Ik zie mezelf nog wel zo'n ding kopen hoor. Puur omdat het maar 2 euro kost en je er toch een avond plezier mee hebt, en verbaasde blikken in de badkamer.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:54 schreef shiznuts het volgende:
Je weet ook overal de lol uit te halen, hè?
Tenzij je Shiz heet en het ff roggelt.quote:Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
.. daarmee kunnen ze dus niet zomaar een coupon uitgeven voor alle producten met 5% off zeg maar..
Ik heb toevallig mijn al aangekomen pakketje uit japan getrackt: (want ondanks dat ik niks qua tracking kreeg, was hij wel degelijk te tracken..)quote:Op donderdag 26 september 2013 00:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog wel zo'n ding kopen hoor. Puur omdat het maar 2 euro kost en je er toch een avond plezier mee hebt, en verbaasde blikken in de badkamer.Alleen moet je dat ding opplakken, en dat soort stickers krijg je nooit zonder lijmresten eraf...
Wtf: kreeg vorige week een mail dat mijn eBay bestelling verzonden is. Krijg ik NU een week later een mail van 'the mailman JUST picked your order up...' met een foto erbij. Oftewel: hij markeert het item als verzonden en stuurt het pas een week later op?Nu krijg ik dat koffer weegschaal ding sowieso niet binnen voor de vakantie. Als het vorige week verstuurd is zou het wel binnen 3 weken via gewone post komen...
Dat zou dus betekenen dat hij een maand na het op ebay als verzonden te hebben gezet het pakketje pas heeft verzondenquote:09/25/2013 17:20, Final delivery, NETHERLANDS
09/24/2013 20:32, Departure from inward office of exchange, AMSTERDAM EXP, NETHERLANDS
09/20/2013 13:22, Arrival at inward office of exchange, AMSTERDAM EXP, NETHERLANDS
09/18/2013 01:34, Dispatch from outward office of exchange, OSAKA INT, 549-8799, OSAKA
09/17/2013 23:06, Arrival at outward office of exchange, OSAKA INT, 549-8799, OSAKA
09/17/2013 16:32, Posting/Collection, IKUNO, 544-8799, OSAKA
quote:Op woensdag 25 september 2013 07:49 schreef Beelzebufo het volgende:
Put your hands up in the air!
[..]
Bovenstaand de statustracking via 17track. En dan vertaald door Bing... De zeehonden zijn blijkbaar bij Lenie 't Hart al uitgestapt...
Maar goed: de status van 24-9. Hoe interpreteer ik deze? Pakje ligt nog bij de douane? De waarde is < ¤150, dan moet ik toch alleen (eventueel) BTW betalen?
Ik heb ook al een nederlands T&T nummer, maar dat is nog niet gescand blijkbaar, wordt niet herkend in 'mijnpakket'. Hoe lang kan dat duren? Ervaringen iemand?
Hahah ja joh, beetje strijken met mijn eer..quote:Op donderdag 26 september 2013 09:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tenzij je Shiz heet en het ff roggelt.
DISC8 voor 5% off (all inventory op http://tmart.com ).
Geldig tot 3 november.
Het duurt altijd even voordat een pakketje traceerbaar is, maar in mijn geval stuurt de verkoper meteen dag later 'verzonden', maar in werkelijkheid stuurt hij het dus een week later pas op. Daar heb ik dus echt een hekel aan, dan liever pas een week later een verzendbevestiging, nu ging ik er al een week vanuit dat ik het kon verwachten (verzonden = het wachten kan beginnen). Bestellen maar niet verzonden = wachten heeft geen zin want toch nog niet verzonden.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb toevallig mijn al aangekomen pakketje uit japan getrackt: (want ondanks dat ik niks qua tracking kreeg, was hij wel degelijk te tracken..)
[..]
Dat zou dus betekenen dat hij een maand na het op ebay als verzonden te hebben gezet het pakketje pas heeft verzonden
Ik denk dat Mschol dat wel weet; maar een MAAND is wel heel extreem, niet? Het duurt bij pakketjes die je kan traceren overigens altijd rond de 5-7 dagen voordat het werkt; zo werkt het systeem daar nu eenmaal. Duurt hier in Nederland soms ook 4 dagen voordat het pakketje het land pas uit gaat (richting China).quote:Op donderdag 26 september 2013 11:26 schreef Deezertje het volgende:
Het duurt altijd even voordat een pakketje traceerbaar is, maar in mijn geval stuurt de verkoper meteen dag later 'verzonden', maar in werkelijkheid stuurt hij het dus een week later pas op. Daar heb ik dus echt een hekel aan, dan liever pas een week later een verzendbevestiging, nu ging ik er al een week vanuit dat ik het kon verwachten (verzonden = het wachten kan beginnen). Bestellen maar niet verzonden = wachten heeft geen zin want toch nog niet verzonden.
weet ikquote:Op donderdag 26 september 2013 11:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het duurt altijd even voordat een pakketje traceerbaar is,
in mijn geval dus een maand later, want ik kreeg een dag na betaling dus dat hij verzonden was.quote:maar in mijn geval stuurt de verkoper meteen dag later 'verzonden', maar in werkelijkheid stuurt hij het dus een week later pas op.
same here dus, zet hem dan nog niet op verzonden, of wacht er nog 2 weken mee ofzo..quote:Daar heb ik dus echt een hekel aan, dan liever pas een week later een verzendbevestiging, nu ging ik er al een week vanuit dat ik het kon verwachten (verzonden = het wachten kan beginnen). Bestellen maar niet verzonden = wachten heeft geen zin want toch nog niet verzonden.
Deze was laatst te koop bij de Kruitvat voor 15 euro. Prima geluid voor de prijs.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:08 schreef Domingesto het volgende:
Ik ben een trouwe Banggood shopper en heb weer een 'leuke' order geplaatst.
http://www.banggood.com/W(...)e-Phone-p-39322.html
[ afbeelding ]
Mooi strak design. Ik hoop dat het een leuke allrounder is.
Hè die heb ik ook van bic prima ding voor t geld! Mag d'r natuurlijk niet te veel van verwachten maar op vakantie veel plezier van gehadquote:Op donderdag 26 september 2013 12:08 schreef Domingesto het volgende:
Ik ben een trouwe Banggood shopper en heb weer een 'leuke' order geplaatst.
http://www.banggood.com/W(...)e-Phone-p-39322.html
[ afbeelding ]
Mooi strak design. Ik hoop dat het een leuke allrounder is.
BIC volgt je alweer; dacht al dat het merk mij bekend voorkwam:quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef shiznuts het volgende:
Heb nog een USB3.0 enclosure voor een 2.5" HDD nodig.
Dacht aan deze Orico (@ orico.tmall.com): http://detail.tmall.com/item.htm?id=22035732313
[ afbeelding ]
Lijkt me een degelijk Chineesje... of iemand nog andere suggesties?
Merkloos doe ik alleen niet aan.
- mm, ook een store op AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)rnal/1039099159.html .
-- mm, ook op eBay te vinden: http://www.ebay.com/itm/151066579790 . Cheapest opcióne.
Ow moet je daar ook nog rekening mee houdenquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:02 schreef Catch22- het volgende:
Robert nu maar hopen dat dat iPhoneding werkt met ios7 (:
Mijn cx919 zou er dan morgen echt moeten zijn. Zes weken geduurd uiteindelijk
Oeh dat is wel handig. Denk dat ik die ook maar ga bestellen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
BIC volgt je alweer; dacht al dat het merk mij bekend voorkwam:
http://www.buyincoins.com/?r=category/index&cid=0&keyword=orico
Nog geen externe HDD enclosure maar wel al wat ander spul.
Wat mij dan weer aansprak:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Edit: Binnenkant ziet er ook goed uit.
[ link | afbeelding ]
of:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Degelijk merk dus als ik Shiz moet geloven (en dat doe ik ook).
Wellicht wat aan de prijs maar maar 1 lader voor alle apparaten is wel beter dan 3/4 van die adapters in het stopcontact hebben zitten.
Kan zeker al 3 poorten regelmatig vullen:
- Tablet - laden via USB ipv deticated charger (2A poort)
- Telefoon - Laden via dock usb (2A poort)
- Horloge - Laden iva bijgeleverde kabel (1A poort)
- Sony MW1 (afwisselend met horloge)
En dan heb ik vast nog wel iets wat op USB werkt dat ik zo af en toe wil opladen.
Zal eens kijken waar mijn TOPS externe accu op laad, wellicht kan ik die er aanhangen.
Overigens vandaag zowaar weer eens wat op DX besteld omdat ze (na een korte zoektocht) het goedkoopste waren
Daarom! Heb nog niet eerder een relatief betaalbare lader met 4 poorten gezien die ook nog eens een hoge output per poort levert. Deze en deze leveren bijvoorbeeld maar 500mA / poort (schiet dus niet op)quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oeh dat is wel handig. Denk dat ik die ook maar ga bestellen.
Kan ik m'n telefoon tegelijk opladen met die van m'n vriendin plus de externe batterij oplader kan dan er ook aan. En dan is er nog ruimte voor iets anders. M'n ps3 controller ofzo.
iOs7 zeurt over niet-gelicenseerde connectors. Maar die chip is wel gekraakt, maar zit nog niet in alle non-officiele tools.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ow moet je daar ook nog rekening mee houden?! Het gaat om het geluid / laden dus ik hoop dat dat blijft werken, data is niet nodig
.
Ben benieuwd naar de Cx919, waarom heb je die gekocht?
Dan hoop ik dat de ipod (waar dit ding voor is) nog niet op IOS7 zitquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
iOs7 zeurt over niet-gelicenseerde connectors. Maar die chip is wel gekraakt, maar zit nog niet in alle non-officiele tools.
Nice; ziet inderdaad dat er wel aardig veel over te vinden is. Hoop dat het een beetje gaat werkenquote:ik wou een quadcore en las dat die wel goed ondersteund werd. Dus prima. Die Mele f10 pro is geweldig trouwens.
en dan enorm lange kabels leggen naar dat ding zekerquote:Op vrijdag 27 september 2013 07:46 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien wel handig voor de printer, voor 4 euro wel een leuk kastje. Een 2 poort was maar 50 cent goedkoper dus nemen we een 4 poort![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/31(...)id=p3984.m1439.l2649
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |