"wint"quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef BlueMage het volgende:
Liesbeth wint dit jaar met vlag en wimpel.
Ze moet gewoon even een paar lessen nemen en die rijdt weer als een speer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:22 schreef Ferdo het volgende:
Anita out.
Eindelijk een oudje dat niet eruit gaat wegens domweg niet meer in staat zijn om te rijden.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef waxmask het volgende:
Flikkert op beetje demonstreren voor de graaiers van de PO....
Barbara Nanninga heet ze.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die nanninga toch? Hoe heet ze?
Hopelijk kijkt het CBR mee. En mag ze hopelijk nooit meer rijdenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef BlueMage het volgende:
Liesbeth wint dit jaar met vlag en wimpel.
Ohgod. Foutje.quote:
Die rijschool kan zijn toko maar beter opdoeken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt het CBR mee. En mag ze hopelijk nooit meer rijden
Bij de uitgang een politieauto zetten en binnen 5 minuten heeft ze een artikel 5 aan d'r broek, opgelost.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt het CBR mee. En mag ze hopelijk nooit meer rijden
Je moet alle apparatuur en kandidaten er ook krijgen he. Nu ben je klaar met een retourtje Thalys.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk Rome of Napoli.
Nepal op de bergpassen....quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk Rome of Napoli.
Tja, heeft dertig jaar niet gereden. Niet zo heel raar dat ze dan in eerste instantie als een oude krant rijdt. Vreemd dat ze ook wordt opgegeven als ze überhaupt nooit rijdt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze moet gewoon even een paar lessen nemen en die rijdt weer als een speer.
Stelt weinig voor..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Met aanhanger achteruit is niet echt eerlijk. Dat kan bijna geen enkele gemiddelde bestuurder.
Het schijnt dat hij al op jonge leeftijd in de kapperszaak te vinden was.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Breekfast het volgende:
Wat is die Mathijs trouwens een vieze, vieze, vieze, vuile nicht![]()
Gadverdamme![]()
Mensen zoals Mathijs zijn de enige reden waarom er nog homohaat bestaat op de wereld.Walgelijk mannetje.
Ze wilde er weer mee beginnen, OV is ook niet alles en zeker niet als je ouder bent.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, heeft dertig jaar niet gereden. Niet zo heel raar dat ze dan in eerste instantie als een oude krant rijdt. Vreemd dat ze ook wordt opgegeven als ze überhaupt nooit rijdt.
met wat grotere spiegels is het geen probleemquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Met aanhanger achteruit is niet echt eerlijk. Dat kan bijna geen enkele gemiddelde bestuurder.
Inderdaad, meest lastige wat je kunt tegenkomen met een personenwagen. Ik doe het af en toe en het blijft elke keer weer nadenken en klooien. Geduld is vaak de key.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel mensen dat niet kunnen en uiteindelijk gewoon afkoppelen en weer aansluiten.quote:
hij is er zelf stiekem eentjequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Breekfast het volgende:
Wat is die Mathijs trouwens een vieze, vieze, vieze, vuile nicht![]()
Gadverdamme![]()
Mensen zoals Mathijs zijn de enige reden waarom er nog homohaat bestaat op de wereld.Walgelijk mannetje.
Je moet gewoon zorgen dat je de auto "er voor" laat staan, anders krijg je inderdaad van die rare fratsen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen dat niet kunnen en uiteindelijk gewoon afkoppelen en weer aansluiten.
Of Bolivia waar ze met Top Gear ook waren, Death Road.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nepal op de bergpassen....![]()
![]()
Met camper....
Heeft ze op zich ook gelijk in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze wilde er weer mee beginnen, OV is ook niet alles en zeker niet als je ouder bent.
Dan gaat Mirdin gillen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of Bolivia waar ze met Top Gear ook waren, Death Road.
En het is een grote tandemasser. Is ook al een stukje makkelijkerquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Mathijs was toch homo? Had Timo dat al niet bevestigd in dit topic?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is er zelf stiekem eentje
Die denkt tijdens het vallen dat het maar 3 meter is inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat Mirdin gillen.
En Liesbeth die geen afstanden in kan schatten, help.
Doen ze tot nu toe elk jaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
Ja, zo begreep ik dat Jack uit het vorige seizoen zijn rijbewijs vrij vlot na zijn deelname in mocht leveren. En ook niet onbelangrijk: hoe zal het met Pim zijn?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een terugblikprogramma willen zien over hoe het gaat met de kandidaten van de voorgaande seizoenen.
Zou me niks verbazen nee. Al kunnen ook homo's normaal gesproken gewoon net zo goed rijden als ieder ander.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mathijs was toch homo? Had Timo dat al niet bevestigd in dit topic?
Jack? Kan me geen Jack herinneren?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, zo begreep ik dat Jack uit het vorige seizoen zijn rijbewijs vrij vlot na zijn deelname in mocht leveren. En ook niet onbelangrijk: hoe zal het met Pim zijn?
Je zou bijna denken dat ze op Pim-gehalte geselecteerd worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen nee. Al kunnen ook homo's normaal gesproken gewoon net zo goed rijden als ieder ander.
Dat was die kerel met die vader waar hij bijna nooit naar luisterde.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jack? Kan me geen Jack herinneren?Wel die Iris die die Volvo Amazon kort reed
Die knul die door zijn pa was opgegeven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jack? Kan me geen Jack herinneren?Wel die Iris die die Volvo Amazon kort reed
Niet eens zelf rijden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet alle apparatuur en kandidaten er ook krijgen he. Nu ben je klaar met een retourtje Thalys.
Oh zo'n aso hardrijder. Die halen ze er altijd als eerste uit, net als Shriejan en Diego dit jaar. Die zitten nu hun TV aan stukken te bijten dat ze naar huis waren voordat ze in die auto van Coronel mochtenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat was die kerel met die vader waar hij bijna nooit naar luisterde.
zo kun je het ook omschrijven jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Timo viel me best mee deze weekIk had eigenlijk het klassement al opgemaakt. Maar Liesbeth... Mijn Hemel die is echt nog lomper dan het kwadraat van een zak mest
"Je moet gewoon je mond houden!"quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef livelink het volgende:
Waarom wil Liesbeth uberhaupt rijden? Waarom geeft ze het niet gewoon op? Soms is de oplossing zo simpel.
Nou inderdaad. Die zou je met liefde 5000 euro meegeven om haar rijbewijs in te leveren. Kun je een fiets en tien jaar busabonnement van kopen, iedereen blijquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef livelink het volgende:
Waarom wil Liesbeth uberhaupt rijden? Waarom geeft ze het niet gewoon op? Soms is de oplossing zo simpel.
Jack. Ja, dat was die hardrijder met die bril opquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat was die kerel met die vader waar hij bijna nooit naar luisterde.
De categorie EMG'tjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo'n aso hardrijder. Die halen ze er altijd als eerste uit, net als Shriejan en Diego dit jaar. Die zitten nu hun TV aan stukken te bijten dat ze naar huis waren voordat ze in die auto van Coronel mochten
wehehehequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Die zou je met liefde 5000 euro meegeven om haar rijbewijs in te leveren. Kun je een fiets en tien jaar busabonnement van kopen, iedereen blij
Ja die papnek met dat amsterdamse accent, ik herinner me weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jack. Ja, dat was die hardrijder met die bril op
OK, wist ik nietquote:
Geen probleem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK, wist ik nietDank voor de toelichting
gehaald op weg naar het verlaten vliegveldquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geen probleem.
Diego is trouwens een officieel EMG'tje.
Binnen 1 meter de startpoort omver rijden is er ook wel eentje waard hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gehaald op weg naar het verlaten vliegveld
Zo zijn wij mannen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef Zaktabak het volgende:
Dat waardeoordeel om geefbaarheid vanavond was echt te erg
zoiets krijgt een normaal mens niet voor elkaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnen 1 meter de startpoort omver rijden is er ook wel eentje waard hoor.
Wat bedoel je precies? "Aah zielige arme Anita ze doet zo haar best laat die maar gaan"?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef Zaktabak het volgende:
Dat waardeoordeel om geefbaarheid vanavond was echt te erg
ik denk dat hij de interventie bedoeldequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? "Aah zielige arme Anita ze doet zo haar best laat die maar gaan"?Vond ik wel meevallen, die vrouw heeft gewoon echt 30 jaar niet meer gereden. Dan is alles nieuw. Maar ze ging er best goed mee om vond ik, en ook vanavond ging het best goed, relatief.
Ik heb zelf ook al 5 jaar niet meer gereden, paar maanden geleden een dagje een auto gehuurd gewoon om weer even het gevoel te krijgen. Nou de eerste 10 km was het echt kut met peren hoor, maar na een dagje komt het er dan wel weer in. Maar 30 jaar pffff
Nee. En wat ik ook zorgwekkend vind bij haar is dat altijd iedereen het gedaan heeft behalve zij zelf. Iets waar eerder juist Timo en Matthijs op te betrappen waren, maar Liesbeth is minstens zo erg. Ik snap ook geen sikkepit van die Ruud. Zegt ie niks, had ie tips moeten geven, geeft ie tips had ie z'n mond moeten houdenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoiets krijgt een normaal mens niet voor elkaar
Ik bedoelde alles rond Lotte. Die gehandicapt was.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? "Aah zielige arme Anita ze doet zo haar best laat die maar gaan"?Vond ik wel meevallen, die vrouw heeft gewoon echt 30 jaar niet meer gereden. Dan is alles nieuw. Maar ze ging er best goed mee om vond ik, en ook vanavond ging het best goed, relatief.
Ik heb zelf ook al 5 jaar niet meer gereden, paar maanden geleden een dagje een auto gehuurd gewoon om weer even het gevoel te krijgen. Nou de eerste 10 km was het echt kut met peren hoor, maar na een dagje komt het er dan wel weer in. Maar 30 jaar pffff
Ah ja, dat was eigenlijk behoorlijk "niet zo netjes" inderdaadquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik bedoelde alles rond Lotte. Die gehandicapt was.
Iedereen begon erover dat ze vroeger wel raakbaar was.
Een probleem, de beste man schijnt geen rijbewijs te hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als die Ruud gewoon een vent was dan had ie allang gezegd "Aan de kant jij, ik rij".
Ruud heeft geen rijbewijsquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En wat ik ook zorgwekkend vind bij haar is dat altijd iedereen het gedaan heeft behalve zij zelf. Iets waar eerder juist Timo en Matthijs op te betrappen waren, maar Liesbeth is minstens zo erg. Ik snap ook geen sikkepit van die Ruud. Zegt ie niks, had ie tips moeten geven, geeft ie tips had ie z'n mond moeten houdenEn die zijn getrouwd ja?
![]()
Als die Ruud gewoon een vent was dan had ie allang gezegd "Aan de kant jij, ik rij".
Dan gaatie dat HALEN? Dat kan iedere strontlul naar nu blijkt.quote:
omdat ze denkt dat hij het beter kanquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaatie dat HALEN? Dat kan iedere strontlul naar nu blijkt.
Hoe kan iemand die WEL een rijbewijs heeft, ZO blind moeten varen op iemand die het niet heeft?
Dan had ze HEM het rijbewijs moeten laten halen. Ze zitten toch altijd samen in de autoquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
omdat ze denkt dat hij het beter kan
mja, dan wordt Liesbeth wagenziekquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had ze HEM het rijbewijs moeten laten halen. Ze zitten toch altijd samen in de auto.
Ohjaquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dan wordt Liesbeth wagenziek
Heeft ze vast wel ERGENS gelijk in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
omdat ze denkt dat hij het beter kan
Nou ik gok dat Anita naar huis gaatquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Wist je al waar de TT over ging zonder deze aflevering gezien te hebben dan? Vind ik knap
DACVN kijk je niet om te weten wie naar huis mag.. Maar voor de triestheid die je in de vijftig minuten zietquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou ik gok dat Anita naar huis gaat
Ik moet nog kijken via uitzending gemist.
True, maar het is gewoon principequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DACVN kijk je niet om te weten wie naar huis mag.. Maar voor de triestheid die je in de vijftig minuten ziet
Wie is er dan de Retardquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou ik gok dat Anita naar huis gaat
Ik moet nog kijken via uitzending gemist.
Ah joh lul niet zo slap uit je nek en ga koekjes klikken manquote:
Ik volg hem nu niet meerquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh lul niet zo slap uit je nek en ga koekjes klikken man
ja hij is een 9,6 op de Schaal van Pim, dat is duidelijk. Matthijs maakt ook nog een goeie 8,2 wat mmij betreft. Maar als hij het probeert KAN hij best wel rijden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Echt he, kan iemand die Timo vertellen dat het echt ultra *piep* is om de hele dag met je parfummetje rond de lopen?
Dat is ook een echte natte inderdaad. Niks mis mee, maar je bent een vent. Gedraag je dan ook zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hij is een 9,6 op de Schaal van Pim, dat is duidelijk. Matthijs maakt ook nog een goeie 8,2 wat mmij betreft. Maar als hij het probeert KAN hij best wel rijden.
Tiefeswijf. Die weet aan een skelter van een geeltje nog drie ruggen schade te rijden godverdomme.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Liesbeth reed die prijzenauto wel heerlijk aan barrels, daar zit nu wel een paar duizend euro werk aan
Wij zaten met kromme tenen op de bank, en dan geven we nog eens niks om auto's ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tiefeswijf. Die weet aan een skelter van een geeltje nog drie ruggen schade te rijden godverdomme.
Nee maar serieus, er is een verschil tussen "mensen die minder goed kunnen rijden en toch een rijbewijs hebben" en "Mensen die er gewoon overduidelijk op geen enkel moment geen ene bliksem van kunnen".quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wij zaten met kromme tenen op de bank, en dan geven we nog eens niks om auto's ook
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tiefeswijf. Die weet aan een skelter van een geeltje nog drie ruggen schade te rijden godverdomme.
Ik bedoel, in het verleden had je echt nog wel een paar deelneemsters waarvan je duidelijk kon concluderen "okee jij hebt je rijbewijs op je mooie tieten gehaald" zijn meerdere overduidelijke voorbeelden van geweest. Maar Liesbeth? Ze zouden voor de lol eens die examinator moeten downchasen die haar heeft laten slagen. Die mag ook 20 jaar de Goelag in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:"wat zijn ze bij het CBR in Godsnaam aan het doen??"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |