kopje koffie natuurlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke vrijdagmiddag na het werk een borrel scoren bij Mario.
Fok is onderweg weg uit Mirdin te gaan en die is nu bij haar kruis.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef trovey het volgende:
Zit er iemand in het kruis van haar of zo dat ze zo reageert?
A la Iris.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef themole het volgende:
Tering ze stookt de koppeling goed op.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Fok is onderweg weg uit Mirdin te gaan en die is nu bij haar kruis.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mirdin neemt wraak op Liesbeth
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:55 schreef waxmask het volgende:
Ik wil weten welke mannen in de toekomst over die vieze Mirdin heen gaan....
Net als het CBR.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
die rijleraar moet zich schamen
Ze zal toch wel lesbisch zijn? Toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:55 schreef waxmask het volgende:
en haar oudersquote:
Dat vindt ze eng iiiiieeelllllquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:55 schreef waxmask het volgende:
geen idee, maar haar mond is groot genoegquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zal toch wel lesbisch zijn? Toch?
Nee, want volgens Timo had ze een vriendje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat iemand die visgrot moet gaan likken?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
liijkt er wel opquote:
Ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef SwiffMeister het volgende:
ah met tom mee rijden.
Jammer dat die racekezen al naar huis zijn
lijkt erop. Is wel een mooi karretje. De Nissans zijn uitermate geschikt voor driftenquote:
Ik ook, maar dat waren sws heel andere dingen dan echt slippen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Oe dit lijkt me leuk om een keer te doen. Ik heb wel een slipcursus gedaan maar niet in zo een auto.
En dan nog blurren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat kledingcontract van Tom met McGregor ook
beelden zijn ook gespiegeltquote:
Nee het was wel slippen op een natte weg en zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat waren sws heel andere dingen dan echt slippen.
Je loopt wel achter he?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef trovey het volgende:
Gewoon krantje gaan lezen, niets aan de hand.
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was wel slippen op een natte weg en zo.
Zal wel ietsjes duurder zijn dan de koppeling van die gare camperquote:
meer zijn overlijdingsverzekeringquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef trovey het volgende:
Hoe staat het met zijn ziektekostenverzekering?
Ik zou een krantje gaan lezen.quote:
dit is Tom. Dat zie je zoquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou zomaar Tim kunnen zijn, de tweelingtruc.
Tom rijdt in het WTCC.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ja, Tom is van het off the road werk (dakar enzo)
Tim is van het asfalt.
Jaren later gaan ze ons vertellen dat ze ons vanaf dag 1 al voor de gek hebben gehouden...quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou zomaar Tim kunnen zijn, de tweelingtruc.
waar rijdt ie nietquote:
grapjasquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Tim is van het asfalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Vandaar dat hij ook WTCC doet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Tim is van het asfalt.
Uit documenten van Wikileaks.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jaren later gaan ze ons vertellen dat ze ons vanaf dag 1 al voor de gek hebben gehouden...
Ik zie het idd...quote:
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef Xaryna het volgende:
Timo gaat wel goed deze aflevering. Zou hij naar huis gaan?
komt weer na 30 jaar klaarquote:
Ik zou eerder voor Anita gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef Xaryna het volgende:
Timo gaat wel goed deze aflevering. Zou hij naar huis gaan?
En waarom mag dat niet in beeld? Soms is het bijna wel te zienquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef marcodej het volgende:
Er staat vast McGregor op die trui.
En zij maar denken dat ze frigide was.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor Anita gaan.
PO hequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet in beeld? Soms is het bijna wel te zien
Ze vindt het leukquote:
De vorige afleveringen werd het ook niet geblurred, beetje raar allemaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef marcodej het volgende:
Er staat vast McGregor op die trui.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En zij maar denken dat ze frigide was.
lijkt mij ook leuk ja. Slipcursus vind ik niet nodig, maar driften lijkt me echt leuk om eens uit te proberenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat lijkt me echt leuk om een keer te doen.
Yvon Jaspers mocht haar servies ook al niet aanprijzenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet in beeld? Soms is het bijna wel te zien
tik op de vingers gekregen van reclame code commisiequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vorige afleveringen werd het ook niet geblurred, beetje raar allemaal.
is wel goed om ze weer even met beide benen op de grond te zettenquote:
Die had ik wel willen onderyoghurten.quote:
Idd, alsof het voor bijvoorbeeld Braddie ineens minder erg zou zijn of zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Altijd dat verhaaltje ervoor. Alsof het er toe doet hoe iemand zich gedroeg voor dat ongeluk,
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Fok zet altijd alles in termen van geefbaar.
3/10 would back with horse maskquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat hoort bij FOK! wen er maar aanquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Met een hoofdletter U, ouwe reus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet echt netjes.
Maar ik had d'r wel uit elkaar getrokken.
Voor het ongeluk 85/100 na het ongeluk 28/100quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
3/10 would back with horse mask
Precies, altijd zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat zijn dit voor kutopmerkingen ?!
Alsof het minder erg was geweest als het een puisterige puber was geweest?
...
Peertenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
3/10 would back with horse mask
Idd, dat is nog het ergst. Je kan gewoon knettergek worden van angst terwijl je in dat lichaam gevangen zit en niks kan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef StephanL het volgende:
Liever dood, dan zo in een rolstoel.
dan was het verschil niet zo grootquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
...
Voor sommige nog steeds, zeker omdat ze stil is. Spuug kun je afvegen. Maar het is dus erger omdat ze mooi was. Net als Nairobi ineens erger is geworden omdat er een 33 jarige zwangere Eindhovense Turk bij betrokken was? Rare mensen.quote:
Dat niet, maar een puisterige puber zou ik niet geven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
...
Welkomquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
gedoemd om te mislukkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
20 seconden is echt te kort voor die proef
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
Is dit niet die proef waarin Liesbeth met de mini moet?
uit jouw jeugd zekerquote:
Sorryquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef SwiffMeister het volgende:
...
6/10 would bang with time machinequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anita was vroeger vast geefbaar.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, al staat die man er naast te huilen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan ben jij mooi twee weken te laat pik!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, al staat die man er naast te huilen.
je hebt meer oorlogen dan de WO'squote:Op dinsdag 24 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee schat dat is van ver na de oorlog
moet binnen 20 secondenquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Matthijs geeft weer alles en iedereen de schuld en botst weer en raakt gefrustreerd
Dat moet die pizza bakker ook een keer doen en de man van Liesbethquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
goed dat de passagier uitstapt. Held
Vooral die laatste.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat moet die pizza bakker ook een keer doen en de man van Liesbeth
Nou, het werkt op deze manier fantastisch merk ik.quote:
"Ver" terwijl de oorlog pas 68 jaar voorbij isquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee schat dat is van ver na de oorlog
klotp daarom is het zo leukquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou, het werkt op deze manier fantastisch merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |