abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:02:22 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131619156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kabels zijn te moeilijk xD? wie heeft t over moeilijk..
(lange) kabels zijn een zooitje..

maargoed als er 2 naast elkaar staan, kan ik die oplossing wel begrijpen met een switchje..

[..]

't is eigenlijk allemaal t zelfde.. xD
PC = Personal Computer, oftwel een Desktop, laptop, Imac of wat dan ook voor device..

jij moet de afweging maken tussen Windows / Linux / OS X
Laptop / Desktop etc :P..

ik had je toch wat hoger in geschat })

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij soms vergeten dat ik weet waar je huis woont? o|O

Gezeur over dure inkt voor printers. Altijd een printer kopen op basis van goedkope nep tankjes/cartridges. De aanschafprijs is iets hoger maar daarna die hond lekker laten printen :7

Ik ben een kabel fan, lekker fysiek en betrouwbaar ^O^
Jij hebt duidelijk alles draadloos in huis, je hersenpan verandert in een snelkookpan :Y
pi_131619443
Vrouwen met een dikke kont daar houwik niezo van!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131619473
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ben jij soms vergeten dat ik weet waar je huis woont? o|O

Gezeur over dure inkt voor printers. Altijd een printer kopen op basis van goedkope nep tankjes/cartridges. De aanschafprijs is iets hoger maar daarna die hond lekker laten printen :7

Ik ben een kabel fan, lekker fysiek en betrouwbaar ^O^
Jij hebt duidelijk alles draadloos in huis, je hersenpan verandert in een snelkookpan :Y
hahah, ik krieg klappen van monkey :D

ik ben ook geen voorstander van draadloos verder hoor :P..
en heb zelf ook vrijwel alles bedraad, alleen al voor de betrouwbaarheid inderdaad.

maar ik snapte even je bedoeling niet, maar 2 pcs naast elkaar geeft geen rommel qua lange kabels
(ik dacht even dat je een printer bedraad wou delen tussen 2 pcs die bijvoorbeeld op 2 verschillende verdiepingen staan :+, dan waren er makkelijkere opties geweest die ik dus benoemde :P)

Aanschaf van een printer inderdaad altijd even kijken of er alternatieve inktmethodes voor zijn, al die originele inktcartrigdes zijn overpriced.. al komt er wel steeds meer alternatieven beschikbaar..

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Vrouwen met een dikke kont kop daar houwik niezo van!
dacht ik ook al aan haha _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Downstar op 27-09-2013 15:32:20 ]
pi_131620572
nog 2 tmart-coupons gekregen omdat ik mijn mandje niet heb leeggemaakt
Coupon 1: SEPS3($3 off $30 or more)
Coupon 2: SEPS20($20 off $100 or more)
vooral de 2de is wel interessant. Codes zijn trouwens te combineren met acties (bv de 15% on selected smartphones actie)
pi_131621835
Het goedkoopst is inktcartridges bijvullen met inkt. Je kan inkt kopen bij ebay.

http://www.ebay.com/sch/I(...)tml?LH_BIN=1&_sop=15
pi_131622042
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef Deezertje het volgende:
Ennnnn de pakjesbezorger rijdt weer mijn huis voorbij. Als het er morgen nog niet is gaan we week zes in :) Ondertussen heb ik nog zo'n 14 pakjes (meeste past gewoon door brievenbus) tegoed uit China, maar die zullen straks wel allemaal in één keer komen heb ik het idee... :') Al lees ik op Tweakers dat sommige mensen het wel gewoon binnen een week krijgen, dus waar die eerdere pakketjes dan blijven 'zweven'...?
Ik heb mijn spul van begin deze maand ook nog niet binnen dus het zal wel weer druk zijn.
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:11:41 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131622413
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef Deezertje het volgende:
Ennnnn de pakjesbezorger rijdt weer mijn huis voorbij. Als het er morgen nog niet is gaan we week zes in :) Ondertussen heb ik nog zo'n 14 pakjes (meeste past gewoon door brievenbus) tegoed uit China, maar die zullen straks wel allemaal in één keer komen heb ik het idee... :') Al lees ik op Tweakers dat sommige mensen het wel gewoon binnen een week krijgen, dus waar die eerdere pakketjes dan blijven 'zweven'...?
Gewoon vlak voor dag 45 actie ondernemen, wellicht op dat 35 een berichtje doen en als je aardig bent niet claimen (vooral bij kleine dingen doe ik het soms niet).
De ene keer duurt het nu eenmaal langer dan de andere keer. Wacht hier ook nog op een pakketje dat op de 30 dagen zit maar vermeld het ook niet elke dag 2x in het topic ;).

Het verschil tussen snel en langzaam is even goed te voorspellen als het weer in Nederland; dus tja ook daar hebben we niks aan :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:53 schreef Fasroslis het volgende:
nog 2 tmart-coupons gekregen omdat ik mijn mandje niet heb leeggemaakt
Coupon 1: SEPS3($3 off $30 or more)
Coupon 2: SEPS20($20 off $100 or more)
vooral de 2de is wel interessant. Codes zijn trouwens te combineren met acties (bv de 15% on selected smartphones actie)
Jammer dat er weinig mooie toestellen tussen zitten :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_131623451
quote:
Jammer dat er weinig mooie toestellen tussen zitten :P
http://www.tmart.com/CUBO(...)d-Black_p212528.html vind ik geen slechte deal als er nog eens $20 extra afgaat. Je moet hem dan wel met australische plug pakken, voor $24 kan ik daar wel mee leven. Anders is de spoeling wel dunnetjes. Tmart is beter op het vlak van zaklampjes, maar om nu voor $100 zaklampjes te kopen.
pi_131628469
Waar voer je bij tmart de coupon in?
:]
pi_131629240
Na 't afrekenen, voor 't betalen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:18:34 #71
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_131631827
Van eBay een gitaarcapo na 8 dagen al binnen inclusief weekend :D van verkoper usbempire, kwam met TomTop-envelop aan dus waarschijnlijk is dat één van hun eBay-accounts.

Iemand trouwens ervaring met het Britse ParcelForce? Woensdag is er wat met tracking naar mij verstuurd (kilootje sossa), maar de tracking werkt nog steeds niet, in Engeland hoort dat toch wel sneller te gaan dan in China?

[ Bericht 27% gewijzigd door MacorgaZ op 27-09-2013 22:42:59 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_131633250
Zo maar 'ns wat netwerkkabel bestellen, 2 meter kabel voor een afstand van 30cm is niet echt praktisch in de tv-kast. :P

28 days and counting ;( ...

[ Bericht 25% gewijzigd door Iemand91 op 27-09-2013 23:09:26 ]
pi_131633458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Van eBay een gitaarcapo na 8 dagen al binnen inclusief weekend :D van verkoper usbempire, kwam met TomTop-envelop aan dus waarschijnlijk is dat één van hun eBay-accounts.

Iemand trouwens ervaring met het Britse ParcelForce? Woensdag is er wat met tracking naar mij verstuurd (kilootje sossa), maar de tracking werkt nog steeds niet, in Engeland hoort dat toch wel sneller te gaan dan in China?
Laat me raden, 'Parcelforce', dat is wat Packagetrackr je vertelt?
Dat spugen ze altijd uit als logistieke dienst, maar dat is bullshit. :N
Ze noemen alles 'Parcelforce' zodra ze niet goed weten wie 'em heeft.
Waarschijnlijk iets UPS/USPS/DHL...

SPOILER: In other news (non-China)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:13:12 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131633561
Ik heb mijn usb3 kaartje ontvangen. De externe schijf deed eerst 21,5mb en nu 50mb per seconde met een flinke transfer van muziek. Mijn stopwatch gaf 1,30 uur en 35 minuten aan, dus flink sneller.
Geen flauw idee of dit enigszins goede cijfers zijn vergeleken met een mobo met usb3.0.
Voor 7 euro dus wel een leuke upgrade met 4 poorten.

Ook nog mijn mobius camera ontvangen, kwalitatief een stuk beter gemaakt dan de spycam.
Ik had niet verwacht dat de 2 metalen plaatjes echt loeiheet zouden worden. Techmoan zei iets over hitte maar het is echt vinger verbranden heet :@ Morgen wat meer testen en een nieuwe class10 kaartje bestellen, 8gb geeft toch nog 70 minuten op 1080p 8-)
pi_131634075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef MacorgaZ het volgende:

Heb een jaar of drie geleden eens Parcelforce gehad. Kwam toen via DPD binnen, maar die bezorgen alleen maandag t/m vrijdag. Je zou het dus vrij rap moeten hebben :)

Zo dan, krijg maar liefst 3 meldingen van eBay zelf voordat ik een item kan kopen. Over de Chinese feestdagen van 1 t/m 8 oktober. Hopelijk verlaten al mijn pakjes het land ook voor 1 oktober (zijn allemaal verzonden, dus fingers crossed :P)
pi_131634184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb mijn usb3 kaartje ontvangen. De externe schijf deed eerst 21,5mb en nu 50mb per seconde met een flinke transfer van muziek. Mijn stopwatch gaf 1,30 uur en 35 minuten aan, dus flink sneller.
Geen flauw idee of dit enigszins goede cijfers zijn vergeleken met een mobo met usb3.0.
Voor 7 euro dus wel een leuke upgrade met 4 poorten.

Ook nog mijn mobius camera ontvangen, kwalitatief een stuk beter gemaakt dan de spycam.
Ik had niet verwacht dat de 2 metalen plaatjes echt loeiheet zouden worden. Techmoan zei iets over hitte maar het is echt vinger verbranden heet :@ Morgen wat meer testen en een nieuwe class10 kaartje bestellen, 8gb geeft toch nog 70 minuten op 1080p 8-)
alles waar je op vooruit gaat met snelheid is natuurlijk mee genomen, je snelheid verdubbellen al helemaal :)

een betere test is om even een .iso van een aantal gb's over te zetten,
nadeel van meten met muziek bestanden is voornamelijk dat ze erg klein zijn
en relatief weinig tijd nodig hebben om overgezet te worden.. dan komt de snelheid vaak niet op zijn piek en gaat hij alweer naar het volgende bestand..

+- 50 mb/s zou je in theorie kunnen halen met USB 2.0 nog..
voor USB 3.0 is het dus niet echt een hele goede score, omdat die hoger zou moeten..
maargoed in de praktijk spelen enorm veel dingen een factor..

Dus zoals ik al aangaf een verdubbeling van de snelheid voor die 7 euro is prima ^O^

Die mobius lijkt mij ook wel een mooi dingetje, misschien dat je nog wat footage/reviewtje kan posten hier :D?

SPOILER
pi_131634847
Zijn jiayu g3 dezelfde hoesjes dan de g3t?
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:58:59 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131634978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jiayu g3 dezelfde hoesjes dan de g3t?
Ja zou niet weten waarom niet; de G3T is niks anders dan een G3 met andere chip (verder geen veranderingen).
  zaterdag 28 september 2013 @ 00:03:35 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131635094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

alles waar je op vooruit gaat met snelheid is natuurlijk mee genomen, je snelheid verdubbellen al helemaal :)

een betere test is om even een .iso van een aantal gb's over te zetten,
nadeel van meten met muziek bestanden is voornamelijk dat ze erg klein zijn
en relatief weinig tijd nodig hebben om overgezet te worden.. dan komt de snelheid vaak niet op zijn piek en gaat hij alweer naar het volgende bestand..

+- 50 mb/s zou je in theorie kunnen halen met USB 2.0 nog..
voor USB 3.0 is het dus niet echt een hele goede score, omdat die hoger zou moeten..
maargoed in de praktijk spelen enorm veel dingen een factor..

Dus zoals ik al aangaf een verdubbeling van de snelheid voor die 7 euro is prima ^O^

Die mobius lijkt mij ook wel een mooi dingetje, misschien dat je nog wat footage/reviewtje kan posten hier :D?

SPOILER
Blijkbaar ben je toch geschrokken omdat je nu mijn aars loopt te likken. Binnenkort gaat gewoon de deurbel hoor }:|

Ik zal eens met een iso kijken. De praktijk is natuurlijk het enigste wat telt voor mij. Ik ben alleen erg nieuwsgierig of dit kaartje slechter presteert dan zo'n icidu kaartje van 20 euro.

De zomer is misschien voorbij maar in de kleedhokjes van de C&A is het altijd zomer :7
  zaterdag 28 september 2013 @ 00:10:45 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131635279
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je toch geschrokken omdat je nu mijn aars loopt te likken. Binnenkort gaat gewoon de deurbel hoor }:|

Ik zal eens met een iso kijken. De praktijk is natuurlijk het enigste wat telt voor mij. Ik ben alleen erg nieuwsgierig of dit kaartje slechter presteert dan zo'n icidu kaartje van 20 euro.

De zomer is misschien voorbij maar in de kleedhokjes van de C&A is het altijd zomer :7
Hang dan ook direct deze op voor de momenten dat je niet met je schoen onder het gordijn door kan gluren :7
  zaterdag 28 september 2013 @ 00:14:50 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131635404
Cx919 is binnen. Topapparaat. Loopt lekker soepel. Gelijk finless erop en gaan!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131636009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja zou niet weten waarom niet; de G3T is niks anders dan een G3 met andere chip (verder geen veranderingen).
Oke pardon.

Krijg hem morgen binnen. *O*

De phone dan.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 28 september 2013 @ 09:08:54 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131639433
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oke pardon.

Krijg hem morgen binnen. *O*

De phone dan.
Was niet kwaad bedoeld :D
Ben benieuwd hoe dat ding is met een quadcore ipv dualcore chipset :) ALs je tijd hebt voor een reviewtje / het delen van je ervaring ^O^
  zaterdag 28 september 2013 @ 11:42:21 #84
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_131641434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:03 schreef monkeybrain het volgende:

Godverdomme :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_131641439
24 augustus banggood nog niet binnen
2 september DX ook nog niet binnen.

Is het bij jullie ook zo traag?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:45:50 #86
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_131642460
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:42 schreef rene90 het volgende:
24 augustus banggood nog niet binnen
2 september DX ook nog niet binnen.

Is het bij jullie ook zo traag?
Ebay order van 28 aug ook nog niet.

Verschillende bestellingen na deze tijd wel binnen al, dus tjaah :P containertje blijven staan ergens. Komt oooit wel binnen :')
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_131642907
quote:
Als er niet bij stond motion dection zou ik denken dat het iets anders was. :@ ~O>
pi_131643416
Nieuwe cent deal?

SPOILER
iPhone 5 screen protector dus
pi_131644469
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Was niet kwaad bedoeld :D
Ben benieuwd hoe dat ding is met een quadcore ipv dualcore chipset :) ALs je tijd hebt voor een reviewtje / het delen van je ervaring ^O^
Ga ik doen. :)

Maar wordt toch maandag denk ik.
Groot fan van User Wotte
pi_131645240
Ik bestel voorlopig niet meer bij DX. Veel te hoge prijzen vaak, en als ze al de goedkoopste zijn een keer, duurt het eeuwen voordat ze het verzenden. Nu zelf maar contact opgenomen, en mijn order verzenden ze dus niet meer voor het de Chinese feestdagen, nu op zijn vroegst 8 oktober. Aangezien China/HK post dan nog alle delay moet wegwerken, mag ik blij zijn als ik het met kerst heb! :(

eBay bestellingen van twee weken geleden ook nog niet binnen, dus tja er zal wel ergens een containertje zijn blijven staan op een vliegveld/schip :D. Maar mijn pakje uit Turkije is ook nog niet binnen, en die zou er wel gewoon binnen een week moeten zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')