijsquote:[..]
Ik vond $60 nog al veel voor een power bank
Als je er 2 batterijen van 4000 mah instopt, kan je zo'n 60 procent opladen van een 1750 mah batterij. Ik had zo'n ding gekocht en er 2 batterijen van 2000 mah ingestopt(Duracells), en ze konden tesamen slechts 30 procent van m'n gsm opladen. Vraag me niet waarom, maar de mahs van gewone batterijen moet anders zijn..quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:15 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedankt
Ga denk ik deze halen "5V Dual 2 USB 18650 Battery Mobile Power Bank Charger DIY Box Case For iPhone":
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/5V(...)&hash=item3f29c08472
Met 2x 2pcs UltraFire 18650 3.7V 4000mAh Rechargeable Protected Li-ion Battery Cell
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/2x(...)&hash=item43bfc327e3
silkroadvb5piz3r.onion via de TOR Browserquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je een linkje. En waarom bestel je het daar
?
magnetronquote:Op zondag 29 september 2013 12:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
silkroadvb5piz3r.onion via de TOR Browser
Een UK-leverancier met Boliviaanse bronnen, minder kans op douane maar toch toppie kwaliteit, ben al 40 uur wakker.
En nu hou ik wel op met het grapje want anders komt de AIVD achter me aan
AA's hebben een lagere voltage, 1,3v tegenover 3,7v voor je accu.quote:Op zondag 29 september 2013 12:19 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Als je er 2 batterijen van 4000 mah instopt, kan je zo'n 60 procent opladen van een 1750 mah batterij. Ik had zo'n ding gekocht en er 2 batterijen van 2000 mah ingestopt(Duracells), en ze konden tesamen slechts 30 procent van m'n gsm opladen. Vraag me niet waarom, maar de mahs van gewone batterijen moet anders zijn..
Jij post het nu he bobbertje, en er was al iemand gearresteerd voor die zoektermen in Google, en tegenwoordig worden zelfs 16-jarige jongens stiekem opgepakt voor DDoS'en, dus ik zou maar oppassenquote:
AIVD ALL DAYquote:Op zondag 29 september 2013 13:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij post het nu he bobbertje, en er was al iemand gearresteerd voor die zoektermen in Google, en tegenwoordig worden zelfs 16-jarige jongens stiekem opgepakt voor DDoS'en, dus ik zou maar oppassen
Verdorie, dat ik dat nog niet wist...Heel erg bedankt!quote:Op zondag 29 september 2013 13:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
AA's hebben een lagere voltage, 1,3v tegenover 3,7v voor je accu.
Met 18650 heb je dat probleem niet, die zijn 4,2v.
At first i was like.. But then i was like..quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Kilootje coca is binnen, envelop was woensdag verstuurd vanuit Engeland met ParcelForce (al is dat blijkbaar een mix van bedrijven), lekker snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |