abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131634184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb mijn usb3 kaartje ontvangen. De externe schijf deed eerst 21,5mb en nu 50mb per seconde met een flinke transfer van muziek. Mijn stopwatch gaf 1,30 uur en 35 minuten aan, dus flink sneller.
Geen flauw idee of dit enigszins goede cijfers zijn vergeleken met een mobo met usb3.0.
Voor 7 euro dus wel een leuke upgrade met 4 poorten.

Ook nog mijn mobius camera ontvangen, kwalitatief een stuk beter gemaakt dan de spycam.
Ik had niet verwacht dat de 2 metalen plaatjes echt loeiheet zouden worden. Techmoan zei iets over hitte maar het is echt vinger verbranden heet :@ Morgen wat meer testen en een nieuwe class10 kaartje bestellen, 8gb geeft toch nog 70 minuten op 1080p 8-)
alles waar je op vooruit gaat met snelheid is natuurlijk mee genomen, je snelheid verdubbellen al helemaal :)

een betere test is om even een .iso van een aantal gb's over te zetten,
nadeel van meten met muziek bestanden is voornamelijk dat ze erg klein zijn
en relatief weinig tijd nodig hebben om overgezet te worden.. dan komt de snelheid vaak niet op zijn piek en gaat hij alweer naar het volgende bestand..

+- 50 mb/s zou je in theorie kunnen halen met USB 2.0 nog..
voor USB 3.0 is het dus niet echt een hele goede score, omdat die hoger zou moeten..
maargoed in de praktijk spelen enorm veel dingen een factor..

Dus zoals ik al aangaf een verdubbeling van de snelheid voor die 7 euro is prima ^O^

Die mobius lijkt mij ook wel een mooi dingetje, misschien dat je nog wat footage/reviewtje kan posten hier :D?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131634847
Zijn jiayu g3 dezelfde hoesjes dan de g3t?
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:58:59 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131634978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jiayu g3 dezelfde hoesjes dan de g3t?
Ja zou niet weten waarom niet; de G3T is niks anders dan een G3 met andere chip (verder geen veranderingen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 28 september 2013 @ 00:03:35 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131635094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

alles waar je op vooruit gaat met snelheid is natuurlijk mee genomen, je snelheid verdubbellen al helemaal :)

een betere test is om even een .iso van een aantal gb's over te zetten,
nadeel van meten met muziek bestanden is voornamelijk dat ze erg klein zijn
en relatief weinig tijd nodig hebben om overgezet te worden.. dan komt de snelheid vaak niet op zijn piek en gaat hij alweer naar het volgende bestand..

+- 50 mb/s zou je in theorie kunnen halen met USB 2.0 nog..
voor USB 3.0 is het dus niet echt een hele goede score, omdat die hoger zou moeten..
maargoed in de praktijk spelen enorm veel dingen een factor..

Dus zoals ik al aangaf een verdubbeling van de snelheid voor die 7 euro is prima ^O^

Die mobius lijkt mij ook wel een mooi dingetje, misschien dat je nog wat footage/reviewtje kan posten hier :D?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar ben je toch geschrokken omdat je nu mijn aars loopt te likken. Binnenkort gaat gewoon de deurbel hoor }:|

Ik zal eens met een iso kijken. De praktijk is natuurlijk het enigste wat telt voor mij. Ik ben alleen erg nieuwsgierig of dit kaartje slechter presteert dan zo'n icidu kaartje van 20 euro.

De zomer is misschien voorbij maar in de kleedhokjes van de C&A is het altijd zomer :7
  zaterdag 28 september 2013 @ 00:10:45 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131635279
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je toch geschrokken omdat je nu mijn aars loopt te likken. Binnenkort gaat gewoon de deurbel hoor }:|

Ik zal eens met een iso kijken. De praktijk is natuurlijk het enigste wat telt voor mij. Ik ben alleen erg nieuwsgierig of dit kaartje slechter presteert dan zo'n icidu kaartje van 20 euro.

De zomer is misschien voorbij maar in de kleedhokjes van de C&A is het altijd zomer :7
Hang dan ook direct deze op voor de momenten dat je niet met je schoen onder het gordijn door kan gluren :7
  zaterdag 28 september 2013 @ 00:14:50 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131635404
Cx919 is binnen. Topapparaat. Loopt lekker soepel. Gelijk finless erop en gaan!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131636009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja zou niet weten waarom niet; de G3T is niks anders dan een G3 met andere chip (verder geen veranderingen).
Oke pardon.

Krijg hem morgen binnen. *O*

De phone dan.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 28 september 2013 @ 09:08:54 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131639433
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oke pardon.

Krijg hem morgen binnen. *O*

De phone dan.
Was niet kwaad bedoeld :D
Ben benieuwd hoe dat ding is met een quadcore ipv dualcore chipset :) ALs je tijd hebt voor een reviewtje / het delen van je ervaring ^O^
  zaterdag 28 september 2013 @ 11:42:21 #84
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_131641434
quote:

Godverdomme :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_131641439
24 augustus banggood nog niet binnen
2 september DX ook nog niet binnen.

Is het bij jullie ook zo traag?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:45:50 #86
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_131642460
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:42 schreef rene90 het volgende:
24 augustus banggood nog niet binnen
2 september DX ook nog niet binnen.

Is het bij jullie ook zo traag?
Ebay order van 28 aug ook nog niet.

Verschillende bestellingen na deze tijd wel binnen al, dus tjaah :P containertje blijven staan ergens. Komt oooit wel binnen :')
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_131642907
quote:
Als er niet bij stond motion dection zou ik denken dat het iets anders was. :@ ~O>
pi_131643416
Nieuwe cent deal?

SPOILER
iPhone 5 screen protector dus
pi_131644469
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Was niet kwaad bedoeld :D
Ben benieuwd hoe dat ding is met een quadcore ipv dualcore chipset :) ALs je tijd hebt voor een reviewtje / het delen van je ervaring ^O^
Ga ik doen. :)

Maar wordt toch maandag denk ik.
Groot fan van User Wotte
pi_131645240
Ik bestel voorlopig niet meer bij DX. Veel te hoge prijzen vaak, en als ze al de goedkoopste zijn een keer, duurt het eeuwen voordat ze het verzenden. Nu zelf maar contact opgenomen, en mijn order verzenden ze dus niet meer voor het de Chinese feestdagen, nu op zijn vroegst 8 oktober. Aangezien China/HK post dan nog alle delay moet wegwerken, mag ik blij zijn als ik het met kerst heb! :(

eBay bestellingen van twee weken geleden ook nog niet binnen, dus tja er zal wel ergens een containertje zijn blijven staan op een vliegveld/schip :D. Maar mijn pakje uit Turkije is ook nog niet binnen, en die zou er wel gewoon binnen een week moeten zijn...
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:06:54 #91
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_131646953
Kilootje coca is binnen, envelop was woensdag verstuurd vanuit Engeland met ParcelForce (al is dat blijkbaar een mix van bedrijven), lekker snel :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:13:32 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131647073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik bestel voorlopig niet meer bij DX. Veel te hoge prijzen vaak, en als ze al de goedkoopste zijn een keer, duurt het eeuwen voordat ze het verzenden. Nu zelf maar contact opgenomen, en mijn order verzenden ze dus niet meer voor het de Chinese feestdagen, nu op zijn vroegst 8 oktober. Aangezien China/HK post dan nog alle delay moet wegwerken, mag ik blij zijn als ik het met kerst heb! :(
Dat is inderdaad de reden waarom ik daar ook niet meer zo vaak bestel. Vooral wat minder courant spul duurt soms eeuwen om te versturen. Overigens is die Apple connector die ik daar afgelopen week had besteld al wel onderweg (dus het kan blijkbaar wel snel :'))
quote:
[quote]0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Kilootje coca is binnen, envelop was woensdag verstuurd vanuit Engeland met ParcelForce (al is dat blijkbaar een mix van bedrijven), lekker snel :D
Heb je een linkje :P. En waarom bestel je het daar :D?
pi_131647662

Dit hoesje of weten jullie een betere?
Groot fan van User Wotte
pi_131648016
quote:

[..]

aars likken... lol xD
omdat ik aangeef dat een verdubbeling altijd wenselijk is?
Maargoed, laat maar weten of een iso nog meer snelheidwinst heeft geboekt..
heb momenteel ook geen usb 3.0 poorten dus misschien is dit ook wel wat voor mij :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]

Dit hoesje of weten jullie een betere?
zoveel meer keus heb je niet voor die jiayu phones, dus als de prijs er na is gewoon bestellen dat ding :D?
pi_131648205
Banggood is bij mij ook iets trager, ik wacht nog op een dashcam.

Overhemd van itailor is wel weer binnen, heeft 4 week geduurd. (had andere maten opgegeven, maar ze zijn wel een beetje doorgeslagen. Overhemd is perfect, alleen de schouder en mouw hebben ze iets te ruim genomen... wel comfortabel om te dragen in elk geval, want de vorige overhemden zaten net ff te strak als je beide ellebogen naar elkaar bracht. Nog iets meer tweaken dus aan de maat)

Heb er nu drie in totaal, goede kwaliteit van alle 3. Aanrader om daar je overhemden te bestellen.

Stropdas ook binnen, erg mooie stropdas en beter dan op de foto.
Kwam er net wel achter dat de naden niet heel strak genaaid zijn.

Nu nog wachten op een spijkerbroek (3 september besteld, dus zal aankomende week er zijn vermoed ik)

en twee andere stropdassen van ebay.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131650462
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

aars likken... lol xD
omdat ik aangeef dat een verdubbeling altijd wenselijk is?
Maargoed, laat maar weten of een iso nog meer snelheidwinst heeft geboekt..
heb momenteel ook geen usb 3.0 poorten dus misschien is dit ook wel wat voor mij :)

[..]

zoveel meer keus heb je niet voor die jiayu phones, dus als de prijs er na is gewoon bestellen dat ding :D?
Ik wil eigenlijk een siliconen hoesje. :(
Groot fan van User Wotte
pi_131653668
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:44 schreef Stevensan het volgende:
Het goedkoopst is inktcartridges bijvullen met inkt. Je kan inkt kopen bij ebay.

http://www.ebay.com/sch/I(...)tml?LH_BIN=1&_sop=15
Komt dat een beetje smurrie proof aan? Lijkt me dat als het in een bubbelenvelop wordt verstuurt niet echt schoon aankomt hier in NL.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131654205
Bestel al bijna vijf jaar uit China en kom steeds meer van de 'populaire' artikelen tegen van 'vroeger'. Die leuk lijken, maar als je ze eindelijk hebt gewoon prul zijn. Zoals van die leuke oprolbare toetsenborden, draadloze muisjes, zonnebril met ingebouwde mp3 speler, USB verwarmingsplaatje voor koffiemokken etc. Been there, done that! De meeste dingen zijn al kapot behalve natuurlijk het varkenslampje! :D De allergoedkoopste dingen gaan nog het langst mee ook... :P

Zoals:

Wie heeft er nog leuke lekker goedkope gadgets? Heb laatst al keukenklokje, koffiemokklem, wc-brilverwarmer, led horloge, handbagage weegschaal, automatische zeepdispenser etc. gekocht ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Deezertje op 28-09-2013 20:35:37 ]
pi_131654393
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Komt dat een beetje smurrie proof aan? Lijkt me dat als het in een bubbelenvelop wordt verstuurt niet echt schoon aankomt hier in NL.
Ze verpakken het goed. Ik vul altijd mijn inktcartridges bij.
pi_131656304
Weer een tip; in China zijn ze soms iets goedkoper te halen; maar toch is dit erg
scherp geprijsd (bijvoorbeeld goedkoper dan de bekende repeater van BIC.)

De Maxxter ACT-WNP-RP-002-W van ¤18.95 vanaf morgen voor ¤12.95 bij de Action.

Misschien nog wel iets voor hier...

De Aliexpress.com app voor op je telefoon/tablet is best wel verslavend, voel me haast net een vrouw in een winkelstraat :')

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')